Nee, ik vind het niet veel uitmaken.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:27 schreef goofy_goober het volgende:
Maakt het in deze tijden overigens nog wat uit of je nou een date via een chatsite regelt of irl? Een date is een date.
Dat weet ik ja dat het leven oneerlijk is, ben ik al heel lang achter.. Maar ben er dan eerlijk over dat het het oneerlijk is.. Maar nee, dat is ze niet..quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja joh, het leven is oneerlijk. Boo-fuckin'-hoo..
Nee maakt volgens mij niet zo heel veel meer uit.. Zolang je ook nog maar gewoon naar de kroeg gaat enzo, en niet alleen je leven via de computer hebt..quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:27 schreef goofy_goober het volgende:
Maakt het in deze tijden overigens nog wat uit of je nou een date via een chatsite regelt of irl? Een date is een date.
Niemand is er ooit eerlijk over, dat het leven oneerlijk is - iedereen heeft zijn eigen redenen om te doen wat ze doen en haalt er wat bij om het goed te praten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:29 schreef J0ycie88 het volgende:
Dat weet ik ja dat het leven oneerlijk is, ben ik al heel lang achter.. Maar ben er dan eerlijk over dat het het oneerlijk is.. Maar nee, dat is ze niet..
Dus nee geen Boo-fuckin'-hoo..
Waarom ga jij ervan uit dat iemand geen eerlijke redenen geeft? Als hij zegt dat het niets wordt..quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Niemand is er ooit eerlijk over, dat het leven oneerlijk is - iedereen heeft zijn eigen redenen om te doen wat ze doen en haalt er wat bij om het goed te praten.
Heb jij ooit gehoord dat iemand zei: "Het wordt niets tussen ons want ik wil je gewoon niet." zonder verdere opgave van reden? De redenen die erop volgen, of waarmee de afwijzing wordt gesugarcoat, zijn nooit 'eerlijk' maar het wordt wel verwacht. Zo werkt het nou eenmaal, en daarom: boo-fuckin'-hoo, en world's smallest violin, enzo.
Ah, da's lekker vlot:quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:35 schreef Garisson72 het volgende:
Niemand is er ooit eerlijk over, dat het leven oneerlijk is - iedereen heeft zijn eigen redenen om te doen wat ze doen en haalt er wat bij om het goed te praten.
Heb jij ooit gehoord dat iemand zei: "Het wordt niets tussen ons want ik wil je gewoon niet." zonder verdere opgave van reden? De redenen die erop volgen, of waarmee de afwijzing wordt gesugarcoat, zijn nooit 'eerlijk' maar het wordt wel verwacht. Zo werkt het nou eenmaal, en daarom: boo-fuckin'-hoo, en world's smallest violin, enzo.
quote:
Niet zo heel relevant verder voor dit topic, maar heb toch wel de jackpot gewonnen in de combinatie schoonvader en ex-vriend. Hier een plaatje waar ze beiden op staan - de marinier / Afghanistan veteraan en de drill instructor / generaal.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
En daarnaast; de tijd van ontbijten met je schoonouders heb ik een jaartje of 10 geleden toch al wel achter me gelaten...
Ironie: Dit typ ik terwijl ik al weer 3 dagen bij m'n succesvolle date van laatst zit. In het huis van haar vader.
Ter verdediging:
- Haar ex-vriend heeft het huis gehouden, zij de auto.
- Haar vader woont bij zijn vriendin in
- Regendouche + zwart natuursteen door het gehele huis + vloerverwarming.
Lees anders terug in het vorige topic. Ik deed er ook niet moeilijk over toen die gast besloot om mij nog eens te zien terwijl hij alweer aan het praten was met zijn ex. Dus nee, ik denk dat ik het andersom ook wel zou begrijpen, zeker aangezien er geen ander in beeld is.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:08 schreef J0ycie88 het volgende:
Der is maar 1 ding duidelijk aan dit verhaal, naja 2 dingen.. Seven, jij weet echt niet wat je wilt en zoekt een uitvlucht.. (bindingsangst, kun je dat ook wel noemen)
En wat ik nog het ergste vind is eigenlijk dat je die jongen dus wel heel oneerlijk behandeld.. Moet je je even in zijn positie verplaatsen.. Wat zou jij vinden als jou date zo zou denken..
Ok, waarschijnlijk zou je het volkomen begrijpen van hem.. Maar dan ben je echt 1 van de weinige..
Ik heb alles gevolgd hoor.. Nou makkelijk had je het er volgens mij ook niet mee dat die gast weer aan het praten was met zijn ex, en daarvoor wilde gaan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:47 schreef Seven. het volgende:
[..]
Lees anders terug in het vorige topic. Ik deed er ook niet moeilijk over toen die gast besloot om mij nog eens te zien terwijl hij alweer aan het praten was met zijn ex. Dus nee, ik denk dat ik het andersom ook wel zou begrijpen, zeker aangezien er geen ander in beeld is.
Dat dus..quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:47 schreef Schilderijtje het volgende:
Ben zelf wel eens zo eerlijk afgewezen, vond dat toch fijner dan het sugar coaten... ()
Doe ik zelf ook niet. Ben vrouw genoeg om een afwijzing te incasseren.
Ik kan twijfelen dat doet iedereen wel eens, maar als de naald doorslaat naar nee, dan is het klaar.
Weet je wat ik mis in de mannen die ik date? Ballen, pure ballen.
Er zijn twee categorieën schoonfamilie waarbij ik sowieso het niet tot een date zou laten komen:quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:46 schreef macondo het volgende:
Niet zo heel relevant verder voor dit topic, maar heb toch wel de jackpot gewonnen in de combinatie schoonvader en ex-vriend. Hier een plaatje waar ze beiden op staan - de marinier / Afghanistan veteraan en de drill instructor / generaal.
[ afbeelding ]
Nee, die schoonfamilie hoef ik de komende jaren nog niet te zien
quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:49 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik heb alles gevolgd hoor.. Nou makkelijk had je het er volgens mij ook niet mee dat die gast weer aan het praten was met zijn ex, en daarvoor wilde gaan?
Met zowat al mijn dates ben ik tot nu toe steeds gaan poolen, dus daaraan ontbrak het nooit.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:47 schreef Schilderijtje het volgende:
Weet je wat ik mis in de mannen die ik date? Ballen, pure ballen.
Proest, leuke dates...quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Met zowat al mijn dates ben ik tot nu toe steeds gaan poolen, dus daaraan ontbrak het nooit.
Now see, het had dus moeten blijven bij 'geen klik'. Anders gezegd: als die er wel was, was heel dat leeftijdsverschil en gebrek aan tegengas gewoon geen punt geweest.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:42 schreef J0ycie88 het volgende:
Wat is er zo erg aan om te zeggen.. "Sorry, ik denk dat we maar beter niet meer kunnen daten want ik voel geen klik tussen ons. Ik heb moeite met het leeftijdsverschil en heb het idee dat je me niet het tegengas kan geven wat ik nodig heb"..
Sorry maar zo moeilijk is dat toch niet?
Klopt. En wat, pray tell, is jouw idee van een leuke date?quote:
1. Als een date in haar jeugd in Duitsland heeft gewoond, pakweg een jaar of vijf, is het oppassen geblazen. Seedorf alarmbellen moeten dan wel afgaan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Er zijn twee categorieën schoonfamilie waarbij ik sowieso het niet tot een date zou laten komen:
1. Leger/Marine (been there, done that, got the housecall)
2. Marokkanen (just common sense)
Nee ik loop niet te zaniken.. Is gewoon mijn mening, net zoals jij die van jou hebt.. Nou die delen we niet.. Maar of ik dan op rot.. Nou nee..quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
. Ik vond het niet leuk, maar om nu te zeggen dat ik in een hoekje ging huilen, ehmm.. nee.
Je bent gewoon aan het zaniken, mensch. Rot toch op, ik doe helemaal niemand iets aan, ik uit hier alleen mijn twijfel en de volgende keer dat ik hem zie zal ik hoogstwaarschijnlijk zeggen dat het niets wordt. Tenzij de alfa in hem ineens de kop opsteekt en hij meer pit blijkt te hebben dan ik dacht.
Overigens: als zijn gevoelens gekwetst zijn doordat ik bepaalde twijfels van nog geen 24u oud besluit nog even voor me te houden, dan is hij per definitie niet mijn type. Ik trap nogal eens een ander onbedoeld op zijn hart, dus dan zou dat alleen maar mijn twijfels bevestigen.
Ah een bitch-fight, cool!quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:03 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee ik loop niet te zaniken.. Is gewoon mijn mening, net zoals jij die van jou hebt.. Nou die delen we niet.. Maar of ik dan op rot.. Nou nee..
Wat ben je toch ook een hypocriet onding hé...quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:55 schreef Seven. het volgende:
. Ik vond het niet leuk, maar om nu te zeggen dat ik in een hoekje ging huilen, ehmm.. nee.
Je bent gewoon aan het zaniken, mensch. Rot toch op, ik doe helemaal niemand iets aan, ik uit hier alleen mijn twijfel en de volgende keer dat ik hem zie zal ik hoogstwaarschijnlijk zeggen dat het niets wordt. Tenzij de alfa in hem ineens de kop opsteekt en hij meer pit blijkt te hebben dan ik dacht.
Overigens: als zijn gevoelens gekwetst zijn doordat ik bepaalde twijfels van nog geen 24u oud besluit nog even voor me te houden, dan is hij per definitie niet mijn type. Ik trap nogal eens een ander onbedoeld op zijn hart, dus dan zou dat alleen maar mijn twijfels bevestigen.
Ik wil haar best de hemel in prijzen maar dat doe ik maar niet gezien de bakken kritiek die ik dan weer ga krijgen 'iemand na 2 dates al leuk en alles vindenquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:08 schreef macondo het volgende:
[..]
Ohh geneukt op de tweede date!
[..]
Leuk en lief, dat zijn natuurlijk alle vrouwen met uitzondering van Seven. Hoop dat er nog wat enthousiastere woorden gaan komen in de toekomst
Ja maar ik geef graag wel een onderbouwing wanneer ik iets zeg.. En naar mijn idee zou die klik er dan niet zijn door het leeftijdsverschil en die dat gebrek aan tegengas..quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Now see, het had dus moeten blijven bij 'geen klik'. Anders gezegd: als die er wel was, was heel dat leeftijdsverschil en gebrek aan tegengas gewoon geen punt geweest.
En ja, ik weet zeker dat je ZOU KUNNEN vallen op een gedwee persoon die veel jonger is, ook al ben je vantervoren overtuigd dat dat niet kan.
[..]
Klopt. En wat, pray tell, is jouw idee van een leuke date?
Je kent inmiddels mijn dates, dat klinkt toch een stuk aanlokkelijker hé?quote:
Tis maar wat je een bitch-fight wilt noemenquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:04 schreef macondo het volgende:
[..]
Ah een bitch-fight, cool!![]()
(nadeel is wel dat er dan van die types als Keep_Walking bij komen in dit topic)
Brr, de gevreesde "klik"quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Now see, het had dus moeten blijven bij 'geen klik'. Anders gezegd: als die er wel was, was heel dat leeftijdsverschil en gebrek aan tegengas gewoon geen punt geweest.
En ja, ik weet zeker dat je ZOU KUNNEN vallen op een gedwee persoon die veel jonger is, ook al ben je vantervoren overtuigd dat dat niet kan.
Kan van alles zijn...quote:Klopt. En wat, pray tell, is jouw idee van een leuke date?
Ik begon al bijna aan mezelf te twijfelen..quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een hypocriet onding hé...
Jarenlang loop je zelf te janken en zaniken hoe stom en gemeen mannen zijn dat ze geen open kaart spelen, een dubbele agenda hebben of je anderszins voor de gek houden en nu ga je lopen verkondigen dat iemand een watje is dat niet moet zeiken als je enkele dingen "even achter houdt."
Je hebt naast het gehele alpha-mannetjes gebeuren meerdere argumenten gegeven om niet met hem verder te gaan en toch wil je nog meerdere (je eigen woorden) dates met hem aan gaan om te kijken of "het allemaal plotseling verandert."
Maar natuurlijk, bij de eerstvolgende date is hij plotseling:
- 6 jaar ouder
- Verhuist naar zijn eigen villa
- geen schatje/bemiddelaar meer
- een alpha mannetje
Nee inderdaad, die kans is ongelooflijk groot dus het is totaal niet oneerlijk wat je doet hoor.
Ik ga het nu toch maar vragen hoor; heb je je inmiddels éindelijk al eens laten testen op borderline?
Ja, jeukterm, I know.quote:
Woohoo, nou hou het lekker mysterieus en spannend, meid.quote:Kan van alles zijn...![]()
Nee, ik pool zelf erg veel en graag, dus dat komt tijdens kennismaking ter sprake, en steevast willen ze dan wel poolen. En dan ben ik de beroerdste niet.quote:Maar om nou elke date mee te nemen naar poolen?
Is dat belangrijk voor jou? Dat je date kan poolen?
Hoezo ik copy-paste berichtenquote:Hoi Sandra..
......
quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je kent inmiddels mijn dates, dat klinkt toch een stuk aanlokkelijker hé?.
Uhuh...quote:
Maakt geen indruk...quote:Woohoo, nou hou het lekker mysterieus en spannend, meid.
En als ze het heel slecht kunnen? Is dat een probleem dan?quote:Nee, ik pool zelf erg veel en graag, dus dat komt tijdens kennismaking ter sprake, en steevast willen ze dan wel poolen. En dan ben ik de beroerdste niet.
Ik klaag nergens dat mannen geen open kaart spelen. Ik kan er slecht tegen dat iemand ronduit zegt dat hij mij voor zichzelf wil, maar zodra dat een feit is, dat hij dan ineens zijn 'vrijheid' wil. Verder hoorde je mij niet klagen over die gast die alweer met zijn ex aan het praten was.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een hypocriet onding hé...
Jarenlang loop je zelf te janken en zaniken hoe stom en gemeen mannen zijn dat ze geen open kaart spelen, een dubbele agenda hebben of je anderszins voor de gek houden en nu ga je lopen verkondigen dat iemand een watje is dat niet moet zeiken als je enkele dingen "even achter houdt."
Je hebt naast het gehele alpha-mannetjes gebeuren meerdere argumenten gegeven om niet met hem verder te gaan en toch wil je nog meerdere (je eigen woorden) dates met hem aan gaan om te kijken of "het allemaal plotseling verandert."
Maar natuurlijk, bij de eerstvolgende date is hij plotseling:
- 6 jaar ouder
- Verhuist naar zijn eigen villa
- geen schatje/bemiddelaar meer
- een alpha mannetje
Nee inderdaad, die kans is ongelooflijk groot dus het is totaal niet oneerlijk wat je doet hoor.
Ik ga het nu toch maar vragen hoor; heb je je inmiddels éindelijk al eens laten testen op borderline?
Dat kasta jouw mening deelt, wil niet zeggen dat jullie gelijk hebbenquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:11 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik begon al bijna aan mezelf te twijfelen..
Ik kan wel janken.quote:
Voor mij niet, maar het wordt dan vaak wel een genante (want eenzijdige) vertoning dus een vroegtijdig einde, waarna we andere activiteiten kunnen ontplooien. Kijk, het is ook om maar wat te doen te hebben, wat zo'n meisje dan wel prettig vindt, vooral in het aftastende begin.quote:En als ze het heel slecht kunnen? Is dat een probleem dan?
Misschien niet nee, maar neemt wel mijn twijfel weg dat ik de enigste was die zo dacht..quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:19 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat kasta jouw mening deelt, wil niet zeggen dat jullie gelijk hebben.
Zolang je geen details noemt: Shoot!quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:15 schreef Schilderijtje het volgende:
![]()
Moet ik nu heel eerlijk zijn?![]()
Volgens mij vertel je over het poolen zodat je ze kan zien bukken?quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:20 schreef Garisson72 het volgende:
Voor mij niet, maar het wordt dan vaak wel een genante (want eenzijdige) vertoning dus een vroegtijdig einde, waarna we andere activiteiten kunnen ontplooien. Kijk, het is ook om maar wat te doen te hebben, wat zo'n meisje dan wel prettig vindt, vooral in het aftastende begin.
Normaal is die Garisson een stuk scherper - maar iedereen heeft wel eens een slechte dag.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:23 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Volgens mij vertel je over het poolen zodat je ze kan zien bukken?![]()
Ik zit je te zieken man, als jij dat leuk vindt en je date, wie heeft er dan wat over te zeggen?
Het is geen illusie. Voor de tweede keer: hoogstwaarschijnlijk vertel ik hem de volgende keer recht in zijn gezicht dat het niks gaat worden. Tenzij blijkt dat ik een inschattingsfout heb gemaakt. Dat jij dat als een groot onrecht beschouwt, zegt alleen maar dat jij een gevoelig watje bent. En dat kasta er voer in ziet om de easiest card of them all te trekken, zegt ook alleen maar dat hij mentaal te zwak is om toe te geven dat hij gewoon momenteel niks beters te doen heeft, zelfs al bivakkeert hij momenteel in het natuurstenen stulpje van zijn toekomstige ex-schoonvader.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:21 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Misschien niet nee, maar neemt wel mijn twijfel weg dat ik de enigste was die zo dacht..
En sowieso ik zit hier niet om mijn gelijk te halen, als jij in jou illusie wilt blijven hangen dat je niet oneerlijk bezig bent.. Dan mag dat..
Wij zijn nog nooit wezen poolen! Maar hey; ik zou dat ook niet willen want ik ben daar bizar slecht in.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik kan wel janken.
[..]
Voor mij niet, maar het wordt dan vaak wel een genante (want eenzijdige) vertoning dus een vroegtijdig einde, waarna we andere activiteiten kunnen ontplooien. Kijk, het is ook om maar wat te doen te hebben, wat zo'n meisje dan wel prettig vindt, vooral in het aftastende begin.
Hoe oud ben jijzelf?quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:20 schreef Schilderijtje het volgende:
Oh dear...een flirt van een 21 jarige....
Laat ik nou op wat ouder vallen...
Damn jij hebt echt issues....quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:18 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik klaag nergens dat mannen geen open kaart spelen. Ik kan er slecht tegen dat iemand ronduit zegt dat hij mij voor zichzelf wil, maar zodra dat een feit is, dat hij dan ineens zijn 'vrijheid' wil. Verder hoorde je mij niet klagen over die gast die alweer met zijn ex aan het praten was.
Ik kan bést over het student-zijn/thuiswonen/6 jaar jonger heen stappen. Maar niet als het ook nog eens een gedwee jochie blijkt te zijn.
Heel vrij...quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zolang je geen details noemt: Shoot!
Ja ik ben een gevoelig watje.. Omdat ik de ballen wel heb om eerlijk te zijn..quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:25 schreef Seven. het volgende:
[..]
Het is geen illusie. Voor de tweede keer: hoogstwaarschijnlijk vertel ik hem de volgende keer recht in zijn gezicht dat het niks gaat worden. Tenzij blijkt dat ik een inschattingsfout heb gemaakt. Dat jij dat als een groot onrecht beschouwt, zegt alleen maar dat jij een gevoelig watje bent. En dat kasta er voer in ziet om de easiest card of them all te trekken, zegt ook alleen maar dat hij mentaal te zwak is om toe te geven dat hij gewoon momenteel niks beters te doen heeft, zelfs al bivakkeert hij momenteel in het natuurstenen stulpje van zijn toekomstige ex-schoonvader.
Oh for fucks sakequote:Op woensdag 16 februari 2011 13:18 schreef Seven. het volgende:
Ik klaag nergens dat mannen geen open kaart spelen.
[quote]
[quote]
Ik kan er slecht tegen dat iemand ronduit zegt dat hij mij voor zichzelf wil, maar zodra dat een feit is, dat hij dan ineens zijn 'vrijheid' wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |