Is dat het? Want als ik kort slaap, ben ik moe. Als ik lang slaap dus ook... ik weet het niet meer.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb je soms als je te lang slaapt
Had ik er maar 5 gehaald.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo lang!? Ik heb wel weer bijna 5 hele uurtjes meegepikt.
Wat heb ik eigenlijk gedaanquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Had ik er maar 5 gehaald.
Heb gewoon niet geslapen
Gewoon een eens keer t juist aantal uren slapenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Is dat het? Want als ik kort slaap, ben ik moe. Als ik lang slaap dus ook... ik weet het niet meer.!.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Thx!. Daar doen we het voor.
(overigens is niet blowen wel heel goed voor je persoonlijkheid. Zelf meegemaakt en goede vriend is sinds 2 jaar gestopt en die leeft helemaal op, sociaal gezien)
Mja, ik heb dat wel. Weet niet of het voor jou geldtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Is dat het? Want als ik kort slaap, ben ik moe. Als ik lang slaap dus ook... ik weet het niet meer.!.
Hoeveel is dat?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gewoon een eens keer t juist aantal uren slapen
Ja op een gegeven moment wordt het echt lachwekkendquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hij heeft al mijn invalide argumenten van tafel geveegd JWT.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik heb dat wel. Weet niet of het voor jou geldt
Maar nu kan ik sowieso niet 12 uur aan een stuk door slapen. Misschien is het de leeftijd
Ik geef toch toe dat 1 goede pil niet dodelijk is. Ik zeg slechts dat de gevolgen gevaarlijk zijn. Dat jij dat gevaar accepteert, maakt het niet minder.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:26 schreef rival het volgende:
[..]
Mensen zeggen al tig keer dat je die pillen kan laten testen, dus geen gevaar voor verkeerde pil.
Mensen zeggen al tig keer dat je voldoende moet drinken, dus geen uitdroging.
Nu komen ze ook nog met wetenschappelijk bewijs waaruit blijkt dat je meer dan 80 pillen zou moeten slikken voor een overdosis...
en nog blijf je "schreeuwen"
tussen de 6 en 9 voor de meeste mensen. Meer dan je optimale hoeveelheid slaap slapen, is net zo erg als te weinig schijnt. 7-8u slaap is meestal het beste.quote:
Het was maar een grapjequote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Denk meer doordat het komt dat ik 40 uur per week werk en dan om 5 uur moet opstaan. Moest echt even inhalen.
Nee hoor, ik kan wel gewoon 12u slapenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik heb dat wel. Weet niet of het voor jou geldt
Maar nu kan ik sowieso niet 12 uur aan een stuk door slapen. Misschien is het de leeftijd
Mijn leeftijd is niet iets om lollig over te doen!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was maar een grapje
Soms heb je dat inderdaad nodig, inhaalslaap
Zo oud ben je niet!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn leeftijd is niet iets om lollig over te doen!
Mij een anonieme valentijnskaart sturenquote:
Was die blauw?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mij een anonieme valentijnskaart sturen
Of zelfs: in de bus doen!
Ik dacht dat het wel goed zatquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:32 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mij een anonieme valentijnskaart sturen
Of zelfs: in de bus doen!
Dan ben jij fout want dat is verplichtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik geef toch toe dat 1 goede pil niet dodelijk is. Ik zeg slechts dat de gevolgen gevaarlijk zijn. Dat jij dat gevaar accepteert, maakt het niet minder.
Niemand gaat in op mijn analogie, dus ik zal daar wel een punt hebben.
Je kunt iets wel 100 keer roepen, dat maakt het nog niet waar.
En tot slot: Ik zou voor jou niet remmen als je het zebrapad oversteekt.
Groetjes,
Krea.
je bent maar een paar jaar ouder dan ikquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |