SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.I was an atheist until I realized I was God
Als hij een beetje vent is zorgt hij zelf voor de condoomsquote:Op maandag 14 februari 2011 10:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als ik een gok moet doen, wordt het een doorsnee strandwandeling (paraplu) + hotel (sexy kleding).
Alhoewel ik het uitgangspunt toch op zijn minst bizar vindt...
Paraplu kan die kerel toch zelf wel regelen lijkt me?
En sexy kleding is in feite de equivalent van "Neem condooms mee."
Seven, je hebt weer een "typische" vent gekozen.
Ik heb geen nachtkastjequote:Op maandag 14 februari 2011 10:59 schreef Silenus het volgende:
Vrouwen hebben condooms toch altijd in hun nachtkastje...Gezeik altijd.
Die krengen zijn best duur!! (quote:Op maandag 14 februari 2011 10:59 schreef Silenus het volgende:
Ik heb er nog 1 in m'n handtas zittenquote:Op maandag 14 februari 2011 10:59 schreef Silenus het volgende:
de laatste van het familiepack wat je voor het weekend kocht? Ruig weekend!quote:Op maandag 14 februari 2011 11:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1 in m'n handtas zitten
Ik had er altijd 1 in mijn portomonnee zitten.. Maar dat doe ik niet meer.. Waarom moeten vrouwen aan alles denken.. En de pil op tijd innemen, zorgen dat je voldoende strips hebt liggen.. Meenemen als je ergens anders slaapt.. En dan zouden wij ook nog een voor condooms moeten zorgen..quote:Op maandag 14 februari 2011 11:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Next.quote:Ann says:
en ik krijg nog een halfjaar stufi omdat ik mn opleiding versneld heb afgerond
dus komt sowieso goed
Silenus says:
ik hou vertrouwen in je
- Ann says:
haha hoezo
Silenus says:
ja, nergens op gebaseerd eigenlijk
- Ann says:
achja we zullen zien
wat voor opleiding heb jij eiglk gedaan?
Silenus says:
MBO zwakstroom
hoezo?
- Ann says:
zwakstroom wat is dat dan?
Silenus says:
stroom voor lampjes.
technisch
- Ann says:
oja maar verder niks met communicatie ofzo
Silenus says:
nope
heb ik daar geleerd
- Ann says:
aah oke.. grappig dat je iets in totaal andere richting doet
Silenus says:
ja je komt altijd ergens anders terecht
- Ann says:
hoeft niet
Silenus says:
mag wel. graag.
Omdat je voor je eigen safety wil zorgen?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:05 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik had er altijd 1 in mijn portomonnee zitten.. Maar dat doe ik niet meer.. Waarom moeten vrouwen aan alles denken.. En de pil op tijd innemen, zorgen dat je voldoende strips hebt liggen.. Meenemen als je ergens anders slaapt.. En dan zouden wij ook nog een voor condooms moeten zorgen..
Hoe heeft zij haar studie versneld afgerond zeg?quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 11:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
de laatste van het familiepack wat je voor het weekend kocht? Ruig weekend!
Ja ok, snap ik en doe ik ook wel.. Alleen ik snap niet waarom mannen er altijd maar vanuit gaan dat de vrouw daar voor zorgt?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat je voor je eigen safety wil zorgen?
Denk zelf niet dat ze daarvan uitgaan. Eerder laksheid vanuit hen of dat ze hopen dat ze zonder mogen.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:09 schreef J0ycie88 het volgende:
Ja ok, snap ik en doe ik ook wel.. Alleen ik snap niet waarom mannen er altijd maar vanuit gaan dat de vrouw daar voor zorgt?
Volgens mij zijn dat uitzonderingen hoor... de meeste mannen hebben echt wel een condoom bij zich.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk zelf niet dat ze daarvan uitgaan. Eerder laksheid vanuit hen of dat ze hopen dat ze zonder mogen.
In ieder geval wel als ze zeker weten dat er seks komt (tenminste, dat is mijn ervaring)quote:Op maandag 14 februari 2011 11:11 schreef Spirit82 het volgende:
Volgens mij zijn dat uitzonderingen hoor... de meeste mannen hebben echt wel een condoom bij zich.
quote:Op maandag 14 februari 2011 11:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk zelf niet dat ze daarvan uitgaan. Eerder laksheid vanuit hen of dat ze hopen dat ze zonder mogen.
Nee hoor, ze kletst nog steeds heel vrolijk tegen me aan.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie die next gedachte samen delen. Waarom doe je zo raar?
Oh, dit gaat me gezeik opleveren for sure...quote:Op maandag 14 februari 2011 11:05 schreef J0ycie88 het volgende:
En waarom zijn condooms overrated kasta?
Naja condooms zijn ook niet mijn beste vrienden.. Maar als ik een date heb, en ik weet niets van die gast (tenminste qua seksverleden) en het komt tot seks dan gebruik ik wel een condoom..quote:Op maandag 14 februari 2011 11:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh, dit gaat me gezeik opleveren for sure...
Ja, ik weet dat het risico ondraaglijk groot is, dat ik zomaar aids kan krijgen, dat het echt geen verschil maakt, etc.
Maar om de 1 of andere reden komt het nooit tot condoomgebruik bij m'n dates.
Om precies te zijn heb ik in m'n gehele leven slechts bij 2 partners seks gehad mét condoom.
Bij twijfel wordt er vooraf een SOA-test gedaan, but that's about it.
M'n eerste SOA-test (op m'n 24e ofzo) was dan ook behoorlijk zweten, maar ik bleek in zijn geheel niets te hebben, bijna bizar :-o.
En sindsdien ook slechts 1 keer chlamydia gehad(2 pilletjes en it was gone) en toevallig vrijdag wederom de bevestiging gekregen dat ik ook nu weer gewoon een volledig schoon piemeltje heb.
Yeah I know, zwaar kansloos, dus laten we het maar op "Livin' on the edge" houden.
Ik doe nu eenmaal graag shit die niet of nauwelijks gaat mét condoom, so sue me.
Dat, maar ik zie ze als noodzakelijk kwaad, in ieder geval in het begin, als het echt wat word kun je of elkaar vertrouwen of samen een test doen...quote:Op maandag 14 februari 2011 11:29 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Naja condooms zijn ook niet mijn beste vrienden..
Naja, dít soort benaderingen is nou ook juist de reden dat ik er niet al te zorgvuldig mee ben vanaf het begin...quote:Op maandag 14 februari 2011 11:34 schreef erik81 het volgende:
in ieder geval in het begin, als het echt wat word kun je of elkaar vertrouwen
Je leert je vriendin beter kennen, zegt dat ze 1 partner heeft gehad, die ook daarvoor 1 partner heeft gehad. Ooit wel eens een soa test gedaan, was veilig.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:40 schreef erik81 het volgende:
Nee, maar je kan nog wel wat te weten komen over het verleden van de ander
En dat maakt de gok en het bijhorende risico uiteraard aanzíenlijk kleiner...quote:Op maandag 14 februari 2011 11:40 schreef erik81 het volgende:
Nee, maar je kan nog wel wat te weten komen over het verleden van de ander
Tot hier dacht ik, "yo agreed" - blij dat iemand anders het zegt..quote:Op maandag 14 februari 2011 11:15 schreef kastanova het volgende:
Ja, ik weet dat het risico ondraaglijk groot is, dat ik zomaar aids kan krijgen, dat het echt geen verschil maakt, etc.
Om precies te zijn heb ik in m'n gehele leven slechts bij 2 partners seks gehad mét condoom.
M'n eerste SOA-test (op m'n 24e ofzo) was dan ook behoorlijk zweten, maar ik bleek in zijn geheel niets te hebben, bijna bizar :-o.
En sindsdien ook slechts 1 keer chlamydia gehad(2 pilletjes en it was gone) en toevallig vrijdag wederom de bevestiging gekregen dat ik ook nu weer gewoon een volledig schoon piemeltje heb.
Yeah I know, zwaar kansloos, dus laten we het maar op "Livin' on the edge" houden.
En bij deze laatste zin wist ik niet meer zo zeker of ik "yo agreed!" kon roepenquote:Ik doe nu eenmaal graag shit die niet of nauwelijks gaat mét condoom, so sue me.
Ik hoop voor jou van welquote:Op maandag 14 februari 2011 12:00 schreef macondo het volgende:
En bij deze laatste zin wist ik niet meer zo zeker of ik "yo agreed!" kon roepen
Mwah, denk het niet. Gisteren voor we gingen slapen liepen de gemoederen weer beetje opquote:Op maandag 14 februari 2011 10:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als ik een gok moet doen, wordt het een doorsnee strandwandeling (paraplu) + hotel (sexy kleding).
Alhoewel ik het uitgangspunt toch op zijn minst bizar vindt...
Paraplu kan die kerel toch zelf wel regelen lijkt me?
En sexy kleding is in feite de equivalent van "Neem condooms mee."
Seven, je hebt weer een "typische" vent gekozen.
Afgezien van het feit dat het ook niet mijn favoriete dingen zijn gebruik ik ze echt wel als het gaat om dates. Zeker als ik de historie van de dame in kwestie niet ken.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik doe nu eenmaal graag shit die niet of nauwelijks gaat mét condoom, so sue me.
Mja, misschien wat je aanduiding van de activiteiten wat ongelukkig gekozen - wekte verkeerde associaties opquote:
Weer dubieuze aanduiding, met de stekker er uit trekken.. Maar come on, stel je niet zo aan Seven. Als je serieus denkt dat hij je laat vallen zodra jullie het gedaan hebben, dan vind je het toch niet leuk om met hem om te gaan?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:52 schreef Seven. het volgende:
Mwah, denk het niet. Gisteren voor we gingen slapen liepen de gemoederen weer beetje op. Maar uiteindelijk heb ik de stekker er dan weer uitgetrokken en maar eens uitgelegd waarom. Dat het niet is dat ik geen zin heb in hem maar dat ik niet wil dat hij de interesse nu al verliest. Hij was verbaasd dat ik dat dacht maar respecteerde het verder. Wel nog wat gefriemel daarna trouwens.
Gaat echt wel lekker zo. Maar erg benieuwd wat nu de plannen zijn.
Als in, ik heb me omgedraaid. En nee, als we exclusief daten, dán kan hij het krijgen. Ik vind het wel relaxt zo, het is veel minder gecompliceerd dan normaal.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:57 schreef macondo het volgende:
[..]
Mja, misschien wat je aanduiding van de activiteiten wat ongelukkig gekozen - wekte verkeerde associaties op
[..]
Weer dubieuze aanduiding, met de stekker er uit trekken.. Maar come on, stel je niet zo aan Seven. Als je serieus denkt dat hij je laat vallen zodra jullie het gedaan hebben, dan vind je het toch niet leuk om met hem om te gaan?
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:52 schreef Seven. het volgende:
Hij was verbaasd dat ik dat dacht maar respecteerde het verder.
Ik wil deze graag alvast nomineren voor de "Contradictio in terminis"-award 2011quote:Wel nog wat gefriemel daarna trouwens.
Op mijn initiatief. En wat gefriemel is ook wat anders dan full blown sex. Misschien vanavond wel oraalquote:Op maandag 14 februari 2011 14:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
[..]
Ik wil deze graag alvast nomineren voor de "Contradictio in terminis"-award 2011.
Klinkt alsof je date zich laat piepelen..quote:Op maandag 14 februari 2011 14:01 schreef Seven. het volgende:
[..]
Op mijn initiatief. En wat gefriemel is ook wat anders dan full blown sex. Misschien vanavond wel oraal.
Define piepelen.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:03 schreef macondo het volgende:
[..]
Klinkt alsof je date zich laat piepelen..
Maar natuurlijk!quote:Op maandag 14 februari 2011 14:01 schreef Seven. het volgende:
[..]
Op mijn initiatief. En wat gefriemel is ook wat anders dan full blown sex. Misschien vanavond wel oraal.
*man steekt vinger in kut*quote:
Voordeel is wel dat ie later op commando het vuilnis buiten zet / doucheputje schoonmaakt / boodschappen doet / whatever. Volgzaam type. Ideaalquote:Op maandag 14 februari 2011 14:19 schreef Seven. het volgende:
Mja, whatever. Hij vindt het ook wel OK. Of tenminste, doet er niet moeilijk over. Works for me.
Die zit er zeker al 10 jaarquote:Op maandag 14 februari 2011 11:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan zijn ze al niet meer goed hoorquote:Op maandag 14 februari 2011 14:22 schreef Geheimeaanbidder het volgende:
[..]
Die zit er zeker al 10 jaar
Hij is in ieder geval geen klootzak. Voor mij geen alfa mannetjes meer hoor, dat werkt toch niet omdat ik in dat soort relaties constant het gevoel heb dat ik voor mezelf op moet komen => veel ruzie en weinig vertrouwen van mijn kant => constant labiel gedrag van mijn kant. Met betrouwbare mannetjes heb ik dat probleem na paar maanden niet meer. En ik krijg de indruk dat hij zijn schouders op zal halen en precies zijn eigen kop zal volgen.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:22 schreef macondo het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat ie later op commando het vuilnis buiten zet / doucheputje schoonmaakt / boodschappen doet / whatever. Volgzaam type. Ideaal
Weet je uberhaupt zelf wel wat je nu wel of niet wilt... ik ontdek zoveel tegenstrijdighedenquote:Op maandag 14 februari 2011 14:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval geen klootzak. Voor mij geen alfa mannetjes meer hoor, dat werkt toch niet omdat ik in dat soort relaties constant het gevoel heb dat ik voor mezelf op moet komen => veel ruzie en weinig vertrouwen van mijn kant => constant labiel gedrag van mijn kant. Met betrouwbare mannetjes heb ik dat probleem na paar maanden niet meer. En ik krijg de indruk dat hij zijn schouders op zal halen en precies zijn eigen kop zal volgen.
Ik snap niet waar jullie zo moeilijk doen trouwens. Jullie zijn niet de lul, toch?
Oeh, ik heb er zelfs nog een totaal andere stelling/conclusie overquote:Op maandag 14 februari 2011 14:22 schreef macondo het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat ie later op commando het vuilnis buiten zet / doucheputje schoonmaakt / boodschappen doet / whatever. Volgzaam type. Ideaal
Nu al gefrustreerdquote:
De meeste mannen hier beelden zich even een date met jou in, en nu gaan ze zweten...quote:Op maandag 14 februari 2011 14:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval geen klootzak. Voor mij geen alfa mannetjes meer hoor, dat werkt toch niet omdat ik in dat soort relaties constant het gevoel heb dat ik voor mezelf op moet komen => veel ruzie en weinig vertrouwen van mijn kant => constant labiel gedrag van mijn kant. Met betrouwbare mannetjes heb ik dat probleem na paar maanden niet meer. En ik krijg de indruk dat hij zijn schouders op zal halen en precies zijn eigen kop zal volgen.
Ik snap niet waar jullie zo moeilijk doen trouwens. Jullie zijn niet de lul, toch?
Vooral als ze weten dat je al 100 man hebt gehadquote:Op maandag 14 februari 2011 14:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oeh, ik heb er zelfs nog een totaal andere stelling/conclusie over.
Even die kerel als uitgangspunt:
Hij ligt in bed met een vrouw waarbij hij al vaker de nodige "hand-en-spandiensten" heeft ontvangen en gegeven.
Die komt vervolgens met een warrig lulverhaal over "serieus nemen" & vertrouwen en dat ze dáárom voorlopig even geen (echte?) seks wil.
Vervolgens reageert hij verbaasd maar heeft hij er alle begrip voor en geeft aan de keuze te respecteren.
Echterrrrr...
Zodra hij de kans krijgt is het respect voor de keuze ook ineens als sneeuw voor de zon verdwenen, vindt hij het noemen van het "principe" niet eens meer de moeite waard en gaat hij er weer vol in mee...
Mijn radar zou dan gaan bliepen als vrouw zijnde...
"Hmmmz, als ik A zeg, zegt hij ook A. Als ik vervolgens echter B doe, is hij A spontaan "vergeten."
Oftewel, hij zegt en doet alles zolang hij je daardoor maar mag palen; hetzij op korte, dan wel langere termijn.
Niet iemand waarbij ik het gehele "serieuze intenties"-dingetje zou gaan hanteren in ieder geval.
Maar hé, ik ben hier om te helpen, dus bij deze een foolproof testje:
Ga de komende 5 keer bij hem slapen en zodra hij weer iets probeert, begin je weer met hetzelfde wauwel-verhaal over geen seks.
Maarrrrrrr... Deze keer ben je er ook consequent in en gebeurt er ook echt níets.
Dus ook geen handwerk, orale verwennerij of handtastelijkheden; uitsluitend lepeltje lepeltje stuff dus.
Ik kan je met 100% zekerheid vertellen dat de 5e ontmoeting er niet gaat komen.
90% zelfs dat je er bij de 3e date al ruzie over krijgt.
En dat terwijl hij het toch "echt, echt, echt respecteerde."
Jaja, zapperdeflap, hoe kan dat nou.
Maar hey, ik ken je al een tijdje dus ik kan ook alvast met 90% zekerheid zeggen dat je weer met een vage reden komt waardoor je de bovenstaande test met geen mogelijkheid kúnt uitvoeren...
Trolletje, tijd om op te rotten. Tot ziens.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:57 schreef Geheimeaanbidder het volgende:
[..]
Vooral als ze weten dat je al 100 man hebt gehad
Het is wel zoquote:Op maandag 14 februari 2011 15:11 schreef macondo het volgende:
[..]
Trolletje, tijd om op te rotten. Tot ziens.
Ik val op klootzakken maar ik wil een betrouwbare vent.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:39 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Weet je uberhaupt zelf wel wat je nu wel of niet wilt... ik ontdek zoveel tegenstrijdigheden
Met dit probleem kampt bijna elke vrouw. De klootzak is geweldig, maar gaat vreemd. De betrouwbare vent gaat niet vreemd, maar is een nerd.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:43 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik val op klootzakken maar ik wil een betrouwbare vent.
Waarom zou ik het testen op de door jou voorgestelde manier? Waarom zou ik het sowieso aan de test onderwerpen? Ik snap dit niet, ik vind zelf dat het lekker gaat dus ik zou wel idioot zijn om hierin naar jullie te luisteren.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oeh, ik heb er zelfs nog een totaal andere stelling/conclusie over.
Even die kerel als uitgangspunt:
Hij ligt in bed met een vrouw waarbij hij al vaker de nodige "hand-en-spandiensten" heeft ontvangen en gegeven.
Die komt vervolgens met een warrig lulverhaal over "serieus nemen" & vertrouwen en dat ze dáárom voorlopig even geen (echte?) seks wil.
Vervolgens reageert hij verbaasd maar heeft hij er alle begrip voor en geeft aan de keuze te respecteren.
Echterrrrr...
Zodra hij de kans krijgt is het respect voor de keuze ook ineens als sneeuw voor de zon verdwenen, vindt hij het noemen van het "principe" niet eens meer de moeite waard en gaat hij er weer vol in mee...
Mijn radar zou dan gaan bliepen als vrouw zijnde...
"Hmmmz, als ik A zeg, zegt hij ook A. Als ik vervolgens echter B doe, is hij A spontaan "vergeten."
Oftewel, hij zegt en doet alles zolang hij je daardoor maar mag palen; hetzij op korte, dan wel langere termijn.
Niet iemand waarbij ik het gehele "serieuze intenties"-dingetje zou gaan hanteren in ieder geval.
Maar hé, ik ben hier om te helpen, dus bij deze een foolproof testje:
Ga de komende 5 keer bij hem slapen en zodra hij weer iets probeert, begin je weer met hetzelfde wauwel-verhaal over geen seks.
Maarrrrrrr... Deze keer ben je er ook consequent in en gebeurt er ook echt níets.
Dus ook geen handwerk, orale verwennerij of handtastelijkheden; uitsluitend lepeltje lepeltje stuff dus.
Ik kan je met 100% zekerheid vertellen dat de 5e ontmoeting er niet gaat komen.
90% zelfs dat je er bij de 3e date al ruzie over krijgt.
En dat terwijl hij het toch "echt, echt, echt respecteerde."
Jaja, zapperdeflap, hoe kan dat nou.
Maar hey, ik ken je al een tijdje dus ik kan ook alvast met 90% zekerheid zeggen dat je weer met een vage reden komt waardoor je de bovenstaande test met geen mogelijkheid kúnt uitvoeren...
Die is er niet. Vroeg of laat accepteer je gewoon dat de klootzak eeuwig en altijd de klootzak zal zijn en dan zie je ineens de charme van een betrouwbare vent die je in je waarde kan laten, die doorgaans meegaand is en veel meer een echte vriend is dan de klootzak ooit kan zijn.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Met dit probleem kampt bijna elke vrouw. De klootzak is geweldig, maar gaat vreemd. De betrouwbare vent gaat niet vreemd, maar is een nerd.
Tsja. Vind die tussenweg maar eens.
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
De meeste mannen hier beelden zich even een date met jou in, en nu gaan ze zweten...
Silenus, geloof je zelf in die Viva tegelwijsheden? Nee toch?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Met dit probleem kampt bijna elke vrouw. De klootzak is geweldig, maar gaat vreemd. De betrouwbare vent gaat niet vreemd, maar is een nerd.
Nou ja, ik heb wel nogal liggen rondsletten natuurlijk, neem aan dat hij daarop doelde. Dat heeft echter nooit tot een relatie geleid omdat ik dat 9 van de 10 keer niet zag zitten en die andere keren waren het gewoon te erge klootzakken. Dus een andere approach kan geen kwaad. Zult toch ergens iets moeten veranderen als je steeds je kop aan dezelfde steen stoot.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:11 schreef macondo het volgende:
[..]
Trolletje, tijd om op te rotten. Tot ziens.
Ah, dan is bij deze kennelijk alvast mijn mysterie opgelost; klootzak, nerd & betrouwbaar in 1quote:Op maandag 14 februari 2011 15:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik vind mijn date van vanavond geen nerd, in ieder geval.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:56 schreef Geheimeaanbidder het volgende:
Er zijn genoeg mannen die geen klootzak zijn of nerd
Nu is het natuurlijk wel zo dat geen enkele klootzak ooit zal toegeven dat hij niet betrouwbaar is.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah, dan is bij deze kennelijk alvast mijn mysterie opgelost; klootzak, nerd & betrouwbaar in 1.
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:50 schreef Seven. het volgende:
Waarom zou ik het testen op de door jou voorgestelde manier? Waarom zou ik het sowieso aan de test onderwerpen? Ik snap dit niet, ik vind zelf dat het lekker gaat dus ik zou wel idioot zijn om hierin naar jullie te luisteren.
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:41 schreef kastanova het volgende:
Maar wel een klootzak ?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:57 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik vind mijn date van vanavond geen nerd, in ieder geval.
Natuurlijk niet, tenminste niet zoals ik het daar stel.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:55 schreef macondo het volgende:
[..]
Silenus, geloof je zelf in die Viva tegelwijsheden? Nee toch?
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
[..].
Nee inderdaad, jouw eigen aanpak, benadering en zienswijze zijn immers al jarenlang de sleutel tot succesvolle relaties gebleken dus waarom zou je dan in godsnaam naar iemand luisteren die er wel objectief in staat en weet waar hij het over heeft?.
En hey, zonder jou ook maar enigszins persoonlijk te kennen is mijn 90% voorspelling al 100% uitgekomen..
Kun je nagaan hoe groot de slagingskans van mijn 100% voorspelling is..110%.
Nee, gewoon een normale leuke jongen die geen klootzak is. Geen klootzak zijn staat niet gelijk aan nerd zijn.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:01 schreef Geheimeaanbidder het volgende:
[..]
Maar wel een klootzak ?
True, true...quote:Op maandag 14 februari 2011 15:59 schreef Seven. het volgende:
Nu is het natuurlijk wel zo dat geen enkele klootzak ooit zal toegeven dat hij niet betrouwbaar is.
Doe niet zo berekenend. Wees gewoon een vrouw en volg je kut. Zoals je geslachtsgenoten ook doen. Flikker ze alleen buiten als je ze betrapt op een vertrouwensbreuk.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:06 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee, gewoon een normale leuke jongen die geen klootzak is. Geen klootzak zijn staat niet gelijk aan nerd zijn.
Lief dagboek,quote:Op maandag 14 februari 2011 16:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
True, true...
Maar dan heb ik altijd nog de lofzangen wat betreft m'n betrouwbaarheid op hyves en facebook.
Best handig op zich en nooit echt rekening mee gehouden tot een afgepoeierde date ineens vanuit het niets weer contact op nam.
De date was stukgelopen omdat ze niet bij me thuis af wilde spreken "omdat ze me niet kende."
Word ik altijd doodmoe van, dat soort vrouwen, aangezien het vrij logisch is dat ze me niet kent.
Dan zouden we immers niet meer hoeven te daten.
En daarnaast, waarom zou je Überhaupt afspreken met iemand waar je kennelijk een onbetrouwbaar gevoel bij hebt.
Oftewel: Laat maar lekker hangen, ik val helaas niet op onlogische zeurwijven.
Maar toen kreeg ik dus ineens een berichtje dat ze m'n hyves en facebook (m'n eerste stap na een interesseberichtje vanwege de foto's) doorgenomen had en het dus geen enkel probleem meer was om bij me thuis af te spreken.
Alsnog niet gedaan, wisselvallige zeurwijven zijn immers nog erger dan de onlogische.
Goed je kloon heeft wel gewerkt, skippy22. Ga maar weer terug naar jezelfquote:Op maandag 14 februari 2011 16:11 schreef Geheimeaanbidder het volgende:
Lief dagboek,
Niemand heeft me een kaartje gestuurd boehoe
Waarom zou ik? Zolang er geen seks is, kan er sowieso niet echt sprake zijn van vertrouwensbreuk en dat bevalt mij prima. Ik ken mezelf, als we goeie seks hebben dan heb ik direct verwachtingen.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
Doe niet zo berekenend. Wees gewoon een vrouw en volg je kut. Zoals je geslachtsgenoten ook doen. Flikker ze alleen buiten als je ze betrapt op een vertrouwensbreuk.
Daar heb ik ook last van, ik dacht dat ik de enige hierin wasquote:Op maandag 14 februari 2011 16:13 schreef Seven. het volgende:
Ik ken mezelf, als we goeie seks hebben dan heb ik direct verwachtingen.
Hou je smoel Haal die post weg!quote:Op maandag 14 februari 2011 16:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
Goed je kloon heeft wel gewerkt, skippy22. Ga maar weer terug naar jezelf
Valentijn, heel leuk .. maar wat nou als je alleen bent?
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:15 schreef Geheimeaanbidder het volgende:
[..]
Hou je smoel Haal die post weg!
Maar dan wel alleen bij mensen waar je zelf toch wel enige relatiepotentieel in zag, hoop ik?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van, ik dacht dat ik de enige hierin was![]()
Ben dus soms net een wijf
Als in leuke gesprekken lekker uiterlijk jawel.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:17 schreef Seven. het volgende:
[..]
Maar dan wel alleen bij mensen waar je zelf toch wel enige relatiepotentieel in zag, hoop ik?
Oh?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:05 schreef Seven. het volgende:
Maar jij hebt in al je genialiteit ook nog niet de sleutel tot een succesvolle relatie gevonden natuurlijk.
Wie heeft het over bewijzen?quote:Dus jouw advies is niet zo waardevol als je denkt. Ik volg lekker mijn eigen kop en dan zie ik wel hoe het loopt. Ik heb jou niets te bewijzen.
Laat haar verder man, haar post en uiterlijk zijn om te smullen. Straks hebben we niks meer af te zeikenquote:Op maandag 14 februari 2011 16:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh?
[..]
Wie heeft het over bewijzen?
Enige wat ik deed was aangeven in welke valkuilen je vroeger trapte en je ook direct een tip geven waarmee je dat in de toekomst kunt voorkomen.
Dat jij daar op reageert alsof ik je vader verkracht heb terwijl je moeder toekeek had ik op zich wel verwacht, maar dan snap ik niet wat je hier nog komt doen als je alle tips die gegeven worden toch als "nutteloos" beschouwt en alleen maar naar jezelf wilt luisteren.
En nu ik dan toch begin met 100% voorspelling; 100% dat je hier binnenkort komt jankzakken dat die kerel je óók weer gebruikt heeft en dat je het ook deze keer weer totáál niet aan zag komen.
Een ezel in een steengroeve, beter kan ik het niet beschrijven.
Typisch Fokquote:Op maandag 14 februari 2011 16:29 schreef Godshand het volgende:
Laat haar verder man, haar post en uiterlijk zijn om te smullen. Straks hebben we niks meer af te zeiken
Haha, heb je wel een beetje gelijk in. Alleen gebeurt er nog wat op het datingfront met Seven en zit/zat die andere gozer al jarenlang te zaniken over z'n lelijke hoofd. Dat laatste gaat vervelen, het eerste (nog) niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Typisch Fok.
Komt er een kerel het topic binnenvallen die zich wentelt in zelfmedelijden maar toch echt zélf telkens dezelfde fout maakt (zeiken over zijn misvormde hoofd in dit geval) dan wordt hij in met pek en veren het topic uitgejaagd.
Komt er echter een vrouwtje binnenvallen die zichzelf wentelt in zelfmedelijden (boehoe, mannen zijn klootzakken, ik tref altijd de verkeerde.) en ook telkens zelf dezelfde fout maakt (ik luister ondanks alles naar niemand want heb zelf alle wijsheid in pacht!) dan moeten we haar ineens koesteren
.
Van de andere kant... Bij die nieuwe date is er nog een kleine kans dat hij onze adviezen aanneemt en er dus nog wel een kans van slagen is...quote:Op maandag 14 februari 2011 16:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, heb je wel een beetje gelijk in. Alleen gebeurt er nog wat op het datingfront met Seven en zit/zat die andere gozer al jarenlang te zaniken over z'n lelijke hoofd. Dat laatste gaat vervelen, het eerste (nog) niet.
Er moet wel een beetje actie in de topictaxi blijven natuurlijk.
Ik zeg toch nergens dat ik de verkeerde steeds tref? Ik zeg dat ik ze steeds toelaat. En deze zal inderdaad waarschijnlijk niet anders zijn. Kun jij je over paar weken weer omdraaien in je eigen genialiteit.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Typisch Fok.
Komt er een kerel het topic binnenvallen die zich wentelt in zelfmedelijden maar toch echt zélf telkens dezelfde fout maakt (zeiken over zijn misvormde hoofd in dit geval) dan wordt hij in met pek en veren het topic uitgejaagd.
Komt er echter een vrouwtje binnenvallen die zichzelf wentelt in zelfmedelijden (boehoe, mannen zijn klootzakken, ik tref altijd de verkeerde.) en ook telkens zelf dezelfde fout maakt (ik luister ondanks alles naar niemand want heb zelf alle wijsheid in pacht!) dan moeten we haar ineens koesteren
.
Als jij zelf succesvol een relatie van de grond weet te tillen, dan spreken we wel weer.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Van de andere kant... Bij die nieuwe date is er nog een kleine kans dat hij onze adviezen aanneemt en er dus nog wel een kans van slagen is...
Bij Seven mogen we na jaren van adviezen die in de wind geslagen worden toch wel concluderen dat het hopeloos is.
Ik snap haar ook simpelweg niet, zelfs een klein kind leert immers van zijn fouten.
Als een klein kind met een paperclip in het stopcontact gaat zitten porren, doet hij het hoogstens nog één keer daarna om te kijken of het niet gewoon toeval was dat het pijn deed.
Seven blijft echter al jarenlang stug doorporren en als wij dan massaal toeschreeuwen dat ze dat beter niet meer kan doen komt ze met eigen oplossingen als:
"Misschien is het stopcontact bang voor water, dus laat ik het deze keer eens proberen terwijl ik in een plas water sta [ afbeelding ]"
quote:Op maandag 14 februari 2011 17:19 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee, de Apenrots in de Apenheul. Met kasta als hoofd-baviaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |