Homo's met humor bestaan?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
WellesIk haat mensen die niet tegen spot kunnen,
En ik hou van mensen met zelfspot
Maar er kan te ver gegaan worden ja
Ja, dat zijn de beste.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:42 schreef Ang3l het volgende:
Ons volk houdt van oude mensen!
Liefst oude mannen op het randje van de dood met een leuke geldbuidel.
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het bericht op ich is niet grappig, maar jij ridiculiseert het
Ik ken ze niet. Maar ja. Ze bestaan.quote:
Arjan Ederveen?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken ze niet. Maar ja. Ze bestaan.
EN nee, ze heten geen Gordon of Gerard,
Hoe staat het met jouw gezondheid en geldbuidel?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de beste.
En het exact tegenovergestelde zijn vrouwelijke kleuters, zonder geld. En die moeten dood dus, want niemand houdt daar van!
Hoe weet je dan zo zeker dat ze bestaan?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken ze niet. Maar ja. Ze bestaan.
EN nee, ze heten geen Gordon of Gerard,
Hun moeders welquote:Op maandag 14 februari 2011 15:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de beste.
En het exact tegenovergestelde zijn vrouwelijke kleuters, zonder geld. En die moeten dood dus, want niemand houdt daar van!
De wortels van alle kwaad! Is daar geen partij tegen?quote:
Je noemt je jongeheer 'palm'?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe staat het met jouw gezondheid en geldbuidel?
Moet ik je al inpalmen?
Moeders of kleuters?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De wortels van alle kwaad! Is daar geen partij tegen?
Homo's met humor is zoiets als God denk ik danquote:Op maandag 14 februari 2011 15:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe weet je dan zo zeker dat ze bestaan?
Oi! Ik ben maar een half jaar ouder!quote:Op maandag 14 februari 2011 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe staat het met jouw gezondheid en geldbuidel?
Moet ik je al inpalmen?
Richt 'm opquote:Op maandag 14 februari 2011 15:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De wortels van alle kwaad! Is daar geen partij tegen?
Ze bestaan dus nietquote:Op maandag 14 februari 2011 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Homo's met humor is zoiets als God denk ik dan
Moeders. Als je die goed aanpakt, houdt het vanzelf op met de kinders.quote:
Hee mongooltjequote:Op maandag 14 februari 2011 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh kijk, de opperkneus van de dag heeft zijn naamtopic gevonden.
Ja, net wat we nodig hebben, de zoveelste one-issue partij.quote:
Dan ook niet miepenquote:Op maandag 14 februari 2011 15:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, net wat we nodig hebben, de zoveelste one-issue partij.
Wat gebeurt er dan met die kleuters?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moeders. Als je die goed aanpakt, houdt het vanzelf op met de kinders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |