Het moet wel humaan blijven, Babsquote:Op maandag 14 februari 2011 16:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zyklon B is verboden enzo.
Chloorgas werkt ook super, maar is te pijnlijk of zo.
Echt stom. Babies in Cl, het klinkt zo tof
Het zijn frigging babies, wat de neuk voelen die half-mensen nou werkelijk, ze kunnen nog niet eens normaal communiceren of bewegen. Fuck humaan!quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het zijn frigging babies, wat de neuk voelen die half-mensen nou werkelijk, ze kunnen nog niet eens normaal communiceren of bewegen. Fuck humaan!
Ik denk dat het doodslaatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:27 schreef stbabylon het volgende:
Oh, jezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Is het besmettelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:36 schreef Q. het volgende:
Het was bij ons ook weer baby-dag op de afdeling, er zijn er vier zwanger, waarvan 2 directe collega's. In de pauze werd er alleen maar over baby-namen gepraat.
Allemaal 'verder'.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:36 schreef Q. het volgende:
Het was bij ons ook weer baby-dag op de afdeling, er zijn er vier zwanger, waarvan 2 directe collega's. In de pauze werd er alleen maar over baby-namen gepraat.
It wasn't me.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:38 schreef Re het volgende:
ik dacht al, wat moet ik met die homo in mijn inbox
Ontken het nou maar nietquote:Op maandag 14 februari 2011 16:38 schreef Re het volgende:
ik dacht al, wat moet ik met die homo in mijn inbox
Waarom krijg ik geen geile PM's van je?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:42 schreef Geheimeaanbidder het volgende:
[..]
Ontken het nou maar niet
Wij zijn niet goed genoegquote:Op maandag 14 februari 2011 16:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom krijg ik geen geile PM's van je?
Heb je dikke tetten ?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom krijg ik geen geile PM's van je?
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wij zijn niet goed genoeg![]()
Gelukkig hebben we elkaar nog
In mn FoBoquote:
Ik voel me ook supersneu nu inderdaadquote:Op maandag 14 februari 2011 16:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wij zijn niet goed genoeg![]()
Gelukkig hebben we elkaar nog
Oh, dat was je referentiekader... Ik vroeg me al af waarom je me een PM stuurdequote:
Ja, zullen we een scheermesje delen?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik voel me ook supersneu nu inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |