Brr, de gevreesde "klik"quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Now see, het had dus moeten blijven bij 'geen klik'. Anders gezegd: als die er wel was, was heel dat leeftijdsverschil en gebrek aan tegengas gewoon geen punt geweest.
En ja, ik weet zeker dat je ZOU KUNNEN vallen op een gedwee persoon die veel jonger is, ook al ben je vantervoren overtuigd dat dat niet kan.
Kan van alles zijn...quote:Klopt. En wat, pray tell, is jouw idee van een leuke date?
Ik begon al bijna aan mezelf te twijfelen..quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een hypocriet onding hé...
Jarenlang loop je zelf te janken en zaniken hoe stom en gemeen mannen zijn dat ze geen open kaart spelen, een dubbele agenda hebben of je anderszins voor de gek houden en nu ga je lopen verkondigen dat iemand een watje is dat niet moet zeiken als je enkele dingen "even achter houdt."
Je hebt naast het gehele alpha-mannetjes gebeuren meerdere argumenten gegeven om niet met hem verder te gaan en toch wil je nog meerdere (je eigen woorden) dates met hem aan gaan om te kijken of "het allemaal plotseling verandert."
Maar natuurlijk, bij de eerstvolgende date is hij plotseling:
- 6 jaar ouder
- Verhuist naar zijn eigen villa
- geen schatje/bemiddelaar meer
- een alpha mannetje
Nee inderdaad, die kans is ongelooflijk groot dus het is totaal niet oneerlijk wat je doet hoor.
Ik ga het nu toch maar vragen hoor; heb je je inmiddels éindelijk al eens laten testen op borderline?
Ja, jeukterm, I know.quote:
Woohoo, nou hou het lekker mysterieus en spannend, meid.quote:Kan van alles zijn...![]()
Nee, ik pool zelf erg veel en graag, dus dat komt tijdens kennismaking ter sprake, en steevast willen ze dan wel poolen. En dan ben ik de beroerdste niet.quote:Maar om nou elke date mee te nemen naar poolen?
Is dat belangrijk voor jou? Dat je date kan poolen?
Hoezo ik copy-paste berichtenquote:Hoi Sandra..
......
quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je kent inmiddels mijn dates, dat klinkt toch een stuk aanlokkelijker hé?.
Uhuh...quote:
Maakt geen indruk...quote:Woohoo, nou hou het lekker mysterieus en spannend, meid.
En als ze het heel slecht kunnen? Is dat een probleem dan?quote:Nee, ik pool zelf erg veel en graag, dus dat komt tijdens kennismaking ter sprake, en steevast willen ze dan wel poolen. En dan ben ik de beroerdste niet.
Ik klaag nergens dat mannen geen open kaart spelen. Ik kan er slecht tegen dat iemand ronduit zegt dat hij mij voor zichzelf wil, maar zodra dat een feit is, dat hij dan ineens zijn 'vrijheid' wil. Verder hoorde je mij niet klagen over die gast die alweer met zijn ex aan het praten was.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een hypocriet onding hé...
Jarenlang loop je zelf te janken en zaniken hoe stom en gemeen mannen zijn dat ze geen open kaart spelen, een dubbele agenda hebben of je anderszins voor de gek houden en nu ga je lopen verkondigen dat iemand een watje is dat niet moet zeiken als je enkele dingen "even achter houdt."
Je hebt naast het gehele alpha-mannetjes gebeuren meerdere argumenten gegeven om niet met hem verder te gaan en toch wil je nog meerdere (je eigen woorden) dates met hem aan gaan om te kijken of "het allemaal plotseling verandert."
Maar natuurlijk, bij de eerstvolgende date is hij plotseling:
- 6 jaar ouder
- Verhuist naar zijn eigen villa
- geen schatje/bemiddelaar meer
- een alpha mannetje
Nee inderdaad, die kans is ongelooflijk groot dus het is totaal niet oneerlijk wat je doet hoor.
Ik ga het nu toch maar vragen hoor; heb je je inmiddels éindelijk al eens laten testen op borderline?
Dat kasta jouw mening deelt, wil niet zeggen dat jullie gelijk hebbenquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:11 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik begon al bijna aan mezelf te twijfelen..
Ik kan wel janken.quote:
Voor mij niet, maar het wordt dan vaak wel een genante (want eenzijdige) vertoning dus een vroegtijdig einde, waarna we andere activiteiten kunnen ontplooien. Kijk, het is ook om maar wat te doen te hebben, wat zo'n meisje dan wel prettig vindt, vooral in het aftastende begin.quote:En als ze het heel slecht kunnen? Is dat een probleem dan?
Misschien niet nee, maar neemt wel mijn twijfel weg dat ik de enigste was die zo dacht..quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:19 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat kasta jouw mening deelt, wil niet zeggen dat jullie gelijk hebben.
Zolang je geen details noemt: Shoot!quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:15 schreef Schilderijtje het volgende:
![]()
Moet ik nu heel eerlijk zijn?![]()
Volgens mij vertel je over het poolen zodat je ze kan zien bukken?quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:20 schreef Garisson72 het volgende:
Voor mij niet, maar het wordt dan vaak wel een genante (want eenzijdige) vertoning dus een vroegtijdig einde, waarna we andere activiteiten kunnen ontplooien. Kijk, het is ook om maar wat te doen te hebben, wat zo'n meisje dan wel prettig vindt, vooral in het aftastende begin.
Normaal is die Garisson een stuk scherper - maar iedereen heeft wel eens een slechte dag.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:23 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Volgens mij vertel je over het poolen zodat je ze kan zien bukken?![]()
Ik zit je te zieken man, als jij dat leuk vindt en je date, wie heeft er dan wat over te zeggen?
Het is geen illusie. Voor de tweede keer: hoogstwaarschijnlijk vertel ik hem de volgende keer recht in zijn gezicht dat het niks gaat worden. Tenzij blijkt dat ik een inschattingsfout heb gemaakt. Dat jij dat als een groot onrecht beschouwt, zegt alleen maar dat jij een gevoelig watje bent. En dat kasta er voer in ziet om de easiest card of them all te trekken, zegt ook alleen maar dat hij mentaal te zwak is om toe te geven dat hij gewoon momenteel niks beters te doen heeft, zelfs al bivakkeert hij momenteel in het natuurstenen stulpje van zijn toekomstige ex-schoonvader.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:21 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Misschien niet nee, maar neemt wel mijn twijfel weg dat ik de enigste was die zo dacht..
En sowieso ik zit hier niet om mijn gelijk te halen, als jij in jou illusie wilt blijven hangen dat je niet oneerlijk bezig bent.. Dan mag dat..
Wij zijn nog nooit wezen poolen! Maar hey; ik zou dat ook niet willen want ik ben daar bizar slecht in.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik kan wel janken.
[..]
Voor mij niet, maar het wordt dan vaak wel een genante (want eenzijdige) vertoning dus een vroegtijdig einde, waarna we andere activiteiten kunnen ontplooien. Kijk, het is ook om maar wat te doen te hebben, wat zo'n meisje dan wel prettig vindt, vooral in het aftastende begin.
Hoe oud ben jijzelf?quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:20 schreef Schilderijtje het volgende:
Oh dear...een flirt van een 21 jarige....
Laat ik nou op wat ouder vallen...
Damn jij hebt echt issues....quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:18 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik klaag nergens dat mannen geen open kaart spelen. Ik kan er slecht tegen dat iemand ronduit zegt dat hij mij voor zichzelf wil, maar zodra dat een feit is, dat hij dan ineens zijn 'vrijheid' wil. Verder hoorde je mij niet klagen over die gast die alweer met zijn ex aan het praten was.
Ik kan bést over het student-zijn/thuiswonen/6 jaar jonger heen stappen. Maar niet als het ook nog eens een gedwee jochie blijkt te zijn.
Heel vrij...quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zolang je geen details noemt: Shoot!
Ja ik ben een gevoelig watje.. Omdat ik de ballen wel heb om eerlijk te zijn..quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:25 schreef Seven. het volgende:
[..]
Het is geen illusie. Voor de tweede keer: hoogstwaarschijnlijk vertel ik hem de volgende keer recht in zijn gezicht dat het niks gaat worden. Tenzij blijkt dat ik een inschattingsfout heb gemaakt. Dat jij dat als een groot onrecht beschouwt, zegt alleen maar dat jij een gevoelig watje bent. En dat kasta er voer in ziet om de easiest card of them all te trekken, zegt ook alleen maar dat hij mentaal te zwak is om toe te geven dat hij gewoon momenteel niks beters te doen heeft, zelfs al bivakkeert hij momenteel in het natuurstenen stulpje van zijn toekomstige ex-schoonvader.
Oh for fucks sakequote:Op woensdag 16 februari 2011 13:18 schreef Seven. het volgende:
Ik klaag nergens dat mannen geen open kaart spelen.
[quote]
[quote]
Ik kan er slecht tegen dat iemand ronduit zegt dat hij mij voor zichzelf wil, maar zodra dat een feit is, dat hij dan ineens zijn 'vrijheid' wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |