Gezelliger, beetje kleur.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind niet dat die ava's wat toevoegen eigenlijk, jij wel dan?
Nee joh, ik vind het wel tof dat het ontstaan van de KSC daarin besproken wordt enzoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nohh, ava's er niet uit
Meer de tekst eruit...
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, precies, voor in een broodjesfabriek is het vast prima als je drie zinnetjes schrijft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Dan nog is het nu februari. Een vroege leerling is juli/august/september.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo heet iemand die in een bepaalde periode geboren is en niet de klas overslaan in havo maar op de basis school, geen idee mijn nichtje heeft ook een klas over geslagen op de basis school en doet nu havo
Dat dusquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Gezelliger, beetje kleur.
Doe ze dan kleiner oid.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nohh, ava's er niet uit
Meer de tekst eruit...
Gewoon geen, vind ik ook vriendelijker voor de gene wie hier voor het eerst postquote:
Is nergens voor nodig vind ikquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Gezelliger, beetje kleur.
Doe ze dan kleiner oid.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, dan hebben ze misschien zelfs de houding: des te korter des te beter
Maar die jongen die nu en HBO studie he
En is al in de 40...
Ohjee, vastgeroestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ik sta er wel in, toch?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar jij staat er niet in, en wel een hoop people die je hier niet ziet
Ik ben van juli en een vroege leerling, was 16 toen ik m'n havo diploma haaldequote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan nog is het nu februari. Een vroege leerling is juli/august/september.
Normaal ben je met je 17e klaar met de Havo en dan nog 4 jaar HBO. Een vroege leerling kan dat dus zijn op zijn/haar 20e maar is dan al BIJNA 21
Sla je een jaar over dan ben je dus bijna 20 (in juli/augustus/september). Iemand die dus 19 is in februari kan geen HBO hebben afgerond. Of heeft diegene nu 2 klassen overgeslagen![]()
![]()
Die avatars zorgen alleen maar dat de OP langer wordt, want iedereen wil erin, en niemand eruitquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind niet dat die ava's wat toevoegen eigenlijk, jij wel dan?
En een beetje ehm... ambtenaarquote:
Oke dus in die tijd wordt hij dus 20 en doet nu zijn eind stage, ik zie echt niet waar jij tegen aan loopt?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan nog is het nu februari. Een vroege leerling is juli/august/september.
Normaal ben je met je 17e klaar met de Havo en dan nog 4 jaar HBO. Een vroege leerling kan dat dus zijn op zijn/haar 20e maar is dan al BIJNA 21
Sla je een jaar over dan ben je dus bijna 20 (in juli/augustus/september). Iemand die dus 19 is in februari kan geen HBO hebben afgerond. Of heeft diegene nu 2 klassen overgeslagen![]()
![]()
En het komt een beetje 'kliekerig' over ookquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
avatars is idd leuk, maar erg groot en erg snel outdated
nee, dan wordt ie vergeten en niet meer bijgehouden, kan je de OP net zo goeed latenquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En een beetje ehm... ambtenaar
Ja maar jij bent jij en hij is ehm hij zeg maarquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik was een heul actieve ambtenaar hoor
*prikt zichzelfquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik was een heul actieve ambtenaar hoor
Dat zeg ik net toch ookquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben van juli en een vroege leerling, was 16 toen ik m'n havo diploma haalde
Ik moest voor de slaajfabriek een formulier invullen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, precies, voor in een broodjesfabriek is het vast prima als je drie zinnetjes schrijft
quote:
Oke topquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zal van de week wel even gaan knutselen.
Ik wil jouw pappies collega wordenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Van mijn vader pakken ze werk af, hij werkt te hard
![]()
Misschien even lezenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oke dus in die tijd wordt hij dus 20 en doet nu zijn eind stage, ik zie echt niet waar jij tegen aan loopt?
Ja, dat bevestigde ik dusquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zeg ik net toch ookDan dus nog 4 jaar HBO en je bent 20
Hij was een vooroordeelbevestigende ambtenaar, I seequote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar jij bent jij en hij is ehm hij zeg maarSnapje
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Van mijn vader pakken ze werk af, hij werkt te hard
![]()
ben het wel met je eens, als 17 jarige neem je een 20 jarige leraar toch ook niet serieusquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien even lezen
Ik heb alleen gezegd dat hij geen VOLWAARDIG leraar kan zijn op die leeftijd. Jij begint vervolgens een hele tirade over klassen overslaan en vroege leerling
Ik denk dat Hoogeveen wat ver is voor jouquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wil jouw pappies collega worden...
Woohooquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat bevestigde ik dus
En ik heb uiteindelijk mijn eerste studie niet afgemaakt en heb in 2009 alsnog m'n diploma in 3 jaar gehaald
wie zegt dan dat hij dat is, dat heeft niemand gezegd, TFM zij alleen zij docent, niks er over of hij volwaardig isquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien even lezen
Ik heb alleen gezegd dat hij geen VOLWAARDIG leraar kan zijn op die leeftijd. Jij begint vervolgens een hele tirade over klassen overslaan en vroege leerling
Ik bedoel met volwaardig meer dat hij of zij dan nog niet de studie volledig heeft afgerond. Dan ben je dus ook geen leraar in feite imhoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben het wel met je eens, als 17 jarige neem je een 20 jarige leraar toch ook niet serieus![]()
Ik 17 met mn gymnasiumquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben van juli en een vroege leerling, was 16 toen ik m'n havo diploma haalde
Als of jij je als leerling veel boeit of die nou volwaardig is of nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bedoel met volwaardig meer dat hij of zij dan nog niet de studie volledig heeft afgerond. Dan ben je dus ook geen leraar in feite imho
Zucht. Het enige dat ik zei is dat hij niet volwaardig kan zijn en vervolgens ben jij je relaas begonnen in reactie op mij waarom dat niet zo zou kunnen zijn dus hou nou maar opquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
wie zegt dan dat hij dat is, dat heeft niemand gezegd, TFM zij alleen zij docent, niks er over of hij volwaardig is
Daar gaat het toch helemaal niet om? Ben je nou gewoon aan het trollen ofzoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als of jij je als leerling veel boeit of die nou volwaardig is of niet
En het zou best wel kunnen, er is best wel wat mogelijk als je het wil dus ik snap nog steeds jou probleem nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zucht. Het enige dat ik zei is dat hij niet volwaardig kan zijn en vervolgens ben jij je relaas begonnen in reactie op mij waarom dat niet zo zou kunnen zijn dus hou nou maar op
Ja. Maar op kantoor Arnhem kan welquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat Hoogeveen wat ver is voor jou
Slaap lekker suikerbeeeeebquote:
Het gaat er om dat jij ergens je om loopt te verbazen wat nu een maal zo is waar je niet verbaast over hoeft te zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar gaat het toch helemaal niet om? Ben je nou gewoon aan het trollen ofzo
Welkom in de wondere wereld der Trevviaanse gedachtengangenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar gaat het toch helemaal niet om? Ben je nou gewoon aan het trollen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |