Zou kunnen... Enig idee wie het is?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iedereen die aanwezig was in het topic op dat moment?
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En arme minipuber straks in stemmig zwart in z'n arm zitten krassen omdat hij niets kreeg!
Altijd wel iemand die reageertquote:Op maandag 14 februari 2011 14:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hahaha, hij (als het een hij is!) pakt 't wel grondig aan
O we kunnen het combineren:quote:Op maandag 14 februari 2011 14:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
je gunt me ook niks he, valse nicht! En dan te bedenken dat ik 'm nog wel naar jou wilde sturen.
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O we kunnen het combineren:
Jij jat de kaart, ik troost hem.
Hoe oud is ie?
Ja, ik ben ook wel benieuwd. Zo van rozen verwelken, schepen vergaan?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:52 schreef Royco1 het volgende:
Is het ook echt een goed gedicht, of gewoon standaard van internet geplukt?
Die van mij was beter gister.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook wel benieuwd. Zo van rozen verwelken, schepen vergaan?
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook wel benieuwd. Zo van rozen verwelken, schepen vergaan?
Ai. Dat gaat ie voelen.quote:
I guess not, want ik kan het me niet herinnerenquote:Op maandag 14 februari 2011 14:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die van mij was beter gister.
Toch missb![]()
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ai. Dat gaat ie voelen.
Dat is wel zielig.
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ai. Dat gaat ie voelen.
Dat is wel zielig.
Je kunt ook troosten zonder pé-nis hè.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:56 schreef Ang3l het volgende:
Ai. Dat gaat ie voelen.
Dat is wel zielig.
Nouja zeg!quote:Op maandag 14 februari 2011 14:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
I guess not, want ik kan het me niet herinneren
quote:
Tss, lekker onaardigquote:Op maandag 14 februari 2011 14:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat was gewoon een hele corny zin, geen gedicht
Wait... whut?!quote:Op maandag 14 februari 2011 14:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je kunt ook troosten zonder pé-nis hè.
Wat een lief compliment, Angelquote:Op maandag 14 februari 2011 14:51 schreef Ang3l het volgende:
Nee die heeft niet op 1 paard gewed nee... al mnnstens op 3 belse knollen!
Nou vooruit, het was práchtig! Ik zat met een brok in mijn keel op de bank, de zin wel 30 keer opnieuw lezend, zucht... mooiquote:Op maandag 14 februari 2011 14:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tss, lekker onaardig
Beter als die standaard valentijnstroep
quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou vooruit, het was práchtig! Ik zat met een brok in mijn keel op de bank, de zin wel 30 keer opnieuw lezend, zucht... mooi
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:01 schreef stbabylon het volgende:
Roses are red... waffles are blue
Here's two girls and one cup for you!
nomnomnomquote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Spot er maar mee....wacht maar ik krijg je nog wel
Is hij nou een sukkel omdat ie jou leuk vindt?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:02 schreef Ripley het volgende:
Ik vond het toen al een sukkel, maar nu zit ie vandaag ook te hinten of ik met hem wil afspreken
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
mij krijg je niet, mij neem je. oh wacht
Wel gezien hij getrouwd is en ik de ex van zijn broertje ben. En daarnaast was ie toen al uiterst onaantrekkelijk hoor, maar dit helpt niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is hij nou een sukkel omdat ie jou leuk vindt?
KLinkt dan eigenlijk best logischquote:Op maandag 14 februari 2011 15:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is hij nou een sukkel omdat ie jou leuk vindt?
Roosjes zijn roodquote:
MissMSX op haar BMXquote:
Verkeerde missquote:Op maandag 14 februari 2011 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Roosjes zijn rood
Wafels zijn blauw
Je hebt een lief zoontje
En die roept straks "au"
Geniaal gevondenquote:Op maandag 14 februari 2011 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Roosjes zijn rood
Wafels zijn blauw
Je hebt een lief zoontje
En die roept straks "au"
Aardig. Verder niks.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nou, wie weet wat daar uit voort vloeit.
Ja, kijk maar naar mij.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:11 schreef stbabylon het volgende:
Is het trouwens zo dat als je geen Valentijnskaart krijgt, je vrijwel zeker kotslelijk bent?
Het is een pré. Je staat boven de hype.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:11 schreef stbabylon het volgende:
Is het trouwens zo dat als je geen Valentijnskaart krijgt, je vrijwel zeker kotslelijk bent?
Het overkomt je voor je het in de gaten hebtquote:Op maandag 14 februari 2011 15:10 schreef MissMSX het volgende:
Hoe schattig
En wat leuk dat ik een zoontje heb
En een BMX
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
KLinkt dan eigenlijk best logisch
Dank. Het is blijkbaar m'n geluksdagquote:Op maandag 14 februari 2011 15:11 schreef CherryLips het volgende:
Gefeliciteerd met je zoon en je fiets
Uhohquote:Op maandag 14 februari 2011 15:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het overkomt je voor je het in de gaten hebt
Ja, voor je het weet sta je toch met die BMX in je handenquote:
Nou, daar ben je mooi klaar mee danquote:Op maandag 14 februari 2011 15:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, voor je het weet sta je toch met die BMX in je handen
Dan is m'n leven overquote:Op maandag 14 februari 2011 15:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, voor je het weet sta je toch met die BMX in je handen
Wat zeg jij voor rare dingen?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan is m'n leven over
Dan liever een kind
Voordat ze wat in haar gaten heeft?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het overkomt je voor je het in de gaten hebt
Huuuu kinderenquote:Op maandag 14 februari 2011 15:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan is m'n leven over
Dan liever een kind
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:20 schreef STING het volgende:
[..]
Voordat ze wat in haar gaten heeft?
of uit de gatenquote:Op maandag 14 februari 2011 15:20 schreef STING het volgende:
[..]
Voordat ze wat in haar gaten heeft?
Jou wilt liever een bmx?quote:
Nee, dat is het lawaai van een slechte grap die niet aankomtquote:Op maandag 14 februari 2011 15:21 schreef missbehavin het volgende:
Hoor ik daar eierstokken rammelen Miss?
Een BMX is geweldig hoorquote:
En in een hoek gooien zonder gezeurquote:Op maandag 14 februari 2011 15:23 schreef stbabylon het volgende:
En een BMX kun je tenminste (legaal) verkopen!
En je kunt er legaal tegenaan trappen als die niet doet wat je wilt!quote:Op maandag 14 februari 2011 15:23 schreef stbabylon het volgende:
En een BMX kun je tenminste (legaal) verkopen!
Je kan er mee doen wat je wiltquote:Op maandag 14 februari 2011 15:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En je kunt er legaal tegenaan trappen als die niet doet wat je wilt!
Want normaal ligt ie for all to see op het bureau?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:31 schreef Ripley het volgende:
Wat a-typisch dat ze die vraag nog moest stellen, krea
Och, alle wijven lijken ws op elkaar voor jouquote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och, alle wijven lijken ws op elkaar voor jou
Net zoals negers!quote:Op maandag 14 februari 2011 15:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och, alle wijven lijken ws op elkaar voor jou
Lijkt me welquote:Op maandag 14 februari 2011 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want normaal ligt ie for all to see op het bureau?
Ja nogal logisch als het een onderzoek van de gaykrant is. Dat wordt echt alleen nog door bewoners van Rusthuis de Roze Rimpel gelezen! Trendy jong en hip gaydom leest de GK al jaren niet meer.quote:
Ja, maar hun sugardadies nog wel, en als sugardady zegt dat je op 50plus moet stemmen of je zakgeld inhoudt, is de keuze snel gemaakt!quote:Op maandag 14 februari 2011 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nogal logisch als het een onderzoek van de gaykrant is. Dat wordt echt alleen nog door bewoners van Rusthuis de Roze Rimpel gelezen! Trendy jong en hip gaydom leest de GK al jaren niet meer.
Laat mij het nu even grappig vindenquote:Op maandag 14 februari 2011 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nogal logisch als het een onderzoek van de gaykrant is. Dat wordt echt alleen nog door bewoners van Rusthuis de Roze Rimpel gelezen! Trendy jong en hip gaydom leest de GK al jaren niet meer.
Grapjes over homo's zijn nooit grappigquote:Op maandag 14 februari 2011 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat mij het nu even grappig vinden
Maar dat bericht is geen grapjequote:Op maandag 14 februari 2011 15:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Grapjes over homo's zijn nooit grappig
Die ziet toch niet wat je uiteindelijk stemt? En valsnichterig egoistisch als we zijn zeggen we dat we 50plus gaan stemmen maar kruisen we gewoon lekker PVV aan hoorquote:Op maandag 14 februari 2011 15:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar hun sugardadies nog wel, en als sugardady zegt dat je op 50plus moet stemmen of je zakgeld inhoudt, is de keuze snel gemaakt!
Het bericht op ich is niet grappig, maar jij ridiculiseert hetquote:
Ik vind het gewoon grappigquote:Op maandag 14 februari 2011 15:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het bericht op ich is niet grappig, maar jij ridiculiseert het
Wellesquote:Op maandag 14 februari 2011 15:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Grapjes over homo's zijn nooit grappig
Homo's met humor bestaan?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
WellesIk haat mensen die niet tegen spot kunnen,
En ik hou van mensen met zelfspot
Maar er kan te ver gegaan worden ja
Ja, dat zijn de beste.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:42 schreef Ang3l het volgende:
Ons volk houdt van oude mensen!
Liefst oude mannen op het randje van de dood met een leuke geldbuidel.
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het bericht op ich is niet grappig, maar jij ridiculiseert het
Ik ken ze niet. Maar ja. Ze bestaan.quote:
Arjan Ederveen?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken ze niet. Maar ja. Ze bestaan.
EN nee, ze heten geen Gordon of Gerard,
Hoe staat het met jouw gezondheid en geldbuidel?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de beste.
En het exact tegenovergestelde zijn vrouwelijke kleuters, zonder geld. En die moeten dood dus, want niemand houdt daar van!
Hoe weet je dan zo zeker dat ze bestaan?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken ze niet. Maar ja. Ze bestaan.
EN nee, ze heten geen Gordon of Gerard,
Hun moeders welquote:Op maandag 14 februari 2011 15:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de beste.
En het exact tegenovergestelde zijn vrouwelijke kleuters, zonder geld. En die moeten dood dus, want niemand houdt daar van!
De wortels van alle kwaad! Is daar geen partij tegen?quote:
Je noemt je jongeheer 'palm'?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe staat het met jouw gezondheid en geldbuidel?
Moet ik je al inpalmen?
Moeders of kleuters?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De wortels van alle kwaad! Is daar geen partij tegen?
Homo's met humor is zoiets als God denk ik danquote:Op maandag 14 februari 2011 15:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe weet je dan zo zeker dat ze bestaan?
Oi! Ik ben maar een half jaar ouder!quote:Op maandag 14 februari 2011 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe staat het met jouw gezondheid en geldbuidel?
Moet ik je al inpalmen?
Richt 'm opquote:Op maandag 14 februari 2011 15:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De wortels van alle kwaad! Is daar geen partij tegen?
Ze bestaan dus nietquote:Op maandag 14 februari 2011 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Homo's met humor is zoiets als God denk ik dan
Moeders. Als je die goed aanpakt, houdt het vanzelf op met de kinders.quote:
Hee mongooltjequote:Op maandag 14 februari 2011 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh kijk, de opperkneus van de dag heeft zijn naamtopic gevonden.
Ja, net wat we nodig hebben, de zoveelste one-issue partij.quote:
Dan ook niet miepenquote:Op maandag 14 februari 2011 15:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, net wat we nodig hebben, de zoveelste one-issue partij.
Wat gebeurt er dan met die kleuters?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moeders. Als je die goed aanpakt, houdt het vanzelf op met de kinders.
Ik werd gister nog 25 geschat dus ik blijf volhouden dat je veul ouder bentquote:Op maandag 14 februari 2011 15:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oi! Ik ben maar een half jaar ouder!
Gezondheid is atm belabert, maar ja... geldbuidel ook.
Die hebben mazzel mogen nog opgroeien. Maar zijn wel de laatste generatie.quote:
En ik wil wel goed aangepakt worden door jequote:Op maandag 14 februari 2011 15:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moeders. Als je die goed aanpakt, houdt het vanzelf op met de kinders.
... aldus de voorzitter van de 'Kledders moet je neerknuppelen' club.quote:
Ik heb nergens gezegd dat kledders neergeknuppeld moeten wordenquote:Op maandag 14 februari 2011 15:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... aldus de voorzitter van de 'Kledders moet je neerknuppelen' club.
Nee, dat wordt juist voorkomen door dat goed aanpakken.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:52 schreef MissMSX het volgende:
En ik wil wel goed aangepakt worden door je
Moet ik dan eerst moeder worden?
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dat wordt juist voorkomen door dat goed aanpakken.
Legalisatie van postnatale abortie door gas?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat kledders neergeknuppeld moeten wordenIk ben voor een humane oplossing.
Bijvoorbeeldquote:Op maandag 14 februari 2011 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Legalisatie van postnatale abortie door gas?
Bij varkens is dat inhumaan en bij mensen niet?quote:
Bij varkens is aangetoond dat gas het beste werkt. Als ik het hersengolf onderzoek moet geloven, tenminste.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bij varkens is dat inhumaan en bij mensen niet?
Ik wordt nog regelmatig 26~27 geschat, dus veul klopt nietquote:Op maandag 14 februari 2011 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik werd gister nog 25 geschat dus ik blijf volhouden dat je veul ouder bent
Ik ken wel betere gassen, maar die mag je tegenwoordig niet meer gebruikenquote:Op maandag 14 februari 2011 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij varkens is aangetoond dat gas het beste werkt. Als ik het hersengolf onderzoek moet geloven, tenminste.
Ik weet alleen niet meer welk gas dat was, lachgas geloof ik..
Niet humaan genoeg?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ken wel betere gassen, maar die mag je tegenwoordig niet meer gebruiken
Arme baby'tjesquote:Op maandag 14 februari 2011 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij varkens is aangetoond dat gas het beste werkt. Als ik het hersengolf onderzoek moet geloven, tenminste.
Ik weet alleen niet meer welk gas dat was, lachgas geloof ik..
Mwah, ik kan ergere dingen bedenken dan lachgas.quote:
Koolmonooxidequote:Op maandag 14 februari 2011 16:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mwah, ik kan ergere dingen bedenken dan lachgas.
Ja, maar baby'tjes horen niet dood te gaanquote:Op maandag 14 februari 2011 16:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mwah, ik kan ergere dingen bedenken dan lachgas.
Er zijn wel meer dingen die niet horenquote:Op maandag 14 februari 2011 16:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar baby'tjes horen niet dood te gaan
Je mag het ook op hun 7e doen of zo hoor, van mij. Als je dat beter ligt.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar baby'tjes horen niet dood te gaan
70 klinkt beterquote:Op maandag 14 februari 2011 16:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je mag het ook op hun 7e doen of zo hoor, van mij. Als je dat beter ligt.
Zyklon B is verboden enzo.quote:
Het moet wel humaan blijven, Babsquote:Op maandag 14 februari 2011 16:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zyklon B is verboden enzo.
Chloorgas werkt ook super, maar is te pijnlijk of zo.
Echt stom. Babies in Cl, het klinkt zo tof
Het zijn frigging babies, wat de neuk voelen die half-mensen nou werkelijk, ze kunnen nog niet eens normaal communiceren of bewegen. Fuck humaan!quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het zijn frigging babies, wat de neuk voelen die half-mensen nou werkelijk, ze kunnen nog niet eens normaal communiceren of bewegen. Fuck humaan!
Ik denk dat het doodslaatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:27 schreef stbabylon het volgende:
Oh, jezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Is het besmettelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:36 schreef Q. het volgende:
Het was bij ons ook weer baby-dag op de afdeling, er zijn er vier zwanger, waarvan 2 directe collega's. In de pauze werd er alleen maar over baby-namen gepraat.
Allemaal 'verder'.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:36 schreef Q. het volgende:
Het was bij ons ook weer baby-dag op de afdeling, er zijn er vier zwanger, waarvan 2 directe collega's. In de pauze werd er alleen maar over baby-namen gepraat.
It wasn't me.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:38 schreef Re het volgende:
ik dacht al, wat moet ik met die homo in mijn inbox
Ontken het nou maar nietquote:Op maandag 14 februari 2011 16:38 schreef Re het volgende:
ik dacht al, wat moet ik met die homo in mijn inbox
Waarom krijg ik geen geile PM's van je?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:42 schreef Geheimeaanbidder het volgende:
[..]
Ontken het nou maar niet
Wij zijn niet goed genoegquote:Op maandag 14 februari 2011 16:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom krijg ik geen geile PM's van je?
Heb je dikke tetten ?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wij zijn niet goed genoeg![]()
Gelukkig hebben we elkaar nog
In mn FoBoquote:
Ik voel me ook supersneu nu inderdaadquote:Op maandag 14 februari 2011 16:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wij zijn niet goed genoeg![]()
Gelukkig hebben we elkaar nog
Oh, dat was je referentiekader... Ik vroeg me al af waarom je me een PM stuurdequote:
Ja, zullen we een scheermesje delen?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik voel me ook supersneu nu inderdaad
Mag ik ook meedoen omdat ik wel wat kreeg?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, zullen we een scheermesje delen?
Wat ik extreem vervelend vind, is dat ik een vriend heb die een jaar geleden helemaal krom had gelegen om die grappen, maar die ik het nu niet meer kan sturen omdat hij papa wordtquote:Op maandag 14 februari 2011 16:41 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb de babygrapjes gelezen en voel em nu alsof ik heel even mijn ziel moet reinigen omdat ik soms glimlachte
Alsof je dan in één keer je gevoel voor humor verliest.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:48 schreef stbabylon het volgende:
Wat ik extreem vervelend vind, is dat ik een vriend heb die een jaar geleden helemaal krom had gelegen om die grappen, maar die ik het nu niet meer kan sturen omdat hij papa wordt
Afkraken mag toch welquote:Op maandag 14 februari 2011 16:48 schreef Memento-Mori het volgende:
gaat het hier nou nog/alweer over valentijn?
Nee, over babies.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:48 schreef Memento-Mori het volgende:
gaat het hier nou nog/alweer over valentijn?
Hier lag alleen een foldertje van de chineesquote:Op maandag 14 februari 2011 16:50 schreef stbabylon het volgende:
Nu op weg naar huis. Eens kijken of er iemand onoplettend is geweest en me toch een kaartje heeft gestuurd.
Ja, ken er velen die het plots niet meer grappig vinden na ze hebben bewezen dat ze iemand blij kunnen maken met een parasiet.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof je dan in één keer je gevoel voor humor verliest.
Zeg, jij als mede-Radioheadluisteraar. al meegekregen dat ze deze week met een nieuw album komen?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:51 schreef L-E het volgende:
Er lag een envelop op mijn mat. Duidelijk een kaart. Ik blij.
Was het een beterschapskaart voor Sil de Boer. Die woont hier niet eens.
Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:52 schreef stbabylon het volgende:
Ja, ken er velen die het plots niet meer grappig vinden na ze hebben bewezen dat ze iemand blij kunnen maken met een parasiet.
Nee! Maar:quote:Op maandag 14 februari 2011 16:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg, jij als mede-Radioheadluisteraar. al meegekregen dat ze deze week met een nieuw album komen?
http://www.kingoflimbs.com/quote:
He want to ride you in the back of a sedan?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb geen dikke tetten en kreeg er ook eenquote:Op maandag 14 februari 2011 16:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat was je referentiekader... Ik vroeg me al af waarom je me een PM stuurde
Ik weet niet of hij dat wil, heb nog geen PMquote:Op maandag 14 februari 2011 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
He want to ride you in the back of a sedan?
Ik heb ze wel, maar mooi niksquote:Op maandag 14 februari 2011 16:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb geen dikke tetten en kreeg er ook een
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb geen dikke tetten en kreeg er ook een
Zegt zij met de grote jopenquote:Op maandag 14 februari 2011 17:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben al het geluk
Dat klinkt goed, erg goedquote:Op maandag 14 februari 2011 17:16 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben weer iets te enthousiast geweest, ruim een kilo caraibische kippenbouten voor ons tweeën...
quote:
Maar zonde valentijnspmquote:
heeft ie geen dak ofzo?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje![]()
En het wordt weer wat beter weer he dus de auto kan weer van stal
Is jouw postbode door zn rug gegaan?quote:
ik moet dat al jaren zelf halen bij postkantoor, ik haal straks een huurbusje op ervoorquote:Op maandag 14 februari 2011 17:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is jouw postbode door zn rug gegaan?
Busje? Geen vrachtwagen?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:29 schreef rival het volgende:
[..]
ik moet dat al jaren zelf halen bij postkantoor, ik haal straks een huurbusje op ervoor
Daar wordt je groot en sterk van.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:37 schreef missbehavin het volgende:
Kut, herstel, ruim een kilo kip, alleen
quote:
Hij heeft een date?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:37 schreef missbehavin het volgende:
quote:
Wat een hoer!quote:Op maandag 14 februari 2011 17:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee hij eet bij een vriendje.
Die snol heeft natuurlijk nee gezegd, ze heeft al een vriendje (nr. zoveel)
Maar ze vindt hem wel de leukste jongen van de school
Ja want hij krijgt wel telkens kusjes na de discoquote:
Wat een kutwijf.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja want hij krijgt wel telkens kusjes na de disco
quote:Op maandag 14 februari 2011 17:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat een kutwijf.
Beetje teasen en dan keihard zijn hart breken.
En dat op die leeftijd al
ja blijkbaar.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt he, dat zit er blijkbaar al vroeg in...
Ja, hoewel hij het als een vent opnam, beetje sip, maar verder ging het wel.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ja blijkbaar.
arme kleine man
Als ie er de volgende keer bij de disco maar niet intrapt dan.
Hulp nodig?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:37 schreef missbehavin het volgende:
Ik bewaar het maar voor morgen, schuif ik het zo de oven weer inquote:
Dat gaat een verbitterde man worden later.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt he, dat zit er blijkbaar al vroeg in...
Das ook een optiequote:Op maandag 14 februari 2011 17:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik bewaar het maar voor morgen, schuif ik het zo de oven weer in
een kleine Qquote:Op maandag 14 februari 2011 17:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat gaat een verbitterde man worden later.
Hij is nu zijn verdriet gewoon aan het verdrinken met cola.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, hoewel hij het als een vent opnam, beetje sip, maar verder ging het wel.
Ik vrees het ergste, dit is niet de eerste keer dat ze nee zegt he, he's a sucker for her
sportdrank is zijn drug of choicequote:Op maandag 14 februari 2011 17:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij is nu zijn verdriet gewoon aan het verdrinken met cola.
Je mist geen flessen uit je drankvoorraad?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
sportdrank is zijn drug of choice
Heeft ze nu alweer nee gezegd?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
sportdrank is zijn drug of choice
Maar hij heeft nu van die mooie lange manenquote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 17:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je mist geen flessen uit je drankvoorraad?
Dat had ik vroeger ook.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar hij heeft nu van die mooie lange manen
Snuitjespuitje!quote:Op maandag 14 februari 2011 18:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Jaquote:Op maandag 14 februari 2011 17:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heeft ze nu alweer nee gezegd?
1 via de email en 1!!!!!!!!! ECHTE!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 14 februari 2011 18:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Snuitjespuitje!!
Hoe was jouw kaartjesoogst?
Hij 's helemaal head over heels dus?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
JaEn het ergste is dat ik 'm er niet van kan overtuigen dat ie ms beter een ander meisje kan zoeken.
wat een teringtrut!quote:Op maandag 14 februari 2011 18:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
JaEn het ergste is dat ik 'm er niet van kan overtuigen dat ie ms beter een ander meisje kan zoeken.
Ja, maar wel zeggen dat ze 'hem zo leuk vindt enzo'quote:
Van wie?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
1 via de email en 1!!!!!!!!! ECHTE!!!!!!!!!!!!!!!
Jaja, en ondertussen wel zoenen zeker, maar ook nog met anderen?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, maar wel zeggen dat ze 'hem zo leuk vindt enzo'
Wij houden van jou!quote:Op maandag 14 februari 2011 18:03 schreef missbehavin het volgende:
Het geluk in de liefde zit in de familie blijkbaar
En jij maar denken dat alle mannen klootzakken zijn.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, maar wel zeggen dat ze 'hem zo leuk vindt enzo'
Ja, weet ik veel?! Het is valentijnsdag, da gaat anoniem!quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:03 schreef missbehavin het volgende:
Het geluk in de liefde zit in de familie blijkbaar
Jamaar dan..quote:Op maandag 14 februari 2011 18:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]zijn wij familie dan?
en dan verwacht je he, een beetje geluk in t spel maar ook dat niet hoor
quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]zijn wij familie dan?
en dan verwacht je he, een beetje geluk in t spel maar ook dat niet hoor
Oh ja, hoop houden voor de volgende generatie!quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tof he en dat voor 6.20 per paar
We doen het vooral heel erg langzaam.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lief, maar echt opschieten doet dat niet he.
Geniaal jaquote:Op maandag 14 februari 2011 18:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tof he en dat voor 6.20 per paar
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
Huppel?!! Hedde gij mij een kaart gestuurd?! Hij komt uit Zwolle!Althans, de stempel!
Ooit komt het ook met jou wel goedquote:Op maandag 14 februari 2011 18:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, hoop houden voor de volgende generatie!
Nee ik heb Elzje en MissB een kaart gestuurdquote:Op maandag 14 februari 2011 18:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
Huppel?!! Hedde gij mij een kaart gestuurd?! Hij komt uit Zwolle!Althans, de stempel!
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:08 schreef Q. het volgende:
[..]
We doen het vooral heel erg langzaam.
ik denk dat t st.baby is geweestquote:Op maandag 14 februari 2011 18:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
Uhuh, die paarse tochquote:
Ex heeft wat geld voor verf gedoneerd. Sociale dienst heeft geen haast volgens mijquote:
Jij.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar zo oud ben ik nog heul niet.
Baggerquote:Op maandag 14 februari 2011 18:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ex heeft wat geld voor verf gedoneerd. Sociale dienst heeft geen haast volgens mij![]()
Ik wil over
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vergeleken met jou is iedereen dat Q
Ik moet zeggen dat mijn godinnengehalte inderdaad aan de lage kant is.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vergeleken met jou is iedereen dat Q
Ja alleen nog niet op gereageerd, maar dat had je al doorquote:Op maandag 14 februari 2011 18:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bagger![]()
Had je mijn berichtje op FB nog gezien trouwens?
Godinnen hebben geen seks?quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
verdomme, zit mijn complimentje eens niet zo te verneuken
Dat had ik gemerkt jaquote:Op maandag 14 februari 2011 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja alleen nog niet op gereageerd, maar dat had je al door
Verzuurde zakquote:
Mag het hopen Q, zou niet goed zijn anders.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat mijn godinnengehalte inderdaad aan de lage kant is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |