abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92854805
quote:
7s.gif Op woensdag 16 februari 2011 01:38 schreef Seven. het volgende:

[..]

Mja. Mijn aandacht begint te verslappen, tot die conclusie kom ik vandaag. Ik weet alleen niet of dat nu leeftijdgebonden is of niet.

Gisteren stonden we in een lange rij maar toen ik aan de beurt was, snauwde de verkoopster mij af dat ze niet ging wachten tot ik had besloten. Ik was echter gewoon een seconde of 4 afgeleid, ik wist al voor ik in de rij stond dat het friet speciaal en een cheeseburger zou worden. Ik had dus ook geen enkele behoefte meer om nog vriendelijk te zijn tegen een graftak-patatbakster die zonder terechte aanleiding onbeleefd is. Ik zei dan ook 'wat een onbeleefd kreng' tegen hem terwijl zij de frieten in het vet gooide (zij spreekt toch enkel Frans). Hij begon gelijk zo van 'ja, laat haar maar, niet boos worden, ze vindt haar werk niet leuk' etc. etc. Deze jongen gaat zelfs hele kleine confrontaties uit de weg. In mijn beleving wás het niet eens een confrontatie maar een simpele vaststelling, schouders ophalen en vreten maar. Dit is teveel de brave kant op.

Ik ben niet iemand die zou zeggen dat ze tegengas nodig heeft. Helemaal niet zelfs, liever iemand die eerder geneigd is om mij te accepteren zoals ik ben. Maar dit is geen goed voorteken. Hij zal teveel accepteren en zijn eigen behoeften altijd na de mijne plaatsen. Op termijn zou ik hem steeds vaker testen om de confrontatie te zoeken. Ik wil meer pit. Had hij maar gezegd 'je hebt gelijk maar als je een scene gaat trappen ben ik weg', of zoiets.
Okay na dit gelezen te hebben vind ik je echt definitief RAAR! Naar aanleiding van bovenstaande twijfelen aan een potentiele relatie kandidaat. Denk eens even aan allen pluspunten en zet dat eens af tegen de minpunten. Nu lijkt het net alsof jij (en vele met jou trouwens) alles naar jou hand wil zetten en in jou straatje moet passen. Nou schat zo werkt het niet!

Om zoiets benulligs al twijfelen aan of hij het wel is is gewoon kul. Ik zou namelijk ook geen moeite gaan steken in zo'n verkoopdoos. Laat dr lekker chagerijnen en in haar soep gaarkoken met haar onderbetaalde kut baantje en een irritante baas.
pi_92854817
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 02:41 schreef Keep_Walking het volgende:
Je hebt al dat, omdat hij dat zei over een dat friet meisje? Tja... da's gewoon achterlijk. Ik denk dat 95% van de mensen zo had gereageerd.
En van de resterende 5 was 4% bij het zíen van de McDonalds al omgekeerd en naar huis gegaan :+.

En 1% had hetzelfde gereageerd als Seven, had dat frietwijf vol met een stoel op de bek getimmerd en had vervolgens een huwelijksaanzoek gekregen.
I was an atheist until I realized I was God
  woensdag 16 februari 2011 @ 09:34:11 #153
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_92856374
Damn....Lijkt wel een soap :D

Zijn jullie inmiddels al getrouwd Seven _O-
pi_92856387
Gisteren de 2e 'date' gehad :) was weer erg geslaagd. Ik denk dat we elkaar wel vaker zullen zien
  woensdag 16 februari 2011 @ 09:37:10 #155
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_92856442
quote:

[..]

Je hebt al dat, omdat hij dat zei over een dat friet meisje? Tja... da's gewoon achterlijk. Ik denk dat 95% van de mensen zo had gereageerd.
Het lijkt me dat het een voorbeeld is van iets wat gewoon speelt. Dat is moeilijk uit te leggen, maar dit geeft het goed weer. Ik herken het overigens wel, ik heb ook zo'n periode gehad.
Verklaart trouwens ook meteen waarom er tijdens de eerste tig dates alleen maar gefriemeld is, hij heeft gewoon de ballen niet om er een punt van te maken.

En nee, 95% van de mensen zou Seven gewoon gelijk geven als ze even loopt te klagen over een onbeschofte muts. Waarom zou je zo iemand moeten beschermen?
  woensdag 16 februari 2011 @ 10:01:11 #156
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_92857071
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 09:37 schreef Neelix het volgende:

[..]

Het lijkt me dat het een voorbeeld is van iets wat gewoon speelt. Dat is moeilijk uit te leggen, maar dit geeft het goed weer. Ik herken het overigens wel, ik heb ook zo'n periode gehad.
Verklaart trouwens ook meteen waarom er tijdens de eerste tig dates alleen maar gefriemeld is, hij heeft gewoon de ballen niet om er een punt van te maken.

En nee, 95% van de mensen zou Seven gewoon gelijk geven als ze even loopt te klagen over een onbeschofte muts. Waarom zou je zo iemand moeten beschermen?
Hear, hear! Seven illustreert hier gewoon vrij aardig wat er speelt. Een anekdote. Dan moet niet iedereen die anekdote aangrijpen om te zeggen "ja, als je het daaaarom uitmaakt!"

@Glen, goed te horen - doe eens wat details! Tweede keer gezoend dus?
Overal verstand van.
  woensdag 16 februari 2011 @ 10:33:49 #157
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_92857896
quote:

[..]

Beschermen? Ik zie dat niet als beschermen. Ik zie dat meer als "hey, we zijn hier op een date om het gezellig te hebben, vergeet that kutwijf en laten we het gezellig houden". En ik tja, ik denk dat 95% zo zouden denken. De ene zegt "ja, wat een kuthoer, he?" en de andere zegt "Nja, boeien" en nog een ander zegt "nja, misschien bedoelde ze het niet zo". Het doel is niet om dat onbeschofte muts te beschermen, maar om gewoon door te gaan met het date en wat narigheden te vergeten.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 16 februari 2011 @ 10:38:58 #158
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92858024
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 02:01 schreef GSbrder het volgende:

[..]

*topic doorgelozen*
Je zoekt weer een alpha-male?
Nee. Maar iemand die schrikt van slechts een negatieve vaststelling en dat gaat proberen te sussen, is bij mij niet aan het juiste adres.

quote:

[..]

IK zei dat over die graftak-patatbakster. HIJ schrok en probeerde direct de situatie te kalmeren.
Resistance is futile.
pi_92858061
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 10:01 schreef macondo het volgende:
@Glen, goed te horen - doe eens wat details! Tweede keer gezoend dus?
Laten we zeggen van het een kwam het ander... :P
En verder tis gewoon een leuke, lieve meid.
pi_92858116
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 10:01 schreef macondo het volgende:
Hear, hear! Seven illustreert hier gewoon vrij aardig wat er speelt. Een anekdote. Dan moet niet iedereen die anekdote aangrijpen om te zeggen "ja, als je het daaaarom uitmaakt!"
Als dit dan de best illustrerende anekdote is, ben ik benieuwd naar de mindere :9.
pi_92858147
quote:
2s.gif Op woensdag 16 februari 2011 10:38 schreef Seven. het volgende:
IK zei dat over die graftak-patatbakster. HIJ schrok en probeerde direct de situatie te kalmeren.
Nah, als je het zo uitlegt; inderdaad, wat een ongelooflijke klapmongool.

Dat zoiets überhaupt zonder begeleiding over straat mag :?.
  woensdag 16 februari 2011 @ 10:47:55 #162
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92858235
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 07:42 schreef Wicked-Game het volgende:

[..]

Okay na dit gelezen te hebben vind ik je echt definitief RAAR! Naar aanleiding van bovenstaande twijfelen aan een potentiele relatie kandidaat. Denk eens even aan allen pluspunten en zet dat eens af tegen de minpunten. Nu lijkt het net alsof jij (en vele met jou trouwens) alles naar jou hand wil zetten en in jou straatje moet passen. Nou schat zo werkt het niet!

Om zoiets benulligs al twijfelen aan of hij het wel is is gewoon kul. Ik zou namelijk ook geen moeite gaan steken in zo'n verkoopdoos. Laat dr lekker chagerijnen en in haar soep gaarkoken met haar onderbetaalde kut baantje en een irritante baas.
:*

Ik heb ook geen moeite gestoken in die patatbakster. Ik stelde enkel terecht vast dat het een onbeleefd kreng was.

quote:
12s.gif Op woensdag 16 februari 2011 07:45 schreef kastanova het volgende:

[..]

En van de resterende 5 was 4% bij het zíen van de McDonalds al omgekeerd en naar huis gegaan :+.

En 1% had hetzelfde gereageerd als Seven, had dat frietwijf vol met een stoel op de bek getimmerd en had vervolgens een huwelijksaanzoek gekregen.
Mja, het feit dat we bij een fucking friettent stonden is ook niet al te sexy, nee. Maar de komende 1,5 jaar studeert hij nog dus ik zal dat ofwel moeten accepteren ofwel ermee stoppen.

Het hele voorval illustreert nu al dat we niet bij elkaar passen. Ik spreek nog een paar keer met hem af maar ik heb wel besloten dat ik hier niet enorm in ga investeren.

quote:

[..]

Juist. Als hij bij zo iets kleins (enkel een vaststelling, niet eens een confrontatie) al zo'n schrikreactie vertoont, hoe reageert hij dan als we eens ruzie hebben? Gaat hij dan apathisch in een hoekje kruipen, of zegt hij bij werkelijk alles 'ja maar is toch niet erg'. Iemand die álle relativeert past niet bij mij. Voorlopige conclusie is simpelweg dat hij teveel van het goeie in zich heeft.
Resistance is futile.
pi_92858309
quote:
2s.gif Op woensdag 16 februari 2011 10:47 schreef Seven. het volgende:
Het hele voorval illustreert nu al dat we niet bij elkaar passen.
+

quote:
Ik spreek nog een paar keer met hem af
+

quote:
maar ik heb wel besloten dat ik hier niet enorm in ga investeren.
=

+3 Kansloos

Kom op meid, zeg me aub dat je dit soort onzin alleen maar post om ons op te naaien :').
  woensdag 16 februari 2011 @ 10:52:22 #164
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92858341
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 10:33 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Beschermen? Ik zie dat niet als beschermen. Ik zie dat meer als "hey, we zijn hier op een date om het gezellig te hebben, vergeet that kutwijf en laten we het gezellig houden". En ik tja, ik denk dat 95% zo zouden denken. De ene zegt "ja, wat een kuthoer, he?" en de andere zegt "Nja, boeien" en nog een ander zegt "nja, misschien bedoelde ze het niet zo". Het doel is niet om dat onbeschofte muts te beschermen, maar om gewoon door te gaan met het date en wat narigheden te vergeten.
:')

Hij zei niet 'nja boeien', hij zei 'ja, laat haar maar, zij kan er niets aan doen, ze doet haar werk niet graag, ze zit niet lekker in haar vel waarschijnlijk' en weet ik wat nog meer voor smoesjes. Ik betaal dat kreng niet om onbeleefd behandeld te worden. Ik wil gewoon mijn friet en cheeseburger en als iemand mij onbeleefd behandeld dan wil ik dat simpelweg vast kunnen stellen, zonder dat de ander het gevoel heeft dat het afbreuk doet aan de sfeer. Heeft de ander wel dat gevoel, dan is zijn zieltje iets te teer voor mijn onbenullig handelen. Ik zou hem constant kwetsen.
Resistance is futile.
  woensdag 16 februari 2011 @ 10:54:40 #165
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_92858430
Seven, ga je niet zo lopen verdedigen joh. Je wil hem gewoon niet. End of fuckin' story.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  woensdag 16 februari 2011 @ 10:54:41 #166
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92858431
quote:
10s.gif Op woensdag 16 februari 2011 10:51 schreef kastanova het volgende:

[..]

+

[..]

+

[..]

=

+3 Kansloos

Kom op meid, zeg me aub dat je dit soort onzin alleen maar post om ons op te naaien :').
Niet om jullie op te naaien. Ik ga nu ook weer niet aan de hand van 1 miniem voorval zeggen 'nee sorry'. Ik ben nu eenmaal wisselvallig, en wie weet ontdek ik een eigenschap in hem die dit compenseert. Maar het verandert wel de intentie van 'ontdekken of het serieus kan worden' naar 'eens zien hoe lang ik het nog leuk vind' en daar heb ik nog wel een paar afspraakjes voor nodig.
Resistance is futile.
  woensdag 16 februari 2011 @ 10:55:21 #167
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92858457
quote:
3s.gif Op woensdag 16 februari 2011 10:54 schreef Garisson72 het volgende:
Seven, ga je niet zo lopen verdedigen joh. Je wil hem gewoon niet. End of fuckin' story.
True. :* . Inderdaad end of story.
Resistance is futile.
pi_92858500
quote:
7s.gif Op woensdag 16 februari 2011 10:54 schreef Seven. het volgende:
Niet om jullie op te naaien. Ik ga nu ook weer niet aan de hand van 1 miniem voorval zeggen 'nee sorry'. Ik ben nu eenmaal wisselvallig, en wie weet ontdek ik een eigenschap in hem die dit compenseert. Maar het verandert wel de intentie van 'ontdekken of het serieus kan worden' naar 'eens zien hoe lang ik het nog leuk vind' en daar heb ik nog wel een paar afspraakjes voor nodig.
Oh wacht...

Dus in feite, om er zomaar eens een @random metafoor in te gooien, ga je met een paperclip in het stopcontact porren totdat je het niet meer fijn vindt?

Nee okay, dat dat even duidelijk is...
  woensdag 16 februari 2011 @ 11:01:39 #169
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92858677
quote:
14s.gif Op woensdag 16 februari 2011 10:56 schreef kastanova het volgende:

[..]

Oh wacht...

Dus in feite, om er zomaar eens een @random metafoor in te gooien, ga je met een paperclip in het stopcontact porren totdat je het niet meer fijn vindt?

Nee okay, dat dat even duidelijk is...
Wijsneus. Het komt er simpel gezegd op neer dat ik hem niet direct afschrijf maar dat ik nu wel betwijfel of dit iemand is die ik aan mijn ouders voor zou stellen.
Resistance is futile.
pi_92858840
quote:
7s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:01 schreef Seven. het volgende:

[..]

Wijsneus. Het komt er simpel gezegd op neer dat ik hem niet direct afschrijf maar dat ik nu wel betwijfel of dit iemand is die ik aan mijn ouders voor zou stellen.
En wat hebben diezelfde ouders je ooit geleerd? => "Bij twijfel, niet doen."

Kom op MLI, we weten allebei dat het totaal geen kans van slagen heeft als je in dit stadium al dusdanig aan het twijfelen bent...
Dus wie wil je voor de gek houden?
Energieverspilling voor jou en nog belangrijk; ronduit naar en oneerlijk voor hem.
  woensdag 16 februari 2011 @ 11:07:35 #171
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_92858871
Dit illustreert maar weer eens goed dat vrouwen overal een probleem van kunnen maken.

Ik denk dat die gozer maar blij moet zijn dat Seven er geen werk van wil maken. Wat wil je met zo'n wisselvallige muts?
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  woensdag 16 februari 2011 @ 11:08:30 #172
57047 macondo
pi_92858898
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 10:40 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Laten we zeggen van het een kwam het ander... :P
Ohh geneukt op de tweede date!

quote:
En verder tis gewoon een leuke, lieve meid.
Leuk en lief, dat zijn natuurlijk alle vrouwen met uitzondering van Seven. Hoop dat er nog wat enthousiastere woorden gaan komen in de toekomst ;)
Overal verstand van.
  woensdag 16 februari 2011 @ 11:08:41 #173
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_92858909
quote:
14s.gif Op woensdag 16 februari 2011 10:52 schreef Seven. het volgende:

[..]

:')

Hij zei niet 'nja boeien', hij zei 'ja, laat haar maar, zij kan er niets aan doen, ze doet haar werk niet graag, ze zit niet lekker in haar vel waarschijnlijk' en weet ik wat nog meer voor smoesjes. Ik betaal dat kreng niet om onbeleefd behandeld te worden. Ik wil gewoon mijn friet en cheeseburger en als iemand mij onbeleefd behandeld dan wil ik dat simpelweg vast kunnen stellen, zonder dat de ander het gevoel heeft dat het afbreuk doet aan de sfeer. Heeft de ander wel dat gevoel, dan is zijn zieltje iets te teer voor mijn onbenullig handelen. Ik zou hem constant kwetsen.
Nja, als je hem niet wil, wil je hem niet.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 16 februari 2011 @ 11:11:47 #174
94676 Garisson72
pi_92859022
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:07 schreef goofy_goober het volgende:
Dit illustreert maar weer eens goed dat vrouwen overal een probleem van kunnen maken.

Ik denk dat die gozer maar blij moet zijn dat Seven er geen werk van wil maken. Wat wil je met zo'n wisselvallige muts?
Je draait het om. Ze wil hem niet, en zoekt vervolgens naar redenen om aan te kunnen voeren wáárom ze hem precies niet wil (en die redenen worden er desnoods aan de haren bij gesleept). Dit is iets wat iedereen doet, dus waarom Seven hier door de mangel moet is mij verder een raadsel.
  woensdag 16 februari 2011 @ 11:14:24 #175
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_92859113
Omdat ze van een microbe een mammoet maakt en denkt te weten hoe die gozer in elkaar steekt adhv één nietszeggend zinnetje. Door de mangel halen vind ik trouwens wel een beetje overdreven.
  woensdag 16 februari 2011 @ 11:14:48 #176
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_92859129
quote:
14s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:11 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Je draait het om. Ze wil hem niet, en zoekt vervolgens naar redenen om aan te kunnen voeren wáárom ze hem precies niet wil (en die redenen worden er desnoods aan de haren bij gesleept). Dit is iets wat iedereen doet, dus waarom Seven hier door de mangel moet is mij verder een raadsel.
Het maakt niet uit, als je hem niet wilt, wilt ze hem niet. Maar het is wel een vreemde conclusie om te trekken, daarom maakte ik ook een opmerking erover. Dat iemand op een date niet gaat lopen zeggen "jazekers, het is kankerhoer" is geen teken dat hij tijdens de rest van de relatie een als een mietje in een hoek gaat kruipen bij elke ruzie. Maar goed, we waren daar niet en we hebben ook zijn lichaamstaal niet gezien. Misschien is hij wel zo'n type.
  woensdag 16 februari 2011 @ 11:17:05 #177
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92859186
quote:
2s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:06 schreef kastanova het volgende:

[..]

En wat hebben diezelfde ouders je ooit geleerd? => "Bij twijfel, niet doen."

Kom op MLI, we weten allebei dat het totaal geen kans van slagen heeft als je in dit stadium al dusdanig aan het twijfelen bent...
Dus wie wil je voor de gek houden?
Energieverspilling voor jou en nog belangrijk; ronduit naar en oneerlijk voor hem.
Ik zal toch op zijn minst nog eens af moeten spreken om te zeggen dat we niet verder gaan. Dat sms-en zou ronduit lullig zijn.
Resistance is futile.
  woensdag 16 februari 2011 @ 11:20:37 #178
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_92859326
Mja, zoals ik al zei moet die gozer maar blij zijn. Wat heb je aan zo'n twijfelaar?

Hoewel ik, adhv je verhaaltje, van mening ben dat jij lijdt aan bindingsangst en zodra het wat serieuzer wordt je uitwegen gaat zoeken om het vroegtijdig af te kappen. Dat is zo duidelijk als wat. :Y
  woensdag 16 februari 2011 @ 11:27:36 #179
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92859578
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:14 schreef goofy_goober het volgende:
Omdat ze van een microbe een mammoet maakt en denkt te weten hoe die gozer in elkaar steekt adhv één nietszeggend zinnetje. Door de mangel halen vind ik trouwens wel een beetje overdreven.
Ik baseer het niet enkel daarop.

-We hebben een serieus gesprek gehad waaruit blijkt dat hij binnen zijn gezin altijd de bemiddelaar is geweest. Ik heb niet de illusie dat ik hem kan veranderen en het is gewoon een schatje dus hij MOET ook helemaal niet veranderen.

-Hij is 6 jaar jonger dan ik. Hij studeert, ik werk. Hij woont thuis, ik woon al 11 jaar op mezelf.

-Dat leeftijdsverschil valt niet weg. Het blijft me opvallen en over een tijdje gaat mij dat storen.

-Ik voorzie een relatie waarin hij zich steeds aan zal passen, waarin ik steeds over hem heen wals en tegen de tijd dat ik klaar ben voor kindjes gaat hij zijn vrijheid terecht terugwillen.

En ik heb absoluut geen bindingsangst. Verlatingsangst heb ik tot op bepaalde hoogte wel, maar dat komt alleen tot uiting als ik weer eens een klootzak date.
Resistance is futile.
  woensdag 16 februari 2011 @ 11:28:59 #180
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_92859635
quote:
7s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:27 schreef Seven. het volgende:

[..]

-We hebben een serieus gesprek gehad waaruit blijkt dat hij binnen zijn gezin altijd de bemiddelaar is geweest. Ik heb niet de illusie dat ik hem kan veranderen.

-Hij is 6 jaar jonger dan ik. Hij studeert, ik werk. Hij woont thuis, ik woon al 11 jaar op mezelf.

-Dat leeftijdsverschil valt niet weg. Het blijft me opvallen en over een tijdje gaat mij dat storen.

-Ik voorzie een relatie waarin hij zich steeds aan zal passen, waarin ik steeds over hem heen wals en tegen de tijd dat ik klaar ben voor kindjes gaat hij zijn vrijheid terecht terugwillen.

En ik heb absoluut geen bindingsangst. Verlatingsangst heb ik tot op bepaalde hoogte wel, maar dat komt alleen tot uiting als ik weer eens een klootzak date.
Dat zijn veel betere reden om te twijfelen.
  woensdag 16 februari 2011 @ 11:35:52 #181
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92859911
quote:
14s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:11 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Dit is iets wat iedereen doet, dus waarom Seven hier door de mangel moet is mij verder een raadsel.
Duidelijk toch? De mannen hier hebben een enorme e-penis maar ze lijken in de praktijk eerder op de jongen die nu ineens amper meer kans maakt. M.u.v. kastanova natuurlijk :7 .
Resistance is futile.
pi_92859918
quote:
7s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:17 schreef Seven. het volgende:
Ik zal toch op zijn minst nog eens af moeten spreken om te zeggen dat we niet verder gaan. Dat sms-en zou ronduit lullig zijn.
Euuuuuh....

quote:
2s.gif Op woensdag 16 februari 2011 10:47 schreef Seven. het volgende:
Ik spreek nog een paar keer met hem af
Je gaat hem iedere komende date 1 woord geven waarmee hij dan uiteindelijk "Ik... Wil... Je... Niet... Meer... Zien..." kan spellen ofzo?
  woensdag 16 februari 2011 @ 11:38:54 #183
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_92860031
quote:

[..]

-We hebben een serieus gesprek gehad waaruit blijkt dat hij binnen zijn gezin altijd de bemiddelaar is geweest. Ik heb niet de illusie dat ik hem kan veranderen en het is gewoon een schatje dus hij MOET ook helemaal niet veranderen.

Oh god, hij is zeker te lief? :D Heb je die dooddoener ook weer.
pi_92860092
quote:
7s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:35 schreef Seven. het volgende:
M.u.v. kastanova natuurlijk :7 .
Sowieso wel een handig uitgangspunt om te hanteren in de toekomst:

Doet een man iets:
- kuts/naars/doms
- verprutst/verliest hij iets
- Wil je hem dissen/kwijt raken/slaan

=> Dat was bij mij nooit gebeurd.
  woensdag 16 februari 2011 @ 11:48:57 #185
57047 macondo
pi_92860447
quote:

Ik zou never nooit daten met iemand die bij haar ouders woont. Onder Fokkers is thuiswonen vrij gebruikelijk - maar ik ga liever niet met dat soort mensen om. Ik hecht aan mijn vrijheid, en iemand die elke avond aanschuift bij moeders pot kennelijk niet.
Overal verstand van.
pi_92860667
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:48 schreef macondo het volgende:
Ik zou never nooit daten met iemand die bij haar ouders woont. Onder Fokkers is thuiswonen vrij gebruikelijk - maar ik ga liever niet met dat soort mensen om. Ik hecht aan mijn vrijheid, en iemand die elke avond aanschuift bij moeders pot kennelijk niet.
En daarnaast; de tijd van ontbijten met je schoonouders heb ik een jaartje of 10 geleden toch al wel achter me gelaten...

Ironie: Dit typ ik terwijl ik al weer 3 dagen bij m'n succesvolle date van laatst zit. In het huis van haar vader.

Ter verdediging:
- Haar ex-vriend heeft het huis gehouden, zij de auto.
- Haar vader woont bij zijn vriendin in
- Regendouche + zwart natuursteen door het gehele huis + vloerverwarming

:+.
  woensdag 16 februari 2011 @ 11:58:01 #187
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92860734
quote:
7s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:36 schreef kastanova het volgende:

[..]

Euuuuuh....

[..]

Je gaat hem iedere komende date 1 woord geven waarmee hij dan uiteindelijk "Ik... Wil... Je... Niet... Meer... Zien..." kan spellen ofzo?
Nou ja, ik zie wel wanneer. Als het echt leuk is de volgende keer dat ik hem zie, dan laat ik dat bommetje (nog) niet afgaan.
Resistance is futile.
  woensdag 16 februari 2011 @ 11:58:02 #188
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92860735
Op aanraden van Kasta ( ;) ) zal ik hier ook eens gaan posten.
Daten! Ik lach me af en toe helemaal gek!
Ben nog niet zo lang single, heb geen notie wat ik wil, maar date wel...

Heb 3 dates achter de rug, 3 zeer verschillende mannen.
En dus ook 3 zeer verschillende dates.
pi_92860814
quote:
7s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:58 schreef Seven. het volgende:
Nou ja, ik zie wel wanneer. Als het echt leuk is de volgende keer dat ik hem zie, dan laat ik dat bommetje (nog) niet afgaan.
En dat vind je ook daadwerkelijk eerlijk tegenover hem?

[insert alvast een riedeltje van Seven waarbij ze gaat beweren dat het eventueel nog goed gaat komen]
pi_92860852
quote:
7s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:58 schreef Schilderijtje het volgende:
Op aanraden van Kasta ( ;) ) zal ik hier ook eens gaan posten.
Daten! Ik lach me af en toe helemaal gek!
Ben nog niet zo lang single, heb geen notie wat ik wil, maar date wel...

Heb 3 dates achter de rug, 3 zeer verschillende mannen.
En dus ook 3 zeer verschillende dates.
Vertel er even bij dat wij nog niet gedate hebben, anders beschouwt men je direct al als verpest voor het leven :o.
  woensdag 16 februari 2011 @ 12:01:58 #191
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_92860882
quote:
7s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:35 schreef Seven. het volgende:

[..]

Duidelijk toch? De mannen hier hebben een enorme e-penis maar ze lijken in de praktijk eerder op de jongen die nu ineens amper meer kans maakt. M.u.v. kastanova natuurlijk :7 .
Nope want die jongen kan alleen via internet een date regelen, ik regel ze gewoon IRL.
  woensdag 16 februari 2011 @ 12:03:19 #192
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92860924
quote:
5s.gif Op woensdag 16 februari 2011 12:00 schreef kastanova het volgende:

[..]

En dat vind je ook daadwerkelijk eerlijk tegenover hem?

[insert alvast een riedeltje van Seven waarbij ze gaat beweren dat het eventueel nog goed gaat komen]
Zolang ik nog niet 100% overtuigd ben, vind ik het niet oneerlijk, nee.

:*

Jij bent echt briljant in het voorspellen van clichés trouwens. _O_
Resistance is futile.
  woensdag 16 februari 2011 @ 12:03:56 #193
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92860942
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 12:01 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nope want die jongen kan alleen via internet een date regelen, ik regel ze gewoon IRL.
Het feit dat je er zelfs maar op reageert toont al aan dat je je aangesproken voelt.
Resistance is futile.
  woensdag 16 februari 2011 @ 12:06:58 #194
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_92861044
quote:
4s.gif Op woensdag 16 februari 2011 12:01 schreef kastanova het volgende:

[..]

Vertel er even bij dat wij nog niet gedate hebben, anders beschouwt men je direct al als verpest voor het leven :o.
Ok... :D
Ik heb niet gedate met Kasta.
Heb hem 1 keer gezien irl, maar dat had een andere rede...

En verpest voor het leven? Zal wel meevallen, toch? :D
pi_92861092
Der is maar 1 ding duidelijk aan dit verhaal, naja 2 dingen.. Seven, jij weet echt niet wat je wilt en zoekt een uitvlucht.. (bindingsangst, kun je dat ook wel noemen)

En wat ik nog het ergste vind is eigenlijk dat je die jongen dus wel heel oneerlijk behandeld.. Moet je je even in zijn positie verplaatsen.. Wat zou jij vinden als jou date zo zou denken..

Ok, waarschijnlijk zou je het volkomen begrijpen van hem.. Maar dan ben je echt 1 van de weinige..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_92861187
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 12:01 schreef Keep_Walking het volgende:
Ja man inderdaad, ik weet nog goed dat ik destijds met behulp van irc en m'n 14,4kb/s inbelmodempje al online de chickies zat te playen :9.

In die tijd wees je dikke wijven niet puur af vanwege hun gewicht, maar vanwege het feit dat hun foto er 2 dagen langer over deed om te downloaden :{w.
  woensdag 16 februari 2011 @ 12:11:54 #197
94676 Garisson72
pi_92861203
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 12:08 schreef J0ycie88 het volgende:
En wat ik nog het ergste vind is eigenlijk dat je die jongen dus wel heel oneerlijk behandeld.. Moet je je even in zijn positie verplaatsen.. Wat zou jij vinden als jou date zo zou denken..
Ja joh, het leven is oneerlijk. Boo-fuckin'-hoo. :').
pi_92861236
quote:
11s.gif Op woensdag 16 februari 2011 12:06 schreef Schilderijtje het volgende:
En verpest voor het leven? Zal wel meevallen, toch? :D
Naja, ligt er ook een beetje aan welk geloof je hanteert en hoe men daar over zelfmoord denkt.
pi_92861293
quote:
7s.gif Op woensdag 16 februari 2011 12:03 schreef Seven. het volgende:
Zolang ik nog niet 100% overtuigd ben, vind ik het niet oneerlijk, nee.
Het is nota bene bij iedereen in dit topic al 100% duidelijk zonder dat we 1 van jullie beiden uberhaupt kennen :').

quote:
Jij bent echt briljant in het voorspellen van clichés trouwens. _O_
Komt omdat je een clichématig wijf bent trouwens.
  woensdag 16 februari 2011 @ 12:27:10 #200
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_92861772
Maakt het in deze tijden overigens nog wat uit of je nou een date via een chatsite regelt of irl? Een date is een date.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')