FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Een glittersjaalquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:57 schreef Razor21 het volgende:
Er werd net ingezoomed op een kledingstuk op het bed net te laat
[ afbeelding ]
Hij niet alleen...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:55 schreef RengDengDeng het volgende:
Guido in het zwembad..
PeterNB weer helemaal in ze element?
http://streams.selfip.com/secret/quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:56 schreef Ireth het volgende:
http://www.spixtv.nl/streams.htm doet het niet meer hier?
Ik denk dat er een hoop vrouwen last hebben van een verhoogde bloeddrukquote:
Mijn god.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:58 schreef DGK-Eric het volgende:
Zijn deze foto's van Guido aka Valention al gespot?
http://www.malemodel.nl/nl/photoalbum.php?mapnaam=Valentino
Kwam ik toevallig tegen!![]()
Krijg het niet voor elkaar om ze hier toonbaar te maken, maar daar wil iemand me vast wel even bij helpen!
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:59 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
krijg de indruk dat er voor boodschappen òf geen budget is, òf dat er in de verr omgeving geen enkele supermarkt te bekennen is. Kom op zeg, gooi wat te snacken en vooral wat te drinken naar binnen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:57 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom doen ze de wijn in die kannen
WTF?!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:58 schreef DGK-Eric het volgende:
Kwam ik toevallig tegen!
Geen idee hoe je die hier moet posten overigens![]()
Ik heb ze net goed zitten bestuderenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:58 schreef DGK-Eric het volgende:
Kwam ik toevallig tegen!![]()
Krijg het niet voor elkaar om ze hier toonbaar te maken, maar daar wil iemand me vast wel even bij helpen!
Nee volgens mij nog nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:58 schreef DGK-Eric het volgende:
Kwam ik toevallig tegen!
Wat denk jij? Homo of niet?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:58 schreef DGK-Eric het volgende:
Kwam ik toevallig tegen!
Thanx! :-) die in het erotische gedeelte zijn ook best de moeite waard gok ik zo ;-)quote:
Tering.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:58 schreef DGK-Eric het volgende:
Kwam ik toevallig tegen!
MIJN HEMELquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:58 schreef DGK-Eric het volgende:
Kwam ik toevallig tegen!
Staat er al sinds eh, gister of vanmorgen in?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Tering.
Wil je die ook hier neerzetten?
De deelnemers: Guido Mendes (20)
Hahaha: jij bent scheel hoor ;-) Het is WEL Guido!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:00 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb ze net goed zitten bestuderen
Zijn lippen zijn anders, zijn neus is anders, zijn oren zijn anders,
zijn tepelplaatsing () is anders, kortom: da's Guido niet.
Van die malemodelgast word ik ook niet echt warm,
van Guido wel...
Oo...ik dacht dat het een scoop was, ook gezien de reacties hier.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:02 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Staat er al sinds eh, gister of vanmorgen in?
Qua spierbundels lijkt het er niet zo op maar mogelijk is ie afgetraind ..... Heeft trouwens iets van KJ Huntelaarquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:01 schreef Sportex het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is hem wss niet.
Nou-hou...Best appetijtelijkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:58 schreef DGK-Eric het volgende:
Kwam ik toevallig tegen!
Ja albino ogen en een aidswang.quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:03 schreef TheVulture het volgende:
Die hakken van Sofia... daar kan je 15 man mee uitmoorden
Kon ze echt niet vinden hoor... Zeker?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:02 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Staat er al sinds eh, gister of vanmorgen in?
14 is genoegquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:03 schreef TheVulture het volgende:
Die hakken van Sofia... daar kan je 15 man mee uitmoorden
Mijn gaydar gaat enorm af bij die jongen. Maar ik ben ook maar een mens...quote:
halve moonquote:
Klikquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:04 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Kon ze echt niet vinden hoor... Zeker?
Wat zei die?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:07 schreef MissJ.24 het volgende:
oeh Servio kijk uit, je verraad jezelf.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:07 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ik heb van ellende het geluid ook uit staan.
gerard is helemaal zichzelf niet, hij doet erg vreemd, houdt zich afzijdig, loopt nu ook wegquote:
nou hier niet echtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:59 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik denk dat er een hoop vrouwen last hebben van een verhoogde bloeddruk
zodra GuitigKontje in beeld komt
Hij vindt het zelfs helemaal niet leuk. Na dat optreden stond hij buiten te bibberen, omdat het toen pas goed tot hem doordrong allemaal.quote:
Hij deed een vrouwenstem en zei overdreven dat die niet zo in beeld wilde of zoiets, echt als travo.quote:
Zie je! Ik wist het. Denk het al sinds de kick off, maar de meningen zijn verdeeld door zijn 'vriendin'.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:06 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Mijn gaydar gaat enorm af bij die jongen. Maar ik ben ook maar een mens...
Tot morgenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:08 schreef RengDengDeng het volgende:
Helaas er moet gewerkt worden dus ik ga jullie verlaten..
Mijn streams op spix werken op het moment ook slecht..
Maar 1 doet het![]()
Tot morgen allemaal.. lees wel weer of er nog wat gebeurd is!!
Je hebt gelijk! Nah, ik ben blij dat ik er nog een paar anderen hier blij mee heb kunnen maken die het nog niet hadden gezienquote:
Die vriendin is echt fake... die reageerde ook net iets te cool toen ze van dat nieuwe geheim hoordequote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:08 schreef Day het volgende:
[..]
Zie je! Ik wist het. Denk het al sinds de kick off, maar de meningen zijn verdeeld door zijn 'vriendin'.
Al slik je nog zoveel pillen, je oren, lippen en neus veranderen niet zo heel ergquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Die foto's van Guido op die site zijn wellicht uit zijn pillentijd... ik vind hem er teveel op lijken qua gezicht om te zeggen dat ie het niet is..
Of hij is bi.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:08 schreef Day het volgende:
[..]
Zie je! Ik wist het. Denk het al sinds de kick off, maar de meningen zijn verdeeld door zijn 'vriendin'.
en dies ook te zien op die foto's ?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:08 schreef Studiotje het volgende:
't is hem echt op die foto'sGuido heeft een litteken
Hier zet ik 500 euro voor in..... ga je mee dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:02 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hahaha: jij bent scheel hoor ;-) Het is WEL Guido!
buik, blinde darm operatiequote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
en dies ook te zien op die foto's ?
waar zit dat litteken dan?
ja denk dat een hoop mensen die melding gemist hebben, incl me... Maar het is ook weer niet bij te houden zo snel dat het gaatquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:08 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Nah, ik ben blij dat ik er nog een paar anderen hier blij mee heb kunnen maken die het nog niet hadden gezien
ja maar, dat is toch niet zijn geheim?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:08 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Hij deed een vrouwenstem en zei overdreven dat die niet zo in beeld wilde of zoiets, echt als travo.
Is dat nou een aussiebum ?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:10 schreef Studiotje het volgende:
[ afbeelding ]
Onderbuik, linkerkant
In het buitenland, kantoor of op Android/iOS kijken?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:11 schreef Reda074 het volgende:
iemand al de streams voor de iphone :-)?
oke ik ben overtuigt!!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:10 schreef Studiotje het volgende:
[ afbeelding ]
Onderbuik, linkerkant
is op Deze ook te zien
Nope maar als je een ding weet, kom je vanzelf bij deel 2 toch? Servio doet juist zo zijn best zich mannelijk te kleden, als anderen zich omkleden in jurken doet hij een stropdas om.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:10 schreef Day het volgende:
[..]
ja maar, dat is toch niet zijn geheim?
Inderdaad... het is hem dusquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:10 schreef Studiotje het volgende:
[ afbeelding ]
Onderbuik, linkerkant
is op Deze ook te zien
top man! bedanktquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In het buitenland, kantoor of op Android/iOS kijken?
Het is nog geen geheim te noemenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom
Het is geen missie, maar een geheim
nee daarom....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:13 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Het is nog geen geheim te noemen
Nou, volgens mij is het geen geheim dat hij homo is, hoor. Zou me ook niet verbazen als iedereen al weet dat hij zich wel eens als vrouw verkleedt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:12 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Nope maar als je een ding weet, kom je vanzelf bij deel 2 toch? Servio doet juist zo zijn best zich mannelijk te kleden, als anderen zich omkleden in jurken doet hij een stropdas om.
Kan best zijn dat dat z'n 'eigen' geheim is? Stond toch ook iets op een van z'n game-profiel sites?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:08 schreef Day het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:24 schreef lelouch het volgende:
Over zijn geaardheid:
http://www.esl.eu/benelux/player/1195851/
[..]
Dat is zo. Zou het zelf ook niet kunnen hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:13 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
wel moeilijk ,als je an echt echt verliefd aan het worden ben op een andere medebewoner
Hij durfde net aan haar te zitten! Poeh poeh!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:14 schreef iBenny het volgende:
Alex is zo'n ongelofelijke stijfe hark
Adiosquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:14 schreef TWP het volgende:
[..]
Dat is zo. Zou het zelf ook niet kunnen hoor
Maar ik ga pitten, fijne nacht
Het kan ook gezellig zijn zonder drankquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:14 schreef charmed_angel het volgende:
Zoveel drank hebben ze toch niet gekregen
Dat kost haar toch geld?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee daarom....
Ik zou gewoon kappen als ik laura was
Hij heeft al gewoon in de groep verteld dat hij bv op de gay parade in drag rondliep/voer. Het geheim is ook dat bingoding. Da's nou niet echt een logische stap, van drag naar bingo. Volgens mij.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:12 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Nope maar als je een ding weet, kom je vanzelf bij deel 2 toch? Servio doet juist zo zijn best zich mannelijk te kleden, als anderen zich omkleden in jurken doet hij een stropdas om.
Hahaha, nee dat homo is wel overduidelijk. Maar heb je zijn site al bekeken. Wie heeft de url van miss Windy Mills? Dan begrijp je dat die zich niet als hobby soms als vrouw verkleed.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:14 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, volgens mij is het geen geheim dat hij homo is, hoor. Zou me ook niet verbazen als iedereen al weet dat hij zich wel eens als vrouw verkleedt.
Ze moeten de bewoners juist doen geloven dat ze verliefd op elkaar worden, Laura en Guidaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:15 schreef Caliquentius het volgende:
Ik ben helemaal de draad kwijt,
als laura en guido het geheim hebben dat ze iets hebben...
Dan is wat ze nu doen toch juist goed? Zo valt niemand op dat ze ''verliefd'' zouden zijn..
Is het een missie, dan pakken ze het toch verkeerd aan??
Ja dat wel, maar zo gezelligquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het kan ook gezellig zijn zonder drank
Doe maar in het weekend, dan hoef ik niet vroeg opquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar zo gezellig
Dan wil ik wel eens weten wat er gebeurd met 20 flessen wijn
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeere's JohnnyGerard!quote:
maar dan is het dus een missie?? waarom lees ik dan van een gedeeld geheim?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze moeten de bewoners juist doen geloven dat ze verliefd op elkaar worden, Laura en Guida
dan wil ik daar morgen wel graag beelden van zien, ga nu slapen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:15 schreef Banjerkanjer het volgende:
Gerard gaat zich straks afreageren op iets of iemand... denk ik
Ja vrijdag ofzoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Doe maar in het weekend, dan hoef ik niet vroeg op
Ik denk dat als er clues komen die direct naar dragqueens en bingoballen verwijzen dat de link zo gemaakt is... die hints zullen wel iets minder subtiel worden als de tijd verstrijkt...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:15 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hij heeft al gewoon in de groep verteld dat hij bv op de gay parade in drag rondliep/voer. Het geheim is ook dat bingoding. Da's nou niet echt een logische stap, van drag naar bingo. Volgens mij.
Raar geheim trouwens, hoe kun je dat in hemelsnaam raden??
Hun geheim is geloof ik 'onze relatie is fake'.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:17 schreef Caliquentius het volgende:
[..]
maar dan is het dus een missie?? waarom lees ik dan van een gedeeld geheim?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:18 schreef Ceetje.. het volgende:
jemig zeg, het lijkt wel een kamp van de padvinders
AHA!! dankjewelquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Hun geheim is geloof ik 'onze relatie is fake'.
Dus ze moeten éérst doen alsof ze daar iets krijgen en daarna zorgen dat men er niet achter komt dat dat allemaal nep is.
Ik ben je effe kwijt. Zijn geheim is toch dat hij bingokoningin is? Daar heeft dat verkleden toch niks meee te maken?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:16 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Hahaha, nee dat homo is wel overduidelijk. Maar heb je zijn site al bekeken. Wie heeft de url van miss Windy Mills? Dan begrijp je dat die zich niet als hobby soms als vrouw verkleed.
het geheim s dus dat ze niets met elkaar hebben,het is een missie en geheim bij elkaar gepakt eigenlijkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:17 schreef Caliquentius het volgende:
[..]
maar dan is het dus een missie?? waarom lees ik dan van een gedeeld geheim?
Zullen we rustig aan beginnen met de man een fles?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar dan nog. je ziet dragqueens en bingoballen en dan ga je raden dat hij "bingokoningin" is? Misschien kom ik uit een ei maar daar heb ik nou nog nooit van gehoord, bingokoningin.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat als er clues komen die direct naar dragqueens en bingoballen verwijzen dat de link zo gemaakt is... die hints zullen wel iets minder subtiel worden als de tijd verstrijkt...
Zo denk ik dat ze wellicht ook een wedstrijd van Femke Heemskerk zullen uitzenden op de tv-schermen ofzo
alhoewel, er staat dat het is gehackt, dus misschien dat een ander at erop heeft gezet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:19 schreef creno het volgende:
ja hoor het staat er echt:
http://www.esl.eu/benelux/player/myinfos/1195851/#description
Mensen kunnen ook dronken worden zonder alcohol. Zolang ze er zogenaamd zelf in geloven.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik roep het al dagenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:19 schreef creno het volgende:
ja hoor het staat er echt:
http://www.esl.eu/benelux/player/myinfos/1195851/#description
Ook goedquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Zullen we rustig aan beginnen met de man een fles?
Jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:20 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Ik roep het al dagen![]()
.
Goeie avond, veel gemist
?
Dat staat er niet, er staat dat hij een hacker is. Maar ik vermoed ook dat hij het niet zelf heeft geschreven.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:20 schreef creno het volgende:
[..]
alhoewel, er staat dat het is gehackt, dus misschien dat een ander at erop heeft gezet.
Uhh...hij kan ook Bi zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:20 schreef Lesterr het volgende:
als guido daadwerkelijk gay is dan klopt zijn geheim alsnog 'onze relatie is een leugen.' en dan slaat het niet alleen op Laura.. Right?
Ze hebben drankquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:21 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Zoals? Uit de streamverslagen wordt ik niet veel wijzer ..
Ziggoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:22 schreef Caliquentius het volgende:
hey de linkerbox doet het ineens
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik herhaal mezelf nog wel een keer... Guido heeft dat geheim niet voor niks gekregen... de makers weten dat hij gay is... daarom is het zo moeilijk om het geheim te houden voor 'm en die relatie uberhaupt te beginnen... als je Alex die opdracht had gegeven was Laura nu al zwanger geweest
Ik zie bij die Valentino een moedervlek op zijn linkerwang. Bij Guido heb ik die nog op geen enkele capture gezien. Wel vreemd. Maar hij zal het inderdaad wel zijn. Misschien was dat zijn orginele geheim welquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:21 schreef Studiotje het volgende:
Nu kijkcijfers trekken, Guido foto's onder de aandacht krijgen en wat zal dat jong toch rot door 't leven gaan
Hij staat er inderdaad wel een beetje awkward bij.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:23 schreef Ceetje.. het volgende:
kijk gerard eens doen alsof ie lol heeft
Ja ik vind het sowieso raar hoor....het is een beetje lullig als ze die romance die 100 dagen lang vol moeten houden.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:21 schreef Greys het volgende:
Als Laura en Guida niet eens hun best doen het te doen lijken alsof ze iets krijgen, gaan ze dan ingrijpen denken jullie? Want zolang ze niets doen lijken, kan ook niemand hun 'geheim' raden. Da's wel erg makkelijk winnen zo
Ja, iets of iemand gaat eraan geloven vanavond!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:23 schreef Day het volgende:
Ik word een beetje bang van Gerard. Die pakt zo een mes of iets.
Gewoon Laura een missie geven dat als binnen 48 uur sex heeft in huis met een bewoner naar keuze in de geheime kamer. Ze hoeft dan niet meer verliefd op Guido te worden.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:21 schreef Greys het volgende:
Als Laura en Guida niet eens hun best doen het te doen lijken alsof ze iets krijgen, gaan ze dan ingrijpen denken jullie? Want zolang ze niets doen lijken, kan ook niemand hun 'geheim' raden. Da's wel erg makkelijk winnen zo
Nou begin zelfs ik te twijfelen.....heb hem alleen nog nooit ergens in een gaytent of op een gaysite gezien..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik herhaal mezelf nog wel een keer... Guido heeft dat geheim niet voor niks gekregen... de makers weten dat hij gay is... daarom is het zo moeilijk om het geheim te houden voor 'm en die relatie uberhaupt te beginnen... als je Alex die opdracht had gegeven was Laura nu al zwanger geweest
Ja... en dat meisje in de studio was fakequote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:23 schreef TheVulture het volgende:
Moet wel, hoe groot is de kans dat de jongen extreem veel op hem lijkt én hetzelfde litteken heeft?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:24 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ik zie bij die Valentino een moedervlek op zijn linkerwang. Bij Guido heb ik die nog op geen enkele capture gezien. Wel vreemd. Maar hij zal het inderdaad wel zijn. Misschien was dat zijn orginele geheim wel
Ik kan me hier wel in vinden, hoor. Verklaart misschien ook wel waarom hij er echt niet blij mee was. En ook totaal geen poging doet!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:23 schreef TheVulture het volgende:
Nee, gewoon witte benenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:24 schreef Coos het volgende:
Wat heeft Sofia trouwens witte beentjes. Of zijn dat kousen?
Ze komt niet veel buiten hè...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:24 schreef Coos het volgende:
Wat heeft Sofia trouwens witte beentjes. Of zijn dat kousen?
lol, ja heb ziggo, wist niet dat het daar aan lagquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:23 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Ziggo?
Dat heb ik de laatste weken overal..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
had die wel al een half jaartje mee, maarja, kan cover zijn hé?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:24 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ja... en dat meisje in de studio was fake
Of hè....Guido heeft er gewoon moeite mee ivm met zijn vriendin?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:23 schreef TheVulture het volgende:
al toch niet zal vast maar ene paar dagen/weken zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja ik vind het sowieso raar hoor....het is een beetje lullig als ze die romance die 100 dagen lang vol moeten houden.
Yupquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:25 schreef charmed_angel het volgende:
Staat dat huis trouwens op een onbewoonde lege vlakte?
Je hebt nog een kansquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:24 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou begin zelfs ik te twijfelen.....heb hem alleen nog nooit ergens in een gaytent of op een gaysite gezien..
Guido lijkt ook 2 littekens te hebben vlak bij elkaar. Bij die Valentino zie ik dat ook niet. Maar dar tweede litteken kan natuurlijk van daarna zijn. Ik ben nog niet 100% overtuigd. Wel 95%quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Moet wel, hoe groot is de kans dat de jongen extreem veel op hem lijkt én hetzelfde litteken heeft?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:25 schreef Pizzalucht het volgende:
Deze foto aan Laura geven springt ze zo boven op hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
precies... want die hoorde vanaf moment 1 bij de dekmantel van Guido... ze reageerde namelijk wel heel cool op het nieuwe geheim.... als mijn vriend daar zou zitten en die opdracht zou horen had ie het eerste de beste vliegtuig naar Portugal gepakt om me daar weg te halen denk ikquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:24 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ja... en dat meisje in de studio was fake
Dat lijkt me stug. Een beetje spelen dat je een meisje leuk vind is ook voor een homoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:25 schreef Day het volgende:
[..]
Verklaart misschien ook wel waarom hij er echt niet blij mee was.
Dat is geen geheim kerel... En moet je een linkje van Sofia die in alle gaten tegelijk genomen wordt?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:25 schreef Ceetje.. het volgende:
misschien is Guido wel degene die in pornofilms speelt
Een logischere verklaring is dat hij een vriendin heeft en sowieso niet de grootste versierder is (gamer)?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:25 schreef Day het volgende:
[..]
Ik kan me hier wel in vinden, hoor. Verklaart misschien ook wel waarom hij er echt niet blij mee was. En ook totaal geen poging doet!
En het programma voor hem verknallen. Sure.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
precies... want die hoorde vanaf moment 1 bij de dekmantel van Guido... ze reageerde namelijk wel heel cool op het nieuwe geheim.... als mijn vriend daar zou zitten en die opdracht zou horen had ie het eerste de beste vliegtuig naar Portugal gepakt om me daar weg te halen denk ik
9 maandenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:25 schreef Johnny_Arcade het volgende:
[..]
had die wel al een half jaartje mee, maarja, kan cover zijn hé?
Hij ging bellen.quote:
kerel?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:27 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Dat is geen geheim kerel... En moet je een linkje van Sofia die in alle gaten tegelijk genomen wordt?
Gerard lijkt me gewoon niet zo blij omdat de nominatie hem dwarszit en hij niet weg wil.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:17 schreef Ceetje.. het volgende:
nou gaat ie nog zielig lopen doen ook, Gerard. Had ik niet achter 'm gezocht (ook al mag ik 'm niet)
Ze zei toch dat ze hem vertrouwt. Ik vond haar reactie niet compleet koeltjes trouwens, maar wat moet ze dan? Gaan janken/schreeuwen 'Nee Guido nee!' ?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
precies... want die hoorde vanaf moment 1 bij de dekmantel van Guido... ze reageerde namelijk wel heel cool op het nieuwe geheim.... als mijn vriend daar zou zitten en die opdracht zou horen had ie het eerste de beste vliegtuig naar Portugal gepakt om me daar weg te halen denk ik
Nee die blijkt een buitenechtelijk kind van Ron Brandsteder te zijnquote:
Ja maar, ja maar.....ik wil niet logisch! Ik wil complotten! Spanning en intriges! Anders red ik die 13 weken niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een logischere verklaring is dat hij een vriendin heeft en sowieso niet de grootste versierder is (gamer)?
Hahaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:29 schreef Day het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar.....ik wil niet logisch! Ik wil complotten! Spanning en intriges! Anders red ik die 13 weken niet.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee die blijkt een buitenechtelijk kind van Ron Brandsteder te zijn
en Sandra Reemerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee die blijkt een buitenechtelijk kind van Ron Brandsteder te zijn
Truequote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:27 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug. Een beetje spelen dat je een meisje leuk vind is ook voor een homo
geen probleem hoor. En als je jezelf erotisch laat fotograferen stelt zo'n opdracht ook niet
zoveel voor
nou als je de reacties van sommige dames hier hoort hoeft ie niet eens zijn mond open te doen en ze vallen al als ene blok voor hem ,dus het spelletje *versieren* zal hij dan niet zo goed hoeven te kunnen hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een logischere verklaring is dat hij een vriendin heeft en sowieso niet de grootste versierder is (gamer)?
De hele middag en avond hier alquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:31 schreef charmed_angel het volgende:
Best erg, ik kijk al vanaf 18:30 uur streams
Ik ook maar echt volgen doe ik het niet ben meer met Fok! bezig.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:31 schreef charmed_angel het volgende:
Best erg, ik kijk al vanaf 18:30 uur streams
hij is erg nerveua loopt zenuwachtig heen en wee te banjerenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:28 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Gerard lijkt me gewoon niet zo blij omdat de nominatie hem dwarszit en hij niet weg wil.
Ik wacht op het moment dat ze 35 cm leverworst in een ademstoot naar binnen slurptquote:
Daarom juist. Dan is hij dus niet getraind in het versieren, waardoor dat gedoe met Laura niet soepeltjes verloopt. Ze kunnen moeilijk gaan spelen dat zij hem leuk vindt op basis enkel van zijn looks. Dat gelooft niemand denk ik....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nou als je de reacties van sommige dames hier hoort hoeft ie niet eens zijn mond open te doen en ze vallen al als ene blok voor hem ,dus het spelletje *versieren* zal hij dan niet zo goed hoeven te kunnen hoor
laura zei in de kick-off ook dat ze het slechter had kunnen treffen,en ze hem eem leuke gozer vond
dus de *weerstand* komt echt bij hem vandaan
Schiet me ineens tebinnen dat ik jou tijdens de PrietPraatShow langer dan een uurquote:
Omdat ze normaal iets anders in de mond stopt.quote:
Aan 1 stuk doorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:31 schreef Studiotje het volgende:
[..]
De hele middag en avond hier al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |