Wow, dan zou je wel ver gaan om je gelijk te krijgen!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:03 schreef Kreator het volgende:
Nu moet ik bewijzen dat het rijden zonder rem nooit dodelijk is?
Wat je zegt ben je zelf.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij wil van elke fokker onafhankelijk bewijs in elke discussie? Sukkel.
quote:
Je yeah right klopt, het zijn er geen 40 maar 85.quote:Voor zover bekend is het nog nooit voorgekomen dat iemand een overdosis MDMA heeft ingenomen. De letale dosis voor een muis is 97 milligram per kilogram lichaamsgewicht; aangenomen wordt dat het voor een mens ongeveer diezelfde waarde heeft. Een persoon van 70 kilogram zou dan dus 6,79 gram MDMA in moeten nemen, hetgeen in de praktijk ongeveer gelijk staat aan het innemen van 85 XTC-tabletten. De dosis bedraagt normaliter tussen de 1 en 2 mg per kilo lichaamsgewicht. Overlijdensgevallen komen wel voor, maar worden niet veroorzaakt door de directe gevolgen van de drug, maar door bijvoorbeeld oververhitting en/of uitdroging, veroorzaakt door de onderdrukking van de dorstgevoelens en combinaties met andere drugs (met name door de combinatie met alcohol, dat een diuretische (vochtafdrijvende) werking heeft).
Nu ja, die drugsgebruikert neemt niks van je aan als je niet met wetenschappelijk bewijs komt, dus ik zal wel moeten.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:04 schreef vencodark het volgende:
Wow, dan zou je wel ver gaan om je gelijk te krijgen!
Voordat er misverstanden ontstaanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel er verder niks mee, ben gewoon benieuwd of dat zo gaat
Het is nog niet zo heel boeiend, maar het kan een potentieeltje zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zal es lezen, maar ik krijg de kriebels van die jongen.
Ben je nou echt zo dom, of zie je gewoon simpelweg niet in dat je hele discussie over de hoeveelheid pillen totaal irrelevant is? Mensen die 5 pillen slikken (of 40quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Je yeah right klopt, het zijn er geen 40 maar 85.
Maand of zes denk ik. En dan wel met 50 dooie vissen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:06 schreef Samzz het volgende:
Het is nog niet zo heel boeiend, maar het kan een potentieeltje zijn.
Staal en ik hebben een weddenschap hoe lang de bak deze keer blijft staan
Ik gokte ook al op een half jaar vanaf dat de bak helemaal klaar isquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maand of zes denk ik. En dan wel met 50 dooie vissen.
Oh, maak je geen zorgen. Ik ben gewoon benieuwdquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:06 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Voordat er misverstanden ontstaan
Wie is hier nou dom ? Jij begon over een overdosis pillen, ik leg je uit dat dit praktisch onmogelijk is, dan krijg ik een ''yeah right'' als reactie, dan laat ik je feiten lezen, en ben ik dom ?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom, of zie je gewoon simpelweg niet in dat je hele discussie over de hoeveelheid pillen totaal irrelevant is? Mensen die 5 pillen slikken (of 40) lopen een gigantisch risico op een slechte pil of andere gevolgen als uitdroging en dergelijke.
Dat de pil zelf niet dodelijk is is mij wel duidelijk. NMisschien moet je mijn auto-rem-boom analogie nog eens lezen en proberen te begrijpen.
Wat ik me afvraag he, waarom maak jij je er zo druk over? Als hij dat nou zelf wil en doet, doet ie jou daar toch geen kwaad mee?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom, of zie je gewoon simpelweg niet in dat je hele discussie over de hoeveelheid pillen totaal irrelevant is? Mensen die 5 pillen slikken (of 40) lopen een gigantisch risico op een slechte pil of andere gevolgen als uitdroging en dergelijke.
Dat de pil zelf niet dodelijk is is mij wel duidelijk. NMisschien moet je mijn auto-rem-boom analogie nog eens lezen en proberen te begrijpen.
Als je goed leest dan gaat het krea niet om wat pb (of wie dan ook) doet of niet doet. Het gaat om de discussie.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag he, waarom maak jij je er zo druk over? Als hij dat nou zelf wil en doet, doet ie jou daar toch geen kwaad mee?
Heb jij ook al over LDG gedroomd?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:13 schreef PeuRac het volgende:
Moguh. Zo, damn, extreem diep geslapen en de meest vage dromen gehad![]()
Nu rustig wakker worden zo, voor ik een lekkere ciabatta als ontbijt neem
Je kan nog steeds laten testen bij de GGD, maar niet meer op de feesten nee. Wat ik persoonlijk dan weer stom vind.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:03 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ho even, ik ben geen notoire pillenslikker. Heb wel eens een pil genomen maar dat was nog in de tijd dat je het op housefeesten kon laten testen en dan deed je dat ook.
Ik heb alleen nooit de behoefte meer gehad om het te doen daarna. En kan prima nu feesten op de troep die redbull heet of wat alcohol
Jij ook al? Heb zelf ook super geslapen! Enquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:13 schreef PeuRac het volgende:
Say whut!quote:
Als je een discussie voert dan maak je je niet meteen druk ergens over hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag he, waarom maak jij je er zo druk over? Als hij dat nou zelf wil en doet, doet ie jou daar toch geen kwaad mee?
Ik niet! Maar ik heb wel heerlijk geslapenquote:
Ik heb vanmorgen voor het eerst sinds ik werk door de wekker heen geslapenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:13 schreef PeuRac het volgende:
Ik maak me niet druk. Hoe kom je daar bij? Fokposts zijn emotieloos.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Daar kunnen we best eens over discussieren hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je een discussie voert dan maak je je niet meteen druk ergens over hoor
quote:
Leugenaar!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk. Hoe kom je daar bij? Fokposts zijn emotieloos.
Ja daaaaaaag. Ik mag me niet druk maken van de dokterquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar kunnen we best eens over discussieren hoor
Nou, je was ergens. Met je lover. En ik zag jullie en herkende jullie maar durfde niets te zeggen, want jullie deden heel stom tegen iedereen.quote:
dat noem ik geen verslapenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen voor het eerst sinds ik werk door de wekker heen geslapen![]()
Moest half 4 op, en 10 over 4 schrok ik wakker
Ik lees dat echt heel vaak. "waar maak je je druk om?". Dat is meestal van mensen die nooit discussieren. Ik maak me echt zelden druk om iets. Meestal relaxed met een bakkie leut en een pilletje achter m'n bureau.quote:
Heb je het overleefd?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
*troost*
Nee, ik droomde dag ik in een ambu lag naar t ziekenhuis, maar er uit stapte om mn fiets te nemen omdat die anders achterbleef en in t ziekenhuis bleek ik een gescheurde long (?) te hebben.
Haaaai!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Leugenaar!
[..]
Ja daaaaaaag. Ik mag me niet druk maken van de dokter
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Nou, je was ergens. Met je lover. En ik zag jullie en herkende jullie maar durfde niets te zeggen, want jullie deden heel stom tegen iedereen.
Ja denk t wel, want het was niks spannends volgende de ambu verpleger. De droom stopte toen ik op de spoedeisende hulp aan kwam.quote:
Ik heb me ook niet verslapen, want ik was nog ruim op tijd op locatiequote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat noem ik geen verslapenen ik verslaap me wel vaker, boeit me niet zoveel.
Oei, kwam het nog wel goed?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Nou, je was ergens. Met je lover. En ik zag jullie en herkende jullie maar durfde niets te zeggen, want jullie deden heel stom tegen iedereen.
Op tijd gaan slapen misschien een keer een idee?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb me ook niet verslapen, want ik was nog ruim op tijd op locatie![]()
Wel door de wekker heen.. Komt vast door m'n lange saaie dagen en vroegte van opstaan![]()
Morgen hopelijk beter werk..
jaquote:
We zullen het nooit weten. Het was meteen einde verhaal, want het ging over in een andere droom.quote:
Dat weet ik! Maar echt emotieloos zijn ze nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik lees dat echt heel vaak. "waar maak je je druk om?". Dat is meestal van mensen die nooit discussieren. Ik maak me echt zelden druk om iets. Meestal relaxed met een bakkie leut en een pilletje achter m'n bureau.
Hejquote:
Aah, was die prettiger?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:22 schreef L-E het volgende:
[..]
We zullen het nooit weten. Het was meteen einde verhaal, want het ging over in een andere droom.
Mensen pesten. En uitlachen enzo. Het was een beetje zoals mijn schooltijd.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jawat voor naars deden we precies?
Hoe is het met jou en kuikentje tegenwoordig?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat weet ik! Maar echt emotieloos zijn ze niet
[..]
Hej![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:22 schreef L-E het volgende:
[..]
We zullen het nooit weten. Het was meteen einde verhaal, want het ging over in een andere droom.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Mensen pesten. En uitlachen enzo. Het was een beetje zoals mijn schooltijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |