En op de radio. En op mijn werk.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Onzin ik merk er altijd vrij weinig van. Alleen op TV gaan ze het er de hele dag over hebben.
doe er je voordeel mee. ga vroeg naar je werk en leg een lief kaartje neer bij de dame met de grootste tieten die je af en toe aankijkt. zet je naar er niet onder maar bedenk een fijne tekst dat je haar tepels wilt likken of zo.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:49 schreef richard_prf het volgende:
[..]
En op de radio. En op mijn werk.
Gewoon wat blikjes euroshopper bier (of ander alcohol), wat films, games. Dag van tevoren alles in huis halen, alle gordijnen dicht, telefoons uit, deuren op slot en vooral niet gaan forummen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:23 schreef lovelife1990 het volgende:
Maandag Valentijn, echt heel leuk voor alle verliefde stelletjes! Maar ik ben helemaal alleen, hoe moet ik deze dag overleven, zonder me rot en alleen te voelen?
Een leuke valentijns date misschien? (ik val op half-bloedjes ;p)
Je bent toch vrij?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:49 schreef richard_prf het volgende:
[..]
En op de radio. En op mijn werk.
hoe subtielquote:
Oh darling. We must stop meeting this way.quote:
Nee waarom zou ik?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:09 schreef Northside het volgende:
Nog iemand die zich bijzonder eenzaam en mislukt voelt vandaag? (richard_prf gelieve niet te antwoorden)
Alleen naar jouquote:Op maandag 14 februari 2011 14:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
I'm touched.
Maar die stuur je zeker naar elke vrouwelijke FOK!er.
Hij heeft speciaal voor jou vandaag een account aangemaakt. Nog maar 4 posten.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
I'm touched.
Vandaag, was Valentijn nie gister?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:23 schreef lovelife1990 het volgende:
Maandag Valentijn, echt heel leuk voor alle verliefde stelletjes! Maar ik ben helemaal alleen, hoe moet ik deze dag overleven, zonder me rot en alleen te voelen?
Een leuke valentijns date misschien? (ik val op half-bloedjes ;p)
Posten nog wel.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:32 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Hij heeft speciaal voor jou vandaag een account aangemaakt. Nog maar 4 posten.
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
I'm touched.
Ja ik.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:09 schreef Northside het volgende:
Nog iemand die zich bijzonder eenzaam en mislukt voelt vandaag? (richard_prf gelieve niet te antwoorden)
Klopt. Oh, je moet wel goed opletten als mogelijk prooi.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee hoor, kijk maar naar de posthistory.
Psssttssss.. wat arrogantquote:
hoj luek fobo we hebn een hop intreses gemeen zulle we nu msne?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Zo blijf je maagd hequote:Op maandag 14 februari 2011 14:53 schreef richard_prf het volgende:
Ik hoop die Strawberry ooit nog eens via MSN te hosselen.
Heb jij daar voor gezorgd?quote:
Uh-oh. Ik ben een van die stelletjes (nou ja, een half stelletje natuurlijk) vanavond.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Moet vandaag zelfs werken in de bios, waar nu met valentijn allemaal stelletjes komen.
Was het de cafesnol ?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:09 schreef richard_prf het volgende:
Rustig maar gast. Ik ben geen hoerenloper.
Waarom zou ik dat erg vinden?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:08 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Uh-oh. Ik ben een van die stelletjes (nou ja, een half stelletje natuurlijk) vanavond.
Alvast sorry voor alles.
Achquote:Op maandag 14 februari 2011 15:12 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Waar is die van jou? Al die insinuaties, foei.
Niet, mag ik hopen. 't Was ook geen al te serieuze opmerking.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat erg vinden?
Ben jij de kloon van skippy22?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |