niks meer van te zien anders.quote:
Goed kijken!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:18 schreef 3rdRock het volgende:
stel je voor dat er ooit newbies verschijnen die niet eens weten wie Hans is.....zijn grafsteen moet in de OP!
Laatstequote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:19 schreef Sirolf het volgende:
Dacht ik eindelijk van de zielig gestemde topics af te zijn... komt er zomaar nóg eentje achteraan. Gaan we nu een week lang topics met Hans in de titel krijgen?
ik moet een nieuwe bril...quote:
Goede reconstructieve chirurgie gehad! Voel het nog wel steedsquote:
goede chirug zeg! ik ken wat mensen in Volendam die het adres wel willen hebben...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Goede reconstructieve chirurgie gehad! Voel het nog wel steeds
Thenx!quote:
Oeh, BURN!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goede chirug zeg! ik ken wat mensen in Volendam die het adres wel willen hebben...
Tof!! Ik volg al een aantal jaren de uitzendingen op BBC3, ziet er geweldig uitquote:
BBC3 heb ik helaas nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof!! Ik volg al een aantal jaren de uitzendingen op BBC3, ziet er geweldig uit
ik zie hetquote:
T in the park is ook een tof festival, hebben ook grote namen. Volgens mij in Schotland, maar dat weet ik niet zeker. Sowieso Britse festivalsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:30 schreef justmattie het volgende:
[..]
BBC3 heb ik helaas nietHeb wel livesets van artiesten op Glastonbury
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
huh?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:38 schreef Sirolf het volgende:
Ah, een nieuwe plaat van het hole1988-bandje!
Timo! je avatar was nog op de radio!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:39 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Hans
Skream & Example![]()
![]()
wat `n track mensen, wat `n track!
Ah, nog meer tieten van Katyquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Timo! je avatar was nog op de radio!
ik ook, wss over 2 jaar, want volgend jaar word het niet gehouden dacht ikquote:
Ik voel nog een 3fm-meet aankomenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:41 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik ook, wss over 2 jaar, want volgend jaar word het niet gehouden dacht ik
Als dat toch es zo zou zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik voel nog een 3fm-meet aankomen
Katy?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Timo! je avatar was nog op de radio!
SPOILER: jackpotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:52 schreef themauster het volgende:
Cee-lo Green wint de Beste mannelijke artiest internationaal award bij de Brit Awards 2011 Bruce Springsteen was ook genomineerd
Ja maar ja, over een jaar gezien. Dat album van Cee Lo is wel ijzersterk hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:52 schreef themauster het volgende:
Cee-lo Green wint de Beste mannelijke artiest internationaal award bij de Brit Awards 2011 Bruce Springsteen was ook genomineerd
Klopt maar ik vond het ook gek dat Bruce genomineerd was tussen allemaal jonge mannelijke artiesten.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:54 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ja maar ja, over een jaar gezien. Dat album van Cee Lo is wel ijzersterk hoor
wie???quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:56 schreef Evertjan het volgende:
waaneer stoppen we met die Hansmania?? Het is over hij komt niet meer terug get over it
Mensen rouwen ook nog om Jezus, dus dat is wel een beetje je richtlijnquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:56 schreef Evertjan het volgende:
waaneer stoppen we met die Hansmania?? Het is over hij komt niet meer terug get over it
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:57 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Mensen rouwen ook nog om Jezus, dus dat is wel een beetje je richtlijn
Tering, dat zijn nog wel heel veel topics...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:57 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Alleen Hans bestaat en Jezus nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:57 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
jezus heeft anders nooit gefok!t!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:57 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik geloof heilig in een heropstanding. Met Pasen of zo.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:56 schreef Evertjan het volgende:
You never know..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jezus heeft anders nooit gefok!t!
Nee.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:01 schreef henkde_j het volgende:
Spammerde spam!
Opvolger Mars, Think I like it, Hello
Hij was toch schaapherder oid? (sorry, niet echt veel bijbelkennis hierquote:
Jawel. Geniale hos plaatquote:
SPOILER: Jackpot 15-02-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Toch maar es proberen kaartjes te regelen voor Amsterdamquote:
Timmerman toch?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Hij was toch schaapherder oid? (sorry, niet echt veel bijbelkennis hier) Misschien was het wel een meesterfokker!!
Ze hadden de datum wat mij betreft niet slechter kunnen plannen...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:05 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Toch maar es proberen kaartjes te regelen voor Amsterdam
jezus??? nee, jozef was timmerman. Jezus heeft niet eens opleiding afgemaakt volgens mij...quote:
Cee Lo Greenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:52 schreef themauster het volgende:
Spieker jozef was timmermanquote:
Ik vind de prijs alleen nog aan de hoge kant, dat houd me een beetje tegen..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ze hadden de datum wat mij betreft niet slechter kunnen plannen...
quote:
Ah, gelukkig... Meer mensen die er niet zo goed bij waren bij de Godsdienstlessenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Misschien was ie wel vakkenvuller.
Ik word min of meer in mijn volgende periode van de minor verplicht om 'Bijbel en literatuurstudies' te gaan volgenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:08 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Ah, gelukkig... Meer mensen die er niet zo goed bij waren bij de Godsdienstlessen
OMG!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik word min of meer in mijn volgende periode van de minor verplicht om 'Bijbel en literatuurstudies' te gaan volgen*gaat op zoek naar de bijbel*
niet in de war met Bijbal?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik word min of meer in mijn volgende periode van de minor verplicht om 'Bijbel en literatuurstudies' te gaan volgen*gaat op zoek naar de bijbel*
er is vast wel literatuur over bijballen te vinden...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, wat heeft dat met literatuur te maken?
Nouja, als je het zo stelt..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er is vast wel literatuur over bijballen te vinden...
edit: mwoah.....iig een wiki.... http://nl.wikipedia.org/wiki/Bijbal
Een overschatte doktersromanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, wat heeft dat met literatuur te maken?
http://books.google.nl/bo(...)bedrieglijke&f=false ?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nouja, als je het zo stelt..
Edit: literatuur als in romans en dergelijke, niet literatuur als in bronnen
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:16 schreef themauster het volgende:
Justin Bieber wint van Bruno Mars met de breaktrough artist![]()
en terecht! het kapsel van Bieber is ongeëvenaard!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:16 schreef themauster het volgende:
Justin Bieber wint van Bruno Mars met de breaktrough artist![]()
die is Hans aan het overtuigen terug te komen....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:22 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Waar is Roel als je 'm nodig hebt?![]()
vandaag die aflevering van Ali B op volle toeren teruggekeken. best een lekker nummer opzich...quote:
Niet om het een of ander, maar dat Ali B Op Volle Toeren is een onwijs tof programma.quote:
wat kut voor je. kunnen we ergens mee helpen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:27 schreef alors het volgende:
Ik moet voor morgen een aantal pagina's hebben geschreven, maar het lukt voor geen meter. Ik ben übervroeg begonnen vanmorgen tot na vijven op school gezeten. En nu moet dit 'nog even'... ja nu is het godver alweer half elf en ik heb nog maar een half a4
Morgenvroeg heb ik ook nog maar een paar uurtjes tijd![]()
Waarom is het leven zo zwaar zonder Hans?
Dat heb ik nog niet gezien.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar dat Ali B Op Volle Toeren is een onwijs tof programma.
Nee ik denk het niet, slechts mentale steun gevenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat kut voor je. kunnen we ergens mee helpen?
dan stuur ik bij deze wat mentale steun jouw kant op!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:28 schreef alors het volgende:
[..]
Nee ik denk het niet, slechts mentale steun geven
Bij deze.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kan het je van harte aanraden. Dit is ongeveer de eerste keer dat ik positief ben over Ali B., dus dat zegt al heel wat.quote:
Het komt wel goed, schatje!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:28 schreef alors het volgende:
[..]
*steunt*quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:28 schreef alors het volgende:
[..]
zit hier nog ook wat te maken, wat ik dacht zondag al af te hebben.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:27 schreef alors het volgende:
Ik moet voor morgen een aantal pagina's hebben geschreven, maar het lukt voor geen meter. Ik ben übervroeg begonnen vanmorgen tot na vijven op school gezeten. En nu moet dit 'nog even'... ja nu is het godver alweer half elf en ik heb nog maar een half a4
*proest*quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:30 schreef 3rdRock het volgende:
ik lees net wel een heel slechte versierzin...
"ik lijk dan wel niet op Brad, maar mag ik bij je pitten?"
Succes! Ik heb sinds half 8 al 2 alinea's op papierquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:27 schreef alors het volgende:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Succes! Ik heb sinds half 8 al 2 alinea's op papier
Ik heb de moed net opgegevenquote:
mijn geboortedatum.....8-2-82 om 8 over 2 pmquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:32 schreef gerbenp het volgende:
Ik had bijna een goeie timing qua registratie..
zondag 20 juli 2008 @ 20:08
geen 20-08-2008 om 20:08 helaas.
en nog live ook nog!quote:
meen je dat nou echt? dat is pas timing!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn geboortedatum.....8-2-82 om 8 over 2 pm
de datum klopt...en de tijd is wat mijn ouders iig altijd tegen mij gezegd hebben. ik kon helaas nog niet klokkijken...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:34 schreef gerbenp het volgende:
[..]
meen je dat nou echt? dat is pas timing!
ik verdenk Briggy...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:37 schreef gerbenp het volgende:
[ afbeelding ]
deze had hans toch gemaakt, of zit ik er nu naast?
30-04-1987 om 14:38 niks speciaals dusquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:36 schreef gerbenp het volgende:
dit is geen timing lijkt me
7-04-1995 om 14:45
Ik heb twee nichten die zijn allebij op 18 sept. geborenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:33 schreef Pino112 het volgende:
Ik ben precies 2,5 jaar en 2 weken na mn zus geboren. Was uitgerekend op de dag dat er precies 2.5 jaar tussen zat.
live was ie nog vetterquote:
Waar heb je ze gezien danquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
live was ie nog vetterhele zaal deed bij de 2e keer toeteren al mee!
Ik wilde net posten, die toeter kwam me bekend voor. Twittahfeest inderdaad jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
live was ie nog vetterhele zaal deed bij de 2e keer toeteren al mee!
op K-day geboren dusquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:38 schreef themauster het volgende:
[..]
30-04-1987 om 14:38 niks speciaals dus
Tinie Tempah ik ben nu al fan
quote:
ik heb de opnames nog steeds op mn hddquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik wilde net posten, die toeter kwam me bekend voor. Twittahfeest inderdaad ja.
Hebben je oom en tante maar 1keer per jaar seks ofzoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb twee nichten die zijn allebij op 18 sept. geborende ene in 1992 en de ander in 1996 ..
das iig nog vaker dan jijquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:40 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hebben je oom en tante maar 1keer per jaar seks ofzo
maakt niet uit hoor, ik lees er wel overheenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:41 schreef gerbenp het volgende:
shit, ik betrap me er op dat ik veel aan het posten, of maakt dat de sfeer een beetje beter?
Ja ik zal nog wel 2x jarig zijn op koninginnedag denk ik ligt eraan wanneer mevrouw met pensioen gaatquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:40 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dan wordt het gewoon Koningdag, Bea is 31 januari jarigquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:41 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja ik zal nog wel 2x jarig zijn op koninginnedag denk ik ligt eraan wanneer mevrouw met pensioen gaat
en WimLex op 27 april ofzo dus het zal wel geoon op 30 april blijven.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:42 schreef alors het volgende:
[..]
Dan wordt het gewoon Koningdag, Bea is 31 januari jarig
dan nog zou het knap toeval zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:40 schreef henkde_j het volgende:
[..]
ook al treed mevrouw van pensioen af, denk dat ze het wel door laten gaan als Wim-Lex komt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:41 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja ik zal nog wel 2x jarig zijn op koninginnedag denk ik ligt eraan wanneer mevrouw met pensioen gaat
WA is 3 dagen eerder jarig die zal het wel verplaatsen naar zijn eigen verjaardagquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:42 schreef alors het volgende:
[..]
Dan wordt het gewoon Koningdag, Bea is 31 januari jarig
K-day is ook offtopic, dus zo compleet offtopic is dit nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:43 schreef CindieY het volgende:
Compleet offtopic, maar ik heb zojuist gereageerd op een studiootje in Zwolle
maak je muziek dan???quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:43 schreef CindieY het volgende:
Compleet offtopic, maar ik heb zojuist gereageerd op een studiootje in Zwolle
ze heeft al een vriend pino!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
K-day is ook offtopic, dus zo compleet offtopic is dit niet
Pics?
Geen pics. Op kruipafstand van de Jumbo zit een studentenflat met studio's.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
K-day is ook offtopic, dus zo compleet offtopic is dit niet
Pics?
Profiteer er dan ook maar lekker van jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:45 schreef themauster het volgende:
Zal natuurlijk mooi zijn als het 30 april blijft ik ben niet anders gewend dan dat ik vrij ben op mijn verjaardag
Een dienblad! Met geld! Bij de brievenbus van het glazen huis in Groningen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:47 schreef 3rdRock het volgende:
owja, CindieY, wat ik altijd al wilde weten...wat stelt jouw avatar voor??
kijk eens in de bestandsnaam, sr09... en als ik een beetje inzoom zie ik geldquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:47 schreef 3rdRock het volgende:
owja, CindieY, wat ik altijd al wilde weten...wat stelt jouw avatar voor??
ah, ik dacht 1 of ander hip patchworkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een dienblad! Met geld! Bij de brievenbus van het glazen huis in Groningen.
Altijd gedacht dat het een taart wasquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een dienblad! Met geld! Bij de brievenbus van het glazen huis in Groningen.
Dat denk ik zelf ook wel eensquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:48 schreef themauster het volgende:
[..]
Altijd gedacht dat het een taart was
Dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:48 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook altijdquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:48 schreef themauster het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER!!!quote:
Gerbenquote:
hedde gij dat gele petsopboyalarmding gephotoshopt? staat eerder in dit topic...quote:
brave jongen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga richting bed, tot morgen!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:56 schreef Pino112 het volgende:
Slaap lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga richting bed, tot morgen!![]()
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
slaap zacht en handjes boven de dekens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga richting bed, tot morgen!
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Slaap lekker ouweSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga richting bed, tot morgen!![]()
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
Nope, die was er al voordat ik het topic ontdektequote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hedde gij dat gele petsopboyalarmding gephotoshopt? staat eerder in dit topic...
Dat kan je toch zeker niet vals noemen hoop ik?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:57 schreef themauster het volgende:
Cee lo Green moet niet gaan live zingen
TrustenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga richting bed, tot morgen!![]()
fotografieverslaafde | muziek: Look up through the trees to feel as small as you can | Tricks up my Sleeve
*** Gedicht *** | I'm not totally useless, I can be used as a bad example.
Nou zuiver was het ook nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:58 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Dat kan je toch zeker niet vals noemen hoop ik?
trusten!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:02 schreef gerbenp het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen mensen. Morgen gaat de rotwekker weer van 6:45... bye bye!
Kan ik me niet voorstellen.. heb de man meerdere keren live gezien en telkens spot onquote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:02 schreef gerbenp het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen mensen. Morgen gaat de rotwekker weer van 6:45... bye bye!
Volgens mij had de mytische Hans die ooit gemaakt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:58 schreef Briggy het volgende:
[..]
Nope, die was er al voordat ik het topic ontdekte![]()
Ik weet wel dat Sirolf um een keer mooier heeft gemaakt, hij zag er eerder wat onduidelijk uit.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:57 schreef themauster het volgende:
Cee lo Green moet niet gaan live zingen
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:08 schreef Bol_Wan het volgende:
Geweldige single dit![]()
![]()
dadelijk maar weer naar bed![]()
trusten!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:10 schreef themauster het volgende:
Duik nu ook mijn bed in het mooi geweest voor vandaag
45545847564867351574545878943213548 tot de macht 4564567631202546quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:11 schreef Paul-89 het volgende:
Hoeveel Hans gerelateerde TT's gaan we nog krijgen ?
Aight.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
45545847564867351574545878943213548 tot de macht 4564567631202546
quote:Eric Corton:
Straks sowieso White Limo van @foofighters maar weer eens op de radio ;-))
roel heeft z'n pyamabroek al op zn enkels!quote:
is ie nou op de radio? wat een baas is het toch ook!quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is ie nou op de radio? wat een baas is het toch ook!
quote:
ja, ik probeer leven in de brouwerij te houden, maar tis een beetje vechten tegen de bierkaai!quote:
Dat lukt ook niet in je eentje, al ging het Hans nog wel aardig goed af!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, ik probeer leven in de brouwerij te houden, maar tis een beetje vechten tegen de bierkaai!
Druk op msn, even wat frustraties er uit gooienquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, ik probeer leven in de brouwerij te houden, maar tis een beetje vechten tegen de bierkaai!
slaap zacht!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Druk op msn, even wat frustraties er uit gooienWel tijd om nu even lekker te gaan douchen en daarna slapen. Slaap lekker allemaal!
Slaap lekker!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Druk op msn, even wat frustraties er uit gooienWel tijd om nu even lekker te gaan douchen en daarna slapen. Slaap lekker allemaal!
slaap zacht!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:56 schreef Evertjan het volgende:
bye bye allemaal tijd voor dromenland
allo allo!quote:
je bent een lovergirl! ik wist het!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:56 schreef Briggy het volgende:
Wat heb ik misdaan![]()
Politie Overbosch (@PolOverbosch) is now following your tweets (@itsBri) on Twitter.
En nee, ik heb niets te maken met de verdwijning van Hans![]()
Dat kun je wel zeggen, ik ga maar slapen danquote:
slaap zacht!quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:14 schreef Briggy het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen, ik ga maar slapen dan![]()
![]()
![]()
![]()
mer!quote:
der jas!quote:
kan gebeuren hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, nou weet ik het niet meer...
Slaap lekker, ik ga ook!quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga maar eens naar bed!
slaap lekker iedereen en tot later!
Dat is vast niet op 3fmquote:
Daar luister ik echt nooit naarquote:
Gaëtan De Weert is daar beter in, laat het aan hem over...quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:45 schreef borisz het volgende:
Heb op de radio het kansspelbeleid onderuit proberen te halen.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 03:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gaëtan De Weert is daar beter in, laat het aan hem over...
you murderer!quote:
wat let je?quote:
Cotton Eye Joe.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:16 schreef alors het volgende:
Lunchbox1 please, die cover van Smooth Criminal is zoo kut.
Ja dat welquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:36 schreef Dos37 het volgende:
Heeft Gerard zelf niet door dat dat gedoe met Jon Bakker al 100 jaar niet meer grappig is.
Heel Effe Ekdom is totaal niet grappig.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:36 schreef Dos37 het volgende:
Heeft Gerard zelf niet door dat dat gedoe met Jon Bakker al 100 jaar niet meer grappig is.
Vind jij.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:36 schreef Dos37 het volgende:
Meer niet?quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:36 schreef Dos37 het volgende:
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:39 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Heel Effe Ekdom is totaal niet grappig.
Haalt totaal niet het niveau wat Stenders Eetvermaak had.
Eensquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:39 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Oneens/quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:39 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Het is nogal saai inderdaad.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:39 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:24 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Geen Ekstra Weekend, dus geen weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |