quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:03 schreef TheVulture het volgende:
Die hakken van Sofia... daar kan je 15 man mee uitmoorden
Kon ze echt niet vinden hoor... Zeker?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:02 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Staat er al sinds eh, gister of vanmorgen in?
14 is genoegquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:03 schreef TheVulture het volgende:
Die hakken van Sofia... daar kan je 15 man mee uitmoorden
Mijn gaydar gaat enorm af bij die jongen. Maar ik ben ook maar een mens...quote:
halve moonquote:
Klikquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:04 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Kon ze echt niet vinden hoor... Zeker?
Wat zei die?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:07 schreef MissJ.24 het volgende:
oeh Servio kijk uit, je verraad jezelf.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:07 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ik heb van ellende het geluid ook uit staan.
gerard is helemaal zichzelf niet, hij doet erg vreemd, houdt zich afzijdig, loopt nu ook wegquote:
nou hier niet echtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:59 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik denk dat er een hoop vrouwen last hebben van een verhoogde bloeddruk
zodra GuitigKontje in beeld komt
Hij vindt het zelfs helemaal niet leuk. Na dat optreden stond hij buiten te bibberen, omdat het toen pas goed tot hem doordrong allemaal.quote:
Hij deed een vrouwenstem en zei overdreven dat die niet zo in beeld wilde of zoiets, echt als travo.quote:
Zie je! Ik wist het. Denk het al sinds de kick off, maar de meningen zijn verdeeld door zijn 'vriendin'.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:06 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Mijn gaydar gaat enorm af bij die jongen. Maar ik ben ook maar een mens...
Tot morgenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:08 schreef RengDengDeng het volgende:
Helaas er moet gewerkt worden dus ik ga jullie verlaten..
Mijn streams op spix werken op het moment ook slecht..
Maar 1 doet het![]()
Tot morgen allemaal.. lees wel weer of er nog wat gebeurd is!!
Je hebt gelijk! Nah, ik ben blij dat ik er nog een paar anderen hier blij mee heb kunnen maken die het nog niet hadden gezienquote:
Die vriendin is echt fake... die reageerde ook net iets te cool toen ze van dat nieuwe geheim hoordequote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:08 schreef Day het volgende:
[..]
Zie je! Ik wist het. Denk het al sinds de kick off, maar de meningen zijn verdeeld door zijn 'vriendin'.
Al slik je nog zoveel pillen, je oren, lippen en neus veranderen niet zo heel ergquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Die foto's van Guido op die site zijn wellicht uit zijn pillentijd... ik vind hem er teveel op lijken qua gezicht om te zeggen dat ie het niet is..
Of hij is bi.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:08 schreef Day het volgende:
[..]
Zie je! Ik wist het. Denk het al sinds de kick off, maar de meningen zijn verdeeld door zijn 'vriendin'.
en dies ook te zien op die foto's ?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:08 schreef Studiotje het volgende:
't is hem echt op die foto'sGuido heeft een litteken
Hier zet ik 500 euro voor in..... ga je mee dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:02 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hahaha: jij bent scheel hoor ;-) Het is WEL Guido!
buik, blinde darm operatiequote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
en dies ook te zien op die foto's ?
waar zit dat litteken dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |