Trusten PGRquote:
Je kan altijd een mod een schop gevenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:18 schreef S95Sedan het volgende:
Eigenlijk is het best wel bagger dat je niet eens de TT kan wijzigen
Dat heb je met die goedkope forumsoftware hè?quote:Op maandag 14 februari 2011 23:18 schreef S95Sedan het volgende:
Eigenlijk is het best wel bagger dat je niet eens de TT kan wijzigen
Heel hard terug rennen naar de bewoonde wereldquote:Op maandag 14 februari 2011 23:21 schreef Techno het volgende:
Maar wat de neuk zou je in Friesland willen doen?
Onder andere ja. Want je hebt daar alleen maar van die vlakke weilanden en veel water.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:21 schreef PeuRac het volgende:
Heel hard terug rennen naar de bewoonde wereld
Zal vast een 'feature' zijn, alleen hier moeten ze het wiel opnieuw uitvindenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat heb je met die goedkope forumsoftware hè?
Dat water is dan wel weer leuk om op te zeilen. Die paar plasjes rondom Loosdrecht vervelen ook vrij snelquote:Op maandag 14 februari 2011 23:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Onder andere ja. Want je hebt daar alleen maar van die vlakke weilanden en veel water.
Op zich is dat wel zo. Maar dat weegt m.i. niet op tegen de nadelen.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:24 schreef PeuRac het volgende:
Dat water is dan wel weer leuk om op te zeilen. Die paar plasjes rondom Loosdrecht vervelen ook vrij snel
Dan had jouw nickname beter iets als waterhooligan geweest?quote:Op maandag 14 februari 2011 23:34 schreef asfalthooligan het volgende:
Deze fries voelt zich niet aan gesproken
T gesprek begon voor 24uquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat zei je 'Valentijn is al afgelopen hoor!'
Ik wist wel dat je zo zwart/wit was!quote:
Ze is iig niet meer geelquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je zo zwart/wit was!
Je moet dr ook niet vervenquote:
oei! Wat had ze? Doffe vacht ookquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
had ik niet gedaan, ze was doodziek
[ afbeelding ]
check oor
[ afbeelding ]
ja dat weet niemand preciesquote:
ze was er ook niet meer geweest als ze niet verzekerd was vrees ikquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:33 schreef PeuRac het volgende:
Phoe, dat is schrikken, wel fijn dat je een verzekering hebt dan. Hebben wij niet voor Dubbiemoet er niet aan denken wat er gebeurd als zijn rekening zo hoog oploopt
tijdje terug dan, welke dierenarts had je?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ze was er ook niet meer geweest als ze niet verzekerd was vrees ikmaar ben echt zo blij met dr, ze was toen ng maar 1,5 , nu is ze bijna 3
Jij bent heel handig hequote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:34 schreef CherryLips het volgende:
Vanochtend tijdens het stofzuigen keihard m'n voet gestoten (tegen de stofzuiger) en even staan jodelen maar het trok wel weer weg, niet meer aan gedacht, gewoon nog m'n laarzen aangetrokken en gelopen enzo. Tijdens het douchen is me ook niks opgevallen ofzo. Maar nu lig ik in bed, en nu begint het ineens naar pijn te doen en het is helemaal blauw en dik
Wie is zo slim om dat in bed op te smerenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb er maar arniflor opgesmeerd en nu zit het hele bed onderwelke debiel heeft verzonnen dat dat spul ineens groen moet zijn?
Vossegatquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
tijdje terug dan, welke dierenarts had je?
Is ze pas recentelijk van de meds af?
Ik wil slapenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie is zo slim om dat in bed op te smeren
Moet je je voet wat hoger leggen CL, dan klopt het minderquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil slapenmaar zelfs het gewicht van de dekens is al pijnlijk en het heeft een hartslag
nou ja, ik kan nog lopen, er hoeft niks geamputeerd te worden.
*vleesmes weg legt*quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil slapenmaar zelfs het gewicht van de dekens is al pijnlijk en het heeft een hartslag
nou ja, ik kan nog lopen, er hoeft niks geamputeerd te worden.
o ja, dat was hetquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moet je je voet wat hoger leggen CL, dan klopt het minder![]()
Je zou denken dat je eens leertquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
o ja, dat was het
ik leer het ook nooit, na tig gebroken tenen.
Ach, is in ieder geval bewezen dat je geen ezellin bentquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:49 schreef CherryLips het volgende:
Zelfs een ezel stoot zich geen... eehhh...
Dat is xtc alleen alquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:00 schreef Murmeli het volgende:
Mogge!
Pff, dr wil er een xtc en ritalin door elkaar gaan slikken. Ben ik nou zo'n heilig boontje, of is dat gewoon ontzettend stom om te doen?
Dat kan best een spannende reactie opleveren. Eentje waarbij je schuimbekkend afgevoerd moet worden naar de spoedopnamequote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:00 schreef Murmeli het volgende:
Mogge!
Pff, dr wil er een xtc en ritalin door elkaar gaan slikken. Ben ik nou zo'n heilig boontje, of is dat gewoon ontzettend stom om te doen?
Ja zoiets dacht ik dus ook.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:12 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat kan best een spannende reactie opleveren. Eentje waarbij je schuimbekkend afgevoerd moet worden naar de spoedopname
Tjah ritalin schijnt voor niet adhd-ers hetzelfde effect als xtc te hebben.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hehe...
Maar nog dommer icm medicijnen zou ik zeggen
Ik was altijd hier! ALTIJD, lieve L-E!quote:
Ik zei niet dat het slim was. Maar als je weet waar je mee bezig bent, is het niet per definitie gevaarlijk, dat bedoelde ik.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
O'Rly? Sinds wanneer is het slim om harddrugs te nemen?
Ik heb je lang niet gezien, beste Q.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik was altijd hier! ALTIJD, lieve L-E!! Heb je me gemist?
Hier is het prima. Zoals altijd.En daar?
Verkeerde, slechte pillen etc. Het gaat zo vaak mis, ook als je denkt dat je weet waar je mee bezig bent. Drugs zijn redelijk onvoorspelbaar. Het is bijna jammer soms dat het zo vaak goed gaat, kunnen mensen een les uit trekken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zei niet dat het slim was. Maar als je weet waar je mee bezig bent, is het niet per definitie gevaarlijk, dat bedoelde ik.
Pillen kun je laten testen. Als je er verstandig mee omgaat, doe je dat ook.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Verkeerde, slechte pillen etc. Het gaat zo vaak mis, ook als je denkt dat je weet waar je mee bezig bent. Drugs zijn redelijk onvoorspelbaar. Het is bijna jammer soms dat het zo vaak goed gaat, kunnen mensen een les uit trekken.
Het klinkt als mijn leven, dat fantastische gedeelte.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb je lang niet gezien, beste Q.
Hier is het fantastisch, je kent het!
Ik vind dat echt kolder. Je kunt niet verstandig omgaan met xtc. Dat is een contradictio in terminis.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Pillen kun je laten testen. Als je er verstandig mee omgaat, doe je dat ook.
Het is mij onduidelijk waarom je dat überhaupt zou willen slikken, maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Er was een periode dat je pillen kon laten testen op houseparty's. Zo stom dat ze dat hebben afgeschaft!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Verkeerde, slechte pillen etc. Het gaat zo vaak mis, ook als je denkt dat je weet waar je mee bezig bent. Drugs zijn redelijk onvoorspelbaar. Het is bijna jammer soms dat het zo vaak goed gaat, kunnen mensen een les uit trekken.
Leven, dat klinkt mooi. Als ik later groot ben, ga ik dat ook doen!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Het klinkt als mijn leven, dat fantastische gedeelte.![]()
Ik ben druk! Enzo! Werk, leven, je kent het. FOK! schiet er een beetje bij in de laatste tijd. Op zich best wel een goed teken.
Amen! Dus wie wil er een lijntje cokequote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zei niet dat het slim was. Maar als je weet waar je mee bezig bent, is het niet per definitie gevaarlijk, dat bedoelde ik.
Sure, maar uiteindelijk weet je toch niet van tevoren hoe je lichaam reageert? Alcohol kan ook verkeerd vallen, dat ligt ook niet aan de alcohol an sich.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Daarover verschillen we dan van mening.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vind dat echt kolder. Je kunt niet verstandig omgaan met xtc. Dat is een contradictio in terminis.
Tja, als je dan indd. toch wilt gebruiken, is het iig 1 stap in de goeie richting.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er was een periode dat je pillen kon laten testen op houseparty's. Zo stom dat ze dat hebben afgeschaft!
Met zoiets triviaals kun je toch niet over een mening spreken. Het is gewoon wetenschappelijk bewezen slecht en verslavend hoor.quote:
En alcohol is net zo'n bitchquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Met zoiets triviaals kun je toch niet over een mening spreken. Het is gewoon wetenschappelijk bewezen slecht en verslavend hoor.
Dat jij de risico's aanvaardt, zegt niets over de veiligheid. Het zegt slechts wat over de risico's die jij wil nemen voor een extra 'spannende' avond.
Ja, ben je wel es van 1 glas gaan schuimbekken omdat het 'een verkeerd' biertje was?quote:
De ritalin zal het wazige effect van de x verminderen denk ik. Als het iemand is die geen adhad heeft.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:00 schreef Murmeli het volgende:
Mogge!
Doe dat! Het is best tof. Zegt men.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Leven, dat klinkt mooi. Als ik later groot ben, ga ik dat ook doen!
De risico's zijn te beperken. Dat jij helemaal anti bent is prima, maar dat houdt niet in dat iedereen die eens een halfje X neemt met zijn leven speelt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Met zoiets triviaals kun je toch niet over een mening spreken. Het is gewoon wetenschappelijk bewezen slecht en verslavend hoor.
Dat jij de risico's aanvaardt, zegt niets over de veiligheid. Het zegt slechts wat over de risico's die jij wil nemen voor een extra 'spannende' avond.
Als dat zo was, was ik nu verslaafd, dood en lag ik onder de grassprietjes.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:09 schreef L-E het volgende:
[..]
De risico's zijn te beperken. Dat jij helemaal anti bent is prima, maar dat houdt niet in dat iedereen die eens een halfje X neemt met zijn leven speelt.
Klopt, maar als je een pil laat testen weet je iig wat je inneemt, dat er geen andere zooi in zit.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sure, maar uiteindelijk weet je toch niet van tevoren hoe je lichaam reageert? Alcohol kan ook verkeerd vallen, dat ligt ook niet aan de alcohol an sich.
En toen viel het plotseling toch tegenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb hooggespannen verwachtingen, dat begrijp je.
Dat zeg ik toch nergens.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:09 schreef L-E het volgende:
Dat jij helemaal anti bent is prima, maar dat houdt niet in dat iedereen die eens een halfje X neemt met zijn leven speelt.
Welke redenatie precies? Dat het gebruik van XTC niet perse gevaarlijk is? Want dat is wat ik zeg. Niet dat het niet slecht of verslavend is, ik zeg slechts dat je de gevaren kan beperken als je er verstandig mee omgaat.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch nergens.Ik vond je redenatie gewoon een beetje dom.
Dan heb ik altijd FOK nog.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:11 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
En toen viel het plotseling toch tegen
Laat jij me eens 1 onderzoek zien waarin 100% zeker is aangetoond dat XTC slecht voor je is ?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat was em inderdaad. Het is wel per definitie gevaarlijk, maar jij hebt gewoon een lagere acceptatiegrens kennelijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:13 schreef L-E het volgende:
Welke redenatie precies? Dat het gebruik van XTC niet perse gevaarlijk is? Want dat is wat ik zeg.
Of jij weet er niet genoeg vanaf, is dat mogelijk?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat was em inderdaad. Het is wel per definitie gevaarlijk, maar jij hebt gewoon een lagere acceptatiegrens kennelijk.
Seriously? Ik moet een verslavende mix van MDMA en Speed gaan uitleggen met een bron, omdat het zo onlogisch klinkt?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:14 schreef PBateman1978 het volgende:
Laat jij me eens 1 onderzoek zien waarin 100% zeker is aangetoond dat XTC slecht voor je is ?
Dat is mogelijk, maar onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:15 schreef L-E het volgende:
Of jij weet er niet genoeg vanaf, is dat mogelijk?
Ja met bron graag ja, anders lul je nml. gewoon uit je nek. (een normale XTC pil bevat geen speed trouwens...)quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Seriously? Ik moet een verslavende mix van MDMA en Speed gaan uitleggen met een bron, omdat het zo onlogisch klinkt?![]()
.
Morgé.
Houden zo.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb hooggespannen verwachtingen, dat begrijp je.
Oh noes, een LDG tripquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:17 schreef L-E het volgende:
Even iets dat veel erger is dan XTC: ik heb vannacht gedroomd over LDG...
quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja met bron graag ja, anders lul je nml. gewoon uit je nek. (een normale XTC pil bevat geen speed trouwens...)
Wist je dat er nooit iemand is overleden aan de stof zelf ? XTC-doden vallen altijd door oververhitting, of omdat er andere gevaarlijkere stoffen in een pil hebben gezeten, en beiden zijn te voorkomen.
Ik zeg niet dat het goed voor je is, regelmatige gebruikers kunnen last krijgen van depressies, concentratiestoornissen e.d., maar voor zover de wetenschap het nu weet herstelt je lichaam weer als je ermee stopt.
Dit uiteraard wel bij ''normaal'' gebruik, iemand die wekelijks 10 van die dingen naar binnen werkt is dom bezig, maar dat kun je bij elke drug wel zeggen.
Was net aan het typen, maar je zegt al wat ik wilde zeggenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja met bron graag ja, anders lul je nml. gewoon uit je nek. (een normale XTC pil bevat geen speed trouwens...)
Wist je dat er nooit iemand is overleden aan de stof zelf ? XTC-doden vallen altijd door oververhitting, of omdat er andere gevaarlijkere stoffen in een pil hebben gezeten, en beiden zijn te voorkomen.
Ik zeg niet dat het goed voor je is, regelmatige gebruikers kunnen last krijgen van depressies, concentratiestoornissen e.d., maar voor zover de wetenschap het nu weet herstelt je lichaam weer als je ermee stopt.
Dit uiteraard wel bij ''normaal'' gebruik, iemand die wekelijks 10 van die dingen naar binnen werkt is dom bezig, maar dat kun je bij elke drug wel zeggen.
Je lijkt wel een wijf, man.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:24 schreef Wicked-Game het volgende:
L-E is ook een drugs, maar wel eentje die af en toe slecht reageerd
Blow(de) jij zo veel dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Over drugs gesproken, gisteravond begonnen met ''niet meer blowen doordeweeks'', samen met Klutsie. Viel me 100% mee, wel slecht geslapen (10 keer wakker geworden ofzo vannacht), maar verder ging het prima.
Op naar een doordeweeks dopevrij leven.
Hier in nederland misschien niet, maar genoeg dooie russen enzo elk jaar.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, ben je wel es van 1 glas gaan schuimbekken omdat het 'een verkeerd' biertje was?. Dat is gereguleerde drugs, dat is wat anders.
Ik las 'dooie mussen'. Zielig.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier in nederland misschien niet, maar genoeg dooie russen enzo elk jaar.
En een pilletje kun je laten testen.
Zelf gestoken alcoholquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is niet genoeg voor je dat het illegaal is? Dat er harddrugs in zit? Dat er elk weekend mensen in het ziekenhuis liggen vanwege de gevolgen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Ja met bron graag ja, anders lul je nml. gewoon uit je nek.
quote:Wist je dat er nooit iemand is overleden aan de stof zelf ? XTC-doden vallen altijd door oververhitting, of omdat er andere gevaarlijkere stoffen in een pil hebben gezeten, en beiden zijn te voorkomen.
Hoe zit het dan met uitdrogingen, 'geen idee meer wat je aan het doen bent', overdosis, verkeerde pillen, schuimbekken enzo? Dat is allemaal ongevaarlijk?quote:Ik zeg niet dat het goed voor je is, regelmatige gebruikers kunnen last krijgen van depressies, concentratiestoornissen e.d., maar voor zover de wetenschap het nu weet herstelt je lichaam weer als je ermee stopt.
1 per week lijkt me ook veel te veel. 1 per maand is beter, dan verminder je de risico's, maar je neemt ze niet weg.quote:Dit uiteraard wel bij ''normaal'' gebruik, iemand die wekelijks 10 van die dingen naar binnen werkt is dom bezig, maar dat kun je bij elke drug wel zeggen.
Is toch een bedreigde diersoort tegenwoordig?quote:
1 januari (weer) begonnen met helemaal niet meer doen, ik hou het tot nu toe volquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Over drugs gesproken, gisteravond begonnen met ''niet meer blowen doordeweeks'', samen met Klutsie. Viel me 100% mee, wel slecht geslapen (10 keer wakker geworden ofzo vannacht), maar verder ging het prima.
Op naar een doordeweeks dopevrij leven.
Ja he, er zijn er steeds minder.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is toch een bedreigde diersoort tegenwoordig?
Niet na 1 glas bier natuurlijk. Dat is na 3 liter Vodka. Zelfgestookt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En toch zijn er comazuiperdsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niet na 1 glas bier natuurlijk. Dat is na 3 liter Vodka. Zelfgestookt.. In Nederland is alcohol altijd getest en gereguleerd.
Omdat mensen schuttingen plaatsen i.p.v. heggenquote:
Partij voor de Dieren zeker?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Omdat mensen schuttingen plaatsen i.p.v. heggen
Was er niet zo'n knuffelpartij die verlicht wil gaan stellen dat je een heg neer moet zetten i.p.v. een schutting?
En een pil kun je laten testen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niet na 1 glas bier natuurlijk. Dat is na 3 liter Vodka. Zelfgestookt.. In Nederland is alcohol altijd getest en gereguleerd.
Ja, vind je het wat?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:35 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Het is dat die lijsstrekker nog een beetje apetijtelijk uitziet...
Ik weet het niet meer. Of groenlinks ofzo. Huuuuquote:
Klopt ook, en als je het heb laten testen weet je tenminste wat je in handen hebt. Daarnaast zal de instantie die het test je wel of niet aanraden op basis van de gegevens die pil te nemen.quote:
Je bier is al getest. En de kracht van 1 pil is vele malen groter dan de kracht van 1 biertje. Bovendien kun je niet testen hoe je lichaam reageert op harddrugs.quote:
Zoveel vrouwelijk schoon loopt er niet rond bij de politieke partijen. Dan is zij nog wel een verademing.quote:
In het land der blinden..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:37 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zoveel vrouwelijk schoon loopt er niet rond bij de politieke partijen. Dan is zij nog wel een verademing.
Kan je wel testen hoe je lichaam reageert als biertje verkeerd valt?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je bier is al getest. En de kracht van 1 pil is vele malen groter dan de kracht van 1 biertje. Bovendien kun je niet testen hoe je lichaam reageert op harddrugs.
Dat zegt dat er heel veel troep op de markt is.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:38 schreef vencodark het volgende:
Trouwens, het zegt toch al genoeg dat je de pillen per stuk moet laten testen?
Sommige mensen gaan al lallen van 1 biertje. En soms valt de alcohol slechter/beter dan anders bij iemand. Ook onvoorspelbaar dus.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je bier is al getest. En de kracht van 1 pil is vele malen groter dan de kracht van 1 biertje. Bovendien kun je niet testen hoe je lichaam reageert op harddrugs.
Ik heb een heg. En aan de andere kant een schutting. Is dat goed genoeg?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer. Of groenlinks ofzo. Huuuu
En nog steeds geen mussen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb een heg. En aan de andere kant een schutting. Is dat goed genoeg?
Geen idee. Ik ben niet zo'n boomknuffelaarquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb een heg. En aan de andere kant een schutting. Is dat goed genoeg?
Nee, zie ik inderdaad nooit. Maar dat kan ook komen door de buurtkatten die hun acrobatiek beoefenen rondom mijn heg. Wellicht schrikt dat ze af.quote:
Onverantwoord gedrag is je eigen schuld. Bier drinken zonder wat te eten bv is gewoon dom. Voor de rest valt 1 biertje gewoon nooit zo verkeerd dat je schuimbekkend op de eerste hulp komt te liggen. Tenzij je allergisch bent, maar dat geldt voor alle eten en drinken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:38 schreef Wicked-Game het volgende:
Kan je wel testen hoe je lichaam reageert als biertje verkeerd valt?
Hoeveel mensen belanden er per jaar door 1 goede pil in het ziekenhuis?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Onverantwoord gedrag is je eigen schuld. Bier drinken zonder wat te eten bv is gewoon dom. Voor de rest valt 1 biertje gewoon nooit zo verkeerd dat je schuimbekkend op de eerste hulp komt te liggen. Tenzij je allergisch bent, maar dat geldt voor alle eten en drinken.
XTC pil nemen zonder goed water te drinken is net zo onverantwoord.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Onverantwoord gedrag is je eigen schuld. Bier drinken zonder wat te eten bv is gewoon dom. Voor de rest valt 1 biertje gewoon nooit zo verkeerd dat je schuimbekkend op de eerste hulp komt te liggen. Tenzij je allergisch bent, maar dat geldt voor alle eten en drinken.
Dat vind ik wel veel ja.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Doordeweeks rookte ik er standaard 1tje s'avonds.
Geen idee. Jij een idee? Je kunt wel stellen dat de meeste drugsgebruikers (net als alcoholisten) het niet bij 1 laten. Dat klinkt dus in theorie wel leuk, maar in de praktijk zie je dat men er ook bij drinkt, of er meer neemt. Of een lijntje trekt. En dan is drugs een stuk gevaarlijker dan drank.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:43 schreef MissMSX het volgende:
Hoeveel mensen belanden er per jaar door 1 goede pil in het ziekenhuis?
Dat is een aanname zonder ook maar enig onderbouwt feit ansich.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geen idee. Jij een idee? Je kunt wel stellen dat de meeste drugsgebruikers (net als alcoholisten) het niet bij 1 laten. Dat klinkt dus in theorie wel leuk, maar in de praktijk zie je dat men er ook bij drinkt, of er meer neemt. Of een lijntje trekt. En dan is drugs een stuk gevaarlijker dan drank.
Nu is het natuurlijk geen gelijke lijn om drugsgebruikers en alcoholisten naast elkaar te leggen. Dan moet je zeggen, drugsgebruikers en drinkers.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geen idee. Jij een idee? Je kunt wel stellen dat de meeste drugsgebruikers (net als alcoholisten) het niet bij 1 laten. Dat klinkt dus in theorie wel leuk, maar in de praktijk zie je dat men er ook bij drinkt, of er meer neemt. Of een lijntje trekt. En dan is drugs een stuk gevaarlijker dan drank.
De hele discussie is een aanname en subjectief. Als je een objectieve discussie wil, moet je bij TNS-NIPO gaan werken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:46 schreef Wicked-Game het volgende:
Dat is een aanname zonder ook maar enig onderbouwt feit ansich.
ja, nee. Inderdaad. Dan is het zo dat alle drugsgebruikers hyperintelligent zijn en ultieme zelfbeheersing kennen. Ze nemen er maar 1 per jaar. Sorry!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:47 schreef vencodark het volgende:
Dan moet je zeggen, drugsgebruikers en drinkers.
Niet zo flauw, je weet zelf toch ook wel dat als iemand iets van drugs gebruikt (welke hoeveelheid dan ook), ze niet meteen zo verslaafd zijn als een alcoholist. Dan meet je met 2 maten.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:50 schreef Kreator het volgende:
ja, nee. Inderdaad. Dan is het zo dat alle drugsgebruikers hyperintelligent zijn en ultieme zelfbeheersing kennen. Ze nemen er maar 1 per jaar. Sorry!
Dan moet je ook maar niet zo diep pijpen!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:51 schreef STING het volgende:
Bleh, keel problemen die steeds weer terugkomen
Nu doe je flauw, vind ik echt. Volgens mij heb ik toch gezegd dat het gevaren met zich meebrengt, dat weten we allemaal? Maar je gaat zo ver in je overtuiging van hoe slecht het is. Het enige dat we zeggen is dat je er verantwoord mee om moet gaan, dat dan de risico's te beperken zijn. En voor de duidelijkheid: ik heb het nu alleen over X, verder heb ik nooit iets anders gebruikt dus daar weet ik te weinig vanaf.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:50 schreef Kreator het volgende:
Maar goed. Ik vind het echt te zot dat ik moet verdedigen tegen jan en alleman dat drugs gevaarlijk is. Zeg ik nou echt zulke gekke dingen?.
Ik heb ook wel es MDMA gehad en wiet. Maar dan accepteer ik wel dat mensen zeggen dat het gevaarlijk is, omdat het dat ook is.
[..]
De hele discussie is een aanname en subjectief. Als je een objectieve discussie wil, moet je bij TNS-NIPO gaan werken.
[..]
ja, nee. Inderdaad. Dan is het zo dat alle drugsgebruikers hyperintelligent zijn en ultieme zelfbeheersing kennen. Ze nemen er maar 1 per jaar. Sorry!
Ik ben het met je eens.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:50 schreef Kreator het volgende:
Maar goed. Ik vind het echt te zot dat ik moet verdedigen tegen jan en alleman dat drugs gevaarlijk is. Zeg ik nou echt zulke gekke dingen?.
Ik heb ook wel es MDMA gehad en wiet. Maar dan accepteer ik wel dat mensen zeggen dat het gevaarlijk is, omdat het dat ook is.
[..]
De hele discussie is een aanname en subjectief. Als je een objectieve discussie wil, moet je bij TNS-NIPO gaan werken.
[..]
Ik zeg niet dat het niet gevaarlijk kan zijn, maar alles met onverantwoord gebruik kan gevaarlijk zijn. Onverantwoord bierzuipen is net zo gevaarlijk. Dus als je op een feest een pil slikt en je drinkt gewoon normaal erbij (dus geen alcohol) dan is het prima te doen mits je pil wel een zuivere is. Maar goed dat kan je laten testen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
Laat jij iedere pil die je slikt testen dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:54 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet gevaarlijk kan zijn, maar alles met onverantwoord gebruik kan gevaarlijk zijn. Onverantwoord bierzuipen is net zo gevaarlijk. Dus als je op een feest een pil slikt en je drinkt gewoon normaal erbij (dus geen alcohol) dan is het prima te doen mits je pil wel een zuivere is. Maar goed dat kan je laten testen.
In jou betoog lijkt het nu net dat als je een pil slikt je per direct naar de knoppen gaat, je verslaafd bent en je lichaam per direct bij 1 pil hebt verziekt. En dat is gewoon onjuist.
Net zo flauw als zeggen dat 1 XTC pil minder gevaarlijk is dan 1 glas bier, omdat is aangetoond dat de werkzame stoffen in de pil niet meteen dodelijk zijn, of met russische drankorgels aan komen kakken. Ik verlaag me gewoon tot het discussieniveau.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:52 schreef vencodark het volgende:
Niet zo flauw, je weet zelf toch ook wel dat als iemand iets van drugs gebruikt (welke hoeveelheid dan ook), ze niet meteen zo verslaafd zijn als een alcoholist. Dan meet je met 2 maten.
Maar goed, verder ben ik het overigens met je eens hoor!
Ben blij dat ik het OV nooit gebruik. Niet dat filerijden gezellig is, maar je bent dan wel zelf verantwoordelijk voor de reistijden en kan je incalculeren. Bij het OV is het dagelijks weer een verrassing.quote:
Ja, uh, als je iets doet, moet je het goed doen hequote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan moet je ook maar niet zo diep pijpen!
Hey, dat stuk ben ik helemaal met je eens hequote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Net zo flauw als zeggen dat 1 XTC pil minder gevaarlijk is dan 1 glas bier, omdat is aangetoond dat de werkzame stoffen in de pil niet meteen dodelijk zijn, of met russische drankorgels aan komen kakken. Ik verlaag me gewoon tot het discussieniveau.
Op een goede dag kan je nog zien hoe een buschauffeur in elkaar wordt gemept ook.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:56 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ben blij dat ik het OV nooit gebruik. Niet dat filerijden gezellig is, maar je bent dan wel zelf verantwoordelijk voor de reistijden en kan je incalculeren. Bij het OV is het dagelijks weer een verrassing.
Vind je? Als dit 'ver gaan' is, dan ben je echt niks gewend qua discussie. Sorry hoor, maar ik heb gewoon een mening en ik neem niet alles klakkeloos aan, zeker niet van iemand die zegt dat je harddrugs verantwoord kunt nemen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:52 schreef L-E het volgende:
Maar je gaat zo ver in je overtuiging van hoe slecht het is.
Kan op meerdere plekken in NL.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat jij iedere pil die je slikt testen dan?En waar kan je die testen?
Vind ik ook! Maar die keelpijn vind ik stiekem wel lekkerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:57 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, uh, als je iets doet, moet je het goed doen he
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Vind ik ook! Maar die keelpijn vind ik stiekem wel lekkerDan heb ik ook het idee dat ik het goed gedaan heb
Dat heet chargeren.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:58 schreef vencodark het volgende:
Hey, dat stuk ben ik helemaal met je eens he
Jij vergeleek alcoholverslaafden met mensen die misschien soms een pil gebruiken. Althans, zo leek het. Dat stukje vond ik niet terecht. Maar voor de rest dus helemaal eens.Don't discuss with me!
Dan niet, dan neem ik je ook niet serieus verder.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is niet genoeg voor je dat het illegaal is? Dat er harddrugs in zit? Dat er elk weekend mensen in het ziekenhuis liggen vanwege de gevolgen?. Flikker toch op, daar ga ik niet eens de moeite voor nemen.
Zie boven.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:31 schreef Kreator het volgende:
![]()
![]()
Er is ook nog nooit iemand overleden aan rijden zonder rem. Meestal is het dan een muur of een boom die 't em doet. Wat een kutredenatie.
Uitdroging komt omdat iemand dan uren achter elkaar staat te dansen zonder voldoende water te drinken, ''geen idee meer wat je aan het doen bent'' heb ik nog nooit gehad, zoiets krijg je alleen als je veel te veel hebt genomen, een overdosis is vrijwel onmogelijk, dan moet je meerdere grammen tegelijk nemen (40 normale pillen dus).quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:31 schreef Kreator het volgende:
Hoe zit het dan met uitdrogingen, 'geen idee meer wat je aan het doen bent', overdosis, verkeerde pillen, schuimbekken enzo? Dat is allemaal ongevaarlijk?
Je lichaam herstelt ook wel van roken, maar dat zegt meer over je lichaam dan over de kwaliteit van het spul dat je neemt.
Klopt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:31 schreef Kreator het volgende:
1 per week lijkt me ook veel te veel. 1 per maand is beter, dan verminder je de risico's, maar je neemt ze niet weg.
Tsja, het zij zo, het boeit mij verder niet zoveel hoe ik op jou overkom.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:31 schreef Kreator het volgende:
Je komt op mij in elk geval over als iemand die graag pilletjes slikt en een heel verhaal klaar heeft staan voor mensen die met valide argumenten komen, zodat je je eigen straatje schoon kunt praten. Maakt mij echt geen reet uit wat je neemt, voor mijn part snuif je dagelijks coke en crack. De argumentatie moet alleen wel een beetje kloppen.
"ik doe het omdat ik het lekker vind en ik ken de risico's" klinkt een stuk beter dan "het is niet bewezen gevaarlijk."
Maar jij gaat dus, iedere keer voordat je een pil slikt, ieder pilletje afzonderlijk laten testen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:58 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Kan op meerdere plekken in NL.
Dan niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vind je? Als dit 'ver gaan' is, dan ben je echt niks gewend qua discussie. Sorry hoor, maar ik heb gewoon een mening en ik neem niet alles klakkeloos aan, zeker niet van iemand die zegt dat je harddrugs verantwoord kunt nemen.
Vind je dat gek?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar jij gaat dus, iedere keer voordat je een pil slikt, ieder pilletje afzonderlijk laten testen?
Jij wil van elke fokker onafhankelijk bewijs in elke discussie? Sukkel.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:00 schreef PBateman1978 het volgende:
Dan niet, dan neem ik je ook niet serieus verder.
Nu moet ik bewijzen dat het rijden zonder rem nooit dodelijk is?quote:Zie boven.
Yeah. Right.quote:40 pillen.
Nee, het is gewoon een vraag, puur uit interessequote:
Ho even, ik ben geen notoire pillenslikker. Heb wel eens een pil genomen maar dat was nog in de tijd dat je het op housefeesten kon laten testen en dan deed je dat ook.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar jij gaat dus, iedere keer voordat je een pil slikt, ieder pilletje afzonderlijk laten testen?
Dat hoeft niet, als je 3 pillen van dezelfde soort hebt, hoef je er maar eentje te laten testen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel er verder niks mee, ben gewoon benieuwd of dat zo gaatquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:03 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ho even, ik ben geen notoire pillenslikker. Heb wel eens een pil genomen maar dat was nog in de tijd dat je het op housefeesten kon laten testen en dan deed je dat ook.
Ik heb alleen nooit de behoefte meer gehad om het te doen daarna. En kan prima nu feesten op de troep die redbull heet of wat alcohol
Wow, dan zou je wel ver gaan om je gelijk te krijgen!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:03 schreef Kreator het volgende:
Nu moet ik bewijzen dat het rijden zonder rem nooit dodelijk is?
Wat je zegt ben je zelf.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij wil van elke fokker onafhankelijk bewijs in elke discussie? Sukkel.
quote:
Je yeah right klopt, het zijn er geen 40 maar 85.quote:Voor zover bekend is het nog nooit voorgekomen dat iemand een overdosis MDMA heeft ingenomen. De letale dosis voor een muis is 97 milligram per kilogram lichaamsgewicht; aangenomen wordt dat het voor een mens ongeveer diezelfde waarde heeft. Een persoon van 70 kilogram zou dan dus 6,79 gram MDMA in moeten nemen, hetgeen in de praktijk ongeveer gelijk staat aan het innemen van 85 XTC-tabletten. De dosis bedraagt normaliter tussen de 1 en 2 mg per kilo lichaamsgewicht. Overlijdensgevallen komen wel voor, maar worden niet veroorzaakt door de directe gevolgen van de drug, maar door bijvoorbeeld oververhitting en/of uitdroging, veroorzaakt door de onderdrukking van de dorstgevoelens en combinaties met andere drugs (met name door de combinatie met alcohol, dat een diuretische (vochtafdrijvende) werking heeft).
Nu ja, die drugsgebruikert neemt niks van je aan als je niet met wetenschappelijk bewijs komt, dus ik zal wel moeten.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:04 schreef vencodark het volgende:
Wow, dan zou je wel ver gaan om je gelijk te krijgen!
Voordat er misverstanden ontstaanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel er verder niks mee, ben gewoon benieuwd of dat zo gaat
Het is nog niet zo heel boeiend, maar het kan een potentieeltje zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zal es lezen, maar ik krijg de kriebels van die jongen.
Ben je nou echt zo dom, of zie je gewoon simpelweg niet in dat je hele discussie over de hoeveelheid pillen totaal irrelevant is? Mensen die 5 pillen slikken (of 40quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Je yeah right klopt, het zijn er geen 40 maar 85.
Maand of zes denk ik. En dan wel met 50 dooie vissen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:06 schreef Samzz het volgende:
Het is nog niet zo heel boeiend, maar het kan een potentieeltje zijn.
Staal en ik hebben een weddenschap hoe lang de bak deze keer blijft staan
Ik gokte ook al op een half jaar vanaf dat de bak helemaal klaar isquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maand of zes denk ik. En dan wel met 50 dooie vissen.
Oh, maak je geen zorgen. Ik ben gewoon benieuwdquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:06 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Voordat er misverstanden ontstaan
Wie is hier nou dom ? Jij begon over een overdosis pillen, ik leg je uit dat dit praktisch onmogelijk is, dan krijg ik een ''yeah right'' als reactie, dan laat ik je feiten lezen, en ben ik dom ?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom, of zie je gewoon simpelweg niet in dat je hele discussie over de hoeveelheid pillen totaal irrelevant is? Mensen die 5 pillen slikken (of 40) lopen een gigantisch risico op een slechte pil of andere gevolgen als uitdroging en dergelijke.
Dat de pil zelf niet dodelijk is is mij wel duidelijk. NMisschien moet je mijn auto-rem-boom analogie nog eens lezen en proberen te begrijpen.
Wat ik me afvraag he, waarom maak jij je er zo druk over? Als hij dat nou zelf wil en doet, doet ie jou daar toch geen kwaad mee?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom, of zie je gewoon simpelweg niet in dat je hele discussie over de hoeveelheid pillen totaal irrelevant is? Mensen die 5 pillen slikken (of 40) lopen een gigantisch risico op een slechte pil of andere gevolgen als uitdroging en dergelijke.
Dat de pil zelf niet dodelijk is is mij wel duidelijk. NMisschien moet je mijn auto-rem-boom analogie nog eens lezen en proberen te begrijpen.
Als je goed leest dan gaat het krea niet om wat pb (of wie dan ook) doet of niet doet. Het gaat om de discussie.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag he, waarom maak jij je er zo druk over? Als hij dat nou zelf wil en doet, doet ie jou daar toch geen kwaad mee?
Heb jij ook al over LDG gedroomd?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:13 schreef PeuRac het volgende:
Moguh. Zo, damn, extreem diep geslapen en de meest vage dromen gehad![]()
Nu rustig wakker worden zo, voor ik een lekkere ciabatta als ontbijt neem
Je kan nog steeds laten testen bij de GGD, maar niet meer op de feesten nee. Wat ik persoonlijk dan weer stom vind.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:03 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ho even, ik ben geen notoire pillenslikker. Heb wel eens een pil genomen maar dat was nog in de tijd dat je het op housefeesten kon laten testen en dan deed je dat ook.
Ik heb alleen nooit de behoefte meer gehad om het te doen daarna. En kan prima nu feesten op de troep die redbull heet of wat alcohol
Jij ook al? Heb zelf ook super geslapen! Enquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:13 schreef PeuRac het volgende:
Say whut!quote:
Als je een discussie voert dan maak je je niet meteen druk ergens over hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag he, waarom maak jij je er zo druk over? Als hij dat nou zelf wil en doet, doet ie jou daar toch geen kwaad mee?
Ik niet! Maar ik heb wel heerlijk geslapenquote:
Ik heb vanmorgen voor het eerst sinds ik werk door de wekker heen geslapenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:13 schreef PeuRac het volgende:
Ik maak me niet druk. Hoe kom je daar bij? Fokposts zijn emotieloos.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Daar kunnen we best eens over discussieren hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je een discussie voert dan maak je je niet meteen druk ergens over hoor
quote:
Leugenaar!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk. Hoe kom je daar bij? Fokposts zijn emotieloos.
Ja daaaaaaag. Ik mag me niet druk maken van de dokterquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar kunnen we best eens over discussieren hoor
Nou, je was ergens. Met je lover. En ik zag jullie en herkende jullie maar durfde niets te zeggen, want jullie deden heel stom tegen iedereen.quote:
dat noem ik geen verslapenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen voor het eerst sinds ik werk door de wekker heen geslapen![]()
Moest half 4 op, en 10 over 4 schrok ik wakker
Ik lees dat echt heel vaak. "waar maak je je druk om?". Dat is meestal van mensen die nooit discussieren. Ik maak me echt zelden druk om iets. Meestal relaxed met een bakkie leut en een pilletje achter m'n bureau.quote:
Heb je het overleefd?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
*troost*
Nee, ik droomde dag ik in een ambu lag naar t ziekenhuis, maar er uit stapte om mn fiets te nemen omdat die anders achterbleef en in t ziekenhuis bleek ik een gescheurde long (?) te hebben.
Haaaai!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Leugenaar!
[..]
Ja daaaaaaag. Ik mag me niet druk maken van de dokter
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Nou, je was ergens. Met je lover. En ik zag jullie en herkende jullie maar durfde niets te zeggen, want jullie deden heel stom tegen iedereen.
Ja denk t wel, want het was niks spannends volgende de ambu verpleger. De droom stopte toen ik op de spoedeisende hulp aan kwam.quote:
Ik heb me ook niet verslapen, want ik was nog ruim op tijd op locatiequote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat noem ik geen verslapenen ik verslaap me wel vaker, boeit me niet zoveel.
Oei, kwam het nog wel goed?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Nou, je was ergens. Met je lover. En ik zag jullie en herkende jullie maar durfde niets te zeggen, want jullie deden heel stom tegen iedereen.
Op tijd gaan slapen misschien een keer een idee?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb me ook niet verslapen, want ik was nog ruim op tijd op locatie![]()
Wel door de wekker heen.. Komt vast door m'n lange saaie dagen en vroegte van opstaan![]()
Morgen hopelijk beter werk..
jaquote:
We zullen het nooit weten. Het was meteen einde verhaal, want het ging over in een andere droom.quote:
Dat weet ik! Maar echt emotieloos zijn ze nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik lees dat echt heel vaak. "waar maak je je druk om?". Dat is meestal van mensen die nooit discussieren. Ik maak me echt zelden druk om iets. Meestal relaxed met een bakkie leut en een pilletje achter m'n bureau.
Hejquote:
Aah, was die prettiger?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:22 schreef L-E het volgende:
[..]
We zullen het nooit weten. Het was meteen einde verhaal, want het ging over in een andere droom.
Mensen pesten. En uitlachen enzo. Het was een beetje zoals mijn schooltijd.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jawat voor naars deden we precies?
Hoe is het met jou en kuikentje tegenwoordig?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat weet ik! Maar echt emotieloos zijn ze niet
[..]
Hej![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:22 schreef L-E het volgende:
[..]
We zullen het nooit weten. Het was meteen einde verhaal, want het ging over in een andere droom.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Mensen pesten. En uitlachen enzo. Het was een beetje zoals mijn schooltijd.
Nu ja. Bateman haat me nu, omdat ik zijn invalide argumenten zo van tafel veegde. Dat is wel jammer. Het is maar een discussie.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:22 schreef Tally het volgende:
Dat weet ik! Maar echt emotieloos zijn ze niet
Ikquote:
Nog eerder? 10 uur is vroeg zatquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op tijd gaan slapen misschien een keer een idee?
Ik lag er om 20 uur in. Dat is voor een keertje echt heerlijk!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nog eerder? 10 uur is vroeg zat
quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nu ja. Bateman haat me nu, omdat ik zijn invalide argumenten zo van tafel veegde. Dat is wel jammer. Het is maar een discussie.
Gewoon niet gaan slapen, kun je jezelf ook niet verslapen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nog eerder? 10 uur is vroeg zat
Wow, dat is wel heel vroegquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik lag er om 20 uur in. Dat is voor een keertje echt heerlijk!
*Mep*quote:
Ik was het ook niet, al vind ik je wel liefquote:
Ja goed! Dr nestje is bijna klaar enzo. Ik zal je even linkje van mijn blog pm-en.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hoe is het met jou en kuikentje tegenwoordig?
Yayquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja goed! Dr nestje is bijna klaar enzo. Ik zal je even linkje van mijn blog pm-en.
Dan kan je alles lezen van de afgelopen weken. Mocht je dat interesseren
O maar ik vind je lief! Das het enige wat telt! HA!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nu ja. Bateman haat me nu, omdat ik zijn invalide argumenten zo van tafel veegde. Dat is wel jammer. Het is maar een discussie.
Mensen zeggen al tig keer dat je die pillen kan laten testen, dus geen gevaar voor verkeerde pil.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het erge is wel dat ik 12 uur heb geslapen en me nog doodmoe voel.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wow, dat is wel heel vroegik was 20u wakker voordat ik ging slapen
dat merk ik nu wel
Hij heeft al mijn invalide argumenten van tafel geveegd JWT.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:26 schreef rival het volgende:
[..]
Mensen zeggen al tig keer dat je die pillen kan laten testen, dus geen gevaar voor verkeerde pil.
Mensen zeggen al tig keer dat je voldoende moet drinken, dus geen uitdroging.
Nu komen ze ook nog met wetenschappelijk bewijs waaruit blijkt dat je meer dan 80 pillen zou moeten slikken voor een overdosis...
en nog blijf je "schreeuwen"
Spuit 11.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:26 schreef rival het volgende:
[..]
Mensen zeggen al tig keer dat je die pillen kan laten testen, dus geen gevaar voor verkeerde pil.
Nu komen ze ook nog met wetenschappelijk bewijs waaruit blijkt dat je meer dan 80 pillen zou moeten slikken voor een overdosis...
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja goed! Dr nestje is bijna klaar enzo. Ik zal je even linkje van mijn blog pm-en.
Dan kan je alles lezen van de afgelopen weken. Mocht je dat interesseren
Dat heb je soms als je te lang slaaptquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Het erge is wel dat ik 12 uur heb geslapen en me nog doodmoe voel.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Thx!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik haat je niet hoor, ik vind je vooral erg grappig.
Ik had er 6!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo lang!? Ik heb wel weer bijna 5 hele uurtjes meegepikt.
Dat heb ik ook wel eens, voor mijn gevoel komt dat juist door het te lange slapen. Soms voel ik me het fitst na "maar" 6u slaap ofso.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Is dat het? Want als ik kort slaap, ben ik moe. Als ik lang slaap dus ook... ik weet het niet meer.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb je soms als je te lang slaapt
Had ik er maar 5 gehaald.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo lang!? Ik heb wel weer bijna 5 hele uurtjes meegepikt.
Wat heb ik eigenlijk gedaanquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Had ik er maar 5 gehaald.
Heb gewoon niet geslapen
Gewoon een eens keer t juist aantal uren slapenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Is dat het? Want als ik kort slaap, ben ik moe. Als ik lang slaap dus ook... ik weet het niet meer.!.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Thx!. Daar doen we het voor.
(overigens is niet blowen wel heel goed voor je persoonlijkheid. Zelf meegemaakt en goede vriend is sinds 2 jaar gestopt en die leeft helemaal op, sociaal gezien)
Mja, ik heb dat wel. Weet niet of het voor jou geldtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Is dat het? Want als ik kort slaap, ben ik moe. Als ik lang slaap dus ook... ik weet het niet meer.!.
Hoeveel is dat?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gewoon een eens keer t juist aantal uren slapen
Ja op een gegeven moment wordt het echt lachwekkendquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hij heeft al mijn invalide argumenten van tafel geveegd JWT.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik heb dat wel. Weet niet of het voor jou geldt
Maar nu kan ik sowieso niet 12 uur aan een stuk door slapen. Misschien is het de leeftijd
Ik geef toch toe dat 1 goede pil niet dodelijk is. Ik zeg slechts dat de gevolgen gevaarlijk zijn. Dat jij dat gevaar accepteert, maakt het niet minder.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:26 schreef rival het volgende:
[..]
tussen de 6 en 9 voor de meeste mensen. Meer dan je optimale hoeveelheid slaap slapen, is net zo erg als te weinig schijnt. 7-8u slaap is meestal het beste.quote:
Het was maar een grapjequote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Denk meer doordat het komt dat ik 40 uur per week werk en dan om 5 uur moet opstaan. Moest echt even inhalen.
Nee hoor, ik kan wel gewoon 12u slapenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik heb dat wel. Weet niet of het voor jou geldt
Maar nu kan ik sowieso niet 12 uur aan een stuk door slapen. Misschien is het de leeftijd
Mijn leeftijd is niet iets om lollig over te doen!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was maar een grapje
Soms heb je dat inderdaad nodig, inhaalslaap
Zo oud ben je niet!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn leeftijd is niet iets om lollig over te doen!
Mij een anonieme valentijnskaart sturenquote:
Was die blauw?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mij een anonieme valentijnskaart sturen
Of zelfs: in de bus doen!
Ik dacht dat het wel goed zatquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:32 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mij een anonieme valentijnskaart sturen
Of zelfs: in de bus doen!
Dan ben jij fout want dat is verplichtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik geef toch toe dat 1 goede pil niet dodelijk is. Ik zeg slechts dat de gevolgen gevaarlijk zijn. Dat jij dat gevaar accepteert, maakt het niet minder.
Niemand gaat in op mijn analogie, dus ik zal daar wel een punt hebben.
Je kunt iets wel 100 keer roepen, dat maakt het nog niet waar.
En tot slot: Ik zou voor jou niet remmen als je het zebrapad oversteekt.
Groetjes,
Krea.
je bent maar een paar jaar ouder dan ikquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:32 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |