Trusten PGRquote:
Je kan altijd een mod een schop gevenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:18 schreef S95Sedan het volgende:
Eigenlijk is het best wel bagger dat je niet eens de TT kan wijzigen
Dat heb je met die goedkope forumsoftware hè?quote:Op maandag 14 februari 2011 23:18 schreef S95Sedan het volgende:
Eigenlijk is het best wel bagger dat je niet eens de TT kan wijzigen
Heel hard terug rennen naar de bewoonde wereldquote:Op maandag 14 februari 2011 23:21 schreef Techno het volgende:
Maar wat de neuk zou je in Friesland willen doen?
Onder andere ja. Want je hebt daar alleen maar van die vlakke weilanden en veel water.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:21 schreef PeuRac het volgende:
Heel hard terug rennen naar de bewoonde wereld
Zal vast een 'feature' zijn, alleen hier moeten ze het wiel opnieuw uitvindenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat heb je met die goedkope forumsoftware hè?
Dat water is dan wel weer leuk om op te zeilen. Die paar plasjes rondom Loosdrecht vervelen ook vrij snelquote:Op maandag 14 februari 2011 23:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Onder andere ja. Want je hebt daar alleen maar van die vlakke weilanden en veel water.
Op zich is dat wel zo. Maar dat weegt m.i. niet op tegen de nadelen.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:24 schreef PeuRac het volgende:
Dat water is dan wel weer leuk om op te zeilen. Die paar plasjes rondom Loosdrecht vervelen ook vrij snel
Dan had jouw nickname beter iets als waterhooligan geweest?quote:Op maandag 14 februari 2011 23:34 schreef asfalthooligan het volgende:
Deze fries voelt zich niet aan gesproken
T gesprek begon voor 24uquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat zei je 'Valentijn is al afgelopen hoor!'
Ik wist wel dat je zo zwart/wit was!quote:
Ze is iig niet meer geelquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je zo zwart/wit was!
Je moet dr ook niet vervenquote:
oei! Wat had ze? Doffe vacht ookquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
had ik niet gedaan, ze was doodziek
[ afbeelding ]
check oor
[ afbeelding ]
ja dat weet niemand preciesquote:
ze was er ook niet meer geweest als ze niet verzekerd was vrees ikquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:33 schreef PeuRac het volgende:
Phoe, dat is schrikken, wel fijn dat je een verzekering hebt dan. Hebben wij niet voor Dubbiemoet er niet aan denken wat er gebeurd als zijn rekening zo hoog oploopt
tijdje terug dan, welke dierenarts had je?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ze was er ook niet meer geweest als ze niet verzekerd was vrees ikmaar ben echt zo blij met dr, ze was toen ng maar 1,5 , nu is ze bijna 3
Jij bent heel handig hequote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:34 schreef CherryLips het volgende:
Vanochtend tijdens het stofzuigen keihard m'n voet gestoten (tegen de stofzuiger) en even staan jodelen maar het trok wel weer weg, niet meer aan gedacht, gewoon nog m'n laarzen aangetrokken en gelopen enzo. Tijdens het douchen is me ook niks opgevallen ofzo. Maar nu lig ik in bed, en nu begint het ineens naar pijn te doen en het is helemaal blauw en dik
Wie is zo slim om dat in bed op te smerenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb er maar arniflor opgesmeerd en nu zit het hele bed onderwelke debiel heeft verzonnen dat dat spul ineens groen moet zijn?
Vossegatquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
tijdje terug dan, welke dierenarts had je?
Is ze pas recentelijk van de meds af?
Ik wil slapenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie is zo slim om dat in bed op te smeren
Moet je je voet wat hoger leggen CL, dan klopt het minderquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil slapenmaar zelfs het gewicht van de dekens is al pijnlijk en het heeft een hartslag
nou ja, ik kan nog lopen, er hoeft niks geamputeerd te worden.
*vleesmes weg legt*quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil slapenmaar zelfs het gewicht van de dekens is al pijnlijk en het heeft een hartslag
nou ja, ik kan nog lopen, er hoeft niks geamputeerd te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |