niks meer van te zien anders.quote:
Goed kijken!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:18 schreef 3rdRock het volgende:
stel je voor dat er ooit newbies verschijnen die niet eens weten wie Hans is.....zijn grafsteen moet in de OP!
Laatstequote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:19 schreef Sirolf het volgende:
Dacht ik eindelijk van de zielig gestemde topics af te zijn... komt er zomaar nóg eentje achteraan. Gaan we nu een week lang topics met Hans in de titel krijgen?
ik moet een nieuwe bril...quote:
Goede reconstructieve chirurgie gehad! Voel het nog wel steedsquote:
goede chirug zeg! ik ken wat mensen in Volendam die het adres wel willen hebben...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Goede reconstructieve chirurgie gehad! Voel het nog wel steeds
Thenx!quote:
Oeh, BURN!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goede chirug zeg! ik ken wat mensen in Volendam die het adres wel willen hebben...
Tof!! Ik volg al een aantal jaren de uitzendingen op BBC3, ziet er geweldig uitquote:
BBC3 heb ik helaas nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof!! Ik volg al een aantal jaren de uitzendingen op BBC3, ziet er geweldig uit
ik zie hetquote:
T in the park is ook een tof festival, hebben ook grote namen. Volgens mij in Schotland, maar dat weet ik niet zeker. Sowieso Britse festivalsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:30 schreef justmattie het volgende:
[..]
BBC3 heb ik helaas nietHeb wel livesets van artiesten op Glastonbury
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
huh?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:38 schreef Sirolf het volgende:
Ah, een nieuwe plaat van het hole1988-bandje!
Timo! je avatar was nog op de radio!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:39 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Hans
Skream & Example![]()
![]()
wat `n track mensen, wat `n track!
Ah, nog meer tieten van Katyquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Timo! je avatar was nog op de radio!
ik ook, wss over 2 jaar, want volgend jaar word het niet gehouden dacht ikquote:
Ik voel nog een 3fm-meet aankomenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:41 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik ook, wss over 2 jaar, want volgend jaar word het niet gehouden dacht ik
Als dat toch es zo zou zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik voel nog een 3fm-meet aankomen
Katy?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Timo! je avatar was nog op de radio!
SPOILER: jackpotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:52 schreef themauster het volgende:
Cee-lo Green wint de Beste mannelijke artiest internationaal award bij de Brit Awards 2011 Bruce Springsteen was ook genomineerd
Ja maar ja, over een jaar gezien. Dat album van Cee Lo is wel ijzersterk hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:52 schreef themauster het volgende:
Cee-lo Green wint de Beste mannelijke artiest internationaal award bij de Brit Awards 2011 Bruce Springsteen was ook genomineerd
Klopt maar ik vond het ook gek dat Bruce genomineerd was tussen allemaal jonge mannelijke artiesten.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:54 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ja maar ja, over een jaar gezien. Dat album van Cee Lo is wel ijzersterk hoor
wie???quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:56 schreef Evertjan het volgende:
waaneer stoppen we met die Hansmania?? Het is over hij komt niet meer terug get over it
Mensen rouwen ook nog om Jezus, dus dat is wel een beetje je richtlijnquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:56 schreef Evertjan het volgende:
waaneer stoppen we met die Hansmania?? Het is over hij komt niet meer terug get over it
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:57 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Mensen rouwen ook nog om Jezus, dus dat is wel een beetje je richtlijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |