niks meer van te zien anders.quote:
Goed kijken!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:18 schreef 3rdRock het volgende:
stel je voor dat er ooit newbies verschijnen die niet eens weten wie Hans is.....zijn grafsteen moet in de OP!
Laatstequote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:19 schreef Sirolf het volgende:
Dacht ik eindelijk van de zielig gestemde topics af te zijn... komt er zomaar nóg eentje achteraan. Gaan we nu een week lang topics met Hans in de titel krijgen?
ik moet een nieuwe bril...quote:
Goede reconstructieve chirurgie gehad! Voel het nog wel steedsquote:
goede chirug zeg! ik ken wat mensen in Volendam die het adres wel willen hebben...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Goede reconstructieve chirurgie gehad! Voel het nog wel steeds
Thenx!quote:
Oeh, BURN!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goede chirug zeg! ik ken wat mensen in Volendam die het adres wel willen hebben...
Tof!! Ik volg al een aantal jaren de uitzendingen op BBC3, ziet er geweldig uitquote:
BBC3 heb ik helaas nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof!! Ik volg al een aantal jaren de uitzendingen op BBC3, ziet er geweldig uit
ik zie hetquote:
T in the park is ook een tof festival, hebben ook grote namen. Volgens mij in Schotland, maar dat weet ik niet zeker. Sowieso Britse festivalsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:30 schreef justmattie het volgende:
[..]
BBC3 heb ik helaas nietHeb wel livesets van artiesten op Glastonbury
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
huh?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:38 schreef Sirolf het volgende:
Ah, een nieuwe plaat van het hole1988-bandje!
Timo! je avatar was nog op de radio!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:39 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Hans
Skream & Example![]()
![]()
wat `n track mensen, wat `n track!
Ah, nog meer tieten van Katyquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Timo! je avatar was nog op de radio!
ik ook, wss over 2 jaar, want volgend jaar word het niet gehouden dacht ikquote:
Ik voel nog een 3fm-meet aankomenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:41 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik ook, wss over 2 jaar, want volgend jaar word het niet gehouden dacht ik
Als dat toch es zo zou zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik voel nog een 3fm-meet aankomen
Katy?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Timo! je avatar was nog op de radio!
SPOILER: jackpotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:52 schreef themauster het volgende:
Cee-lo Green wint de Beste mannelijke artiest internationaal award bij de Brit Awards 2011 Bruce Springsteen was ook genomineerd
Ja maar ja, over een jaar gezien. Dat album van Cee Lo is wel ijzersterk hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:52 schreef themauster het volgende:
Cee-lo Green wint de Beste mannelijke artiest internationaal award bij de Brit Awards 2011 Bruce Springsteen was ook genomineerd
Klopt maar ik vond het ook gek dat Bruce genomineerd was tussen allemaal jonge mannelijke artiesten.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:54 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ja maar ja, over een jaar gezien. Dat album van Cee Lo is wel ijzersterk hoor
wie???quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:56 schreef Evertjan het volgende:
waaneer stoppen we met die Hansmania?? Het is over hij komt niet meer terug get over it
Mensen rouwen ook nog om Jezus, dus dat is wel een beetje je richtlijnquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:56 schreef Evertjan het volgende:
waaneer stoppen we met die Hansmania?? Het is over hij komt niet meer terug get over it
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:57 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Mensen rouwen ook nog om Jezus, dus dat is wel een beetje je richtlijn
Tering, dat zijn nog wel heel veel topics...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:57 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Alleen Hans bestaat en Jezus nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:57 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
jezus heeft anders nooit gefok!t!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:57 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik geloof heilig in een heropstanding. Met Pasen of zo.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:56 schreef Evertjan het volgende:
You never know..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jezus heeft anders nooit gefok!t!
Nee.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:01 schreef henkde_j het volgende:
Spammerde spam!
Opvolger Mars, Think I like it, Hello
Hij was toch schaapherder oid? (sorry, niet echt veel bijbelkennis hierquote:
Jawel. Geniale hos plaatquote:
SPOILER: Jackpot 15-02-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Toch maar es proberen kaartjes te regelen voor Amsterdamquote:
Timmerman toch?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Hij was toch schaapherder oid? (sorry, niet echt veel bijbelkennis hier) Misschien was het wel een meesterfokker!!
Ze hadden de datum wat mij betreft niet slechter kunnen plannen...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:05 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Toch maar es proberen kaartjes te regelen voor Amsterdam
jezus??? nee, jozef was timmerman. Jezus heeft niet eens opleiding afgemaakt volgens mij...quote:
Cee Lo Greenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:52 schreef themauster het volgende:
Spieker jozef was timmermanquote:
Ik vind de prijs alleen nog aan de hoge kant, dat houd me een beetje tegen..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ze hadden de datum wat mij betreft niet slechter kunnen plannen...
quote:
Ah, gelukkig... Meer mensen die er niet zo goed bij waren bij de Godsdienstlessenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Misschien was ie wel vakkenvuller.
Ik word min of meer in mijn volgende periode van de minor verplicht om 'Bijbel en literatuurstudies' te gaan volgenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:08 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Ah, gelukkig... Meer mensen die er niet zo goed bij waren bij de Godsdienstlessen
OMG!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik word min of meer in mijn volgende periode van de minor verplicht om 'Bijbel en literatuurstudies' te gaan volgen*gaat op zoek naar de bijbel*
niet in de war met Bijbal?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik word min of meer in mijn volgende periode van de minor verplicht om 'Bijbel en literatuurstudies' te gaan volgen*gaat op zoek naar de bijbel*
er is vast wel literatuur over bijballen te vinden...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, wat heeft dat met literatuur te maken?
Nouja, als je het zo stelt..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er is vast wel literatuur over bijballen te vinden...
edit: mwoah.....iig een wiki.... http://nl.wikipedia.org/wiki/Bijbal
Een overschatte doktersromanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, wat heeft dat met literatuur te maken?
http://books.google.nl/bo(...)bedrieglijke&f=false ?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nouja, als je het zo stelt..
Edit: literatuur als in romans en dergelijke, niet literatuur als in bronnen
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:16 schreef themauster het volgende:
Justin Bieber wint van Bruno Mars met de breaktrough artist![]()
en terecht! het kapsel van Bieber is ongeëvenaard!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:16 schreef themauster het volgende:
Justin Bieber wint van Bruno Mars met de breaktrough artist![]()
die is Hans aan het overtuigen terug te komen....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:22 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Waar is Roel als je 'm nodig hebt?![]()
vandaag die aflevering van Ali B op volle toeren teruggekeken. best een lekker nummer opzich...quote:
Niet om het een of ander, maar dat Ali B Op Volle Toeren is een onwijs tof programma.quote:
wat kut voor je. kunnen we ergens mee helpen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:27 schreef alors het volgende:
Ik moet voor morgen een aantal pagina's hebben geschreven, maar het lukt voor geen meter. Ik ben übervroeg begonnen vanmorgen tot na vijven op school gezeten. En nu moet dit 'nog even'... ja nu is het godver alweer half elf en ik heb nog maar een half a4
Morgenvroeg heb ik ook nog maar een paar uurtjes tijd![]()
Waarom is het leven zo zwaar zonder Hans?
Dat heb ik nog niet gezien.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar dat Ali B Op Volle Toeren is een onwijs tof programma.
Nee ik denk het niet, slechts mentale steun gevenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat kut voor je. kunnen we ergens mee helpen?
dan stuur ik bij deze wat mentale steun jouw kant op!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:28 schreef alors het volgende:
[..]
Nee ik denk het niet, slechts mentale steun geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |