Mag ik ook meedoen omdat ik wel wat kreeg?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, zullen we een scheermesje delen?
Wat ik extreem vervelend vind, is dat ik een vriend heb die een jaar geleden helemaal krom had gelegen om die grappen, maar die ik het nu niet meer kan sturen omdat hij papa wordtquote:Op maandag 14 februari 2011 16:41 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb de babygrapjes gelezen en voel em nu alsof ik heel even mijn ziel moet reinigen omdat ik soms glimlachte
Alsof je dan in één keer je gevoel voor humor verliest.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:48 schreef stbabylon het volgende:
Wat ik extreem vervelend vind, is dat ik een vriend heb die een jaar geleden helemaal krom had gelegen om die grappen, maar die ik het nu niet meer kan sturen omdat hij papa wordt
Afkraken mag toch welquote:Op maandag 14 februari 2011 16:48 schreef Memento-Mori het volgende:
gaat het hier nou nog/alweer over valentijn?
Nee, over babies.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:48 schreef Memento-Mori het volgende:
gaat het hier nou nog/alweer over valentijn?
Hier lag alleen een foldertje van de chineesquote:Op maandag 14 februari 2011 16:50 schreef stbabylon het volgende:
Nu op weg naar huis. Eens kijken of er iemand onoplettend is geweest en me toch een kaartje heeft gestuurd.
Ja, ken er velen die het plots niet meer grappig vinden na ze hebben bewezen dat ze iemand blij kunnen maken met een parasiet.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof je dan in één keer je gevoel voor humor verliest.
Zeg, jij als mede-Radioheadluisteraar. al meegekregen dat ze deze week met een nieuw album komen?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:51 schreef L-E het volgende:
Er lag een envelop op mijn mat. Duidelijk een kaart. Ik blij.
Was het een beterschapskaart voor Sil de Boer. Die woont hier niet eens.
Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:52 schreef stbabylon het volgende:
Ja, ken er velen die het plots niet meer grappig vinden na ze hebben bewezen dat ze iemand blij kunnen maken met een parasiet.
Nee! Maar:quote:Op maandag 14 februari 2011 16:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg, jij als mede-Radioheadluisteraar. al meegekregen dat ze deze week met een nieuw album komen?
http://www.kingoflimbs.com/quote:
He want to ride you in the back of a sedan?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom krijg ik geen geile PM's van je?
Ik heb geen dikke tetten en kreeg er ook eenquote:Op maandag 14 februari 2011 16:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat was je referentiekader... Ik vroeg me al af waarom je me een PM stuurde
Ik weet niet of hij dat wil, heb nog geen PMquote:Op maandag 14 februari 2011 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
He want to ride you in the back of a sedan?
Ik heb ze wel, maar mooi niksquote:Op maandag 14 februari 2011 16:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb geen dikke tetten en kreeg er ook een
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb geen dikke tetten en kreeg er ook een
Zegt zij met de grote jopenquote:Op maandag 14 februari 2011 17:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben al het geluk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |