Ja, dat zijn de beste.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:42 schreef Ang3l het volgende:
Ons volk houdt van oude mensen!
Liefst oude mannen op het randje van de dood met een leuke geldbuidel.
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het bericht op ich is niet grappig, maar jij ridiculiseert het
Ik ken ze niet. Maar ja. Ze bestaan.quote:
Arjan Ederveen?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken ze niet. Maar ja. Ze bestaan.
EN nee, ze heten geen Gordon of Gerard,
Hoe staat het met jouw gezondheid en geldbuidel?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de beste.
En het exact tegenovergestelde zijn vrouwelijke kleuters, zonder geld. En die moeten dood dus, want niemand houdt daar van!
Hoe weet je dan zo zeker dat ze bestaan?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken ze niet. Maar ja. Ze bestaan.
EN nee, ze heten geen Gordon of Gerard,
Hun moeders welquote:Op maandag 14 februari 2011 15:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de beste.
En het exact tegenovergestelde zijn vrouwelijke kleuters, zonder geld. En die moeten dood dus, want niemand houdt daar van!
De wortels van alle kwaad! Is daar geen partij tegen?quote:
Je noemt je jongeheer 'palm'?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe staat het met jouw gezondheid en geldbuidel?
Moet ik je al inpalmen?
Moeders of kleuters?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De wortels van alle kwaad! Is daar geen partij tegen?
Homo's met humor is zoiets als God denk ik danquote:Op maandag 14 februari 2011 15:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe weet je dan zo zeker dat ze bestaan?
Oi! Ik ben maar een half jaar ouder!quote:Op maandag 14 februari 2011 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe staat het met jouw gezondheid en geldbuidel?
Moet ik je al inpalmen?
Richt 'm opquote:Op maandag 14 februari 2011 15:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De wortels van alle kwaad! Is daar geen partij tegen?
Ze bestaan dus nietquote:Op maandag 14 februari 2011 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Homo's met humor is zoiets als God denk ik dan
Moeders. Als je die goed aanpakt, houdt het vanzelf op met de kinders.quote:
Hee mongooltjequote:Op maandag 14 februari 2011 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh kijk, de opperkneus van de dag heeft zijn naamtopic gevonden.
Ja, net wat we nodig hebben, de zoveelste one-issue partij.quote:
Dan ook niet miepenquote:Op maandag 14 februari 2011 15:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, net wat we nodig hebben, de zoveelste one-issue partij.
Wat gebeurt er dan met die kleuters?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moeders. Als je die goed aanpakt, houdt het vanzelf op met de kinders.
Ik werd gister nog 25 geschat dus ik blijf volhouden dat je veul ouder bentquote:Op maandag 14 februari 2011 15:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oi! Ik ben maar een half jaar ouder!
Gezondheid is atm belabert, maar ja... geldbuidel ook.
Die hebben mazzel mogen nog opgroeien. Maar zijn wel de laatste generatie.quote:
En ik wil wel goed aangepakt worden door jequote:Op maandag 14 februari 2011 15:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moeders. Als je die goed aanpakt, houdt het vanzelf op met de kinders.
... aldus de voorzitter van de 'Kledders moet je neerknuppelen' club.quote:
Ik heb nergens gezegd dat kledders neergeknuppeld moeten wordenquote:Op maandag 14 februari 2011 15:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... aldus de voorzitter van de 'Kledders moet je neerknuppelen' club.
Nee, dat wordt juist voorkomen door dat goed aanpakken.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:52 schreef MissMSX het volgende:
En ik wil wel goed aangepakt worden door je
Moet ik dan eerst moeder worden?
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dat wordt juist voorkomen door dat goed aanpakken.
Legalisatie van postnatale abortie door gas?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat kledders neergeknuppeld moeten wordenIk ben voor een humane oplossing.
Bijvoorbeeldquote:Op maandag 14 februari 2011 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Legalisatie van postnatale abortie door gas?
Bij varkens is dat inhumaan en bij mensen niet?quote:
Bij varkens is aangetoond dat gas het beste werkt. Als ik het hersengolf onderzoek moet geloven, tenminste.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bij varkens is dat inhumaan en bij mensen niet?
Ik wordt nog regelmatig 26~27 geschat, dus veul klopt nietquote:Op maandag 14 februari 2011 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik werd gister nog 25 geschat dus ik blijf volhouden dat je veul ouder bent
Ik ken wel betere gassen, maar die mag je tegenwoordig niet meer gebruikenquote:Op maandag 14 februari 2011 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij varkens is aangetoond dat gas het beste werkt. Als ik het hersengolf onderzoek moet geloven, tenminste.
Ik weet alleen niet meer welk gas dat was, lachgas geloof ik..
Niet humaan genoeg?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ken wel betere gassen, maar die mag je tegenwoordig niet meer gebruiken
Arme baby'tjesquote:Op maandag 14 februari 2011 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij varkens is aangetoond dat gas het beste werkt. Als ik het hersengolf onderzoek moet geloven, tenminste.
Ik weet alleen niet meer welk gas dat was, lachgas geloof ik..
Mwah, ik kan ergere dingen bedenken dan lachgas.quote:
Koolmonooxidequote:Op maandag 14 februari 2011 16:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mwah, ik kan ergere dingen bedenken dan lachgas.
Ja, maar baby'tjes horen niet dood te gaanquote:Op maandag 14 februari 2011 16:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mwah, ik kan ergere dingen bedenken dan lachgas.
Er zijn wel meer dingen die niet horenquote:Op maandag 14 februari 2011 16:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar baby'tjes horen niet dood te gaan
Je mag het ook op hun 7e doen of zo hoor, van mij. Als je dat beter ligt.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar baby'tjes horen niet dood te gaan
70 klinkt beterquote:Op maandag 14 februari 2011 16:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je mag het ook op hun 7e doen of zo hoor, van mij. Als je dat beter ligt.
Zyklon B is verboden enzo.quote:
Het moet wel humaan blijven, Babsquote:Op maandag 14 februari 2011 16:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zyklon B is verboden enzo.
Chloorgas werkt ook super, maar is te pijnlijk of zo.
Echt stom. Babies in Cl, het klinkt zo tof
Het zijn frigging babies, wat de neuk voelen die half-mensen nou werkelijk, ze kunnen nog niet eens normaal communiceren of bewegen. Fuck humaan!quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het zijn frigging babies, wat de neuk voelen die half-mensen nou werkelijk, ze kunnen nog niet eens normaal communiceren of bewegen. Fuck humaan!
Ik denk dat het doodslaatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:27 schreef stbabylon het volgende:
Oh, jezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Is het besmettelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:36 schreef Q. het volgende:
Het was bij ons ook weer baby-dag op de afdeling, er zijn er vier zwanger, waarvan 2 directe collega's. In de pauze werd er alleen maar over baby-namen gepraat.
Allemaal 'verder'.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:36 schreef Q. het volgende:
Het was bij ons ook weer baby-dag op de afdeling, er zijn er vier zwanger, waarvan 2 directe collega's. In de pauze werd er alleen maar over baby-namen gepraat.
It wasn't me.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:38 schreef Re het volgende:
ik dacht al, wat moet ik met die homo in mijn inbox
Ontken het nou maar nietquote:Op maandag 14 februari 2011 16:38 schreef Re het volgende:
ik dacht al, wat moet ik met die homo in mijn inbox
Waarom krijg ik geen geile PM's van je?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:42 schreef Geheimeaanbidder het volgende:
[..]
Ontken het nou maar niet
Wij zijn niet goed genoegquote:Op maandag 14 februari 2011 16:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom krijg ik geen geile PM's van je?
Heb je dikke tetten ?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wij zijn niet goed genoeg![]()
Gelukkig hebben we elkaar nog
In mn FoBoquote:
Ik voel me ook supersneu nu inderdaadquote:Op maandag 14 februari 2011 16:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wij zijn niet goed genoeg![]()
Gelukkig hebben we elkaar nog
Oh, dat was je referentiekader... Ik vroeg me al af waarom je me een PM stuurdequote:
Ja, zullen we een scheermesje delen?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik voel me ook supersneu nu inderdaad
Mag ik ook meedoen omdat ik wel wat kreeg?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, zullen we een scheermesje delen?
Wat ik extreem vervelend vind, is dat ik een vriend heb die een jaar geleden helemaal krom had gelegen om die grappen, maar die ik het nu niet meer kan sturen omdat hij papa wordtquote:Op maandag 14 februari 2011 16:41 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb de babygrapjes gelezen en voel em nu alsof ik heel even mijn ziel moet reinigen omdat ik soms glimlachte
Alsof je dan in één keer je gevoel voor humor verliest.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:48 schreef stbabylon het volgende:
Wat ik extreem vervelend vind, is dat ik een vriend heb die een jaar geleden helemaal krom had gelegen om die grappen, maar die ik het nu niet meer kan sturen omdat hij papa wordt
Afkraken mag toch welquote:Op maandag 14 februari 2011 16:48 schreef Memento-Mori het volgende:
gaat het hier nou nog/alweer over valentijn?
Nee, over babies.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:48 schreef Memento-Mori het volgende:
gaat het hier nou nog/alweer over valentijn?
Hier lag alleen een foldertje van de chineesquote:Op maandag 14 februari 2011 16:50 schreef stbabylon het volgende:
Nu op weg naar huis. Eens kijken of er iemand onoplettend is geweest en me toch een kaartje heeft gestuurd.
Ja, ken er velen die het plots niet meer grappig vinden na ze hebben bewezen dat ze iemand blij kunnen maken met een parasiet.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof je dan in één keer je gevoel voor humor verliest.
Zeg, jij als mede-Radioheadluisteraar. al meegekregen dat ze deze week met een nieuw album komen?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:51 schreef L-E het volgende:
Er lag een envelop op mijn mat. Duidelijk een kaart. Ik blij.
Was het een beterschapskaart voor Sil de Boer. Die woont hier niet eens.
Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:52 schreef stbabylon het volgende:
Ja, ken er velen die het plots niet meer grappig vinden na ze hebben bewezen dat ze iemand blij kunnen maken met een parasiet.
Nee! Maar:quote:Op maandag 14 februari 2011 16:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg, jij als mede-Radioheadluisteraar. al meegekregen dat ze deze week met een nieuw album komen?
http://www.kingoflimbs.com/quote:
He want to ride you in the back of a sedan?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb geen dikke tetten en kreeg er ook eenquote:Op maandag 14 februari 2011 16:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat was je referentiekader... Ik vroeg me al af waarom je me een PM stuurde
Ik weet niet of hij dat wil, heb nog geen PMquote:Op maandag 14 februari 2011 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
He want to ride you in the back of a sedan?
Ik heb ze wel, maar mooi niksquote:Op maandag 14 februari 2011 16:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb geen dikke tetten en kreeg er ook een
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb geen dikke tetten en kreeg er ook een
Zegt zij met de grote jopenquote:Op maandag 14 februari 2011 17:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben al het geluk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |