Jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:20 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Ik roep het al dagen![]()
.
Goeie avond, veel gemist
?
Dat staat er niet, er staat dat hij een hacker is. Maar ik vermoed ook dat hij het niet zelf heeft geschreven.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:20 schreef creno het volgende:
[..]
alhoewel, er staat dat het is gehackt, dus misschien dat een ander at erop heeft gezet.
Uhh...hij kan ook Bi zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:20 schreef Lesterr het volgende:
als guido daadwerkelijk gay is dan klopt zijn geheim alsnog 'onze relatie is een leugen.' en dan slaat het niet alleen op Laura.. Right?
Ze hebben drankquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:21 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Zoals? Uit de streamverslagen wordt ik niet veel wijzer ..
Ziggoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:22 schreef Caliquentius het volgende:
hey de linkerbox doet het ineens
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik herhaal mezelf nog wel een keer... Guido heeft dat geheim niet voor niks gekregen... de makers weten dat hij gay is... daarom is het zo moeilijk om het geheim te houden voor 'm en die relatie uberhaupt te beginnen... als je Alex die opdracht had gegeven was Laura nu al zwanger geweest
Ik zie bij die Valentino een moedervlek op zijn linkerwang. Bij Guido heb ik die nog op geen enkele capture gezien. Wel vreemd. Maar hij zal het inderdaad wel zijn. Misschien was dat zijn orginele geheim welquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:21 schreef Studiotje het volgende:
Nu kijkcijfers trekken, Guido foto's onder de aandacht krijgen en wat zal dat jong toch rot door 't leven gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |