Jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:20 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Ik roep het al dagen![]()
.
Goeie avond, veel gemist
?
Dat staat er niet, er staat dat hij een hacker is. Maar ik vermoed ook dat hij het niet zelf heeft geschreven.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:20 schreef creno het volgende:
[..]
alhoewel, er staat dat het is gehackt, dus misschien dat een ander at erop heeft gezet.
Uhh...hij kan ook Bi zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:20 schreef Lesterr het volgende:
als guido daadwerkelijk gay is dan klopt zijn geheim alsnog 'onze relatie is een leugen.' en dan slaat het niet alleen op Laura.. Right?
Ze hebben drankquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:21 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Zoals? Uit de streamverslagen wordt ik niet veel wijzer ..
Ziggoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:22 schreef Caliquentius het volgende:
hey de linkerbox doet het ineens
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik herhaal mezelf nog wel een keer... Guido heeft dat geheim niet voor niks gekregen... de makers weten dat hij gay is... daarom is het zo moeilijk om het geheim te houden voor 'm en die relatie uberhaupt te beginnen... als je Alex die opdracht had gegeven was Laura nu al zwanger geweest
Ik zie bij die Valentino een moedervlek op zijn linkerwang. Bij Guido heb ik die nog op geen enkele capture gezien. Wel vreemd. Maar hij zal het inderdaad wel zijn. Misschien was dat zijn orginele geheim welquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:21 schreef Studiotje het volgende:
Nu kijkcijfers trekken, Guido foto's onder de aandacht krijgen en wat zal dat jong toch rot door 't leven gaan
Hij staat er inderdaad wel een beetje awkward bij.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:23 schreef Ceetje.. het volgende:
kijk gerard eens doen alsof ie lol heeft
Ja ik vind het sowieso raar hoor....het is een beetje lullig als ze die romance die 100 dagen lang vol moeten houden.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:21 schreef Greys het volgende:
Als Laura en Guida niet eens hun best doen het te doen lijken alsof ze iets krijgen, gaan ze dan ingrijpen denken jullie? Want zolang ze niets doen lijken, kan ook niemand hun 'geheim' raden. Da's wel erg makkelijk winnen zo
Ja, iets of iemand gaat eraan geloven vanavond!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:23 schreef Day het volgende:
Ik word een beetje bang van Gerard. Die pakt zo een mes of iets.
Gewoon Laura een missie geven dat als binnen 48 uur sex heeft in huis met een bewoner naar keuze in de geheime kamer. Ze hoeft dan niet meer verliefd op Guido te worden.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:21 schreef Greys het volgende:
Als Laura en Guida niet eens hun best doen het te doen lijken alsof ze iets krijgen, gaan ze dan ingrijpen denken jullie? Want zolang ze niets doen lijken, kan ook niemand hun 'geheim' raden. Da's wel erg makkelijk winnen zo
Nou begin zelfs ik te twijfelen.....heb hem alleen nog nooit ergens in een gaytent of op een gaysite gezien..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik herhaal mezelf nog wel een keer... Guido heeft dat geheim niet voor niks gekregen... de makers weten dat hij gay is... daarom is het zo moeilijk om het geheim te houden voor 'm en die relatie uberhaupt te beginnen... als je Alex die opdracht had gegeven was Laura nu al zwanger geweest
Ja... en dat meisje in de studio was fakequote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:23 schreef TheVulture het volgende:
Moet wel, hoe groot is de kans dat de jongen extreem veel op hem lijkt én hetzelfde litteken heeft?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:24 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ik zie bij die Valentino een moedervlek op zijn linkerwang. Bij Guido heb ik die nog op geen enkele capture gezien. Wel vreemd. Maar hij zal het inderdaad wel zijn. Misschien was dat zijn orginele geheim wel
Ik kan me hier wel in vinden, hoor. Verklaart misschien ook wel waarom hij er echt niet blij mee was. En ook totaal geen poging doet!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:23 schreef TheVulture het volgende:
Nee, gewoon witte benenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:24 schreef Coos het volgende:
Wat heeft Sofia trouwens witte beentjes. Of zijn dat kousen?
Ze komt niet veel buiten hè...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:24 schreef Coos het volgende:
Wat heeft Sofia trouwens witte beentjes. Of zijn dat kousen?
lol, ja heb ziggo, wist niet dat het daar aan lagquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:23 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Ziggo?
Dat heb ik de laatste weken overal..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
had die wel al een half jaartje mee, maarja, kan cover zijn hé?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:24 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ja... en dat meisje in de studio was fake
Of hè....Guido heeft er gewoon moeite mee ivm met zijn vriendin?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:23 schreef TheVulture het volgende:
al toch niet zal vast maar ene paar dagen/weken zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja ik vind het sowieso raar hoor....het is een beetje lullig als ze die romance die 100 dagen lang vol moeten houden.
Yupquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:25 schreef charmed_angel het volgende:
Staat dat huis trouwens op een onbewoonde lege vlakte?
Je hebt nog een kansquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:24 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou begin zelfs ik te twijfelen.....heb hem alleen nog nooit ergens in een gaytent of op een gaysite gezien..
Guido lijkt ook 2 littekens te hebben vlak bij elkaar. Bij die Valentino zie ik dat ook niet. Maar dar tweede litteken kan natuurlijk van daarna zijn. Ik ben nog niet 100% overtuigd. Wel 95%quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Moet wel, hoe groot is de kans dat de jongen extreem veel op hem lijkt én hetzelfde litteken heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |