Ik iig niet, ik zou met naam gewoon zeggen Neuken? (in de sfeer van Valentijn natuurlijk). Misschien wat direct, maar wel eerlijk!quote:Op maandag 14 februari 2011 14:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik wel weet wie het is... Denk ik
Als ik het vanaf hier zou kunnen dan zou ik het doen.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:40 schreef Ripley het volgende:
Ik heb niks gekregen van een onbekende, maar ik heb verder natuurlijk ook niet te klagen hoor
Dat dus, om nou helemaal een kloon daarvoor aan te makenquote:Op maandag 14 februari 2011 14:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik iig niet, ik zou met naam gewoon zeggen Neuken? (in de sfeer van Valentijn natuurlijk). Misschien wat direct, maar wel eerlijk!
Facilityquote:Op maandag 14 februari 2011 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben ff langs facility geweest en die hebben 'm geplastificeerd
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben ff langs facility geweest en die hebben 'm geplastificeerd
Dat mag ik hopen!quote:Op maandag 14 februari 2011 14:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Zou dat voor de brievenbus gaan liggen echt helpen?
ah, da's liefquote:Op maandag 14 februari 2011 14:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als ik het vanaf hier zou kunnen dan zou ik het doen.
Heeft het zin daarop te wachten?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik iig niet, ik zou met naam gewoon zeggen Neuken? (in de sfeer van Valentijn natuurlijk). Misschien wat direct, maar wel eerlijk!
Nee die zei gewoon: Komt die naast James Franco te hangen?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:43 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
En die facilitymanagement meneer/mevrouw vroeg zich niet af welk idool je nu weer had uitgeprint
Ik voel me nu alweer minder speciaal rukmateriaal...quote:Op maandag 14 februari 2011 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee die zei gewoon: Komt die naast James Franco te hangen?
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:39 schreef Samzz het volgende:
Nee, de username is gewoon stilleaanbidder
Ik ben nieuwsgierig wie het isquote:Op maandag 14 februari 2011 14:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meneer aanbidder vindt iig van wel!
Jamaar luisterrrrrrrr nou eens ff hier ja!quote:Op maandag 14 februari 2011 14:45 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik voel me nu alweer minder speciaal rukmateriaal...
Yupquote:Op maandag 14 februari 2011 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, de username is gewoon stilleaanbidder
Maar alle vrouwelijke fokkers hebben die gekregen?
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:46 schreef missbehavin het volgende:
Oeh een valentijnskaartje voor me bij de post, van een meisje
Die is voor je minipubeeeeeeeeeeeer!!!quote:Op maandag 14 februari 2011 14:46 schreef missbehavin het volgende:
Oeh een valentijnskaartje voor me bij de post, van een meisje
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die is voor je minipubeeeeeeeeeeeer!!!
quote:
Homo's sturen geen dingen naar meisjes.quote:
Hahaha, hij (als het een hij is!) pakt 't wel grondig aanquote:
En arme minipuber straks in stemmig zwart in z'n arm zitten krassen omdat hij niets kreeg!quote:
Iedereen die aanwezig was in het topic op dat moment?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hahaha, hij (als het een hij is!) pakt 't wel grondig aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |