Oja? Op welke manier dan? Verklaar je specifieker.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:28 schreef arucard het volgende:
[..]
De gegevens komen niet overeen met het actuelere rapport.
Dat is zo. Neemt niet weg dat ik me aan mijn uitspraak houd en ik mijn resultaten intrek totdat iemand kan weerlegen dat mijn resultaten niet juist zijn.quote:In principe heb je dat net eigenlijk zelf gedaan
Gaat ze ook niet lukken.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:31 schreef Zienswijze het volgende:
Neemt niet weg dat ik me aan mijn uitspraak houd en ik mijn resultaten intrek totdat iemand kan weerlegen dat mijn resultaten niet juist zijn.
Hoe kun je het niet eens zijn met de uitslag?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:30 schreef GSbrder het volgende:
Niet stemmen betekent dus dat je het altijd eens bent met de uitslag
Nooit meer zeiken dus.
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:31 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Oja? Op welke manier dan? Verklaar je specifieker.
[quote]Op zondag 13 februari 2011 18:58 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Uit het rapport van de Universiteit Twente:
[..]
(paragraaf 8.5, pagina 146)
quote:CDA: gemiddelde opleidingsverdeling
PvdA: gemiddelde opleidingsverdeling
SP: iets meer laag opgeleid
VVD: meer hoog opgeleid
PVV : MBO, laag
GL: meer dan helft hoog opgeleid
CU: gemiddeld opgeleid
D66: meer dan helft hoog opgeleid
SGP: laag opgeleid
PvdD: zowel hoog als laag
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:30 schreef GSbrder het volgende:
Niet stemmen betekent dus dat je het altijd eens bent met de uitslag
Nooit meer zeiken dus.
George Carlin is een baas.quote:
Een vorm van machtsmisbruik zou je kunnen stellen.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:23 schreef Zienswijze het volgende:
Het probleem is dan wel het rapport van Remlof, omdat dat niets met mijn stelling te maken heeft. Deze discussie gaat om mijn stelling, in het PvdA topic. Als Remlof dan een rapport post waar we niets mee kunnen - op basis van mijn stelling - dan ligt dat aan hem. Bovendien haalt hij mijn discussie met KoosVogels uit de context door een geheel nieuw topic ervan te maken.
Vind het rapport 10 jaar te oud? Het IS 10 jaar te oud.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:35 schreef Zienswijze het volgende:
Situatie tot nu toe:
- Mijn rapport bevestigt mijn bewering. Links erkent dat rapport niet. Het rapport behelst de periode 1971-1998. Een periode van bijna 30 jaar overigens, maar links vind het rapport 10 jaar te oud.
- Remlof post zelf een rapport, maar kunnen we weinig mee.
- Mijn bewering staat nog steeds vast. Zolang niemand met een ander rapport komt (waarin percentages staan en waaruit we kunnen rekenen), is mijn bewering op basis van mijn rapport in het PvdA-topic geldig.
Tja links en zelfreflectie...quote:Op zondag 13 februari 2011 22:33 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Gaat ze ook niet lukken.
Ach, neem "links" en "zelfreflectie", stop het in een mixer en je hebt een ontploffing
En dan? Moeten we voor elke bewering die vandaag wordt gesteld een rapport uit 13 februari 2011 posten?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:37 schreef arucard het volgende:
[..]
Vind het rapport 10 jaar te oud? Het IS 10 jaar te oud.
"Ja maar, ja maar... die laatste 10 jaar!"quote:Op zondag 13 februari 2011 22:38 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
En dan? Moeten we voor elke bewering die vandaag wordt gesteld een rapport uit 13 februari 2011 posten?
Leg je maar nader uit waarom het rapport van 10 jaar geleden niet nu gebruikt kan worden. Het rapport behelst overigens een periode van bijna 30 jaar.
Omdat de laatste 10 jaar veel veranderd is?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:38 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
En dan? Moeten we voor elke bewering die vandaag wordt gesteld een rapport uit 13 februari 2011 posten?
Leg je maar nader uit waarom het rapport van 10 jaar geleden niet nu gebruikt kan worden. Het rapport behelst overigens een periode van bijna 30 jaar.
Klopt. Mijn discussieinsteek is niet meer te herleiden en derhalve uit zijn context gerukt doordat een mod er een nieuwe topic met zijn suggestieve titel van heeft gemaakt. De nieuwe lezers begrijpen mijn discussie en doel dus niet.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:36 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Een vorm van machtsmisbruik zou je kunnen stellen.
En leg dan uit waarom? En waarom dit relevant is in mijn discussie?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:40 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Omdat de laatste 10 jaar veel veranderd is?
Je kan zelf niet nadenken?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:42 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
En leg dan uit waarom? En waarom dit relevant is in mijn discussie?
De opkomst van de PVV heb ik erkend. Ik classificeer deze qua sociaal-economische positie als links.
Zie hem goed de discussie ingaan met onderbouwing.quote:
Ik beaam dit. Wat is er trollerig aan een standpunt innemen en deze onderbouwen?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:43 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Zie hem goed de discussie ingaan met onderbouwing.
Heeft er alle schijn van dat je met niks beters kunt komen en daarom hem voor troll uitmaakt.
Wie is de troll nu?
Drogreden.quote:
In een andere post had ik dit erop te zeggen als reactie van koosvogels die dat rapport ook uit het raam gooit:quote:Op zondag 13 februari 2011 22:45 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Drogreden.
Links komt met kritiek. Onderbouw die kritiek dan maar en leg maar beargumenteert uit waarom dat rapport dat een periode van bijna 30 jaar behelst (tot 1998) niet meer nu relevant zou zijn.
Als jij een revisie van dat rapport wilt, moet JIJ met argumenten komen waarin in deze context dar rapport niet meer relevant zou zijn.
Het had ook weinig meer met de PvdA an sich te maken he? En ik postte een recent rapport waaruit blijkt dat je tegenwoordig niet meer kan stellen dat lageropgeleiden meestal links stemmen.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:23 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Het probleem is dan wel het rapport van Remlof, omdat dat niets met mijn stelling te maken heeft. Deze discussie gaat om mijn stelling, in het PvdA topic. Als Remlof dan een rapport post waar we niets mee kunnen - op basis van mijn stelling - dan ligt dat aan hem. Bovendien haalt hij mijn discussie met KoosVogels uit de context door een geheel nieuw topic ervan te maken.
Ik heb mijn stelling. En ik heb mijn rapport met een bevestiging. Daar waren we.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |