Van de overige skills en waar je van houdtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welk laatste gedeelte?![]()
En ik zag nog een vacature, tijdelijk bij TVM
Dus daar ook maar op reageren nog
de Red Room SC is snellerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:59 schreef Symphonic het volgende:
Onze OP is inderdaad niet zo mobiel vriendelijk
Vroege leerlingen in februariquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vroege leerling en dan ook nog een klas overslaan, ik zie niet waarom het niet mogelijk is en kan toch ook zijn eindstage zijn
Nee, zeker nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:59 schreef Symphonic het volgende:
Oh ja, ja ik dacht voor de volledigheidquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Van de overige skills en waar je van houdt![]()
Dat is die zeker niet, ben ook blij dat als ik op het werk ben dat een topic niet op pagina 1 isquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:59 schreef Symphonic het volgende:
op je werk Fok je mobielquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is die zeker niet, ben ook blij dat als ik op het werk ben dat een topic niet op pagina 1 is
Koop een snelle telefoonquote:
Hij werkt niet op een kantoor he?quote:
Hahahaha, maar een goede inleiding, een pakkend middenstuk en een geweldige afsluiting zijn als je het mij vraagt toch echt noodzakelijk hoor...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh en ST, mijn collega schrok zich rot van mijn briefDie van haar was zeker de helft zo kort
Zei een andere collega "ik wil graag nog wat te vertellen hebben tijdens het gesprek"
Alsof je verder niets te vertellen hebt, zijn CV zal toch niet zo beperkt zijn
Veel plezierquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:01 schreef Muck het volgende:
Ik ga nog een afleveringetje Glee kijken en dan achter Toek aan![]()
owjaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij werkt niet op een kantoor he?
Als je de avatars eruit haalt en vervangt door een korte tekst of één niet al te grote afbeelding, dan wordt het al een stuk beter, denk ik. Dan heb je bovendien ook niet meer het gezeur dat er af en toe is over mensen die in de al veel te volle OP erbij willen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:59 schreef Symphonic het volgende:
Kijkze en slaap lekkerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:01 schreef Muck het volgende:
Zo heet iemand die in een bepaalde periode geboren is en niet de klas overslaan in havo maar op de basis school, geen idee mijn nichtje heeft ook een klas over geslagen op de basis school en doet nu havoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vroege leerlingen in februari![]()
Een klas overslaan op de Havo is niet gebruikelijk hoor. Waarom doet diegene dan geen VWO
Nee, dat vind ik dus ook... En ik zei ook al tegen em, als je op iets hogere functies solliciteert dan kom je daar ook niet mee weg met zo'n brief (om dus even te zeggen "ik snap dat je niet uitgenodigd wordt op gesprekkenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hahahaha, maar een goede inleiding, een pakkend middenstuk en een geweldige afsluiting zijn als je het mij vraagt toch echt noodzakelijk hoor...
Dat past niet in vier regels
Ik ben voorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je de avatars eruit haalt en vervangt door een korte tekst of één niet al te grote afbeelding, dan wordt het al een stuk beter, denk ik. Dan heb je bovendien ook niet meer het gezeur dat er af en toe is over mensen die in de al veel te volle OP erbij willen.
avatars is idd leuk, maar erg groot en erg snel outdatedquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je de avatars eruit haalt en vervangt door een korte tekst of één niet al te grote afbeelding, dan wordt het al een stuk beter, denk ik. Dan heb je bovendien ook niet meer het gezeur dat er af en toe is over mensen die in de al veel te volle OP erbij willen.
Sweet dreamsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:01 schreef Muck het volgende:
Ik zal van de week wel even gaan knutselenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben voorAva's eruit, simpele tekst erin en klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |