jij en heel vrouwelijk fokquote:Op maandag 14 februari 2011 14:37 schreef Samzz het volgende:
Ik krijg net een PM van een stille aanbidder
Wie van jullie was het?
Ik zou me altijd eerst voorstellen alvorens ik je hosselquote:Op maandag 14 februari 2011 14:37 schreef Samzz het volgende:
Wie van jullie was het?
Nee, de username is gewoon stilleaanbidderquote:
Ik kreeg een heul romantisch gedicht van Geheimeaanbidder en nu wil ie met me trouwenquote:Op maandag 14 februari 2011 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, de username is gewoon stilleaanbidder
Maar alle vrouwelijke fokkers hebben die gekregen?
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schenkstroopquote:Op maandag 14 februari 2011 14:37 schreef Samzz het volgende:
Wie van jullie was het?
Oh, die kreeg ik ook!quote:Op maandag 14 februari 2011 14:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik kreeg een heul romantisch gedicht van Geheimeaanbidder en nu wil ie met me trouwen
Ik hoop althans dat het een man is....
Nee, ik denk dat ik wel weet wie het is... Denk ikquote:
Zou dat voor de brievenbus gaan liggen echt helpen?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja singles hebben niks te doen op valentijnsdag
Ben ff langs facility geweest en die hebben 'm geplastificeerdquote:Op maandag 14 februari 2011 14:36 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Kwak je hem asjeblieft niet onder daar krijg je vlekken van
Ik iig niet, ik zou met naam gewoon zeggen Neuken? (in de sfeer van Valentijn natuurlijk). Misschien wat direct, maar wel eerlijk!quote:Op maandag 14 februari 2011 14:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik wel weet wie het is... Denk ik
Als ik het vanaf hier zou kunnen dan zou ik het doen.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:40 schreef Ripley het volgende:
Ik heb niks gekregen van een onbekende, maar ik heb verder natuurlijk ook niet te klagen hoor
Dat dus, om nou helemaal een kloon daarvoor aan te makenquote:Op maandag 14 februari 2011 14:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik iig niet, ik zou met naam gewoon zeggen Neuken? (in de sfeer van Valentijn natuurlijk). Misschien wat direct, maar wel eerlijk!
Facilityquote:Op maandag 14 februari 2011 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben ff langs facility geweest en die hebben 'm geplastificeerd
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben ff langs facility geweest en die hebben 'm geplastificeerd
Dat mag ik hopen!quote:Op maandag 14 februari 2011 14:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Zou dat voor de brievenbus gaan liggen echt helpen?
ah, da's liefquote:Op maandag 14 februari 2011 14:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als ik het vanaf hier zou kunnen dan zou ik het doen.
Heeft het zin daarop te wachten?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik iig niet, ik zou met naam gewoon zeggen Neuken? (in de sfeer van Valentijn natuurlijk). Misschien wat direct, maar wel eerlijk!
Nee die zei gewoon: Komt die naast James Franco te hangen?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:43 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
En die facilitymanagement meneer/mevrouw vroeg zich niet af welk idool je nu weer had uitgeprint
Ik voel me nu alweer minder speciaal rukmateriaal...quote:Op maandag 14 februari 2011 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee die zei gewoon: Komt die naast James Franco te hangen?
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:39 schreef Samzz het volgende:
Ik ben nieuwsgierig wie het isquote:Op maandag 14 februari 2011 14:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meneer aanbidder vindt iig van wel!
Jamaar luisterrrrrrrr nou eens ff hier ja!quote:Op maandag 14 februari 2011 14:45 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik voel me nu alweer minder speciaal rukmateriaal...
Yupquote:Op maandag 14 februari 2011 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:46 schreef missbehavin het volgende:
Oeh een valentijnskaartje voor me bij de post, van een meisje
Die is voor je minipubeeeeeeeeeeeer!!!quote:Op maandag 14 februari 2011 14:46 schreef missbehavin het volgende:
Oeh een valentijnskaartje voor me bij de post, van een meisje
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die is voor je minipubeeeeeeeeeeeer!!!
quote:
Homo's sturen geen dingen naar meisjes.quote:
Hahaha, hij (als het een hij is!) pakt 't wel grondig aanquote:
En arme minipuber straks in stemmig zwart in z'n arm zitten krassen omdat hij niets kreeg!quote:
Iedereen die aanwezig was in het topic op dat moment?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hahaha, hij (als het een hij is!) pakt 't wel grondig aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |