o ja, dat was hetquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moet je je voet wat hoger leggen CL, dan klopt het minder![]()
Je zou denken dat je eens leertquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
o ja, dat was het
ik leer het ook nooit, na tig gebroken tenen.
Ach, is in ieder geval bewezen dat je geen ezellin bentquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:49 schreef CherryLips het volgende:
Zelfs een ezel stoot zich geen... eehhh...
Dat is xtc alleen alquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:00 schreef Murmeli het volgende:
Mogge!
Pff, dr wil er een xtc en ritalin door elkaar gaan slikken. Ben ik nou zo'n heilig boontje, of is dat gewoon ontzettend stom om te doen?
Dat kan best een spannende reactie opleveren. Eentje waarbij je schuimbekkend afgevoerd moet worden naar de spoedopnamequote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:00 schreef Murmeli het volgende:
Mogge!
Pff, dr wil er een xtc en ritalin door elkaar gaan slikken. Ben ik nou zo'n heilig boontje, of is dat gewoon ontzettend stom om te doen?
Ja zoiets dacht ik dus ook.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:12 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat kan best een spannende reactie opleveren. Eentje waarbij je schuimbekkend afgevoerd moet worden naar de spoedopname
Tjah ritalin schijnt voor niet adhd-ers hetzelfde effect als xtc te hebben.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hehe...
Maar nog dommer icm medicijnen zou ik zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |