En in een hoek gooien zonder gezeurquote:Op maandag 14 februari 2011 15:23 schreef stbabylon het volgende:
En een BMX kun je tenminste (legaal) verkopen!
En je kunt er legaal tegenaan trappen als die niet doet wat je wilt!quote:Op maandag 14 februari 2011 15:23 schreef stbabylon het volgende:
En een BMX kun je tenminste (legaal) verkopen!
Je kan er mee doen wat je wiltquote:Op maandag 14 februari 2011 15:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En je kunt er legaal tegenaan trappen als die niet doet wat je wilt!
Want normaal ligt ie for all to see op het bureau?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:31 schreef Ripley het volgende:
Wat a-typisch dat ze die vraag nog moest stellen, krea
Och, alle wijven lijken ws op elkaar voor jouquote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och, alle wijven lijken ws op elkaar voor jou
Net zoals negers!quote:Op maandag 14 februari 2011 15:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och, alle wijven lijken ws op elkaar voor jou
Lijkt me welquote:Op maandag 14 februari 2011 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want normaal ligt ie for all to see op het bureau?
Ja nogal logisch als het een onderzoek van de gaykrant is. Dat wordt echt alleen nog door bewoners van Rusthuis de Roze Rimpel gelezen! Trendy jong en hip gaydom leest de GK al jaren niet meer.quote:
Ja, maar hun sugardadies nog wel, en als sugardady zegt dat je op 50plus moet stemmen of je zakgeld inhoudt, is de keuze snel gemaakt!quote:Op maandag 14 februari 2011 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nogal logisch als het een onderzoek van de gaykrant is. Dat wordt echt alleen nog door bewoners van Rusthuis de Roze Rimpel gelezen! Trendy jong en hip gaydom leest de GK al jaren niet meer.
Laat mij het nu even grappig vindenquote:Op maandag 14 februari 2011 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nogal logisch als het een onderzoek van de gaykrant is. Dat wordt echt alleen nog door bewoners van Rusthuis de Roze Rimpel gelezen! Trendy jong en hip gaydom leest de GK al jaren niet meer.
Grapjes over homo's zijn nooit grappigquote:Op maandag 14 februari 2011 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat mij het nu even grappig vinden
Maar dat bericht is geen grapjequote:Op maandag 14 februari 2011 15:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Grapjes over homo's zijn nooit grappig
Die ziet toch niet wat je uiteindelijk stemt? En valsnichterig egoistisch als we zijn zeggen we dat we 50plus gaan stemmen maar kruisen we gewoon lekker PVV aan hoorquote:Op maandag 14 februari 2011 15:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar hun sugardadies nog wel, en als sugardady zegt dat je op 50plus moet stemmen of je zakgeld inhoudt, is de keuze snel gemaakt!
Het bericht op ich is niet grappig, maar jij ridiculiseert hetquote:
Ik vind het gewoon grappigquote:Op maandag 14 februari 2011 15:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het bericht op ich is niet grappig, maar jij ridiculiseert het
Wellesquote:Op maandag 14 februari 2011 15:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Grapjes over homo's zijn nooit grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |