Mijn huisgenote nam elke week iemand anders mee onder de douchequote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
We hebben zelfs staan springen op bed enzo![]()
Was in m'n studentenhuis, vet beschamend manSta je met z'n allen te kletsen hoor je hoe ze onder je het wel erg gezellig hebben (met het raam open, galmend over het grasveld
)
Ze had moeten aanbellen en vragen of ze mee mocht doenquote:
Je leraar is 19quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
had vanmiddag met mijn economie leraar [19] discussie, samen met een vriend, wat klinkt beter, tetten, tietjes of borstjes...
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn huisgenote nam elke week iemand anders mee onder de douche
De douche die aan mijn kamer grensde
Dan tettenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
had vanmiddag met mijn economie leraar [19] discussie, samen met een vriend, wat klinkt beter, tetten, tietjes of borstjes...
Dat kost hem een biertje glenfiddich de 12equote:
Jup, en hij geeft ook les aan 18-jarigenquote:
Jongste bij ons op school is 23, 19 snap ik nietquote:
Dan kan hij nooit een volwaardig leraar zijnquote:
ook een beetje formaat afhankelijk, cup G kan je geen tietjes noemenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
OMGquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik had en zwaar Christelijke huisgenoot, of mijn vriendjes we op de vloer sliepen?
![]()
Kurtquote:
Deze is ook echt zo GAAF en zo toepasselijkquote:
Valt me nog mee dat die niet vroeg jij op de grond sliep en die persoon in jou bedquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik had en zwaar Christelijke huisgenoot, of mijn vriendjes we op de vloer sliepen?
![]()
Oh zoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jup, en hij geeft ook les aan 18-jarigen
Jaaaaaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Deze is ook echt zo GAAF en zo toepasselijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |