Dat dacht ik dus ook , klinkt als skippy en hupt als skippy, het is skippy in een valentijnspakquote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:36 schreef Schenkstroop het volgende:
-weggejorist-
[ Bericht 95% gewijzigd door moderator op 14-02-2011 15:39:31 (ideeen ideeen ideeen) ]
Ik geef hem zo wel wat liefdequote:Op maandag 14 februari 2011 15:42 schreef Lienekien het volgende:
Wie geeft Schenkstroop even wat aandacht?
Huh wat?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:43 schreef Scorpie het volgende:
Strawberry heeft toch met Socios liggen ketsen?
Het gerucht ging dat Socios met een ex-mod heeft liggen ketsen. Daar kan ik maar 1 ex-mod bij bedenken en dat is Strawberry.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Met wie heb je dan liggen ketsen?
Psssssst, zullen wij anders samen ketsen, heb je een primeur.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:48 schreef Lienekien het volgende:
Ik weet van niks. Ik ben altijd de laatste die hoort wie met wie heeft liggen dingesen.
Ja, dat is goed. Moet ik wel even op zoek naar mijn knikkers.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Psssssst, zullen wij anders samen ketsen, heb je een primeur.
Sinds wanneer ben ik ooit Mod geweest?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het gerucht ging dat Socios met een ex-mod heeft liggen ketsen. Daar kan ik maar 1 ex-mod bij bedenken en dat is Strawberry.
Ik heet Scorpie!!quote:Op maandag 14 februari 2011 15:54 schreef Lienekien het volgende:
Jeetje Scorpio. Ik ben nog beter op de hoogte dan jij. Ik betrapte je er eerder vandaag nog op dat je Duderella vroeg of ze een vriendje had. Nou, dat wist ik zelfs.
Duderella loopt al even mee, is zelfs nog FA geweest! En ik ben niet single.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heet Scorpie!!
En ik word oudIk dacht dat Straw mod was geweest van 1 of ander EXA subforum ofzo.
En Duderella ken ik niet, dus tja, sue me. Ik weet ook niet eens of jij wel of niet single bent
Ik hoop die strawberry ooit nog eens in een willekeurige trein tegen te komen.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:53 schreef richard_prf het volgende:
Ik hoop die Strawberry ooit nog eens via MSN te hosselen.
Waarom sorry, nu ben ik ook part of the incrowd.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Duderella loopt al even mee, is zelfs nog FA geweest! En ik ben niet single.
Sorry, Scorpie.
En je had nog wel zo`n leuk vriendje. Doet die niets voor Valentijn?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:02 schreef Egeltje92 het volgende:
Ik merk er eigenlijk niks van dat het Valentijn is...
Sorry, omdat ik je naam verkeerd schreef.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom sorry, nu ben ik ook part of the incrowd.
Allang vergeten en vergeven Ienemien.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Sorry, omdat ik je naam verkeerd schreef.
Nee, daar doen we niet aan. Ik weet eigenlijk niet of hij wel zo leuk is hoor. Ik vind hem best leuk maar hij heeft me ook teleurgesteld vorige weekquote:Op maandag 14 februari 2011 16:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En je had nog wel zo`n leuk vriendje. Doet die niets voor Valentijn?
kerelsquote:Op maandag 14 februari 2011 16:04 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
Nee, daar doen we niet aan. Ik weet eigenlijk niet of hij wel zo leuk is hoor. Ik vind hem best leuk maar hij heeft me ook teleurgesteld vorige week.
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:33 schreef Geheimeaanbidder het volgende:
Is het forum zo klein dat julie meteen aan mij denken
Dumpen dan.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:04 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
Nee, daar doen we niet aan. Ik weet eigenlijk niet of hij wel zo leuk is hoor. Ik vind hem best leuk maar hij heeft me ook teleurgesteld vorige week.
Aaaaaaahquote:Op maandag 14 februari 2011 16:04 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohquote:Op maandag 14 februari 2011 16:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jouw manier van posten is altijd opvallend
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:09 schreef Geheimeaanbidder het volgende:
[..]
AaaaaaahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij hebt echt geen zelfrespect he?
Sja, als jij Jane Austen gaat ziten kijken moet je natuurlijk niet raar opkijken als je kerel daar niet bij wil zijn.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:06 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik heb nu lekker Pride en predujice en wat lekkere slagroomtruffels en ga vanavond daar zelf lekker van genieten.
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:09 schreef Geheimeaanbidder het volgende:
[..]
Aaaaaaahwaarom O plus als onderschrift?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben het fok hoertjequote:Op maandag 14 februari 2011 16:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij hebt echt geen zelfrespect he?
De lul. Heb wraakseks met een fokker, dat lucht altijd op!quote:Op maandag 14 februari 2011 16:04 schreef Egeltje92 het volgende:
Neem mijquote:Op maandag 14 februari 2011 16:13 schreef Northside het volgende:
[..]
De lul. Heb wraakseks met een fokker, dat lucht altijd op!
misschien is het beter om mijn maagdelijkheid te bewaren voor iemand waar ik van hou, ook al ben ik al 18... (is dat oud om nog maagd te zijn~?)quote:Op maandag 14 februari 2011 16:13 schreef Northside het volgende:
[..]
De lul. Heb wraakseks met een fokker, dat lucht altijd op!
Veel te oudquote:Op maandag 14 februari 2011 16:14 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
misschien is het beter om mijn maagdelijkheid te bewaren voor iemand waar ik van hou, ook al ben ik al 18... (is dat oud om nog maagd te zijn~?)
Extragratis tip vande dag!:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
In elk geval nog lang niet oud genoeg om 'm maar aan een willekeurig Fok!kertje te schenken.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:14 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
misschien is het beter om mijn maagdelijkheid te bewaren voor iemand waar ik van hou, ook al ben ik al 18... (is dat oud om nog maagd te zijn~?)
Nou, aan skippy weggeven is wel een erg altruïstische Valentijnsdaad, nietwaar?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:17 schreef Telecaster het volgende:
[..]
In elk geval nog lang niet oud genoeg om 'm maar aan een willekeurig Fok!kertje te schenken.
Fok houdt ook van jou!quote:Op maandag 14 februari 2011 16:14 schreef Egeltje92 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |