nee daarom....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:13 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Het is nog geen geheim te noemen
Nou, volgens mij is het geen geheim dat hij homo is, hoor. Zou me ook niet verbazen als iedereen al weet dat hij zich wel eens als vrouw verkleedt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:12 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Nope maar als je een ding weet, kom je vanzelf bij deel 2 toch? Servio doet juist zo zijn best zich mannelijk te kleden, als anderen zich omkleden in jurken doet hij een stropdas om.
Kan best zijn dat dat z'n 'eigen' geheim is? Stond toch ook iets op een van z'n game-profiel sites?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:08 schreef Day het volgende:
[..]
Zie je! Ik wist het. Denk het al sinds de kick off, maar de meningen zijn verdeeld door zijn 'vriendin'.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:24 schreef lelouch het volgende:
Over zijn geaardheid:
http://www.esl.eu/benelux/player/1195851/
[..]
Dat is zo. Zou het zelf ook niet kunnen hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:13 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
wel moeilijk ,als je an echt echt verliefd aan het worden ben op een andere medebewoner
Hij durfde net aan haar te zitten! Poeh poeh!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:14 schreef iBenny het volgende:
Alex is zo'n ongelofelijke stijfe hark
Adiosquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:14 schreef TWP het volgende:
[..]
Dat is zo. Zou het zelf ook niet kunnen hoor
Maar ik ga pitten, fijne nacht
Het kan ook gezellig zijn zonder drankquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:14 schreef charmed_angel het volgende:
Zoveel drank hebben ze toch niet gekregen
Dat kost haar toch geld?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee daarom....
Ik zou gewoon kappen als ik laura was
Hij heeft al gewoon in de groep verteld dat hij bv op de gay parade in drag rondliep/voer. Het geheim is ook dat bingoding. Da's nou niet echt een logische stap, van drag naar bingo. Volgens mij.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:12 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Nope maar als je een ding weet, kom je vanzelf bij deel 2 toch? Servio doet juist zo zijn best zich mannelijk te kleden, als anderen zich omkleden in jurken doet hij een stropdas om.
Hahaha, nee dat homo is wel overduidelijk. Maar heb je zijn site al bekeken. Wie heeft de url van miss Windy Mills? Dan begrijp je dat die zich niet als hobby soms als vrouw verkleed.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:14 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, volgens mij is het geen geheim dat hij homo is, hoor. Zou me ook niet verbazen als iedereen al weet dat hij zich wel eens als vrouw verkleedt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |