Ze moeten de bewoners juist doen geloven dat ze verliefd op elkaar worden, Laura en Guidaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:15 schreef Caliquentius het volgende:
Ik ben helemaal de draad kwijt,
als laura en guido het geheim hebben dat ze iets hebben...
Dan is wat ze nu doen toch juist goed? Zo valt niemand op dat ze ''verliefd'' zouden zijn..
Is het een missie, dan pakken ze het toch verkeerd aan??
Ja dat wel, maar zo gezelligquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het kan ook gezellig zijn zonder drank
Doe maar in het weekend, dan hoef ik niet vroeg opquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar zo gezellig
Dan wil ik wel eens weten wat er gebeurd met 20 flessen wijn
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeere's JohnnyGerard!quote:
maar dan is het dus een missie?? waarom lees ik dan van een gedeeld geheim?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze moeten de bewoners juist doen geloven dat ze verliefd op elkaar worden, Laura en Guida
dan wil ik daar morgen wel graag beelden van zien, ga nu slapen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:15 schreef Banjerkanjer het volgende:
Gerard gaat zich straks afreageren op iets of iemand... denk ik
Ja vrijdag ofzoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Doe maar in het weekend, dan hoef ik niet vroeg op
Ik denk dat als er clues komen die direct naar dragqueens en bingoballen verwijzen dat de link zo gemaakt is... die hints zullen wel iets minder subtiel worden als de tijd verstrijkt...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:15 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hij heeft al gewoon in de groep verteld dat hij bv op de gay parade in drag rondliep/voer. Het geheim is ook dat bingoding. Da's nou niet echt een logische stap, van drag naar bingo. Volgens mij.
Raar geheim trouwens, hoe kun je dat in hemelsnaam raden??
Hun geheim is geloof ik 'onze relatie is fake'.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:17 schreef Caliquentius het volgende:
[..]
maar dan is het dus een missie?? waarom lees ik dan van een gedeeld geheim?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:18 schreef Ceetje.. het volgende:
jemig zeg, het lijkt wel een kamp van de padvinders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |