SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.I was an atheist until I realized I was God
Als hij een beetje vent is zorgt hij zelf voor de condoomsquote:Op maandag 14 februari 2011 10:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als ik een gok moet doen, wordt het een doorsnee strandwandeling (paraplu) + hotel (sexy kleding).
Alhoewel ik het uitgangspunt toch op zijn minst bizar vindt...
Paraplu kan die kerel toch zelf wel regelen lijkt me?
En sexy kleding is in feite de equivalent van "Neem condooms mee."
Seven, je hebt weer een "typische" vent gekozen.
Ik heb geen nachtkastjequote:Op maandag 14 februari 2011 10:59 schreef Silenus het volgende:
Vrouwen hebben condooms toch altijd in hun nachtkastje...Gezeik altijd.
Die krengen zijn best duur!! (quote:Op maandag 14 februari 2011 10:59 schreef Silenus het volgende:
Ik heb er nog 1 in m'n handtas zittenquote:Op maandag 14 februari 2011 10:59 schreef Silenus het volgende:
de laatste van het familiepack wat je voor het weekend kocht? Ruig weekend!quote:Op maandag 14 februari 2011 11:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1 in m'n handtas zitten
Ik had er altijd 1 in mijn portomonnee zitten.. Maar dat doe ik niet meer.. Waarom moeten vrouwen aan alles denken.. En de pil op tijd innemen, zorgen dat je voldoende strips hebt liggen.. Meenemen als je ergens anders slaapt.. En dan zouden wij ook nog een voor condooms moeten zorgen..quote:Op maandag 14 februari 2011 11:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Next.quote:Ann says:
en ik krijg nog een halfjaar stufi omdat ik mn opleiding versneld heb afgerond
dus komt sowieso goed
Silenus says:
ik hou vertrouwen in je
- Ann says:
haha hoezo
Silenus says:
ja, nergens op gebaseerd eigenlijk
- Ann says:
achja we zullen zien
wat voor opleiding heb jij eiglk gedaan?
Silenus says:
MBO zwakstroom
hoezo?
- Ann says:
zwakstroom wat is dat dan?
Silenus says:
stroom voor lampjes.
technisch
- Ann says:
oja maar verder niks met communicatie ofzo
Silenus says:
nope
heb ik daar geleerd
- Ann says:
aah oke.. grappig dat je iets in totaal andere richting doet
Silenus says:
ja je komt altijd ergens anders terecht
- Ann says:
hoeft niet
Silenus says:
mag wel. graag.
Omdat je voor je eigen safety wil zorgen?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:05 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik had er altijd 1 in mijn portomonnee zitten.. Maar dat doe ik niet meer.. Waarom moeten vrouwen aan alles denken.. En de pil op tijd innemen, zorgen dat je voldoende strips hebt liggen.. Meenemen als je ergens anders slaapt.. En dan zouden wij ook nog een voor condooms moeten zorgen..
Hoe heeft zij haar studie versneld afgerond zeg?quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 11:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
de laatste van het familiepack wat je voor het weekend kocht? Ruig weekend!
Ja ok, snap ik en doe ik ook wel.. Alleen ik snap niet waarom mannen er altijd maar vanuit gaan dat de vrouw daar voor zorgt?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat je voor je eigen safety wil zorgen?
Denk zelf niet dat ze daarvan uitgaan. Eerder laksheid vanuit hen of dat ze hopen dat ze zonder mogen.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:09 schreef J0ycie88 het volgende:
Ja ok, snap ik en doe ik ook wel.. Alleen ik snap niet waarom mannen er altijd maar vanuit gaan dat de vrouw daar voor zorgt?
Volgens mij zijn dat uitzonderingen hoor... de meeste mannen hebben echt wel een condoom bij zich.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk zelf niet dat ze daarvan uitgaan. Eerder laksheid vanuit hen of dat ze hopen dat ze zonder mogen.
In ieder geval wel als ze zeker weten dat er seks komt (tenminste, dat is mijn ervaring)quote:Op maandag 14 februari 2011 11:11 schreef Spirit82 het volgende:
Volgens mij zijn dat uitzonderingen hoor... de meeste mannen hebben echt wel een condoom bij zich.
quote:Op maandag 14 februari 2011 11:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk zelf niet dat ze daarvan uitgaan. Eerder laksheid vanuit hen of dat ze hopen dat ze zonder mogen.
Nee hoor, ze kletst nog steeds heel vrolijk tegen me aan.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie die next gedachte samen delen. Waarom doe je zo raar?
Oh, dit gaat me gezeik opleveren for sure...quote:Op maandag 14 februari 2011 11:05 schreef J0ycie88 het volgende:
En waarom zijn condooms overrated kasta?
Naja condooms zijn ook niet mijn beste vrienden.. Maar als ik een date heb, en ik weet niets van die gast (tenminste qua seksverleden) en het komt tot seks dan gebruik ik wel een condoom..quote:Op maandag 14 februari 2011 11:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh, dit gaat me gezeik opleveren for sure...
Ja, ik weet dat het risico ondraaglijk groot is, dat ik zomaar aids kan krijgen, dat het echt geen verschil maakt, etc.
Maar om de 1 of andere reden komt het nooit tot condoomgebruik bij m'n dates.
Om precies te zijn heb ik in m'n gehele leven slechts bij 2 partners seks gehad mét condoom.
Bij twijfel wordt er vooraf een SOA-test gedaan, but that's about it.
M'n eerste SOA-test (op m'n 24e ofzo) was dan ook behoorlijk zweten, maar ik bleek in zijn geheel niets te hebben, bijna bizar :-o.
En sindsdien ook slechts 1 keer chlamydia gehad(2 pilletjes en it was gone) en toevallig vrijdag wederom de bevestiging gekregen dat ik ook nu weer gewoon een volledig schoon piemeltje heb.
Yeah I know, zwaar kansloos, dus laten we het maar op "Livin' on the edge" houden.
Ik doe nu eenmaal graag shit die niet of nauwelijks gaat mét condoom, so sue me.
Dat, maar ik zie ze als noodzakelijk kwaad, in ieder geval in het begin, als het echt wat word kun je of elkaar vertrouwen of samen een test doen...quote:Op maandag 14 februari 2011 11:29 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Naja condooms zijn ook niet mijn beste vrienden..
Naja, dít soort benaderingen is nou ook juist de reden dat ik er niet al te zorgvuldig mee ben vanaf het begin...quote:Op maandag 14 februari 2011 11:34 schreef erik81 het volgende:
in ieder geval in het begin, als het echt wat word kun je of elkaar vertrouwen
Je leert je vriendin beter kennen, zegt dat ze 1 partner heeft gehad, die ook daarvoor 1 partner heeft gehad. Ooit wel eens een soa test gedaan, was veilig.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:40 schreef erik81 het volgende:
Nee, maar je kan nog wel wat te weten komen over het verleden van de ander
En dat maakt de gok en het bijhorende risico uiteraard aanzíenlijk kleiner...quote:Op maandag 14 februari 2011 11:40 schreef erik81 het volgende:
Nee, maar je kan nog wel wat te weten komen over het verleden van de ander
Tot hier dacht ik, "yo agreed" - blij dat iemand anders het zegt..quote:Op maandag 14 februari 2011 11:15 schreef kastanova het volgende:
Ja, ik weet dat het risico ondraaglijk groot is, dat ik zomaar aids kan krijgen, dat het echt geen verschil maakt, etc.
Om precies te zijn heb ik in m'n gehele leven slechts bij 2 partners seks gehad mét condoom.
M'n eerste SOA-test (op m'n 24e ofzo) was dan ook behoorlijk zweten, maar ik bleek in zijn geheel niets te hebben, bijna bizar :-o.
En sindsdien ook slechts 1 keer chlamydia gehad(2 pilletjes en it was gone) en toevallig vrijdag wederom de bevestiging gekregen dat ik ook nu weer gewoon een volledig schoon piemeltje heb.
Yeah I know, zwaar kansloos, dus laten we het maar op "Livin' on the edge" houden.
En bij deze laatste zin wist ik niet meer zo zeker of ik "yo agreed!" kon roepenquote:Ik doe nu eenmaal graag shit die niet of nauwelijks gaat mét condoom, so sue me.
Ik hoop voor jou van welquote:Op maandag 14 februari 2011 12:00 schreef macondo het volgende:
En bij deze laatste zin wist ik niet meer zo zeker of ik "yo agreed!" kon roepen
Mwah, denk het niet. Gisteren voor we gingen slapen liepen de gemoederen weer beetje opquote:Op maandag 14 februari 2011 10:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als ik een gok moet doen, wordt het een doorsnee strandwandeling (paraplu) + hotel (sexy kleding).
Alhoewel ik het uitgangspunt toch op zijn minst bizar vindt...
Paraplu kan die kerel toch zelf wel regelen lijkt me?
En sexy kleding is in feite de equivalent van "Neem condooms mee."
Seven, je hebt weer een "typische" vent gekozen.
Afgezien van het feit dat het ook niet mijn favoriete dingen zijn gebruik ik ze echt wel als het gaat om dates. Zeker als ik de historie van de dame in kwestie niet ken.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik doe nu eenmaal graag shit die niet of nauwelijks gaat mét condoom, so sue me.
Mja, misschien wat je aanduiding van de activiteiten wat ongelukkig gekozen - wekte verkeerde associaties opquote:
Weer dubieuze aanduiding, met de stekker er uit trekken.. Maar come on, stel je niet zo aan Seven. Als je serieus denkt dat hij je laat vallen zodra jullie het gedaan hebben, dan vind je het toch niet leuk om met hem om te gaan?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:52 schreef Seven. het volgende:
Mwah, denk het niet. Gisteren voor we gingen slapen liepen de gemoederen weer beetje op. Maar uiteindelijk heb ik de stekker er dan weer uitgetrokken en maar eens uitgelegd waarom. Dat het niet is dat ik geen zin heb in hem maar dat ik niet wil dat hij de interesse nu al verliest. Hij was verbaasd dat ik dat dacht maar respecteerde het verder. Wel nog wat gefriemel daarna trouwens.
Gaat echt wel lekker zo. Maar erg benieuwd wat nu de plannen zijn.
Als in, ik heb me omgedraaid. En nee, als we exclusief daten, dán kan hij het krijgen. Ik vind het wel relaxt zo, het is veel minder gecompliceerd dan normaal.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:57 schreef macondo het volgende:
[..]
Mja, misschien wat je aanduiding van de activiteiten wat ongelukkig gekozen - wekte verkeerde associaties op
[..]
Weer dubieuze aanduiding, met de stekker er uit trekken.. Maar come on, stel je niet zo aan Seven. Als je serieus denkt dat hij je laat vallen zodra jullie het gedaan hebben, dan vind je het toch niet leuk om met hem om te gaan?
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:52 schreef Seven. het volgende:
Hij was verbaasd dat ik dat dacht maar respecteerde het verder.
Ik wil deze graag alvast nomineren voor de "Contradictio in terminis"-award 2011quote:Wel nog wat gefriemel daarna trouwens.
Op mijn initiatief. En wat gefriemel is ook wat anders dan full blown sex. Misschien vanavond wel oraalquote:Op maandag 14 februari 2011 14:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
[..]
Ik wil deze graag alvast nomineren voor de "Contradictio in terminis"-award 2011.
Klinkt alsof je date zich laat piepelen..quote:Op maandag 14 februari 2011 14:01 schreef Seven. het volgende:
[..]
Op mijn initiatief. En wat gefriemel is ook wat anders dan full blown sex. Misschien vanavond wel oraal.
Define piepelen.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:03 schreef macondo het volgende:
[..]
Klinkt alsof je date zich laat piepelen..
Maar natuurlijk!quote:Op maandag 14 februari 2011 14:01 schreef Seven. het volgende:
[..]
Op mijn initiatief. En wat gefriemel is ook wat anders dan full blown sex. Misschien vanavond wel oraal.
*man steekt vinger in kut*quote:
Voordeel is wel dat ie later op commando het vuilnis buiten zet / doucheputje schoonmaakt / boodschappen doet / whatever. Volgzaam type. Ideaalquote:Op maandag 14 februari 2011 14:19 schreef Seven. het volgende:
Mja, whatever. Hij vindt het ook wel OK. Of tenminste, doet er niet moeilijk over. Works for me.
Die zit er zeker al 10 jaarquote:Op maandag 14 februari 2011 11:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan zijn ze al niet meer goed hoorquote:Op maandag 14 februari 2011 14:22 schreef Geheimeaanbidder het volgende:
[..]
Die zit er zeker al 10 jaar
Hij is in ieder geval geen klootzak. Voor mij geen alfa mannetjes meer hoor, dat werkt toch niet omdat ik in dat soort relaties constant het gevoel heb dat ik voor mezelf op moet komen => veel ruzie en weinig vertrouwen van mijn kant => constant labiel gedrag van mijn kant. Met betrouwbare mannetjes heb ik dat probleem na paar maanden niet meer. En ik krijg de indruk dat hij zijn schouders op zal halen en precies zijn eigen kop zal volgen.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:22 schreef macondo het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat ie later op commando het vuilnis buiten zet / doucheputje schoonmaakt / boodschappen doet / whatever. Volgzaam type. Ideaal
Weet je uberhaupt zelf wel wat je nu wel of niet wilt... ik ontdek zoveel tegenstrijdighedenquote:Op maandag 14 februari 2011 14:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval geen klootzak. Voor mij geen alfa mannetjes meer hoor, dat werkt toch niet omdat ik in dat soort relaties constant het gevoel heb dat ik voor mezelf op moet komen => veel ruzie en weinig vertrouwen van mijn kant => constant labiel gedrag van mijn kant. Met betrouwbare mannetjes heb ik dat probleem na paar maanden niet meer. En ik krijg de indruk dat hij zijn schouders op zal halen en precies zijn eigen kop zal volgen.
Ik snap niet waar jullie zo moeilijk doen trouwens. Jullie zijn niet de lul, toch?
Oeh, ik heb er zelfs nog een totaal andere stelling/conclusie overquote:Op maandag 14 februari 2011 14:22 schreef macondo het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat ie later op commando het vuilnis buiten zet / doucheputje schoonmaakt / boodschappen doet / whatever. Volgzaam type. Ideaal
Nu al gefrustreerdquote:
De meeste mannen hier beelden zich even een date met jou in, en nu gaan ze zweten...quote:Op maandag 14 februari 2011 14:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval geen klootzak. Voor mij geen alfa mannetjes meer hoor, dat werkt toch niet omdat ik in dat soort relaties constant het gevoel heb dat ik voor mezelf op moet komen => veel ruzie en weinig vertrouwen van mijn kant => constant labiel gedrag van mijn kant. Met betrouwbare mannetjes heb ik dat probleem na paar maanden niet meer. En ik krijg de indruk dat hij zijn schouders op zal halen en precies zijn eigen kop zal volgen.
Ik snap niet waar jullie zo moeilijk doen trouwens. Jullie zijn niet de lul, toch?
Vooral als ze weten dat je al 100 man hebt gehadquote:Op maandag 14 februari 2011 14:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oeh, ik heb er zelfs nog een totaal andere stelling/conclusie over.
Even die kerel als uitgangspunt:
Hij ligt in bed met een vrouw waarbij hij al vaker de nodige "hand-en-spandiensten" heeft ontvangen en gegeven.
Die komt vervolgens met een warrig lulverhaal over "serieus nemen" & vertrouwen en dat ze dáárom voorlopig even geen (echte?) seks wil.
Vervolgens reageert hij verbaasd maar heeft hij er alle begrip voor en geeft aan de keuze te respecteren.
Echterrrrr...
Zodra hij de kans krijgt is het respect voor de keuze ook ineens als sneeuw voor de zon verdwenen, vindt hij het noemen van het "principe" niet eens meer de moeite waard en gaat hij er weer vol in mee...
Mijn radar zou dan gaan bliepen als vrouw zijnde...
"Hmmmz, als ik A zeg, zegt hij ook A. Als ik vervolgens echter B doe, is hij A spontaan "vergeten."
Oftewel, hij zegt en doet alles zolang hij je daardoor maar mag palen; hetzij op korte, dan wel langere termijn.
Niet iemand waarbij ik het gehele "serieuze intenties"-dingetje zou gaan hanteren in ieder geval.
Maar hé, ik ben hier om te helpen, dus bij deze een foolproof testje:
Ga de komende 5 keer bij hem slapen en zodra hij weer iets probeert, begin je weer met hetzelfde wauwel-verhaal over geen seks.
Maarrrrrrr... Deze keer ben je er ook consequent in en gebeurt er ook echt níets.
Dus ook geen handwerk, orale verwennerij of handtastelijkheden; uitsluitend lepeltje lepeltje stuff dus.
Ik kan je met 100% zekerheid vertellen dat de 5e ontmoeting er niet gaat komen.
90% zelfs dat je er bij de 3e date al ruzie over krijgt.
En dat terwijl hij het toch "echt, echt, echt respecteerde."
Jaja, zapperdeflap, hoe kan dat nou.
Maar hey, ik ken je al een tijdje dus ik kan ook alvast met 90% zekerheid zeggen dat je weer met een vage reden komt waardoor je de bovenstaande test met geen mogelijkheid kúnt uitvoeren...
Trolletje, tijd om op te rotten. Tot ziens.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:57 schreef Geheimeaanbidder het volgende:
[..]
Vooral als ze weten dat je al 100 man hebt gehad
Het is wel zoquote:Op maandag 14 februari 2011 15:11 schreef macondo het volgende:
[..]
Trolletje, tijd om op te rotten. Tot ziens.
Ik val op klootzakken maar ik wil een betrouwbare vent.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:39 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Weet je uberhaupt zelf wel wat je nu wel of niet wilt... ik ontdek zoveel tegenstrijdigheden
Met dit probleem kampt bijna elke vrouw. De klootzak is geweldig, maar gaat vreemd. De betrouwbare vent gaat niet vreemd, maar is een nerd.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:43 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik val op klootzakken maar ik wil een betrouwbare vent.
Waarom zou ik het testen op de door jou voorgestelde manier? Waarom zou ik het sowieso aan de test onderwerpen? Ik snap dit niet, ik vind zelf dat het lekker gaat dus ik zou wel idioot zijn om hierin naar jullie te luisteren.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oeh, ik heb er zelfs nog een totaal andere stelling/conclusie over.
Even die kerel als uitgangspunt:
Hij ligt in bed met een vrouw waarbij hij al vaker de nodige "hand-en-spandiensten" heeft ontvangen en gegeven.
Die komt vervolgens met een warrig lulverhaal over "serieus nemen" & vertrouwen en dat ze dáárom voorlopig even geen (echte?) seks wil.
Vervolgens reageert hij verbaasd maar heeft hij er alle begrip voor en geeft aan de keuze te respecteren.
Echterrrrr...
Zodra hij de kans krijgt is het respect voor de keuze ook ineens als sneeuw voor de zon verdwenen, vindt hij het noemen van het "principe" niet eens meer de moeite waard en gaat hij er weer vol in mee...
Mijn radar zou dan gaan bliepen als vrouw zijnde...
"Hmmmz, als ik A zeg, zegt hij ook A. Als ik vervolgens echter B doe, is hij A spontaan "vergeten."
Oftewel, hij zegt en doet alles zolang hij je daardoor maar mag palen; hetzij op korte, dan wel langere termijn.
Niet iemand waarbij ik het gehele "serieuze intenties"-dingetje zou gaan hanteren in ieder geval.
Maar hé, ik ben hier om te helpen, dus bij deze een foolproof testje:
Ga de komende 5 keer bij hem slapen en zodra hij weer iets probeert, begin je weer met hetzelfde wauwel-verhaal over geen seks.
Maarrrrrrr... Deze keer ben je er ook consequent in en gebeurt er ook echt níets.
Dus ook geen handwerk, orale verwennerij of handtastelijkheden; uitsluitend lepeltje lepeltje stuff dus.
Ik kan je met 100% zekerheid vertellen dat de 5e ontmoeting er niet gaat komen.
90% zelfs dat je er bij de 3e date al ruzie over krijgt.
En dat terwijl hij het toch "echt, echt, echt respecteerde."
Jaja, zapperdeflap, hoe kan dat nou.
Maar hey, ik ken je al een tijdje dus ik kan ook alvast met 90% zekerheid zeggen dat je weer met een vage reden komt waardoor je de bovenstaande test met geen mogelijkheid kúnt uitvoeren...
Die is er niet. Vroeg of laat accepteer je gewoon dat de klootzak eeuwig en altijd de klootzak zal zijn en dan zie je ineens de charme van een betrouwbare vent die je in je waarde kan laten, die doorgaans meegaand is en veel meer een echte vriend is dan de klootzak ooit kan zijn.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Met dit probleem kampt bijna elke vrouw. De klootzak is geweldig, maar gaat vreemd. De betrouwbare vent gaat niet vreemd, maar is een nerd.
Tsja. Vind die tussenweg maar eens.
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
De meeste mannen hier beelden zich even een date met jou in, en nu gaan ze zweten...
Silenus, geloof je zelf in die Viva tegelwijsheden? Nee toch?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Met dit probleem kampt bijna elke vrouw. De klootzak is geweldig, maar gaat vreemd. De betrouwbare vent gaat niet vreemd, maar is een nerd.
Nou ja, ik heb wel nogal liggen rondsletten natuurlijk, neem aan dat hij daarop doelde. Dat heeft echter nooit tot een relatie geleid omdat ik dat 9 van de 10 keer niet zag zitten en die andere keren waren het gewoon te erge klootzakken. Dus een andere approach kan geen kwaad. Zult toch ergens iets moeten veranderen als je steeds je kop aan dezelfde steen stoot.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:11 schreef macondo het volgende:
[..]
Trolletje, tijd om op te rotten. Tot ziens.
Ah, dan is bij deze kennelijk alvast mijn mysterie opgelost; klootzak, nerd & betrouwbaar in 1quote:Op maandag 14 februari 2011 15:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik vind mijn date van vanavond geen nerd, in ieder geval.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:56 schreef Geheimeaanbidder het volgende:
Er zijn genoeg mannen die geen klootzak zijn of nerd
Nu is het natuurlijk wel zo dat geen enkele klootzak ooit zal toegeven dat hij niet betrouwbaar is.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah, dan is bij deze kennelijk alvast mijn mysterie opgelost; klootzak, nerd & betrouwbaar in 1.
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:50 schreef Seven. het volgende:
Waarom zou ik het testen op de door jou voorgestelde manier? Waarom zou ik het sowieso aan de test onderwerpen? Ik snap dit niet, ik vind zelf dat het lekker gaat dus ik zou wel idioot zijn om hierin naar jullie te luisteren.
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:41 schreef kastanova het volgende:
Maar wel een klootzak ?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:57 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik vind mijn date van vanavond geen nerd, in ieder geval.
Natuurlijk niet, tenminste niet zoals ik het daar stel.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:55 schreef macondo het volgende:
[..]
Silenus, geloof je zelf in die Viva tegelwijsheden? Nee toch?
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
[..].
Nee inderdaad, jouw eigen aanpak, benadering en zienswijze zijn immers al jarenlang de sleutel tot succesvolle relaties gebleken dus waarom zou je dan in godsnaam naar iemand luisteren die er wel objectief in staat en weet waar hij het over heeft?.
En hey, zonder jou ook maar enigszins persoonlijk te kennen is mijn 90% voorspelling al 100% uitgekomen..
Kun je nagaan hoe groot de slagingskans van mijn 100% voorspelling is..110%.
Nee, gewoon een normale leuke jongen die geen klootzak is. Geen klootzak zijn staat niet gelijk aan nerd zijn.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:01 schreef Geheimeaanbidder het volgende:
[..]
Maar wel een klootzak ?
True, true...quote:Op maandag 14 februari 2011 15:59 schreef Seven. het volgende:
Nu is het natuurlijk wel zo dat geen enkele klootzak ooit zal toegeven dat hij niet betrouwbaar is.
Doe niet zo berekenend. Wees gewoon een vrouw en volg je kut. Zoals je geslachtsgenoten ook doen. Flikker ze alleen buiten als je ze betrapt op een vertrouwensbreuk.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:06 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee, gewoon een normale leuke jongen die geen klootzak is. Geen klootzak zijn staat niet gelijk aan nerd zijn.
Lief dagboek,quote:Op maandag 14 februari 2011 16:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
True, true...
Maar dan heb ik altijd nog de lofzangen wat betreft m'n betrouwbaarheid op hyves en facebook.
Best handig op zich en nooit echt rekening mee gehouden tot een afgepoeierde date ineens vanuit het niets weer contact op nam.
De date was stukgelopen omdat ze niet bij me thuis af wilde spreken "omdat ze me niet kende."
Word ik altijd doodmoe van, dat soort vrouwen, aangezien het vrij logisch is dat ze me niet kent.
Dan zouden we immers niet meer hoeven te daten.
En daarnaast, waarom zou je Überhaupt afspreken met iemand waar je kennelijk een onbetrouwbaar gevoel bij hebt.
Oftewel: Laat maar lekker hangen, ik val helaas niet op onlogische zeurwijven.
Maar toen kreeg ik dus ineens een berichtje dat ze m'n hyves en facebook (m'n eerste stap na een interesseberichtje vanwege de foto's) doorgenomen had en het dus geen enkel probleem meer was om bij me thuis af te spreken.
Alsnog niet gedaan, wisselvallige zeurwijven zijn immers nog erger dan de onlogische.
Goed je kloon heeft wel gewerkt, skippy22. Ga maar weer terug naar jezelfquote:Op maandag 14 februari 2011 16:11 schreef Geheimeaanbidder het volgende:
Lief dagboek,
Niemand heeft me een kaartje gestuurd boehoe
Waarom zou ik? Zolang er geen seks is, kan er sowieso niet echt sprake zijn van vertrouwensbreuk en dat bevalt mij prima. Ik ken mezelf, als we goeie seks hebben dan heb ik direct verwachtingen.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
Doe niet zo berekenend. Wees gewoon een vrouw en volg je kut. Zoals je geslachtsgenoten ook doen. Flikker ze alleen buiten als je ze betrapt op een vertrouwensbreuk.
Daar heb ik ook last van, ik dacht dat ik de enige hierin wasquote:Op maandag 14 februari 2011 16:13 schreef Seven. het volgende:
Ik ken mezelf, als we goeie seks hebben dan heb ik direct verwachtingen.
Hou je smoel Haal die post weg!quote:Op maandag 14 februari 2011 16:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
Goed je kloon heeft wel gewerkt, skippy22. Ga maar weer terug naar jezelf
Valentijn, heel leuk .. maar wat nou als je alleen bent?
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:15 schreef Geheimeaanbidder het volgende:
[..]
Hou je smoel Haal die post weg!
Maar dan wel alleen bij mensen waar je zelf toch wel enige relatiepotentieel in zag, hoop ik?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van, ik dacht dat ik de enige hierin was![]()
Ben dus soms net een wijf
Als in leuke gesprekken lekker uiterlijk jawel.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:17 schreef Seven. het volgende:
[..]
Maar dan wel alleen bij mensen waar je zelf toch wel enige relatiepotentieel in zag, hoop ik?
Oh?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:05 schreef Seven. het volgende:
Maar jij hebt in al je genialiteit ook nog niet de sleutel tot een succesvolle relatie gevonden natuurlijk.
Wie heeft het over bewijzen?quote:Dus jouw advies is niet zo waardevol als je denkt. Ik volg lekker mijn eigen kop en dan zie ik wel hoe het loopt. Ik heb jou niets te bewijzen.
Laat haar verder man, haar post en uiterlijk zijn om te smullen. Straks hebben we niks meer af te zeikenquote:Op maandag 14 februari 2011 16:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh?
[..]
Wie heeft het over bewijzen?
Enige wat ik deed was aangeven in welke valkuilen je vroeger trapte en je ook direct een tip geven waarmee je dat in de toekomst kunt voorkomen.
Dat jij daar op reageert alsof ik je vader verkracht heb terwijl je moeder toekeek had ik op zich wel verwacht, maar dan snap ik niet wat je hier nog komt doen als je alle tips die gegeven worden toch als "nutteloos" beschouwt en alleen maar naar jezelf wilt luisteren.
En nu ik dan toch begin met 100% voorspelling; 100% dat je hier binnenkort komt jankzakken dat die kerel je óók weer gebruikt heeft en dat je het ook deze keer weer totáál niet aan zag komen.
Een ezel in een steengroeve, beter kan ik het niet beschrijven.
Typisch Fokquote:Op maandag 14 februari 2011 16:29 schreef Godshand het volgende:
Laat haar verder man, haar post en uiterlijk zijn om te smullen. Straks hebben we niks meer af te zeiken
Haha, heb je wel een beetje gelijk in. Alleen gebeurt er nog wat op het datingfront met Seven en zit/zat die andere gozer al jarenlang te zaniken over z'n lelijke hoofd. Dat laatste gaat vervelen, het eerste (nog) niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Typisch Fok.
Komt er een kerel het topic binnenvallen die zich wentelt in zelfmedelijden maar toch echt zélf telkens dezelfde fout maakt (zeiken over zijn misvormde hoofd in dit geval) dan wordt hij in met pek en veren het topic uitgejaagd.
Komt er echter een vrouwtje binnenvallen die zichzelf wentelt in zelfmedelijden (boehoe, mannen zijn klootzakken, ik tref altijd de verkeerde.) en ook telkens zelf dezelfde fout maakt (ik luister ondanks alles naar niemand want heb zelf alle wijsheid in pacht!) dan moeten we haar ineens koesteren
.
Van de andere kant... Bij die nieuwe date is er nog een kleine kans dat hij onze adviezen aanneemt en er dus nog wel een kans van slagen is...quote:Op maandag 14 februari 2011 16:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, heb je wel een beetje gelijk in. Alleen gebeurt er nog wat op het datingfront met Seven en zit/zat die andere gozer al jarenlang te zaniken over z'n lelijke hoofd. Dat laatste gaat vervelen, het eerste (nog) niet.
Er moet wel een beetje actie in de topictaxi blijven natuurlijk.
Ik zeg toch nergens dat ik de verkeerde steeds tref? Ik zeg dat ik ze steeds toelaat. En deze zal inderdaad waarschijnlijk niet anders zijn. Kun jij je over paar weken weer omdraaien in je eigen genialiteit.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Typisch Fok.
Komt er een kerel het topic binnenvallen die zich wentelt in zelfmedelijden maar toch echt zélf telkens dezelfde fout maakt (zeiken over zijn misvormde hoofd in dit geval) dan wordt hij in met pek en veren het topic uitgejaagd.
Komt er echter een vrouwtje binnenvallen die zichzelf wentelt in zelfmedelijden (boehoe, mannen zijn klootzakken, ik tref altijd de verkeerde.) en ook telkens zelf dezelfde fout maakt (ik luister ondanks alles naar niemand want heb zelf alle wijsheid in pacht!) dan moeten we haar ineens koesteren
.
Als jij zelf succesvol een relatie van de grond weet te tillen, dan spreken we wel weer.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Van de andere kant... Bij die nieuwe date is er nog een kleine kans dat hij onze adviezen aanneemt en er dus nog wel een kans van slagen is...
Bij Seven mogen we na jaren van adviezen die in de wind geslagen worden toch wel concluderen dat het hopeloos is.
Ik snap haar ook simpelweg niet, zelfs een klein kind leert immers van zijn fouten.
Als een klein kind met een paperclip in het stopcontact gaat zitten porren, doet hij het hoogstens nog één keer daarna om te kijken of het niet gewoon toeval was dat het pijn deed.
Seven blijft echter al jarenlang stug doorporren en als wij dan massaal toeschreeuwen dat ze dat beter niet meer kan doen komt ze met eigen oplossingen als:
"Misschien is het stopcontact bang voor water, dus laat ik het deze keer eens proberen terwijl ik in een plas water sta [ afbeelding ]"
quote:Op maandag 14 februari 2011 17:19 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee, de Apenrots in de Apenheul. Met kasta als hoofd-baviaan.
Ligt eraan wat de intenties zijn.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:55 schreef Seven. het volgende:
Nou ja. Het is ook nooit goed. Neuk je niet, dan krijg je commentaar en dan zou men je uit huis trappen. Neuk je wel de eerste 5 keer (of zelfs handjobs), dan maak je ook geen kans.
De mijne zijn serieus. Of toch om te zien of dit serieus kan worden. En hij zegt dat hij me leuker vindt dan voor alleen seks. Dus wat is het dan? Wel of niet neuken? In geval van wel neuken: welke sukkel betaalt nu voor datingsites om seks te hebben? Dan heb je mijns insziens toch wel een ultiem dieptepunt bereikt.quote:
Als er op de eerste date niet van seks komt en hij wil toch vaker afspreken weet je dat de intenties goed zijn. Mocht het wel van seks komen, mooi meegenomen, maar misschien ben je dan 'te makkelijk'. Maar goed .. iedereen heeft er weer een andere kijk op en alle goedbedoelde adviezen meegenomen, ben jij toch diegeen die beslist. Jij moet doen wat jij denkt dat goed is.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:59 schreef Seven. het volgende:
[..]
De mijne zijn serieus. Of toch om te zien of dit serieus kan worden. En hij zegt dat hij me leuker vindt dan voor alleen seks. Dus wat is het dan? Wel of niet neuken? In geval van wel neuken: welke sukkel betaalt nu voor datingsites om seks te hebben? Dan heb je mijns insziens toch wel een ultiem dieptepunt bereikt.
Nee, dat kán niet! Want ik ben hopeloos en reddeloos, ik zal nóóit liefde vinden. Ook niet als ik eens voorzichtig een andere aanpak probeer, die overigens nu al meer vruchten af lijkt te werpen dan direct het nest induiken met iemand, maar vooruit.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:01 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Als er op de eerste date niet van seks komt en hij wil toch vaker afspreken weet je dat de intenties goed zijn. Mocht het wel van seks komen, mooi meegenomen, maar misschien ben je dan 'te makkelijk'. Maar goed .. iedereen heeft er weer een andere kijk op en alle goedbedoelde adviezen meegenomen, ben jij toch diegeen die beslist. Jij moet doen wat jij denkt dat goed is.
Misschien zou je het eens niet via een datingsite moeten proberen, maar gewoon eens op een andere manier met een vent in contact proberen te komen. Via werk (hmm toch niet goed idee), sport, hobby, universiteit, uitgaansleven.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:03 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee, dat kán niet! Want ik ben hopeloos en reddeloos, ik zal nóóit liefde vinden. Ook niet als ik eens voorzichtig een andere aanpak probeer, die overigens nu al meer vruchten af lijkt te werpen dan direct het nest induiken met iemand, maar vooruit.
![]()
Ik ga mij eens klaarmaken voor mijn Valentijnsdate. Wie weet mét friemelwerk.
Brussel-Groningen is wel een veilige afstandquote:Op maandag 14 februari 2011 19:06 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Misschien zou je het eens niet via een datingsite moeten proberen, maar gewoon eens op een andere manier met een vent in contact proberen te komen. Via werk (hmm toch niet goed idee), sport, hobbie, universiteit, uitgaansleven.
Nou sucksex dan maar. Ennuh mocht hij onder een parapluutje staan in de stromende regen met een rode roos midden op de Grote Markt in Groningen, dan zou ik dat zomaar kunnen zijn.
Haha, heb dat wel eens gedaan, dit keer geen Valentijn voor mij.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:07 schreef Godshand het volgende:
[..]
Brussel-Groningen is wel een veilige afstand
Dat heb je mij nergens horen beweren hoor...quote:Op maandag 14 februari 2011 18:55 schreef Seven. het volgende:
Neuk je niet, dan krijg je commentaar en dan zou men je uit huis trappen.
Ik heb wel zin in een lekker WIJFquote:Op maandag 14 februari 2011 19:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nog iemand trek in lekker eten?!Heb een beetje teveel
Dan hoop ik dat hij er ook van genoten heeft.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:12 schreef Ijscodude het volgende:
Ik word nu wel nieuwsgierig hoe Seven er nu uitziet!
Afgelopen zaterdag de eerste sex-date gehad, ontmoet via Paiq.. Had echt nog noooit eerder gedaan, maar was leuk voor een keertje. Best fijn: geen gevoelens, just business..
Grapjas, het was een vrouw natuurlijk..quote:Op maandag 14 februari 2011 22:43 schreef macondo het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat hij er ook van genoten heeft.
ahhwww kusje erop.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 02:13 schreef Cue_ het volgende:
ik blijk heen geheime liefdes te hebben, ook niet op de datingsites
Jij begon (met grappen maken).quote:Op maandag 14 februari 2011 22:46 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
Grapjas, het was een vrouw natuurlijk..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overal verstand van.
Vind je dat ook jammer ivm het contact via je andere account, of stelde dat niks voor?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:42 schreef Garisson72 het volgende:
De contacten die ik had op dat oude account zijn inmiddels allemaal dood en begraven of zo, dus ik begin weer met een schone lei.
Ik sta nog ergens in bewerkte userfoto's, gebruik de zoekfunctie. In het vorige topic staat wel een link naar die foto.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:12 schreef Ijscodude het volgende:
Ik word nu wel nieuwsgierig hoe Seven er nu uitziet!
Afgelopen zaterdag de eerste sex-date gehad, ontmoet via Paiq.. Had echt nog noooit eerder gedaan, maar was leuk voor een keertje. Best fijn: geen gevoelens, just business..
Tof.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:42 schreef Garisson72 het volgende:
Bleek ik dus nog een járen-oud PaiQ-account te hebben, waarvan ik het bestaan was vergeten en waarvan ik ineens een overzichtsmail kreeg van vrouwen die mijn foto's positief hadden beoordeeld of zo. Ik had dat niet opgemerkt, en was dus in de veronderstelling dat dit ging over mijn recente, nieuwe account, dus ingelogd via die link die in die mail stond - en sindsdien kan ik alleen nog op dat oude account inloggen, zo te zien omdat ik hetzelfde mailadres voor beide accounts heb gebruikt..
De contacten die ik had op dat oude account zijn inmiddels allemaal dood en begraven of zo, dus ik begin weer met een schone lei.
Wat zijn jullie leeftijden dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:58 schreef Seven. het volgende:
Maar dus dat leeftijdsverschil. Ik blijf dat wel zo'n beetje merken eigenlijk. Het stoort me niet, maar het blijft me wel opvallen zo nu en dan.
quote:[..]
heb een ring gekregen
Dat had ik met mijn vorige date ook. Er was 9 jaar verschil, het is niet echt storend, maar valt af en toe wel even op. Uiteindelijk was het (voor mij) toch een factor waardoor het niet werkte.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:58 schreef Seven. het volgende:
Maar dus dat leeftijdsverschil. Ik blijf dat wel zo'n beetje merken eigenlijk. Het stoort me niet, maar het blijft me wel opvallen zo nu en dan.
Tsja, het werkt wel blijkbaar. Kan zeggen wat je wil, but women are suckers for that kind of crap.quote:
Tja ligt ook aan de vrouw. De een gaat meteen naar haar vriendinnen en zegt:quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:14 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Tsja, het werkt wel blijkbaar. Kan zeggen wat je wil, but women are suckers for that kind of crap.
Het was niet hun eerste date, en daarnaast denk ik dat het waarschijnlijk meer om het idee ging en dat het dus een goedkoop ringetje was.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:19 schreef _Fonz het volgende:
Maar goed .. een ring geven op je eerste date .. ik denk dan, hoe fucking verknipt ben je.
Ligt aan het vrouwtje.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:21 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Het was niet hun eerste date, en daarnaast denk ik dat het waarschijnlijk meer om het idee ging en dat het dus een goedkoop ringetje was.
Hij is niet verknipt, hij is slim
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:58 schreef Seven. het volgende:
en ik heb voor hem een roos gekocht bij zo'n rozenzigeuner.
In Barcelona hadden we eens een fucking hardnekkige waar ik na een half uur gezeik echt helemaal klaar mee was.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:26 schreef Silenus het volgende:
![]()
![]()
![]()
Types zoals jij houden die industrie in stand! Elke keer als ik op een date in de kroeg net op het punt sta om mijn hosselpogingen te verzilveren komt er zo'n irritante kutpakistaan met z'n Intertoys-camera en een bos rozen in m'n rug porren.
Ik haat ze.
Gast met rozen vs kastanova. 1 - 0.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:00 schreef kastanova het volgende:
Stond ie een kwartiertje weer bij ons met een nieuwe bos en ook echt met zo'n "20 euro en dan mag je nog keer"-blik.
Inderdaad,niets zegt meer "Ik vind je leuk" dan een ring van 4,50euro die je bij de Action gehaald hebtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:21 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Het was niet hun eerste date, en daarnaast denk ik dat het waarschijnlijk meer om het idee ging en dat het dus een goedkoop ringetje was.
Hij is niet verknipt, hij is slim
Ook al kom je met een knuffeltje van 4,50 euro aanzetten.. vinden ze het nog geweldig. Het gaat om het idee.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:46 schreef Skele_Wiewou het volgende:
Inderdaad,niets zegt meer "Ik vind je leuk" dan een ring van 4,50euro die je bij de Action gehaald hebt
Een ring is iets anders als een knuffelquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:34 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ook al kom je met een knuffeltje van 4,50 euro aanzetten.. vinden ze het nog geweldig. Het gaat om het idee.
Het ene is hard en rond, het andere zacht en pluizig?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:49 schreef Skele_Wiewou het volgende:
[..]
Een ring is iets anders als een knuffel
Nee man, altijd leuk zo'n fototje met zo'n mega camera. Kan ook met je iPhone, maar die polaroids blijven klassiek.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Types zoals jij houden die industrie in stand! Elke keer als ik op een date in de kroeg net op het punt sta om mijn hosselpogingen te verzilveren komt er zo'n irritante kutpakistaan met z'n Intertoys-camera en een bos rozen in m'n rug porren.
Ik haat ze.
Een knuffel kun je al snel geven,ringen hebben(tenminste voor mij dan) een toch zwaardere betekenis en niet iets wat je geeft na een paar datesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:50 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Het ene is hard en rond, het andere zacht en pluizig?
Dat snap ik op zich wel, dat idee heb ik er zelf namelijk ook bij.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:02 schreef Skele_Wiewou het volgende:
Een knuffel kun je al snel geven,ringen hebben(tenminste voor mij dan) een toch zwaardere betekenis en niet iets wat je geeft na een paar dates
Ik zet mijn geld in op een fokster, in jouw gevalquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
AARRGHGHHHH!!!!
Gister een kaartje gekregen en nog steeds weet ik niet van wie! hoe frustrerend is dat hee!
En toch acht ik die kans vrij klein.. er zijn er maar erg weinig die weten waar mijn bed slaaptquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:33 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld in op een fokster, in jouw geval
Eh, 7e date? Ik vond het een leuk gebaar, dat telt. En bovendien is het een zegelring die een wanhopige dakloze hem 2 jaar geleden verkocht omdat hij honger had. Hij heeft het ding altijd bij zich gedragen en toen hadden we het erover dat we geen valentijnskadootjes hadden. Ik kreeg die ring, hij kreeg die roos.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:19 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Tja ligt ook aan de vrouw. De een gaat meteen naar haar vriendinnen en zegt:
"moet je eens luisteren wat mij is overkomen op mijn eerste date"
"nou?"
"Op mijn eerste date gaf hij me meteen al een ring!"
--
--
vriendinnen: "BWUAHAHAHAHAHAHAH"
of:
"moet je eens luisteren wat mij is overkomen op mijn eerste date"
"nou?"
"Op mijn eerste date gaf hij me meteen al een ring!"
--
--
vriendinnen: "ahhhww wat lief! ik wou dat ik dat eens meemaakte"
Maar goed .. een ring geven op je eerste date .. ik denk dan, hoe fucking verknipt ben je.
My 2 cents.
Ik las; toen kreeg hij je doos.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:19 schreef Seven. het volgende:
[..]
Eh, 7e date? Ik vond het een leuk gebaar, dat telt. En bovendien is het een zegelring die een wanhopige dakloze hem 2 jaar geleden verkocht omdat hij honger had. Hij heeft het ding altijd bij zich gedragen en toen hadden we het erover dat we geen valentijnskadootjes hadden. Ik kreeg die ring, hij kreeg die roos.
Ik kom niet meer bij joh, hi-la-rischquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik haat ze.
Mja. Mijn aandacht begint te verslappen, tot die conclusie kom ik vandaag. Ik weet alleen niet of dat nu leeftijdgebonden is of niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:10 schreef Neelix het volgende:
[..]
Dat had ik met mijn vorige date ook. Er was 9 jaar verschil, het is niet echt storend, maar valt af en toe wel even op. Uiteindelijk was het (voor mij) toch een factor waardoor het niet werkte.
*topic doorgelozen*quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:38 schreef Seven. het volgende:
Ik ben niet iemand die zou zeggen dat ze tegengas nodig heeft. Helemaal niet zelfs, liever iemand die eerder geneigd is om mij te accepteren zoals ik ben. Maar dit is geen goed voorteken. Hij zal teveel accepteren en zijn eigen behoeften altijd na de mijne plaatsen. Op termijn zou ik hem steeds vaker testen om de confrontatie te zoeken. Ik wil meer pit. Had hij maar gezegd 'je hebt gelijk maar als je een scene gaat trappen ben ik weg', of zoiets.
Je hebt al dat, omdat hij dat zei over een dat friet meisje? Tja... da's gewoon achterlijk. Ik denk dat 95% van de mensen zo had gereageerd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:38 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mja. Mijn aandacht begint te verslappen, tot die conclusie kom ik vandaag. Ik weet alleen niet of dat nu leeftijdgebonden is of niet.
Gisteren stonden we in een lange rij maar toen ik aan de beurt was, snauwde de verkoopster mij af dat ze niet ging wachten tot ik had besloten. Ik was echter gewoon een seconde of 4 afgeleid, ik wist al voor ik in de rij stond dat het friet speciaal en een cheeseburger zou worden. Ik had dus ook geen enkele behoefte meer om nog vriendelijk te zijn tegen een graftak-patatbakster die zonder terechte aanleiding onbeleefd is. Ik zei dan ook 'wat een onbeleefd kreng' tegen hem terwijl zij de frieten in het vet gooide (zij spreekt toch enkel Frans). Hij begon gelijk zo van 'ja, laat haar maar, niet boos worden, ze vindt haar werk niet leuk' etc. etc. Deze jongen gaat zelfs hele kleine confrontaties uit de weg. In mijn beleving wás het niet eens een confrontatie maar een simpele vaststelling, schouders ophalen en vreten maar. Dit is teveel de brave kant op.
Ik ben niet iemand die zou zeggen dat ze tegengas nodig heeft. Helemaal niet zelfs, liever iemand die eerder geneigd is om mij te accepteren zoals ik ben. Maar dit is geen goed voorteken. Hij zal teveel accepteren en zijn eigen behoeften altijd na de mijne plaatsen. Op termijn zou ik hem steeds vaker testen om de confrontatie te zoeken. Ik wil meer pit. Had hij maar gezegd 'je hebt gelijk maar als je een scene gaat trappen ben ik weg', of zoiets.
Okay na dit gelezen te hebben vind ik je echt definitief RAAR! Naar aanleiding van bovenstaande twijfelen aan een potentiele relatie kandidaat. Denk eens even aan allen pluspunten en zet dat eens af tegen de minpunten. Nu lijkt het net alsof jij (en vele met jou trouwens) alles naar jou hand wil zetten en in jou straatje moet passen. Nou schat zo werkt het niet!quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:38 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mja. Mijn aandacht begint te verslappen, tot die conclusie kom ik vandaag. Ik weet alleen niet of dat nu leeftijdgebonden is of niet.
Gisteren stonden we in een lange rij maar toen ik aan de beurt was, snauwde de verkoopster mij af dat ze niet ging wachten tot ik had besloten. Ik was echter gewoon een seconde of 4 afgeleid, ik wist al voor ik in de rij stond dat het friet speciaal en een cheeseburger zou worden. Ik had dus ook geen enkele behoefte meer om nog vriendelijk te zijn tegen een graftak-patatbakster die zonder terechte aanleiding onbeleefd is. Ik zei dan ook 'wat een onbeleefd kreng' tegen hem terwijl zij de frieten in het vet gooide (zij spreekt toch enkel Frans). Hij begon gelijk zo van 'ja, laat haar maar, niet boos worden, ze vindt haar werk niet leuk' etc. etc. Deze jongen gaat zelfs hele kleine confrontaties uit de weg. In mijn beleving wás het niet eens een confrontatie maar een simpele vaststelling, schouders ophalen en vreten maar. Dit is teveel de brave kant op.
En van de resterende 5 was 4% bij het zíen van de McDonalds al omgekeerd en naar huis gegaanquote:Op woensdag 16 februari 2011 02:41 schreef Keep_Walking het volgende:
Je hebt al dat, omdat hij dat zei over een dat friet meisje? Tja... da's gewoon achterlijk. Ik denk dat 95% van de mensen zo had gereageerd.
Het lijkt me dat het een voorbeeld is van iets wat gewoon speelt. Dat is moeilijk uit te leggen, maar dit geeft het goed weer. Ik herken het overigens wel, ik heb ook zo'n periode gehad.quote:Op woensdag 16 februari 2011 02:41 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Je hebt al dat, omdat hij dat zei over een dat friet meisje? Tja... da's gewoon achterlijk. Ik denk dat 95% van de mensen zo had gereageerd.
Hear, hear! Seven illustreert hier gewoon vrij aardig wat er speelt. Een anekdote. Dan moet niet iedereen die anekdote aangrijpen om te zeggen "ja, als je het daaaarom uitmaakt!"quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:37 schreef Neelix het volgende:
[..]
Het lijkt me dat het een voorbeeld is van iets wat gewoon speelt. Dat is moeilijk uit te leggen, maar dit geeft het goed weer. Ik herken het overigens wel, ik heb ook zo'n periode gehad.
Verklaart trouwens ook meteen waarom er tijdens de eerste tig dates alleen maar gefriemeld is, hij heeft gewoon de ballen niet om er een punt van te maken.
En nee, 95% van de mensen zou Seven gewoon gelijk geven als ze even loopt te klagen over een onbeschofte muts. Waarom zou je zo iemand moeten beschermen?
Beschermen? Ik zie dat niet als beschermen. Ik zie dat meer als "hey, we zijn hier op een date om het gezellig te hebben, vergeet that kutwijf en laten we het gezellig houden". En ik tja, ik denk dat 95% zo zouden denken. De ene zegt "ja, wat een kuthoer, he?" en de andere zegt "Nja, boeien" en nog een ander zegt "nja, misschien bedoelde ze het niet zo". Het doel is niet om dat onbeschofte muts te beschermen, maar om gewoon door te gaan met het date en wat narigheden te vergeten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:37 schreef Neelix het volgende:
[..]
Het lijkt me dat het een voorbeeld is van iets wat gewoon speelt. Dat is moeilijk uit te leggen, maar dit geeft het goed weer. Ik herken het overigens wel, ik heb ook zo'n periode gehad.
Verklaart trouwens ook meteen waarom er tijdens de eerste tig dates alleen maar gefriemeld is, hij heeft gewoon de ballen niet om er een punt van te maken.
En nee, 95% van de mensen zou Seven gewoon gelijk geven als ze even loopt te klagen over een onbeschofte muts. Waarom zou je zo iemand moeten beschermen?
Nee. Maar iemand die schrikt van slechts een negatieve vaststelling en dat gaat proberen te sussen, is bij mij niet aan het juiste adres.quote:Op woensdag 16 februari 2011 02:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
*topic doorgelozen*
Je zoekt weer een alpha-male?
IK zei dat over die graftak-patatbakster. HIJ schrok en probeerde direct de situatie te kalmeren.quote:Op woensdag 16 februari 2011 02:41 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Laten we zeggen van het een kwam het ander...quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:01 schreef macondo het volgende:
@Glen, goed te horen - doe eens wat details! Tweede keer gezoend dus?
Als dit dan de best illustrerende anekdote is, ben ik benieuwd naar de minderequote:Op woensdag 16 februari 2011 10:01 schreef macondo het volgende:
Hear, hear! Seven illustreert hier gewoon vrij aardig wat er speelt. Een anekdote. Dan moet niet iedereen die anekdote aangrijpen om te zeggen "ja, als je het daaaarom uitmaakt!"
Nah, als je het zo uitlegt; inderdaad, wat een ongelooflijke klapmongool.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:38 schreef Seven. het volgende:
IK zei dat over die graftak-patatbakster. HIJ schrok en probeerde direct de situatie te kalmeren.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 07:42 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Okay na dit gelezen te hebben vind ik je echt definitief RAAR! Naar aanleiding van bovenstaande twijfelen aan een potentiele relatie kandidaat. Denk eens even aan allen pluspunten en zet dat eens af tegen de minpunten. Nu lijkt het net alsof jij (en vele met jou trouwens) alles naar jou hand wil zetten en in jou straatje moet passen. Nou schat zo werkt het niet!
Om zoiets benulligs al twijfelen aan of hij het wel is is gewoon kul. Ik zou namelijk ook geen moeite gaan steken in zo'n verkoopdoos. Laat dr lekker chagerijnen en in haar soep gaarkoken met haar onderbetaalde kut baantje en een irritante baas.
Mja, het feit dat we bij een fucking friettent stonden is ook niet al te sexy, nee. Maar de komende 1,5 jaar studeert hij nog dus ik zal dat ofwel moeten accepteren ofwel ermee stoppen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 07:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
En van de resterende 5 was 4% bij het zíen van de McDonalds al omgekeerd en naar huis gegaan.
En 1% had hetzelfde gereageerd als Seven, had dat frietwijf vol met een stoel op de bek getimmerd en had vervolgens een huwelijksaanzoek gekregen.
Juist. Als hij bij zo iets kleins (enkel een vaststelling, niet eens een confrontatie) al zo'n schrikreactie vertoont, hoe reageert hij dan als we eens ruzie hebben? Gaat hij dan apathisch in een hoekje kruipen, of zegt hij bij werkelijk alles 'ja maar is toch niet erg'. Iemand die álle relativeert past niet bij mij. Voorlopige conclusie is simpelweg dat hij teveel van het goeie in zich heeft.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:37 schreef Neelix het volgende:
[..]
+quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:47 schreef Seven. het volgende:
Het hele voorval illustreert nu al dat we niet bij elkaar passen.
+quote:Ik spreek nog een paar keer met hem af
=quote:maar ik heb wel besloten dat ik hier niet enorm in ga investeren.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:33 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Beschermen? Ik zie dat niet als beschermen. Ik zie dat meer als "hey, we zijn hier op een date om het gezellig te hebben, vergeet that kutwijf en laten we het gezellig houden". En ik tja, ik denk dat 95% zo zouden denken. De ene zegt "ja, wat een kuthoer, he?" en de andere zegt "Nja, boeien" en nog een ander zegt "nja, misschien bedoelde ze het niet zo". Het doel is niet om dat onbeschofte muts te beschermen, maar om gewoon door te gaan met het date en wat narigheden te vergeten.
Niet om jullie op te naaien. Ik ga nu ook weer niet aan de hand van 1 miniem voorval zeggen 'nee sorry'. Ik ben nu eenmaal wisselvallig, en wie weet ontdek ik een eigenschap in hem die dit compenseert. Maar het verandert wel de intentie van 'ontdekken of het serieus kan worden' naar 'eens zien hoe lang ik het nog leuk vind' en daar heb ik nog wel een paar afspraakjes voor nodig.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
+
[..]
+
[..]
=
+3 Kansloos
Kom op meid, zeg me aub dat je dit soort onzin alleen maar post om ons op te naaien.
True.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:54 schreef Garisson72 het volgende:
Seven, ga je niet zo lopen verdedigen joh. Je wil hem gewoon niet. End of fuckin' story.
Oh wacht...quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:54 schreef Seven. het volgende:
Niet om jullie op te naaien. Ik ga nu ook weer niet aan de hand van 1 miniem voorval zeggen 'nee sorry'. Ik ben nu eenmaal wisselvallig, en wie weet ontdek ik een eigenschap in hem die dit compenseert. Maar het verandert wel de intentie van 'ontdekken of het serieus kan worden' naar 'eens zien hoe lang ik het nog leuk vind' en daar heb ik nog wel een paar afspraakjes voor nodig.
Wijsneus. Het komt er simpel gezegd op neer dat ik hem niet direct afschrijf maar dat ik nu wel betwijfel of dit iemand is die ik aan mijn ouders voor zou stellen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh wacht...
Dus in feite, om er zomaar eens een @random metafoor in te gooien, ga je met een paperclip in het stopcontact porren totdat je het niet meer fijn vindt?
Nee okay, dat dat even duidelijk is...
En wat hebben diezelfde ouders je ooit geleerd? => "Bij twijfel, niet doen."quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:01 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wijsneus. Het komt er simpel gezegd op neer dat ik hem niet direct afschrijf maar dat ik nu wel betwijfel of dit iemand is die ik aan mijn ouders voor zou stellen.
Ohh geneukt op de tweede date!quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:40 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Laten we zeggen van het een kwam het ander...
Leuk en lief, dat zijn natuurlijk alle vrouwen met uitzondering van Seven. Hoop dat er nog wat enthousiastere woorden gaan komen in de toekomstquote:En verder tis gewoon een leuke, lieve meid.
Nja, als je hem niet wil, wil je hem niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
![]()
Hij zei niet 'nja boeien', hij zei 'ja, laat haar maar, zij kan er niets aan doen, ze doet haar werk niet graag, ze zit niet lekker in haar vel waarschijnlijk' en weet ik wat nog meer voor smoesjes. Ik betaal dat kreng niet om onbeleefd behandeld te worden. Ik wil gewoon mijn friet en cheeseburger en als iemand mij onbeleefd behandeld dan wil ik dat simpelweg vast kunnen stellen, zonder dat de ander het gevoel heeft dat het afbreuk doet aan de sfeer. Heeft de ander wel dat gevoel, dan is zijn zieltje iets te teer voor mijn onbenullig handelen. Ik zou hem constant kwetsen.
Je draait het om. Ze wil hem niet, en zoekt vervolgens naar redenen om aan te kunnen voeren wáárom ze hem precies niet wil (en die redenen worden er desnoods aan de haren bij gesleept). Dit is iets wat iedereen doet, dus waarom Seven hier door de mangel moet is mij verder een raadsel.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:07 schreef goofy_goober het volgende:
Dit illustreert maar weer eens goed dat vrouwen overal een probleem van kunnen maken.
Ik denk dat die gozer maar blij moet zijn dat Seven er geen werk van wil maken. Wat wil je met zo'n wisselvallige muts?
Het maakt niet uit, als je hem niet wilt, wilt ze hem niet. Maar het is wel een vreemde conclusie om te trekken, daarom maakte ik ook een opmerking erover. Dat iemand op een date niet gaat lopen zeggen "jazekers, het is kankerhoer" is geen teken dat hij tijdens de rest van de relatie een als een mietje in een hoek gaat kruipen bij elke ruzie. Maar goed, we waren daar niet en we hebben ook zijn lichaamstaal niet gezien. Misschien is hij wel zo'n type.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je draait het om. Ze wil hem niet, en zoekt vervolgens naar redenen om aan te kunnen voeren wáárom ze hem precies niet wil (en die redenen worden er desnoods aan de haren bij gesleept). Dit is iets wat iedereen doet, dus waarom Seven hier door de mangel moet is mij verder een raadsel.
Ik zal toch op zijn minst nog eens af moeten spreken om te zeggen dat we niet verder gaan. Dat sms-en zou ronduit lullig zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
En wat hebben diezelfde ouders je ooit geleerd? => "Bij twijfel, niet doen."
Kom op MLI, we weten allebei dat het totaal geen kans van slagen heeft als je in dit stadium al dusdanig aan het twijfelen bent...
Dus wie wil je voor de gek houden?
Energieverspilling voor jou en nog belangrijk; ronduit naar en oneerlijk voor hem.
Ik baseer het niet enkel daarop.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:14 schreef goofy_goober het volgende:
Omdat ze van een microbe een mammoet maakt en denkt te weten hoe die gozer in elkaar steekt adhv één nietszeggend zinnetje. Door de mangel halen vind ik trouwens wel een beetje overdreven.
Dat zijn veel betere reden om te twijfelen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:27 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik baseer het niet enkel daarop.
-We hebben een serieus gesprek gehad waaruit blijkt dat hij binnen zijn gezin altijd de bemiddelaar is geweest. Ik heb niet de illusie dat ik hem kan veranderen.
-Hij is 6 jaar jonger dan ik. Hij studeert, ik werk. Hij woont thuis, ik woon al 11 jaar op mezelf.
-Dat leeftijdsverschil valt niet weg. Het blijft me opvallen en over een tijdje gaat mij dat storen.
-Ik voorzie een relatie waarin hij zich steeds aan zal passen, waarin ik steeds over hem heen wals en tegen de tijd dat ik klaar ben voor kindjes gaat hij zijn vrijheid terecht terugwillen.
En ik heb absoluut geen bindingsangst. Verlatingsangst heb ik tot op bepaalde hoogte wel, maar dat komt alleen tot uiting als ik weer eens een klootzak date.
Duidelijk toch? De mannen hier hebben een enorme e-penis maar ze lijken in de praktijk eerder op de jongen die nu ineens amper meer kans maakt. M.u.v. kastanova natuurlijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dit is iets wat iedereen doet, dus waarom Seven hier door de mangel moet is mij verder een raadsel.
Euuuuuh....quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:17 schreef Seven. het volgende:
Ik zal toch op zijn minst nog eens af moeten spreken om te zeggen dat we niet verder gaan. Dat sms-en zou ronduit lullig zijn.
Je gaat hem iedere komende date 1 woord geven waarmee hij dan uiteindelijk "Ik... Wil... Je... Niet... Meer... Zien..." kan spellen ofzo?quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:47 schreef Seven. het volgende:
Ik spreek nog een paar keer met hem af
Oh god, hij is zeker te lief?quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:27 schreef Seven. het volgende:
[..]
-We hebben een serieus gesprek gehad waaruit blijkt dat hij binnen zijn gezin altijd de bemiddelaar is geweest. Ik heb niet de illusie dat ik hem kan veranderen en het is gewoon een schatje dus hij MOET ook helemaal niet veranderen.
-Hij is 6 jaar jonger dan ik. Hij studeert, ik werk. Hij woont thuis, ik woon al 11 jaar op mezelf.
-Dat leeftijdsverschil valt niet weg. Het blijft me opvallen en over een tijdje gaat mij dat storen.
-Ik voorzie een relatie waarin hij zich steeds aan zal passen, waarin ik steeds over hem heen wals en tegen de tijd dat ik klaar ben voor kindjes gaat hij zijn vrijheid terecht terugwillen.
En ik heb absoluut geen bindingsangst. Verlatingsangst heb ik tot op bepaalde hoogte wel, maar dat komt alleen tot uiting als ik weer eens een klootzak date.
Sowieso wel een handig uitgangspunt om te hanteren in de toekomst:quote:
Ik zou never nooit daten met iemand die bij haar ouders woont. Onder Fokkers is thuiswonen vrij gebruikelijk - maar ik ga liever niet met dat soort mensen om. Ik hecht aan mijn vrijheid, en iemand die elke avond aanschuift bij moeders pot kennelijk niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:27 schreef Seven. het volgende:
En daarnaast; de tijd van ontbijten met je schoonouders heb ik een jaartje of 10 geleden toch al wel achter me gelaten...quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:48 schreef macondo het volgende:
Ik zou never nooit daten met iemand die bij haar ouders woont. Onder Fokkers is thuiswonen vrij gebruikelijk - maar ik ga liever niet met dat soort mensen om. Ik hecht aan mijn vrijheid, en iemand die elke avond aanschuift bij moeders pot kennelijk niet.
Nou ja, ik zie wel wanneer. Als het echt leuk is de volgende keer dat ik hem zie, dan laat ik dat bommetje (nog) niet afgaan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Euuuuuh....
[..]
Je gaat hem iedere komende date 1 woord geven waarmee hij dan uiteindelijk "Ik... Wil... Je... Niet... Meer... Zien..." kan spellen ofzo?
En dat vind je ook daadwerkelijk eerlijk tegenover hem?quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:58 schreef Seven. het volgende:
Nou ja, ik zie wel wanneer. Als het echt leuk is de volgende keer dat ik hem zie, dan laat ik dat bommetje (nog) niet afgaan.
Vertel er even bij dat wij nog niet gedate hebben, anders beschouwt men je direct al als verpest voor het levenquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:58 schreef Schilderijtje het volgende:
Op aanraden van Kasta () zal ik hier ook eens gaan posten.
Daten! Ik lach me af en toe helemaal gek!
Ben nog niet zo lang single, heb geen notie wat ik wil, maar date wel...
Heb 3 dates achter de rug, 3 zeer verschillende mannen.
En dus ook 3 zeer verschillende dates.
Nope want die jongen kan alleen via internet een date regelen, ik regel ze gewoon IRL.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Duidelijk toch? De mannen hier hebben een enorme e-penis maar ze lijken in de praktijk eerder op de jongen die nu ineens amper meer kans maakt. M.u.v. kastanova natuurlijk.
Zolang ik nog niet 100% overtuigd ben, vind ik het niet oneerlijk, nee.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
En dat vind je ook daadwerkelijk eerlijk tegenover hem?
[insert alvast een riedeltje van Seven waarbij ze gaat beweren dat het eventueel nog goed gaat komen]
Het feit dat je er zelfs maar op reageert toont al aan dat je je aangesproken voelt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:01 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nope want die jongen kan alleen via internet een date regelen, ik regel ze gewoon IRL.
Ok...quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vertel er even bij dat wij nog niet gedate hebben, anders beschouwt men je direct al als verpest voor het leven.
Ja man inderdaad, ik weet nog goed dat ik destijds met behulp van irc en m'n 14,4kb/s inbelmodempje al online de chickies zat te playenquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:01 schreef Keep_Walking het volgende:
Nope want die jongen kan alleen via internet een date regelen, ik regel ze gewoon IRL.
Ja joh, het leven is oneerlijk. Boo-fuckin'-hoo.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:08 schreef J0ycie88 het volgende:
En wat ik nog het ergste vind is eigenlijk dat je die jongen dus wel heel oneerlijk behandeld.. Moet je je even in zijn positie verplaatsen.. Wat zou jij vinden als jou date zo zou denken..
Naja, ligt er ook een beetje aan welk geloof je hanteert en hoe men daar over zelfmoord denkt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:06 schreef Schilderijtje het volgende:
En verpest voor het leven? Zal wel meevallen, toch?
Het is nota bene bij iedereen in dit topic al 100% duidelijk zonder dat we 1 van jullie beiden uberhaupt kennenquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:03 schreef Seven. het volgende:
Zolang ik nog niet 100% overtuigd ben, vind ik het niet oneerlijk, nee.
Komt omdat je een clichématig wijf bent trouwens.quote:Jij bent echt briljant in het voorspellen van clichés trouwens.
Nee, ik vind het niet veel uitmaken.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:27 schreef goofy_goober het volgende:
Maakt het in deze tijden overigens nog wat uit of je nou een date via een chatsite regelt of irl? Een date is een date.
Dat weet ik ja dat het leven oneerlijk is, ben ik al heel lang achter.. Maar ben er dan eerlijk over dat het het oneerlijk is.. Maar nee, dat is ze niet..quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja joh, het leven is oneerlijk. Boo-fuckin'-hoo..
Nee maakt volgens mij niet zo heel veel meer uit.. Zolang je ook nog maar gewoon naar de kroeg gaat enzo, en niet alleen je leven via de computer hebt..quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:27 schreef goofy_goober het volgende:
Maakt het in deze tijden overigens nog wat uit of je nou een date via een chatsite regelt of irl? Een date is een date.
Niemand is er ooit eerlijk over, dat het leven oneerlijk is - iedereen heeft zijn eigen redenen om te doen wat ze doen en haalt er wat bij om het goed te praten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:29 schreef J0ycie88 het volgende:
Dat weet ik ja dat het leven oneerlijk is, ben ik al heel lang achter.. Maar ben er dan eerlijk over dat het het oneerlijk is.. Maar nee, dat is ze niet..
Dus nee geen Boo-fuckin'-hoo..
Waarom ga jij ervan uit dat iemand geen eerlijke redenen geeft? Als hij zegt dat het niets wordt..quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Niemand is er ooit eerlijk over, dat het leven oneerlijk is - iedereen heeft zijn eigen redenen om te doen wat ze doen en haalt er wat bij om het goed te praten.
Heb jij ooit gehoord dat iemand zei: "Het wordt niets tussen ons want ik wil je gewoon niet." zonder verdere opgave van reden? De redenen die erop volgen, of waarmee de afwijzing wordt gesugarcoat, zijn nooit 'eerlijk' maar het wordt wel verwacht. Zo werkt het nou eenmaal, en daarom: boo-fuckin'-hoo, en world's smallest violin, enzo.
Ah, da's lekker vlot:quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:35 schreef Garisson72 het volgende:
Niemand is er ooit eerlijk over, dat het leven oneerlijk is - iedereen heeft zijn eigen redenen om te doen wat ze doen en haalt er wat bij om het goed te praten.
Heb jij ooit gehoord dat iemand zei: "Het wordt niets tussen ons want ik wil je gewoon niet." zonder verdere opgave van reden? De redenen die erop volgen, of waarmee de afwijzing wordt gesugarcoat, zijn nooit 'eerlijk' maar het wordt wel verwacht. Zo werkt het nou eenmaal, en daarom: boo-fuckin'-hoo, en world's smallest violin, enzo.
quote:
Niet zo heel relevant verder voor dit topic, maar heb toch wel de jackpot gewonnen in de combinatie schoonvader en ex-vriend. Hier een plaatje waar ze beiden op staan - de marinier / Afghanistan veteraan en de drill instructor / generaal.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
En daarnaast; de tijd van ontbijten met je schoonouders heb ik een jaartje of 10 geleden toch al wel achter me gelaten...
Ironie: Dit typ ik terwijl ik al weer 3 dagen bij m'n succesvolle date van laatst zit. In het huis van haar vader.
Ter verdediging:
- Haar ex-vriend heeft het huis gehouden, zij de auto.
- Haar vader woont bij zijn vriendin in
- Regendouche + zwart natuursteen door het gehele huis + vloerverwarming.
Lees anders terug in het vorige topic. Ik deed er ook niet moeilijk over toen die gast besloot om mij nog eens te zien terwijl hij alweer aan het praten was met zijn ex. Dus nee, ik denk dat ik het andersom ook wel zou begrijpen, zeker aangezien er geen ander in beeld is.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:08 schreef J0ycie88 het volgende:
Der is maar 1 ding duidelijk aan dit verhaal, naja 2 dingen.. Seven, jij weet echt niet wat je wilt en zoekt een uitvlucht.. (bindingsangst, kun je dat ook wel noemen)
En wat ik nog het ergste vind is eigenlijk dat je die jongen dus wel heel oneerlijk behandeld.. Moet je je even in zijn positie verplaatsen.. Wat zou jij vinden als jou date zo zou denken..
Ok, waarschijnlijk zou je het volkomen begrijpen van hem.. Maar dan ben je echt 1 van de weinige..
Ik heb alles gevolgd hoor.. Nou makkelijk had je het er volgens mij ook niet mee dat die gast weer aan het praten was met zijn ex, en daarvoor wilde gaan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:47 schreef Seven. het volgende:
[..]
Lees anders terug in het vorige topic. Ik deed er ook niet moeilijk over toen die gast besloot om mij nog eens te zien terwijl hij alweer aan het praten was met zijn ex. Dus nee, ik denk dat ik het andersom ook wel zou begrijpen, zeker aangezien er geen ander in beeld is.
Dat dus..quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:47 schreef Schilderijtje het volgende:
Ben zelf wel eens zo eerlijk afgewezen, vond dat toch fijner dan het sugar coaten... ()
Doe ik zelf ook niet. Ben vrouw genoeg om een afwijzing te incasseren.
Ik kan twijfelen dat doet iedereen wel eens, maar als de naald doorslaat naar nee, dan is het klaar.
Weet je wat ik mis in de mannen die ik date? Ballen, pure ballen.
Er zijn twee categorieën schoonfamilie waarbij ik sowieso het niet tot een date zou laten komen:quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:46 schreef macondo het volgende:
Niet zo heel relevant verder voor dit topic, maar heb toch wel de jackpot gewonnen in de combinatie schoonvader en ex-vriend. Hier een plaatje waar ze beiden op staan - de marinier / Afghanistan veteraan en de drill instructor / generaal.
[ afbeelding ]
Nee, die schoonfamilie hoef ik de komende jaren nog niet te zien
quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:49 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik heb alles gevolgd hoor.. Nou makkelijk had je het er volgens mij ook niet mee dat die gast weer aan het praten was met zijn ex, en daarvoor wilde gaan?
Met zowat al mijn dates ben ik tot nu toe steeds gaan poolen, dus daaraan ontbrak het nooit.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:47 schreef Schilderijtje het volgende:
Weet je wat ik mis in de mannen die ik date? Ballen, pure ballen.
Proest, leuke dates...quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Met zowat al mijn dates ben ik tot nu toe steeds gaan poolen, dus daaraan ontbrak het nooit.
Now see, het had dus moeten blijven bij 'geen klik'. Anders gezegd: als die er wel was, was heel dat leeftijdsverschil en gebrek aan tegengas gewoon geen punt geweest.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:42 schreef J0ycie88 het volgende:
Wat is er zo erg aan om te zeggen.. "Sorry, ik denk dat we maar beter niet meer kunnen daten want ik voel geen klik tussen ons. Ik heb moeite met het leeftijdsverschil en heb het idee dat je me niet het tegengas kan geven wat ik nodig heb"..
Sorry maar zo moeilijk is dat toch niet?
Klopt. En wat, pray tell, is jouw idee van een leuke date?quote:
1. Als een date in haar jeugd in Duitsland heeft gewoond, pakweg een jaar of vijf, is het oppassen geblazen. Seedorf alarmbellen moeten dan wel afgaan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Er zijn twee categorieën schoonfamilie waarbij ik sowieso het niet tot een date zou laten komen:
1. Leger/Marine (been there, done that, got the housecall)
2. Marokkanen (just common sense)
Nee ik loop niet te zaniken.. Is gewoon mijn mening, net zoals jij die van jou hebt.. Nou die delen we niet.. Maar of ik dan op rot.. Nou nee..quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
. Ik vond het niet leuk, maar om nu te zeggen dat ik in een hoekje ging huilen, ehmm.. nee.
Je bent gewoon aan het zaniken, mensch. Rot toch op, ik doe helemaal niemand iets aan, ik uit hier alleen mijn twijfel en de volgende keer dat ik hem zie zal ik hoogstwaarschijnlijk zeggen dat het niets wordt. Tenzij de alfa in hem ineens de kop opsteekt en hij meer pit blijkt te hebben dan ik dacht.
Overigens: als zijn gevoelens gekwetst zijn doordat ik bepaalde twijfels van nog geen 24u oud besluit nog even voor me te houden, dan is hij per definitie niet mijn type. Ik trap nogal eens een ander onbedoeld op zijn hart, dus dan zou dat alleen maar mijn twijfels bevestigen.
Ah een bitch-fight, cool!quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:03 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee ik loop niet te zaniken.. Is gewoon mijn mening, net zoals jij die van jou hebt.. Nou die delen we niet.. Maar of ik dan op rot.. Nou nee..
Wat ben je toch ook een hypocriet onding hé...quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:55 schreef Seven. het volgende:
. Ik vond het niet leuk, maar om nu te zeggen dat ik in een hoekje ging huilen, ehmm.. nee.
Je bent gewoon aan het zaniken, mensch. Rot toch op, ik doe helemaal niemand iets aan, ik uit hier alleen mijn twijfel en de volgende keer dat ik hem zie zal ik hoogstwaarschijnlijk zeggen dat het niets wordt. Tenzij de alfa in hem ineens de kop opsteekt en hij meer pit blijkt te hebben dan ik dacht.
Overigens: als zijn gevoelens gekwetst zijn doordat ik bepaalde twijfels van nog geen 24u oud besluit nog even voor me te houden, dan is hij per definitie niet mijn type. Ik trap nogal eens een ander onbedoeld op zijn hart, dus dan zou dat alleen maar mijn twijfels bevestigen.
Ik wil haar best de hemel in prijzen maar dat doe ik maar niet gezien de bakken kritiek die ik dan weer ga krijgen 'iemand na 2 dates al leuk en alles vindenquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:08 schreef macondo het volgende:
[..]
Ohh geneukt op de tweede date!
[..]
Leuk en lief, dat zijn natuurlijk alle vrouwen met uitzondering van Seven. Hoop dat er nog wat enthousiastere woorden gaan komen in de toekomst
Ja maar ik geef graag wel een onderbouwing wanneer ik iets zeg.. En naar mijn idee zou die klik er dan niet zijn door het leeftijdsverschil en die dat gebrek aan tegengas..quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Now see, het had dus moeten blijven bij 'geen klik'. Anders gezegd: als die er wel was, was heel dat leeftijdsverschil en gebrek aan tegengas gewoon geen punt geweest.
En ja, ik weet zeker dat je ZOU KUNNEN vallen op een gedwee persoon die veel jonger is, ook al ben je vantervoren overtuigd dat dat niet kan.
[..]
Klopt. En wat, pray tell, is jouw idee van een leuke date?
Je kent inmiddels mijn dates, dat klinkt toch een stuk aanlokkelijker hé?quote:
Tis maar wat je een bitch-fight wilt noemenquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:04 schreef macondo het volgende:
[..]
Ah een bitch-fight, cool!![]()
(nadeel is wel dat er dan van die types als Keep_Walking bij komen in dit topic)
Brr, de gevreesde "klik"quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Now see, het had dus moeten blijven bij 'geen klik'. Anders gezegd: als die er wel was, was heel dat leeftijdsverschil en gebrek aan tegengas gewoon geen punt geweest.
En ja, ik weet zeker dat je ZOU KUNNEN vallen op een gedwee persoon die veel jonger is, ook al ben je vantervoren overtuigd dat dat niet kan.
Kan van alles zijn...quote:Klopt. En wat, pray tell, is jouw idee van een leuke date?
Ik begon al bijna aan mezelf te twijfelen..quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een hypocriet onding hé...
Jarenlang loop je zelf te janken en zaniken hoe stom en gemeen mannen zijn dat ze geen open kaart spelen, een dubbele agenda hebben of je anderszins voor de gek houden en nu ga je lopen verkondigen dat iemand een watje is dat niet moet zeiken als je enkele dingen "even achter houdt."
Je hebt naast het gehele alpha-mannetjes gebeuren meerdere argumenten gegeven om niet met hem verder te gaan en toch wil je nog meerdere (je eigen woorden) dates met hem aan gaan om te kijken of "het allemaal plotseling verandert."
Maar natuurlijk, bij de eerstvolgende date is hij plotseling:
- 6 jaar ouder
- Verhuist naar zijn eigen villa
- geen schatje/bemiddelaar meer
- een alpha mannetje
Nee inderdaad, die kans is ongelooflijk groot dus het is totaal niet oneerlijk wat je doet hoor.
Ik ga het nu toch maar vragen hoor; heb je je inmiddels éindelijk al eens laten testen op borderline?
Ja, jeukterm, I know.quote:
Woohoo, nou hou het lekker mysterieus en spannend, meid.quote:Kan van alles zijn...![]()
Nee, ik pool zelf erg veel en graag, dus dat komt tijdens kennismaking ter sprake, en steevast willen ze dan wel poolen. En dan ben ik de beroerdste niet.quote:Maar om nou elke date mee te nemen naar poolen?
Is dat belangrijk voor jou? Dat je date kan poolen?
Hoezo ik copy-paste berichtenquote:Hoi Sandra..
......
quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je kent inmiddels mijn dates, dat klinkt toch een stuk aanlokkelijker hé?.
Uhuh...quote:
Maakt geen indruk...quote:Woohoo, nou hou het lekker mysterieus en spannend, meid.
En als ze het heel slecht kunnen? Is dat een probleem dan?quote:Nee, ik pool zelf erg veel en graag, dus dat komt tijdens kennismaking ter sprake, en steevast willen ze dan wel poolen. En dan ben ik de beroerdste niet.
Ik klaag nergens dat mannen geen open kaart spelen. Ik kan er slecht tegen dat iemand ronduit zegt dat hij mij voor zichzelf wil, maar zodra dat een feit is, dat hij dan ineens zijn 'vrijheid' wil. Verder hoorde je mij niet klagen over die gast die alweer met zijn ex aan het praten was.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een hypocriet onding hé...
Jarenlang loop je zelf te janken en zaniken hoe stom en gemeen mannen zijn dat ze geen open kaart spelen, een dubbele agenda hebben of je anderszins voor de gek houden en nu ga je lopen verkondigen dat iemand een watje is dat niet moet zeiken als je enkele dingen "even achter houdt."
Je hebt naast het gehele alpha-mannetjes gebeuren meerdere argumenten gegeven om niet met hem verder te gaan en toch wil je nog meerdere (je eigen woorden) dates met hem aan gaan om te kijken of "het allemaal plotseling verandert."
Maar natuurlijk, bij de eerstvolgende date is hij plotseling:
- 6 jaar ouder
- Verhuist naar zijn eigen villa
- geen schatje/bemiddelaar meer
- een alpha mannetje
Nee inderdaad, die kans is ongelooflijk groot dus het is totaal niet oneerlijk wat je doet hoor.
Ik ga het nu toch maar vragen hoor; heb je je inmiddels éindelijk al eens laten testen op borderline?
Dat kasta jouw mening deelt, wil niet zeggen dat jullie gelijk hebbenquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:11 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik begon al bijna aan mezelf te twijfelen..
Ik kan wel janken.quote:
Voor mij niet, maar het wordt dan vaak wel een genante (want eenzijdige) vertoning dus een vroegtijdig einde, waarna we andere activiteiten kunnen ontplooien. Kijk, het is ook om maar wat te doen te hebben, wat zo'n meisje dan wel prettig vindt, vooral in het aftastende begin.quote:En als ze het heel slecht kunnen? Is dat een probleem dan?
Misschien niet nee, maar neemt wel mijn twijfel weg dat ik de enigste was die zo dacht..quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:19 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat kasta jouw mening deelt, wil niet zeggen dat jullie gelijk hebben.
Zolang je geen details noemt: Shoot!quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:15 schreef Schilderijtje het volgende:
![]()
Moet ik nu heel eerlijk zijn?![]()
Volgens mij vertel je over het poolen zodat je ze kan zien bukken?quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:20 schreef Garisson72 het volgende:
Voor mij niet, maar het wordt dan vaak wel een genante (want eenzijdige) vertoning dus een vroegtijdig einde, waarna we andere activiteiten kunnen ontplooien. Kijk, het is ook om maar wat te doen te hebben, wat zo'n meisje dan wel prettig vindt, vooral in het aftastende begin.
Normaal is die Garisson een stuk scherper - maar iedereen heeft wel eens een slechte dag.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:23 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Volgens mij vertel je over het poolen zodat je ze kan zien bukken?![]()
Ik zit je te zieken man, als jij dat leuk vindt en je date, wie heeft er dan wat over te zeggen?
Het is geen illusie. Voor de tweede keer: hoogstwaarschijnlijk vertel ik hem de volgende keer recht in zijn gezicht dat het niks gaat worden. Tenzij blijkt dat ik een inschattingsfout heb gemaakt. Dat jij dat als een groot onrecht beschouwt, zegt alleen maar dat jij een gevoelig watje bent. En dat kasta er voer in ziet om de easiest card of them all te trekken, zegt ook alleen maar dat hij mentaal te zwak is om toe te geven dat hij gewoon momenteel niks beters te doen heeft, zelfs al bivakkeert hij momenteel in het natuurstenen stulpje van zijn toekomstige ex-schoonvader.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:21 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Misschien niet nee, maar neemt wel mijn twijfel weg dat ik de enigste was die zo dacht..
En sowieso ik zit hier niet om mijn gelijk te halen, als jij in jou illusie wilt blijven hangen dat je niet oneerlijk bezig bent.. Dan mag dat..
Wij zijn nog nooit wezen poolen! Maar hey; ik zou dat ook niet willen want ik ben daar bizar slecht in.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik kan wel janken.
[..]
Voor mij niet, maar het wordt dan vaak wel een genante (want eenzijdige) vertoning dus een vroegtijdig einde, waarna we andere activiteiten kunnen ontplooien. Kijk, het is ook om maar wat te doen te hebben, wat zo'n meisje dan wel prettig vindt, vooral in het aftastende begin.
Hoe oud ben jijzelf?quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:20 schreef Schilderijtje het volgende:
Oh dear...een flirt van een 21 jarige....
Laat ik nou op wat ouder vallen...
Damn jij hebt echt issues....quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:18 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik klaag nergens dat mannen geen open kaart spelen. Ik kan er slecht tegen dat iemand ronduit zegt dat hij mij voor zichzelf wil, maar zodra dat een feit is, dat hij dan ineens zijn 'vrijheid' wil. Verder hoorde je mij niet klagen over die gast die alweer met zijn ex aan het praten was.
Ik kan bést over het student-zijn/thuiswonen/6 jaar jonger heen stappen. Maar niet als het ook nog eens een gedwee jochie blijkt te zijn.
Heel vrij...quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zolang je geen details noemt: Shoot!
Ja ik ben een gevoelig watje.. Omdat ik de ballen wel heb om eerlijk te zijn..quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:25 schreef Seven. het volgende:
[..]
Het is geen illusie. Voor de tweede keer: hoogstwaarschijnlijk vertel ik hem de volgende keer recht in zijn gezicht dat het niks gaat worden. Tenzij blijkt dat ik een inschattingsfout heb gemaakt. Dat jij dat als een groot onrecht beschouwt, zegt alleen maar dat jij een gevoelig watje bent. En dat kasta er voer in ziet om de easiest card of them all te trekken, zegt ook alleen maar dat hij mentaal te zwak is om toe te geven dat hij gewoon momenteel niks beters te doen heeft, zelfs al bivakkeert hij momenteel in het natuurstenen stulpje van zijn toekomstige ex-schoonvader.
Oh for fucks sakequote:Op woensdag 16 februari 2011 13:18 schreef Seven. het volgende:
Ik klaag nergens dat mannen geen open kaart spelen.
[quote]
[quote]
Ik kan er slecht tegen dat iemand ronduit zegt dat hij mij voor zichzelf wil, maar zodra dat een feit is, dat hij dan ineens zijn 'vrijheid' wil.
Tegen mij of tegen de date?quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:27 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Heel vrij...![]()
Grensverleggend, wat leuk kan zijn, maar ook tegen je kan werken.
Tja, volgens mij geef ik maar gewoon antwoord op je vragen, maar hey, what do I know.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:23 schreef Schilderijtje het volgende:
Volgens mij vertel je over het poolen zodat je ze kan zien bukken?![]()
Ik zit je te zieken man, als jij dat leuk vindt en je date, wie heeft er dan wat over te zeggen?
Dan ga ik je aanwijzingen geven, lees: als een natte tennisleraar over je heen hangen, samen die lange harde stok vasthouden en dan lispel ik: "doe hem maar in dat gat" en dan jij zo van iehiehiequote:Op woensdag 16 februari 2011 13:26 schreef Seven. het volgende:
Wij zijn nog nooit wezen poolen! Maar hey; ik zou dat ook niet willen want ik ben daar bizar slecht in.
Eigen baasquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:30 schreef goofy_goober het volgende:
Ja Kasta, daar heeft Seven wel een punt. Moet jij niet werken ofzo?
Niet dat ik liep te zieken...quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Tja, volgens mij geef ik maar gewoon antwoord op je vragen, maar hey, what do I know.
quote:Dan ga ik je aanwijzingen geven, lees: als een natte tennisleraar over je heen hangen, samen die lange harde stok vasthouden en dan lispel ik: "doe hem maar in dat gat" en dan jij zo van iehiehie
Ik zal maar even een einde aan de onzekerheid maken:quote:
Dat vind ik dan wel weer minder hoor kasta, met het labeltje borderline komen.. Maar goed.. de punten die je noemt kloppen wel.. (Wat betreft borderline, qua Seven. ga ik het niet beoordelen)quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:33 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh for fucks sake.
Borderline-persoonlijkheidsstoornis:
1. De persoon is affectief instabiel door wisselende stemmingen (binnen 1 zin je vorige "stelling" alweer volledig ontkrachten)
And just for the fun of it, laten we de volgende symptomen dan ook direct maar even langs de Seven-meetlat leggen:
2. een sterke neiging tot extreme (voor)oordelen (hij slaat geen stoel kapot op het patat-meisje => Introverte crybaby!)
3. In relaties met vrienden en/of partner is het vaak alles of niets, vaak eerst alles en daarna plotseling niets (We have a winner!)
4. sommige Borderline-patiënten proberen hun onzekerheid te overschreeuwen door provocerend gedrag (whehehe. )
5. Veel borderliners leven met de angst om verlaten te worden (bingo!)
6. De persoon heeft een identiteitsprobleem (dacht je een tijdje geleden niet plotseling dat je pot was?)
7. De persoon is impulsief op minimaal twee terreinen die mogelijk zelfbeschadigend zijn, bijvoorbeeld seks, drugs- of alcoholmisbruik, te veel of te weinig eten. (met "seks" hebben we er alvast 1... En ben je niet in korte tijd extreem afgevallen destijds?)
Kom jij maar eens even voor een sessie bij ome Kasta, meisje.
Mweh, tot nu toe nog niet gebeurd en gezien mijn criteria ook niet iets wat zál gaan gebeurenquote:
Nee dat niet. Puntje voor jou. Koop een taart en vier het.quote:
Oeh! Lange tenen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee dat niet. Puntje voor jou. Koop een taart en vier het.
Niet? Vandaar al die vastigheid in je leven?quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mweh, tot nu toe nog niet gebeurd en gezien mijn criteria ook niet iets wat zál gaan gebeuren.
Zonder de voorgeschiedenis te kennen zóu het inderdaad wat prematuur over kunnen komen, maar ik ken haar inmiddels al een jaartje of 3 en de "diagnose" borderline heb ik in het eerste jaar dan ook al gsteld...quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:37 schreef J0ycie88 het volgende:
Dat vind ik dan wel weer minder hoor kasta, met het labeltje borderline komen.. Maar goed.. de punten die je noemt kloppen wel.. (Wat betreft borderline, qua Seven. ga ik het niet beoordelen)
Dan heb ik niets gezegd..quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zonder de voorgeschiedenis te kennen zóu het inderdaad wat prematuur over kunnen komen, maar ik ken haar inmiddels al een jaartje of 3 en de "diagnose" borderline heb ik in het eerste jaar dan ook al gsteld...
Dat ze er in de daarop volgende 2 jaar alles aan lijkt te doen om die stelling te bevestigen, tja, misschien geeft ze me onbewust gewoon graag gelijk.
De professionals hebben allang vastgesteld dat er met mij niets mis is.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:33 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh for fucks sake.
Borderline-persoonlijkheidsstoornis:
1. De persoon is affectief instabiel door wisselende stemmingen (binnen 1 zin je vorige "stelling" alweer volledig ontkrachten)
And just for the fun of it, laten we de volgende symptomen dan ook direct maar even langs de Seven-meetlat leggen:
2. een sterke neiging tot extreme (voor)oordelen (hij slaat geen stoel kapot op het patat-meisje => Introverte crybaby!)
3. In relaties met vrienden en/of partner is het vaak alles of niets, vaak eerst alles en daarna plotseling niets (We have a winner!)
4. sommige Borderline-patiënten proberen hun onzekerheid te overschreeuwen door provocerend gedrag (whehehe. )
5. Veel borderliners leven met de angst om verlaten te worden (bingo!)
6. De persoon heeft een identiteitsprobleem (dacht je een tijdje geleden niet plotseling dat je pot was?)
7. De persoon is impulsief op minimaal twee terreinen die mogelijk zelfbeschadigend zijn, bijvoorbeeld seks, drugs- of alcoholmisbruik, te veel of te weinig eten. (met "seks" hebben we er alvast 1... En ben je niet in korte tijd extreem afgevallen destijds?)
Kom jij maar eens even voor een sessie bij ome Kasta, meisje.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:37 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik zal maar even een einde aan de onzekerheid maken:
She's doable.
Dat waren waarschijnlijk Bélgische professionals hé?quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:54 schreef Seven. het volgende:
De professionals hebben allang vastgesteld dat er met mij niets mis is.![]()
Mweh nee, dan kom ik immers nooit meer van je af.quote:En die sessie zou eindigen zeker eindigen in jouw bed?![]()
Je hebt je dus nog echt laten testen op BPS ook?quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:54 schreef Seven. het volgende:
[..]
De professionals hebben allang vastgesteld dat er met mij niets mis is.![]()
En die sessie zou eindigen zeker eindigen in jouw bed?![]()
Onderschat mijn virtuele NLP-shizzle niet héquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:58 schreef goofy_goober het volgende:
Je hebt je dus nog echt laten testen op BPS ook?
Volgens mij zijn jij en ik gewoon hetzelfde. Op internet komen we over als volslagen gekken, IRL vindt iedereen ons lief, leuk en betrouwbaar.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zonder de voorgeschiedenis te kennen zóu het inderdaad wat prematuur over kunnen komen, maar ik ken haar inmiddels al een jaartje of 3 en de "diagnose" borderline heb ik in het eerste jaar dan ook al gsteld...
Dat ze er in de daarop volgende 2 jaar alles aan lijkt te doen om die stelling te bevestigen, tja, misschien geeft ze me onbewust gewoon graag gelijk.
Nee. Maar ik heb wel eens een psycholoog gezien en die vertelde mij op de tweede sessie al dat ik écht geen persoonlijkheidsstoornis heb.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:58 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Je hebt je dus nog echt laten testen op BPS ook?
Je weet dat de Belgische zorg en het onderwijs beter is dan de Nederlandse?quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat waren waarschijnlijk Bélgische professionals hé?
Nuff said.
[..]
Mweh nee, dan kom ik immers nooit meer van je af.
Je lijkt me echt een héél lief kroelding hoor, maar jouw "betrouwbaarheid" gelijk stellen aan de mijne => No. Fucking. Way.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:59 schreef Seven. het volgende:
Volgens mij zijn jij en ik gewoon hetzelfde. Op internet komen we over als volslagen gekken, IRL vindt iedereen ons lief, leuk en betrouwbaar.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je lijkt me echt een héél lief kroelding hoor, maar jouw "betrouwbaarheid" gelijk stellen aan de mijne => No. Fucking. Way..
Ligt eraan wat je onder initiatief verstaat.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:09 schreef Schilderijtje het volgende:
Mjah, negatieve aandacht is ook aandacht...![]()
Mannen, vraagje:
Hoe komt het dat de meeste mannen zeggen, het wel leuk vinden als de vrouw initiatief neemt...
De vrouw het neemt en de man heel hard weg rent?![]()
Verkeerde man? Of verkeerde vrouw? Kan natuurlijk ook....![]()
Whééééhehehe...quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:00 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee. Maar ik heb wel eens een psycholoog gezien en die vertelde mij op de tweede sessie al dat ik écht geen persoonlijkheidsstoornis heb.
Mannen die zichzelf denken te kennen, maar eigenlijk een beeld van zichzelf hebben waarvan ze zouden willen dat het waar was.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:09 schreef Schilderijtje het volgende:
Hoe komt het dat de meeste mannen zeggen, het wel leuk vinden als de vrouw initiatief neemt...
De vrouw het neemt en de man heel hard weg rent?![]()
Verkeerde man? Of verkeerde vrouw? Kan natuurlijk ook....![]()
Je bent alleen in dit topic al meerdere keren onbetrouwbaar, dan wel oneerlijk genoemd en daarnaast ben je ook al meerdere keren betrapt op, op zijn zachtst gezegd, "tegenstrijdigheden".quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:04 schreef Seven. het volgende:
. Ik durf zelfs wel te stellen dat ik betrouwbaarder ben dan jij.
U bent een afgestudeerd tweedelijns psycholoog begrijp ik?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:12 schreef Garisson72 het volgende:
Echt Kasta, ik weet wel dat je helemaal vol bent van je onmetelijke mensenkennis, en de kans is groot dat je hier vooral bezig bent in het kader van Shits 'n Giggles en ik ben de eerste om daar waardering voor te hebben, maar aangezien ik Seven een paar keer live heb mogen meemaken durf ik wel te zeggen: je kan er niet veel verder naast zitten. Srsly..
Bijvoorbeeld:quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder initiatief verstaat.
Dus ze willen liever jagen? Dat is wat je probeert te zeggen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Mannen die zichzelf denken te kennen, maar eigenlijk een beeld van zichzelf hebben waarvan ze zouden willen dat het waar was.
OK, als jij dat wel bent zouden alle overige psychologen zich plaatsvervangend de ogen uit de kop moeten schamen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:17 schreef kastanova het volgende:
U bent een afgestudeerd tweedelijns psycholoog begrijp ik?
Op welke manier spreek jij ze aan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:20 schreef Schilderijtje het volgende:
Ik zit 3 weken op een datingsite....
Ik heb 3 mannen aangesproken..het werkt gewoon niet.
Krijg veel arrogantie terug...heel vreemd.
Een of andere manier moet ik gaan zitten wachten tot zij het initiatief nemen.
Niet per sé, maar het is denk ik niet ondenkbeeldig dat je het hier hebt over een man die van zichzelf dacht dat hij een initiatiefrijke vrouw wel geil zou vinden (los van zijn eigen initiatief) maar daar eenmaal echt mee geconfronteerd, het eigenlijk bij nader inzien toch iets te spannond vond. Zou de eerste niet zijn.quote:Dus ze willen liever jagen? Dat is wat je probeert te zeggen?
Normaal..zoals je op een dating site kan verwachten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Op welke manier spreek jij ze aan?
Ok.quote:Niet per sé, maar het is denk ik niet ondenkbeeldig dat je het hier hebt over een man die van zichzelf dacht dat hij een initiatiefrijke vrouw wel geil zou vinden (los van zijn eigen initiatief) maar daar eenmaal echt mee geconfronteerd, het eigenlijk bij nader inzien toch iets te spannond vond. Zou de eerste niet zijn.
Wacht even hoor...quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:21 schreef Garisson72 het volgende:
OK, als jij dat wel bent zouden alle overige psychologen zich plaatsvervangend de ogen uit de kop moeten schamen.
Misschien gewoon niet geïnteresseerd, zou ook goed kunnen natuurlijk. Zou het niet zozeer bij jezelf gaan zoeken in iedergeval.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:20 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld:
[..]
Dus ze willen liever jagen? Dat is wat je probeert te zeggen?
OK, en wat is 'normaal' volgens jou?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:27 schreef Schilderijtje het volgende:
Normaal..zoals je op een dating site kan verwachten.
Dat kan natuurlijk ook altijd....quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Misschien gewoon niet geïnteresseerd, zou ook goed kunnen natuurlijk. Zou het niet zozeer bij jezelf gaan zoeken in iedergeval.
Gewoon normaal! kan je je daar niks bij voorstellen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
OK, en wat is 'normaal' volgens jou?
Het kan natuurlijk zijn dat je de pech had drie arrogante kerels te treffen (vooral op datingsites is die kans groter denk ik) maar het kan ook zijn dat dit de reactie was die jij oproept.
Het enige wat je doet (of poogt) is mensen uitlullen. Dat je toevallig verbaal sterk bent zegt niks over de authenticiteit of waarheid in je meningen. Mensen hebben er géén zin in moeite te doen om door diverse drogredenaties, copy-pastes en subtiele onder-de-gordel-persoonlijke aanvallen heen te moeten ploegen om onverrichterzake hun gram proberen te halen, maar dat zegt vooral veel over jou.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
0,0 leugens in elf jaar tijd tegenover meerdere keren lulkoek in 1 topic.
Kunnen we op zijn minst vaststellen dat er nog wel een verschil bestaat tussen enerzijds iemand meermaals IRL te hebben meegemaakt, en anderzijds iemand alleen maar van posts op Fok! kennen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:29 schreef kastanova het volgende:
Wacht even hoor...
Als ík haar op basis van door haar zelf tentoongespreide en dus ook meerdere féitelijke symptomen aan raadt om eens bij een psycholoog langs te gaan, dan ben ik volledig krankjorum en beschamend bezig.
Maar als jij, zonder ook maar énige kennis van zaken, op basis van slechts enkele ontmoetinkjes gaat stellen dat ze per definitie niets mankeert is dat volledig gerechtvaardigd?!
Sylvia Millecam's klopgeest stond net aan de deur, of je haar ook even wilde adviseren....
Oeh, 1 van m'n vaste stalkertjes (oh nee, je kwam vast "toevallig" even binnen vallenquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:35 schreef Evienne het volgende:
Het enige wat je doet (of poogt) is mensen uitlullen. Dat je toevallig verbaal sterk bent zegt niks over de authenticiteit of waarheid in je meningen. Mensen hebben er géén zin in moeite te doen om door diverse drogredenaties, copy-pastes en subtiele onder-de-gordel-persoonlijke aanvallen heen te moeten ploegen om onverrichterzake hun gram proberen te halen, maar dat zegt vooral veel over jou.
Jazeker, je hebt het ook geprobeerd bij mijn vorige accounts. Om mij te versieren danwel me nodeloos te vernederen. Jammer dat jij (en het meest trieste gedeelte van mannelijk fok, die je meningen klakkeloos accepteren als ware het een verdwaalde kudde schapen en jij de enige herder op deez' aard) de realiteit al zo lang uit het oog bent verloren.
Ik kan me daar vanalles bij voorstellen, dat is net het hele punt. Wat ik normaal vind, hoeft het voor jou niet te zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:34 schreef Schilderijtje het volgende:
Gewoon normaal! kan je je daar niks bij voorstellen?
OK. Kun je een voorbeeld geven van de precieze reactie die je kreeg?quote:Je vraagt dingen die in het profiel zijn geschreven, dat soort dingen, aanknopingspunten etc etc.
Vond het gewoon vreemd.
Dit volg ik niet. Wat bedoel je hiermee?quote:Gelukkig word ik veel aangesproken, dus ik kan lui achteruit zitten...![]()
Nee, geen arrogantie, ik ben vrouw op een dating site...zegt genoeg.
+1.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kunnen we op zijn minst vaststellen dat er nog wel een verschil bestaat tussen enerzijds iemand meermaals IRL te hebben meegemaakt, en anderzijds iemand alleen maar van posts op Fok! kennen?
Ik durf namelijk de stelling wel aan dat we het hier hebben over een verschil van dag vs. nacht. Je hebt nota bene zélf verkondigd dat jij heel anders bent IRL dan hier op Fok, dus dat we het hier weleens over een wezenlijk verschil kunnen hebben lijkt me buiten kijf - en dan ga jij er, in je onmetelijke volgestudeerde wijsheid, een psychologische assertie van maken, gebaseerd op louter Fok!posts. OP FOK! POSTS!!!!.
Dude, really.
Gebeurt vise versa net zo...quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:20 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld:
[..]
Dus ze willen liever jagen? Dat is wat je probeert te zeggen?
Mjah, heel normaal....dat ik dat uit moet leggen, begrijp ik niet zo goed, schrijf geen chinees.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik kan me daar vanalles bij voorstellen, dat is net het hele punt. Wat ik normaal vind, hoeft het voor jou niet te zijn.
Niet op vragen in gaan, en met veel bravoure gedag zeggen....(heb ik misschien verkeerd geïnterpreteerd...kan...)quote:OK. Kun je een voorbeeld geven van de precieze reactie die je kreeg?
Dat er genoeg mannen zijn die de vrouwen wel aanspreken.quote:Dit volg ik niet. Wat bedoel je hiermee?
Doe ik ook wel, was benieuwd wat jullie er over te zeggen hadden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:43 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Gebeurt vise versa net zo...
Deal with it and go on
Yep. Vandaar dus ook dat ik het slechts bij een advies houdt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:37 schreef Garisson72 het volgende:
Kunnen we op zijn minst vaststellen dat er nog wel een verschil bestaat tussen enerzijds iemand meermaals IRL te hebben meegemaakt, en anderzijds iemand alleen maar van posts op Fok! kennen?
Ik durf namelijk de stelling wel aan dat we het hier hebben over een verschil van dag vs. nacht.
Nou euuuh, nee hoor... Kijk, daar ga je alweer de fout in.quote:Je hebt nota bene zélf verkondigd dat jij heel anders bent IRL dan hier op Fok
In het land der blinden is eenoog koning.quote:dus dat we het hier weleens over een wezenlijk verschil kunnen hebben lijkt me buiten kijf - en dan ga jij er, in je onmetelijke volgestudeerde wijsheid, een psychologische assertie van maken, gebaseerd op louter Fok!posts. OP FOK! POSTS!!!!.
Dude, really.
Naha, nu heb jij lange tenen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:47 schreef Schilderijtje het volgende:
Mjah, heel normaal....dat ik dat uit moet leggen, begrijp ik niet zo goed, schrijf geen chinees.
Ah ok, ik las het helemaal verkeerd.quote:Dat er genoeg mannen zijn die de vrouwen wel aanspreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |