1 via de email en 1!!!!!!!!! ECHTE!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 14 februari 2011 18:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Snuitjespuitje!!
Hoe was jouw kaartjesoogst?
Hij 's helemaal head over heels dus?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
JaEn het ergste is dat ik 'm er niet van kan overtuigen dat ie ms beter een ander meisje kan zoeken.
wat een teringtrut!quote:Op maandag 14 februari 2011 18:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
JaEn het ergste is dat ik 'm er niet van kan overtuigen dat ie ms beter een ander meisje kan zoeken.
Ja, maar wel zeggen dat ze 'hem zo leuk vindt enzo'quote:
Van wie?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
1 via de email en 1!!!!!!!!! ECHTE!!!!!!!!!!!!!!!
Jaja, en ondertussen wel zoenen zeker, maar ook nog met anderen?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, maar wel zeggen dat ze 'hem zo leuk vindt enzo'
Wij houden van jou!quote:Op maandag 14 februari 2011 18:03 schreef missbehavin het volgende:
Het geluk in de liefde zit in de familie blijkbaar
En jij maar denken dat alle mannen klootzakken zijn.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, maar wel zeggen dat ze 'hem zo leuk vindt enzo'
Ja, weet ik veel?! Het is valentijnsdag, da gaat anoniem!quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:03 schreef missbehavin het volgende:
Het geluk in de liefde zit in de familie blijkbaar
Jamaar dan..quote:Op maandag 14 februari 2011 18:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]zijn wij familie dan?
en dan verwacht je he, een beetje geluk in t spel maar ook dat niet hoor
quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]zijn wij familie dan?
en dan verwacht je he, een beetje geluk in t spel maar ook dat niet hoor
Oh ja, hoop houden voor de volgende generatie!quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tof he en dat voor 6.20 per paar
We doen het vooral heel erg langzaam.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lief, maar echt opschieten doet dat niet he.
Geniaal jaquote:Op maandag 14 februari 2011 18:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tof he en dat voor 6.20 per paar
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
Huppel?!! Hedde gij mij een kaart gestuurd?! Hij komt uit Zwolle!Althans, de stempel!
Ooit komt het ook met jou wel goedquote:Op maandag 14 februari 2011 18:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, hoop houden voor de volgende generatie!
Nee ik heb Elzje en MissB een kaart gestuurdquote:Op maandag 14 februari 2011 18:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
Huppel?!! Hedde gij mij een kaart gestuurd?! Hij komt uit Zwolle!Althans, de stempel!
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:08 schreef Q. het volgende:
[..]
We doen het vooral heel erg langzaam.
ik denk dat t st.baby is geweestquote:Op maandag 14 februari 2011 18:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
Uhuh, die paarse tochquote:
Ex heeft wat geld voor verf gedoneerd. Sociale dienst heeft geen haast volgens mijquote:
Jij.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar zo oud ben ik nog heul niet.
Baggerquote:Op maandag 14 februari 2011 18:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ex heeft wat geld voor verf gedoneerd. Sociale dienst heeft geen haast volgens mij![]()
Ik wil over
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vergeleken met jou is iedereen dat Q
Ik moet zeggen dat mijn godinnengehalte inderdaad aan de lage kant is.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vergeleken met jou is iedereen dat Q
Ja alleen nog niet op gereageerd, maar dat had je al doorquote:Op maandag 14 februari 2011 18:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bagger![]()
Had je mijn berichtje op FB nog gezien trouwens?
Godinnen hebben geen seks?quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
verdomme, zit mijn complimentje eens niet zo te verneuken
Dat had ik gemerkt jaquote:Op maandag 14 februari 2011 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja alleen nog niet op gereageerd, maar dat had je al door
Verzuurde zakquote:
Mag het hopen Q, zou niet goed zijn anders.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat mijn godinnengehalte inderdaad aan de lage kant is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |