Klopt. Oh, je moet wel goed opletten als mogelijk prooi.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee hoor, kijk maar naar de posthistory.
Psssttssss.. wat arrogantquote:
hoj luek fobo we hebn een hop intreses gemeen zulle we nu msne?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar die stuur je zeker naar elke vrouwelijke FOK!er.
Zo blijf je maagd hequote:Op maandag 14 februari 2011 14:53 schreef richard_prf het volgende:
Ik hoop die Strawberry ooit nog eens via MSN te hosselen.
Heb jij daar voor gezorgd?quote:
Uh-oh. Ik ben een van die stelletjes (nou ja, een half stelletje natuurlijk) vanavond.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Moet vandaag zelfs werken in de bios, waar nu met valentijn allemaal stelletjes komen.
Was het de cafesnol ?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:09 schreef richard_prf het volgende:
Rustig maar gast. Ik ben geen hoerenloper.
Waarom zou ik dat erg vinden?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:08 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Uh-oh. Ik ben een van die stelletjes (nou ja, een half stelletje natuurlijk) vanavond.
Alvast sorry voor alles.
Achquote:Op maandag 14 februari 2011 15:12 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Waar is die van jou? Al die insinuaties, foei.
Niet, mag ik hopen. 't Was ook geen al te serieuze opmerking.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat erg vinden?
Ben jij de kloon van skippy22?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |