Och erm.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:45 schreef Lienekien het volgende:
Ook leuk, de poll als je vandaag uitlogt van MijnING: Hoeveel geld geeft u voor Valentijnsdag uit aan uw partner dit jaar? Eerste antwoordmogelijkheid: Ik heb geen partner.
Je zou er toch accuut een kuthumeur van krijgen.quote:
Welnee. Daar is meer voor nodig.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je zou er toch accuut een kuthumeur van krijgen.
Ik ben maandag vrij.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:53 schreef friekin_ het volgende:
Wat dacht je van werken. Tis immers een maandag.
Nee ik ga de hele dag Wii sports spelen tot ik helemaal kapot ben en daarna ga ik een film kijken, beetje gamen, pizza bestellen, nog meer films kijken in combinatie met alcohol en dan rond een uur of 10 slapen.quote:
Klinkt als een puik plan. Ik lig waarschijnlijk op bed met een ziek hoofdquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:10 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee ik ga de hele dag Wii sports spelen tot ik helemaal kapot ben en daarna ga ik een film kijken, beetje gamen, pizza bestellen, nog meer films kijken in
combinatie met alcohol en dan rond een
uur of 10 slapen.
Dat is volgens mij een heel oud gezegde.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:24 schreef iBenny het volgende:
Pluk een roos,
zet 'm op je hoed,
dan voel je je morgen weer goed
Het is een kinderrijmpje dat eigenlijk begint met: 'ben je boos?'quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:28 schreef galtfactory het volgende:
[..]
Dat is volgens mij een heel oud gezegde.
Ik heb ooit ergens op een muur geklad zien staan:quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is een kinderrijmpje dat eigenlijk begint met: 'ben je boos?'
ik doe er niet aan mee. woonde een tijd in amerika en kreeg toen ook valentijns briefjes etc. maar het was idd zeker niet bedoeld om je geliefde, die je al hebt, te verwennen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:44 schreef Godshand het volgende:
Valentijnsdag.
Vroeger was het alleen de dag om anoniem een kaartje te sturen naar je grote Liefde of een anoniem kaartje te ontvangen van een onbekende liefde.
Nu moet je de halve wereld in de schijnwerpers stellen en als je geliefde geen 3D TV krijgt op die dag, is Valentijn wel erg mislukt, niet?
Onzin ik merk er altijd vrij weinig van. Alleen op TV gaan ze het er de hele dag over hebben.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:17 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee je word te vaak geconfronteerd met je eigen falen.
Als ze anoniem zijn, wat heb je er dan aan om ze te versturen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:30 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dit dus.
Je zou gewoon een paar anonieme kaartjes naar subjects of intrest kunnen sturen, dat was ooit eens de bedoeling van valentijnsdag.
Willen alle halfbloedjes maandag een lieve PM sturen? Dan heb je ook weer een goede daad verrichtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:23 schreef lovelife1990 het volgende:
Maandag Valentijn, echt heel leuk voor alle verliefde stelletjes! Maar ik ben helemaal alleen, hoe moet ik deze dag overleven, zonder me rot en alleen te voelen?
Een leuke valentijns date misschien? (ik val op half-bloedjes ;p)
neemt niet weg dat je de mannen die je lekker vindt anoniem kunt mailen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:00 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik ben bij mijn ouders met valentijnsdag
dát is de echte valentijn gedachte. hooguit geef je een kleine hint.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:30 schreef Joris85 het volgende:
[..]
Als ze anoniem zijn, wat heb je er dan aan om ze te versturen?
ohja? Hoe dan?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
neemt niet weg dat je de mannen die je lekker vindt anoniem kunt mailen.
met een kaartje zonder je naam er onder te schrijven? maar wel een voorval te beschrijven waardoor je ze leuk begon te vinden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |