Ik was altijd hier! ALTIJD, lieve L-E!quote:
Ik zei niet dat het slim was. Maar als je weet waar je mee bezig bent, is het niet per definitie gevaarlijk, dat bedoelde ik.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
O'Rly? Sinds wanneer is het slim om harddrugs te nemen?
Ik heb je lang niet gezien, beste Q.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik was altijd hier! ALTIJD, lieve L-E!! Heb je me gemist?
Hier is het prima. Zoals altijd.En daar?
Verkeerde, slechte pillen etc. Het gaat zo vaak mis, ook als je denkt dat je weet waar je mee bezig bent. Drugs zijn redelijk onvoorspelbaar. Het is bijna jammer soms dat het zo vaak goed gaat, kunnen mensen een les uit trekken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zei niet dat het slim was. Maar als je weet waar je mee bezig bent, is het niet per definitie gevaarlijk, dat bedoelde ik.
Pillen kun je laten testen. Als je er verstandig mee omgaat, doe je dat ook.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Verkeerde, slechte pillen etc. Het gaat zo vaak mis, ook als je denkt dat je weet waar je mee bezig bent. Drugs zijn redelijk onvoorspelbaar. Het is bijna jammer soms dat het zo vaak goed gaat, kunnen mensen een les uit trekken.
Het klinkt als mijn leven, dat fantastische gedeelte.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb je lang niet gezien, beste Q.
Hier is het fantastisch, je kent het!
Ik vind dat echt kolder. Je kunt niet verstandig omgaan met xtc. Dat is een contradictio in terminis.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Pillen kun je laten testen. Als je er verstandig mee omgaat, doe je dat ook.
Het is mij onduidelijk waarom je dat überhaupt zou willen slikken, maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Er was een periode dat je pillen kon laten testen op houseparty's. Zo stom dat ze dat hebben afgeschaft!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Verkeerde, slechte pillen etc. Het gaat zo vaak mis, ook als je denkt dat je weet waar je mee bezig bent. Drugs zijn redelijk onvoorspelbaar. Het is bijna jammer soms dat het zo vaak goed gaat, kunnen mensen een les uit trekken.
Leven, dat klinkt mooi. Als ik later groot ben, ga ik dat ook doen!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Het klinkt als mijn leven, dat fantastische gedeelte.![]()
Ik ben druk! Enzo! Werk, leven, je kent het. FOK! schiet er een beetje bij in de laatste tijd. Op zich best wel een goed teken.
Amen! Dus wie wil er een lijntje cokequote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zei niet dat het slim was. Maar als je weet waar je mee bezig bent, is het niet per definitie gevaarlijk, dat bedoelde ik.
Sure, maar uiteindelijk weet je toch niet van tevoren hoe je lichaam reageert? Alcohol kan ook verkeerd vallen, dat ligt ook niet aan de alcohol an sich.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Daarover verschillen we dan van mening.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vind dat echt kolder. Je kunt niet verstandig omgaan met xtc. Dat is een contradictio in terminis.
Tja, als je dan indd. toch wilt gebruiken, is het iig 1 stap in de goeie richting.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er was een periode dat je pillen kon laten testen op houseparty's. Zo stom dat ze dat hebben afgeschaft!
Met zoiets triviaals kun je toch niet over een mening spreken. Het is gewoon wetenschappelijk bewezen slecht en verslavend hoor.quote:
En alcohol is net zo'n bitchquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Met zoiets triviaals kun je toch niet over een mening spreken. Het is gewoon wetenschappelijk bewezen slecht en verslavend hoor.
Dat jij de risico's aanvaardt, zegt niets over de veiligheid. Het zegt slechts wat over de risico's die jij wil nemen voor een extra 'spannende' avond.
Ja, ben je wel es van 1 glas gaan schuimbekken omdat het 'een verkeerd' biertje was?quote:
De ritalin zal het wazige effect van de x verminderen denk ik. Als het iemand is die geen adhad heeft.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:00 schreef Murmeli het volgende:
Mogge!
Pff, dr wil er een xtc en ritalin door elkaar gaan slikken. Ben ik nou zo'n heilig boontje, of is dat gewoon ontzettend stom om te doen?
Doe dat! Het is best tof. Zegt men.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Leven, dat klinkt mooi. Als ik later groot ben, ga ik dat ook doen!
De risico's zijn te beperken. Dat jij helemaal anti bent is prima, maar dat houdt niet in dat iedereen die eens een halfje X neemt met zijn leven speelt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Met zoiets triviaals kun je toch niet over een mening spreken. Het is gewoon wetenschappelijk bewezen slecht en verslavend hoor.
Dat jij de risico's aanvaardt, zegt niets over de veiligheid. Het zegt slechts wat over de risico's die jij wil nemen voor een extra 'spannende' avond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |