Trusten PGRquote:
Je kan altijd een mod een schop gevenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:18 schreef S95Sedan het volgende:
Eigenlijk is het best wel bagger dat je niet eens de TT kan wijzigen
Dat heb je met die goedkope forumsoftware hè?quote:Op maandag 14 februari 2011 23:18 schreef S95Sedan het volgende:
Eigenlijk is het best wel bagger dat je niet eens de TT kan wijzigen
Heel hard terug rennen naar de bewoonde wereldquote:Op maandag 14 februari 2011 23:21 schreef Techno het volgende:
Maar wat de neuk zou je in Friesland willen doen?
Onder andere ja. Want je hebt daar alleen maar van die vlakke weilanden en veel water.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:21 schreef PeuRac het volgende:
Heel hard terug rennen naar de bewoonde wereld
Zal vast een 'feature' zijn, alleen hier moeten ze het wiel opnieuw uitvindenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat heb je met die goedkope forumsoftware hè?
Dat water is dan wel weer leuk om op te zeilen. Die paar plasjes rondom Loosdrecht vervelen ook vrij snelquote:Op maandag 14 februari 2011 23:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Onder andere ja. Want je hebt daar alleen maar van die vlakke weilanden en veel water.
Op zich is dat wel zo. Maar dat weegt m.i. niet op tegen de nadelen.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:24 schreef PeuRac het volgende:
Dat water is dan wel weer leuk om op te zeilen. Die paar plasjes rondom Loosdrecht vervelen ook vrij snel
Dan had jouw nickname beter iets als waterhooligan geweest?quote:Op maandag 14 februari 2011 23:34 schreef asfalthooligan het volgende:
Deze fries voelt zich niet aan gesproken
T gesprek begon voor 24uquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat zei je 'Valentijn is al afgelopen hoor!'
Ik wist wel dat je zo zwart/wit was!quote:
Ze is iig niet meer geelquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je zo zwart/wit was!
Je moet dr ook niet vervenquote:
oei! Wat had ze? Doffe vacht ookquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
had ik niet gedaan, ze was doodziek
[ afbeelding ]
check oor
[ afbeelding ]
ja dat weet niemand preciesquote:
ze was er ook niet meer geweest als ze niet verzekerd was vrees ikquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:33 schreef PeuRac het volgende:
Phoe, dat is schrikken, wel fijn dat je een verzekering hebt dan. Hebben wij niet voor Dubbiemoet er niet aan denken wat er gebeurd als zijn rekening zo hoog oploopt
tijdje terug dan, welke dierenarts had je?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ze was er ook niet meer geweest als ze niet verzekerd was vrees ikmaar ben echt zo blij met dr, ze was toen ng maar 1,5 , nu is ze bijna 3
Jij bent heel handig hequote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:34 schreef CherryLips het volgende:
Vanochtend tijdens het stofzuigen keihard m'n voet gestoten (tegen de stofzuiger) en even staan jodelen maar het trok wel weer weg, niet meer aan gedacht, gewoon nog m'n laarzen aangetrokken en gelopen enzo. Tijdens het douchen is me ook niks opgevallen ofzo. Maar nu lig ik in bed, en nu begint het ineens naar pijn te doen en het is helemaal blauw en dik
Wie is zo slim om dat in bed op te smerenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb er maar arniflor opgesmeerd en nu zit het hele bed onderwelke debiel heeft verzonnen dat dat spul ineens groen moet zijn?
Vossegatquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
tijdje terug dan, welke dierenarts had je?
Is ze pas recentelijk van de meds af?
Ik wil slapenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie is zo slim om dat in bed op te smeren
Moet je je voet wat hoger leggen CL, dan klopt het minderquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil slapenmaar zelfs het gewicht van de dekens is al pijnlijk en het heeft een hartslag
nou ja, ik kan nog lopen, er hoeft niks geamputeerd te worden.
*vleesmes weg legt*quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil slapenmaar zelfs het gewicht van de dekens is al pijnlijk en het heeft een hartslag
nou ja, ik kan nog lopen, er hoeft niks geamputeerd te worden.
o ja, dat was hetquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moet je je voet wat hoger leggen CL, dan klopt het minder![]()
Je zou denken dat je eens leertquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
o ja, dat was het
ik leer het ook nooit, na tig gebroken tenen.
Ach, is in ieder geval bewezen dat je geen ezellin bentquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:49 schreef CherryLips het volgende:
Zelfs een ezel stoot zich geen... eehhh...
Dat is xtc alleen alquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:00 schreef Murmeli het volgende:
Mogge!
Pff, dr wil er een xtc en ritalin door elkaar gaan slikken. Ben ik nou zo'n heilig boontje, of is dat gewoon ontzettend stom om te doen?
Dat kan best een spannende reactie opleveren. Eentje waarbij je schuimbekkend afgevoerd moet worden naar de spoedopnamequote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:00 schreef Murmeli het volgende:
Mogge!
Pff, dr wil er een xtc en ritalin door elkaar gaan slikken. Ben ik nou zo'n heilig boontje, of is dat gewoon ontzettend stom om te doen?
Ja zoiets dacht ik dus ook.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:12 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat kan best een spannende reactie opleveren. Eentje waarbij je schuimbekkend afgevoerd moet worden naar de spoedopname
Tjah ritalin schijnt voor niet adhd-ers hetzelfde effect als xtc te hebben.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hehe...
Maar nog dommer icm medicijnen zou ik zeggen
Ik was altijd hier! ALTIJD, lieve L-E!quote:
Ik zei niet dat het slim was. Maar als je weet waar je mee bezig bent, is het niet per definitie gevaarlijk, dat bedoelde ik.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
O'Rly? Sinds wanneer is het slim om harddrugs te nemen?
Ik heb je lang niet gezien, beste Q.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik was altijd hier! ALTIJD, lieve L-E!! Heb je me gemist?
Hier is het prima. Zoals altijd.En daar?
Verkeerde, slechte pillen etc. Het gaat zo vaak mis, ook als je denkt dat je weet waar je mee bezig bent. Drugs zijn redelijk onvoorspelbaar. Het is bijna jammer soms dat het zo vaak goed gaat, kunnen mensen een les uit trekken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zei niet dat het slim was. Maar als je weet waar je mee bezig bent, is het niet per definitie gevaarlijk, dat bedoelde ik.
Pillen kun je laten testen. Als je er verstandig mee omgaat, doe je dat ook.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Verkeerde, slechte pillen etc. Het gaat zo vaak mis, ook als je denkt dat je weet waar je mee bezig bent. Drugs zijn redelijk onvoorspelbaar. Het is bijna jammer soms dat het zo vaak goed gaat, kunnen mensen een les uit trekken.
Het klinkt als mijn leven, dat fantastische gedeelte.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb je lang niet gezien, beste Q.
Hier is het fantastisch, je kent het!
Ik vind dat echt kolder. Je kunt niet verstandig omgaan met xtc. Dat is een contradictio in terminis.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Pillen kun je laten testen. Als je er verstandig mee omgaat, doe je dat ook.
Het is mij onduidelijk waarom je dat überhaupt zou willen slikken, maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Er was een periode dat je pillen kon laten testen op houseparty's. Zo stom dat ze dat hebben afgeschaft!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Verkeerde, slechte pillen etc. Het gaat zo vaak mis, ook als je denkt dat je weet waar je mee bezig bent. Drugs zijn redelijk onvoorspelbaar. Het is bijna jammer soms dat het zo vaak goed gaat, kunnen mensen een les uit trekken.
Leven, dat klinkt mooi. Als ik later groot ben, ga ik dat ook doen!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Het klinkt als mijn leven, dat fantastische gedeelte.![]()
Ik ben druk! Enzo! Werk, leven, je kent het. FOK! schiet er een beetje bij in de laatste tijd. Op zich best wel een goed teken.
Amen! Dus wie wil er een lijntje cokequote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zei niet dat het slim was. Maar als je weet waar je mee bezig bent, is het niet per definitie gevaarlijk, dat bedoelde ik.
Sure, maar uiteindelijk weet je toch niet van tevoren hoe je lichaam reageert? Alcohol kan ook verkeerd vallen, dat ligt ook niet aan de alcohol an sich.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Daarover verschillen we dan van mening.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vind dat echt kolder. Je kunt niet verstandig omgaan met xtc. Dat is een contradictio in terminis.
Tja, als je dan indd. toch wilt gebruiken, is het iig 1 stap in de goeie richting.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er was een periode dat je pillen kon laten testen op houseparty's. Zo stom dat ze dat hebben afgeschaft!
Met zoiets triviaals kun je toch niet over een mening spreken. Het is gewoon wetenschappelijk bewezen slecht en verslavend hoor.quote:
En alcohol is net zo'n bitchquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Met zoiets triviaals kun je toch niet over een mening spreken. Het is gewoon wetenschappelijk bewezen slecht en verslavend hoor.
Dat jij de risico's aanvaardt, zegt niets over de veiligheid. Het zegt slechts wat over de risico's die jij wil nemen voor een extra 'spannende' avond.
Ja, ben je wel es van 1 glas gaan schuimbekken omdat het 'een verkeerd' biertje was?quote:
De ritalin zal het wazige effect van de x verminderen denk ik. Als het iemand is die geen adhad heeft.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:00 schreef Murmeli het volgende:
Mogge!
Doe dat! Het is best tof. Zegt men.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Leven, dat klinkt mooi. Als ik later groot ben, ga ik dat ook doen!
De risico's zijn te beperken. Dat jij helemaal anti bent is prima, maar dat houdt niet in dat iedereen die eens een halfje X neemt met zijn leven speelt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Met zoiets triviaals kun je toch niet over een mening spreken. Het is gewoon wetenschappelijk bewezen slecht en verslavend hoor.
Dat jij de risico's aanvaardt, zegt niets over de veiligheid. Het zegt slechts wat over de risico's die jij wil nemen voor een extra 'spannende' avond.
Als dat zo was, was ik nu verslaafd, dood en lag ik onder de grassprietjes.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:09 schreef L-E het volgende:
[..]
De risico's zijn te beperken. Dat jij helemaal anti bent is prima, maar dat houdt niet in dat iedereen die eens een halfje X neemt met zijn leven speelt.
Klopt, maar als je een pil laat testen weet je iig wat je inneemt, dat er geen andere zooi in zit.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sure, maar uiteindelijk weet je toch niet van tevoren hoe je lichaam reageert? Alcohol kan ook verkeerd vallen, dat ligt ook niet aan de alcohol an sich.
En toen viel het plotseling toch tegenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb hooggespannen verwachtingen, dat begrijp je.
Dat zeg ik toch nergens.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:09 schreef L-E het volgende:
Dat jij helemaal anti bent is prima, maar dat houdt niet in dat iedereen die eens een halfje X neemt met zijn leven speelt.
Welke redenatie precies? Dat het gebruik van XTC niet perse gevaarlijk is? Want dat is wat ik zeg. Niet dat het niet slecht of verslavend is, ik zeg slechts dat je de gevaren kan beperken als je er verstandig mee omgaat.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch nergens.Ik vond je redenatie gewoon een beetje dom.
Dan heb ik altijd FOK nog.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:11 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
En toen viel het plotseling toch tegen
Laat jij me eens 1 onderzoek zien waarin 100% zeker is aangetoond dat XTC slecht voor je is ?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat was em inderdaad. Het is wel per definitie gevaarlijk, maar jij hebt gewoon een lagere acceptatiegrens kennelijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:13 schreef L-E het volgende:
Welke redenatie precies? Dat het gebruik van XTC niet perse gevaarlijk is? Want dat is wat ik zeg.
Of jij weet er niet genoeg vanaf, is dat mogelijk?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat was em inderdaad. Het is wel per definitie gevaarlijk, maar jij hebt gewoon een lagere acceptatiegrens kennelijk.
Seriously? Ik moet een verslavende mix van MDMA en Speed gaan uitleggen met een bron, omdat het zo onlogisch klinkt?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:14 schreef PBateman1978 het volgende:
Laat jij me eens 1 onderzoek zien waarin 100% zeker is aangetoond dat XTC slecht voor je is ?
Dat is mogelijk, maar onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:15 schreef L-E het volgende:
Of jij weet er niet genoeg vanaf, is dat mogelijk?
Ja met bron graag ja, anders lul je nml. gewoon uit je nek. (een normale XTC pil bevat geen speed trouwens...)quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Seriously? Ik moet een verslavende mix van MDMA en Speed gaan uitleggen met een bron, omdat het zo onlogisch klinkt?![]()
.
Morgé.
Houden zo.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb hooggespannen verwachtingen, dat begrijp je.
Oh noes, een LDG tripquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:17 schreef L-E het volgende:
Even iets dat veel erger is dan XTC: ik heb vannacht gedroomd over LDG...
quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja met bron graag ja, anders lul je nml. gewoon uit je nek. (een normale XTC pil bevat geen speed trouwens...)
Wist je dat er nooit iemand is overleden aan de stof zelf ? XTC-doden vallen altijd door oververhitting, of omdat er andere gevaarlijkere stoffen in een pil hebben gezeten, en beiden zijn te voorkomen.
Ik zeg niet dat het goed voor je is, regelmatige gebruikers kunnen last krijgen van depressies, concentratiestoornissen e.d., maar voor zover de wetenschap het nu weet herstelt je lichaam weer als je ermee stopt.
Dit uiteraard wel bij ''normaal'' gebruik, iemand die wekelijks 10 van die dingen naar binnen werkt is dom bezig, maar dat kun je bij elke drug wel zeggen.
Was net aan het typen, maar je zegt al wat ik wilde zeggenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja met bron graag ja, anders lul je nml. gewoon uit je nek. (een normale XTC pil bevat geen speed trouwens...)
Wist je dat er nooit iemand is overleden aan de stof zelf ? XTC-doden vallen altijd door oververhitting, of omdat er andere gevaarlijkere stoffen in een pil hebben gezeten, en beiden zijn te voorkomen.
Ik zeg niet dat het goed voor je is, regelmatige gebruikers kunnen last krijgen van depressies, concentratiestoornissen e.d., maar voor zover de wetenschap het nu weet herstelt je lichaam weer als je ermee stopt.
Dit uiteraard wel bij ''normaal'' gebruik, iemand die wekelijks 10 van die dingen naar binnen werkt is dom bezig, maar dat kun je bij elke drug wel zeggen.
Je lijkt wel een wijf, man.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:24 schreef Wicked-Game het volgende:
L-E is ook een drugs, maar wel eentje die af en toe slecht reageerd
Blow(de) jij zo veel dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Over drugs gesproken, gisteravond begonnen met ''niet meer blowen doordeweeks'', samen met Klutsie. Viel me 100% mee, wel slecht geslapen (10 keer wakker geworden ofzo vannacht), maar verder ging het prima.
Op naar een doordeweeks dopevrij leven.
Hier in nederland misschien niet, maar genoeg dooie russen enzo elk jaar.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, ben je wel es van 1 glas gaan schuimbekken omdat het 'een verkeerd' biertje was?. Dat is gereguleerde drugs, dat is wat anders.
Ik las 'dooie mussen'. Zielig.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier in nederland misschien niet, maar genoeg dooie russen enzo elk jaar.
En een pilletje kun je laten testen.
Zelf gestoken alcoholquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is niet genoeg voor je dat het illegaal is? Dat er harddrugs in zit? Dat er elk weekend mensen in het ziekenhuis liggen vanwege de gevolgen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Ja met bron graag ja, anders lul je nml. gewoon uit je nek.
quote:Wist je dat er nooit iemand is overleden aan de stof zelf ? XTC-doden vallen altijd door oververhitting, of omdat er andere gevaarlijkere stoffen in een pil hebben gezeten, en beiden zijn te voorkomen.
Hoe zit het dan met uitdrogingen, 'geen idee meer wat je aan het doen bent', overdosis, verkeerde pillen, schuimbekken enzo? Dat is allemaal ongevaarlijk?quote:Ik zeg niet dat het goed voor je is, regelmatige gebruikers kunnen last krijgen van depressies, concentratiestoornissen e.d., maar voor zover de wetenschap het nu weet herstelt je lichaam weer als je ermee stopt.
1 per week lijkt me ook veel te veel. 1 per maand is beter, dan verminder je de risico's, maar je neemt ze niet weg.quote:Dit uiteraard wel bij ''normaal'' gebruik, iemand die wekelijks 10 van die dingen naar binnen werkt is dom bezig, maar dat kun je bij elke drug wel zeggen.
Is toch een bedreigde diersoort tegenwoordig?quote:
1 januari (weer) begonnen met helemaal niet meer doen, ik hou het tot nu toe volquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Over drugs gesproken, gisteravond begonnen met ''niet meer blowen doordeweeks'', samen met Klutsie. Viel me 100% mee, wel slecht geslapen (10 keer wakker geworden ofzo vannacht), maar verder ging het prima.
Op naar een doordeweeks dopevrij leven.
Ja he, er zijn er steeds minder.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is toch een bedreigde diersoort tegenwoordig?
Niet na 1 glas bier natuurlijk. Dat is na 3 liter Vodka. Zelfgestookt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En toch zijn er comazuiperdsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niet na 1 glas bier natuurlijk. Dat is na 3 liter Vodka. Zelfgestookt.. In Nederland is alcohol altijd getest en gereguleerd.
Omdat mensen schuttingen plaatsen i.p.v. heggenquote:
Partij voor de Dieren zeker?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Omdat mensen schuttingen plaatsen i.p.v. heggen
Was er niet zo'n knuffelpartij die verlicht wil gaan stellen dat je een heg neer moet zetten i.p.v. een schutting?
En een pil kun je laten testen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niet na 1 glas bier natuurlijk. Dat is na 3 liter Vodka. Zelfgestookt.. In Nederland is alcohol altijd getest en gereguleerd.
Ja, vind je het wat?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:35 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Het is dat die lijsstrekker nog een beetje apetijtelijk uitziet...
Ik weet het niet meer. Of groenlinks ofzo. Huuuuquote:
Klopt ook, en als je het heb laten testen weet je tenminste wat je in handen hebt. Daarnaast zal de instantie die het test je wel of niet aanraden op basis van de gegevens die pil te nemen.quote:
Je bier is al getest. En de kracht van 1 pil is vele malen groter dan de kracht van 1 biertje. Bovendien kun je niet testen hoe je lichaam reageert op harddrugs.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |