Hij is in ieder geval geen klootzak. Voor mij geen alfa mannetjes meer hoor, dat werkt toch niet omdat ik in dat soort relaties constant het gevoel heb dat ik voor mezelf op moet komen => veel ruzie en weinig vertrouwen van mijn kant => constant labiel gedrag van mijn kant. Met betrouwbare mannetjes heb ik dat probleem na paar maanden niet meer. En ik krijg de indruk dat hij zijn schouders op zal halen en precies zijn eigen kop zal volgen.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:22 schreef macondo het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat ie later op commando het vuilnis buiten zet / doucheputje schoonmaakt / boodschappen doet / whatever. Volgzaam type. Ideaal
Weet je uberhaupt zelf wel wat je nu wel of niet wilt... ik ontdek zoveel tegenstrijdighedenquote:Op maandag 14 februari 2011 14:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval geen klootzak. Voor mij geen alfa mannetjes meer hoor, dat werkt toch niet omdat ik in dat soort relaties constant het gevoel heb dat ik voor mezelf op moet komen => veel ruzie en weinig vertrouwen van mijn kant => constant labiel gedrag van mijn kant. Met betrouwbare mannetjes heb ik dat probleem na paar maanden niet meer. En ik krijg de indruk dat hij zijn schouders op zal halen en precies zijn eigen kop zal volgen.
Ik snap niet waar jullie zo moeilijk doen trouwens. Jullie zijn niet de lul, toch?
Oeh, ik heb er zelfs nog een totaal andere stelling/conclusie overquote:Op maandag 14 februari 2011 14:22 schreef macondo het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat ie later op commando het vuilnis buiten zet / doucheputje schoonmaakt / boodschappen doet / whatever. Volgzaam type. Ideaal
Nu al gefrustreerdquote:
De meeste mannen hier beelden zich even een date met jou in, en nu gaan ze zweten...quote:Op maandag 14 februari 2011 14:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval geen klootzak. Voor mij geen alfa mannetjes meer hoor, dat werkt toch niet omdat ik in dat soort relaties constant het gevoel heb dat ik voor mezelf op moet komen => veel ruzie en weinig vertrouwen van mijn kant => constant labiel gedrag van mijn kant. Met betrouwbare mannetjes heb ik dat probleem na paar maanden niet meer. En ik krijg de indruk dat hij zijn schouders op zal halen en precies zijn eigen kop zal volgen.
Ik snap niet waar jullie zo moeilijk doen trouwens. Jullie zijn niet de lul, toch?
Vooral als ze weten dat je al 100 man hebt gehadquote:Op maandag 14 februari 2011 14:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oeh, ik heb er zelfs nog een totaal andere stelling/conclusie over.
Even die kerel als uitgangspunt:
Hij ligt in bed met een vrouw waarbij hij al vaker de nodige "hand-en-spandiensten" heeft ontvangen en gegeven.
Die komt vervolgens met een warrig lulverhaal over "serieus nemen" & vertrouwen en dat ze dáárom voorlopig even geen (echte?) seks wil.
Vervolgens reageert hij verbaasd maar heeft hij er alle begrip voor en geeft aan de keuze te respecteren.
Echterrrrr...
Zodra hij de kans krijgt is het respect voor de keuze ook ineens als sneeuw voor de zon verdwenen, vindt hij het noemen van het "principe" niet eens meer de moeite waard en gaat hij er weer vol in mee...
Mijn radar zou dan gaan bliepen als vrouw zijnde...
"Hmmmz, als ik A zeg, zegt hij ook A. Als ik vervolgens echter B doe, is hij A spontaan "vergeten."
Oftewel, hij zegt en doet alles zolang hij je daardoor maar mag palen; hetzij op korte, dan wel langere termijn.
Niet iemand waarbij ik het gehele "serieuze intenties"-dingetje zou gaan hanteren in ieder geval.
Maar hé, ik ben hier om te helpen, dus bij deze een foolproof testje:
Ga de komende 5 keer bij hem slapen en zodra hij weer iets probeert, begin je weer met hetzelfde wauwel-verhaal over geen seks.
Maarrrrrrr... Deze keer ben je er ook consequent in en gebeurt er ook echt níets.
Dus ook geen handwerk, orale verwennerij of handtastelijkheden; uitsluitend lepeltje lepeltje stuff dus.
Ik kan je met 100% zekerheid vertellen dat de 5e ontmoeting er niet gaat komen.
90% zelfs dat je er bij de 3e date al ruzie over krijgt.
En dat terwijl hij het toch "echt, echt, echt respecteerde."
Jaja, zapperdeflap, hoe kan dat nou.
Maar hey, ik ken je al een tijdje dus ik kan ook alvast met 90% zekerheid zeggen dat je weer met een vage reden komt waardoor je de bovenstaande test met geen mogelijkheid kúnt uitvoeren...
Trolletje, tijd om op te rotten. Tot ziens.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:57 schreef Geheimeaanbidder het volgende:
[..]
Vooral als ze weten dat je al 100 man hebt gehad
Het is wel zoquote:Op maandag 14 februari 2011 15:11 schreef macondo het volgende:
[..]
Trolletje, tijd om op te rotten. Tot ziens.
Ik val op klootzakken maar ik wil een betrouwbare vent.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:39 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Weet je uberhaupt zelf wel wat je nu wel of niet wilt... ik ontdek zoveel tegenstrijdigheden
Met dit probleem kampt bijna elke vrouw. De klootzak is geweldig, maar gaat vreemd. De betrouwbare vent gaat niet vreemd, maar is een nerd.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:43 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik val op klootzakken maar ik wil een betrouwbare vent.
Waarom zou ik het testen op de door jou voorgestelde manier? Waarom zou ik het sowieso aan de test onderwerpen? Ik snap dit niet, ik vind zelf dat het lekker gaat dus ik zou wel idioot zijn om hierin naar jullie te luisteren.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oeh, ik heb er zelfs nog een totaal andere stelling/conclusie over.
Even die kerel als uitgangspunt:
Hij ligt in bed met een vrouw waarbij hij al vaker de nodige "hand-en-spandiensten" heeft ontvangen en gegeven.
Die komt vervolgens met een warrig lulverhaal over "serieus nemen" & vertrouwen en dat ze dáárom voorlopig even geen (echte?) seks wil.
Vervolgens reageert hij verbaasd maar heeft hij er alle begrip voor en geeft aan de keuze te respecteren.
Echterrrrr...
Zodra hij de kans krijgt is het respect voor de keuze ook ineens als sneeuw voor de zon verdwenen, vindt hij het noemen van het "principe" niet eens meer de moeite waard en gaat hij er weer vol in mee...
Mijn radar zou dan gaan bliepen als vrouw zijnde...
"Hmmmz, als ik A zeg, zegt hij ook A. Als ik vervolgens echter B doe, is hij A spontaan "vergeten."
Oftewel, hij zegt en doet alles zolang hij je daardoor maar mag palen; hetzij op korte, dan wel langere termijn.
Niet iemand waarbij ik het gehele "serieuze intenties"-dingetje zou gaan hanteren in ieder geval.
Maar hé, ik ben hier om te helpen, dus bij deze een foolproof testje:
Ga de komende 5 keer bij hem slapen en zodra hij weer iets probeert, begin je weer met hetzelfde wauwel-verhaal over geen seks.
Maarrrrrrr... Deze keer ben je er ook consequent in en gebeurt er ook echt níets.
Dus ook geen handwerk, orale verwennerij of handtastelijkheden; uitsluitend lepeltje lepeltje stuff dus.
Ik kan je met 100% zekerheid vertellen dat de 5e ontmoeting er niet gaat komen.
90% zelfs dat je er bij de 3e date al ruzie over krijgt.
En dat terwijl hij het toch "echt, echt, echt respecteerde."
Jaja, zapperdeflap, hoe kan dat nou.
Maar hey, ik ken je al een tijdje dus ik kan ook alvast met 90% zekerheid zeggen dat je weer met een vage reden komt waardoor je de bovenstaande test met geen mogelijkheid kúnt uitvoeren...
Die is er niet. Vroeg of laat accepteer je gewoon dat de klootzak eeuwig en altijd de klootzak zal zijn en dan zie je ineens de charme van een betrouwbare vent die je in je waarde kan laten, die doorgaans meegaand is en veel meer een echte vriend is dan de klootzak ooit kan zijn.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Met dit probleem kampt bijna elke vrouw. De klootzak is geweldig, maar gaat vreemd. De betrouwbare vent gaat niet vreemd, maar is een nerd.
Tsja. Vind die tussenweg maar eens.
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
De meeste mannen hier beelden zich even een date met jou in, en nu gaan ze zweten...
Silenus, geloof je zelf in die Viva tegelwijsheden? Nee toch?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Met dit probleem kampt bijna elke vrouw. De klootzak is geweldig, maar gaat vreemd. De betrouwbare vent gaat niet vreemd, maar is een nerd.
Nou ja, ik heb wel nogal liggen rondsletten natuurlijk, neem aan dat hij daarop doelde. Dat heeft echter nooit tot een relatie geleid omdat ik dat 9 van de 10 keer niet zag zitten en die andere keren waren het gewoon te erge klootzakken. Dus een andere approach kan geen kwaad. Zult toch ergens iets moeten veranderen als je steeds je kop aan dezelfde steen stoot.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:11 schreef macondo het volgende:
[..]
Trolletje, tijd om op te rotten. Tot ziens.
Ah, dan is bij deze kennelijk alvast mijn mysterie opgelost; klootzak, nerd & betrouwbaar in 1quote:Op maandag 14 februari 2011 15:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik vind mijn date van vanavond geen nerd, in ieder geval.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:56 schreef Geheimeaanbidder het volgende:
Er zijn genoeg mannen die geen klootzak zijn of nerd
Nu is het natuurlijk wel zo dat geen enkele klootzak ooit zal toegeven dat hij niet betrouwbaar is.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah, dan is bij deze kennelijk alvast mijn mysterie opgelost; klootzak, nerd & betrouwbaar in 1.
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:50 schreef Seven. het volgende:
Waarom zou ik het testen op de door jou voorgestelde manier? Waarom zou ik het sowieso aan de test onderwerpen? Ik snap dit niet, ik vind zelf dat het lekker gaat dus ik zou wel idioot zijn om hierin naar jullie te luisteren.
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:41 schreef kastanova het volgende:
Maar wel een klootzak ?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:57 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik vind mijn date van vanavond geen nerd, in ieder geval.
Natuurlijk niet, tenminste niet zoals ik het daar stel.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:55 schreef macondo het volgende:
[..]
Silenus, geloof je zelf in die Viva tegelwijsheden? Nee toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |