Ik was te laatquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:44 schreef Ireth het volgende:
Iemand een cap van Guido/Gerard? Die miste ik net!
Ik heb absoluut niks tegen homo's, maar op de een of andere manier vind ik jou levensgevaarlijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:44 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ook een gay buiten de kast doet zoiets meestal niet op een heteroman hoor
Nee helaas, het kwam zo onverwacht...vergeten te cappen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:44 schreef Ireth het volgende:
Ben ik ook....wil je dat ik uit je buurt blijf?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:44 schreef Weka het volgende:
[..]
Ik heb absoluut niks tegen homo's, maar op de een of andere manier vind ik jou levensgevaarlijk.
Idd.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:44 schreef MissJ.24 het volgende:
Die Guido, zegt nooit teveel, is a-sexueel, begrijpt geen hints, mooi jong maar .....dan ineens is die er he.
Dee stream werkt prima bij me, via google chromequote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:45 schreef kaatje50 het volgende:
hallo, Ik ben Kaatje50, ik zit al een paar dagen zo af en toe hier te lezen, maar zal toch maar eens wat posten dan.
Ik heb de optredens alleen gehoord, niets van gezien, nadeel als je via tv kijkt.
maar ik vond het verschrikkelijk...
Het was vreselijk, maar daarom juist geweldig.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:45 schreef kaatje50 het volgende:
hallo, Ik ben Kaatje50, ik zit al een paar dagen zo af en toe hier te lezen, maar zal toch maar eens wat posten dan.
Ik heb de optredens alleen gehoord, niets van gezien, nadeel als je via tv kijkt.
Was wel een beetje genant ja...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:45 schreef kaatje50 het volgende:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:44 schreef Ireth het volgende:
Nu wel toch?quote:
Ja straks gaan de bovenste 2 schermen weer op zwartquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:46 schreef Caliquentius het volgende:
Krijgen wij die clue alleen op tv te zien?
Had de stem gezegd dat je mocht gaan plassen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:49 schreef Coos het volgende:
Jezus, het gaat wel hard hier ineens.![]()
was effe piesen en gelijk 2 pagina;s verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |