Nou, dat kan ik me héél goed voorstellen! Ik was waarschijnlijk uit pure paniek gestopt met dansenquote:Op zondag 13 februari 2011 17:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Té! Salsa is een beetje dat gedoe met je heupen en dan door je knieën zakken. Dus moet ik the picture verder painten? Ik wilde me natuurlijk ook niet laten kennen, maar ik vind dat soort situaties awkward
Mij ook niet, maar het is niet gek ofzo. La Lanterna hier heeft ook pizza's met een gebakken ei erop.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lekker![]()
Alleen lijkt gebakken ei me niet echt lekker op pizza?
Wat ik wel ken is dat ze gewoon een eitje boven op die pizza doen en dan rauw de oven in gaat, zeg maar. Dat is wel erg lekker, moet ik zeggen! Maar dat van Uniekhoorn lees ik alsof het eitje van te voren al is gebakken.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar het is niet gek ofzo. La Lanterna hier heeft ook pizza's met een gebakken ei erop.
Zoals ik al zei: niets. Boooooring.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:16 schreef Merel het volgende:
Ewelina, hoe is het nu met jouw lovelife eigenlijk? Speelt daar nog wat?
Robert ten Brink raadt edarling.nl aanquote:
Ik heb het niet zo op datingsitesquote:Op zondag 13 februari 2011 18:27 schreef Merel het volgende:
[..]
Robert ten Brink raadt edarling.nl aan
Negeren is de kunstquote:Op zondag 13 februari 2011 18:35 schreef Probability het volgende:
Ik kreeg gister een smsje van een zeker persoon en ik dacht: meen je dit? Ga je doen alsof je nooit weg bent geweest?
quote:Op zondag 13 februari 2011 18:44 schreef Probability het volgende:
Ja tempo ligt lekker hoog, ik weet een betere facebook film voor jou: farewell facebook.
Tempo ligt laag, lekker helder en maar 10minuten!
Graag!quote:Op zondag 13 februari 2011 18:41 schreef Viking84 het volgende:
@ Ewelina: ik mail hem vd week wel even oid
Wat een sukkelquote:Op zondag 13 februari 2011 18:35 schreef Probability het volgende:
Ik kreeg gister een smsje van een zeker persoon en ik dacht: meen je dit? Ga je doen alsof je nooit weg bent geweest?
Ligt eraan wat de huur is. Maar doorgaans heb je dan een behoorlijk hoog inkomen.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:50 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat een sukkel.
Per jaar netto 50x de brutohuur per maand verdienen, ligt het aan mij of is dat erg veel? Ik verdien op dit moment de helft daarvan.
Het is de ingangseis voor veel huurhuizen op Funda. En anders moet je >55 jaar zijnquote:Op zondag 13 februari 2011 18:51 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ligt eraan wat de huur is. Maar doorgaans heb je dan een behoorlijk hoog inkomen.
De corporatie waar ik werk heeft ook die eis voor vrije sectorwoningen.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:58 schreef loveli het volgende:
Dat is ongeveer vier keer de maandhuur als inkomen, is ook bij mijn verhuurder de eis. En het is bruto inkomen, dus het betekent niet dat ik vier maal m'n kale huur gestort krijg van de baas.
Wat ik tegenkom is dat je echt nétto ongeveer 4x de brutohuur (dus incl servicekosten) moet verdienen. Stond als rekenvoorbeeld bij: als de huur 700 per maand is, moet je per jaar dus 35.000 euro verdienen.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:58 schreef loveli het volgende:
Dat is ongeveer vier keer de maandhuur als inkomen, is ook bij mijn verhuurder de eis. En het is bruto inkomen, dus het betekent niet dat ik vier maal m'n kale huur gestort krijg van de baas.
Bij de corporatie waar ik werk is de eis 4 x de netto huur bruto per maand verdienen. Wordt berekend over een jaarinkomen, vakantiegeld en een 13e maand mag worden meegeteld.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:02 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat ik tegenkom is dat je echt nétto ongeveer 4x de brutohuur (dus incl servicekosten) moet verdienen. Stond als rekenvoorbeeld bij: als de huur 700 per maand is, moet je per jaar dus 35.000 euro verdienen.
Geen broccoli?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:07 schreef loveli het volgende:
[ afbeelding ]
Heb 'em sinds vandaag, maar je brengt me op een idee met de rode ui.
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:07 schreef loveli het volgende:
[ afbeelding ]
Heb 'em sinds vandaag, maar je brengt me op een idee met de rode ui.
quote:Op zondag 13 februari 2011 18:39 schreef Ewelina het volgende:
Wie heeft er eigenlijk nog een versie van Pachelbels muziek voor me? Vik?Ik ben de oude kwijt ivm laptopcrash en wil hem toch graag weer hebben.
Nouja, dan kan ik eigenlijk alsnog niets huren in vrije sectorquote:Op zondag 13 februari 2011 19:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bij de corporatie waar ik werk is de eis 4 x de netto huur bruto per maand verdienen. Wordt berekend over een jaarinkomen, vakantiegeld en een 13e maand mag worden meegeteld.
Daarom adviseer ik iedereen ook om zich zodra het kan bij woningnet in te schrijven.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nouja, dan kan ik eigenlijk alsnog niets huren in vrije sector.
Onderzoekers hebben over het algemeen niet de vetste maandlonenquote:Op zondag 13 februari 2011 19:16 schreef Merel het volgende:
Ja maar Chico, doe jij niet zo'n hele moeilijk studie waar je later verschrikkelijk rijk mee kan worden?
Hola, PM gekregen?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:16 schreef Merel het volgende:
Ja maar Chico, doe jij niet zo'n hele moeilijk studie waar je later verschrikkelijk rijk mee kan worden?
Als je aan de uni verbonden bent mag je toch blijven wonen waar je woont?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Onderzoekers hebben over het algemeen niet de vetste maandlonen. Om ergens te komen, moet je eerst promoveren. Dat is 4 jaar te weinig verdienen voor vrije sector. En daarna is het nog maar de vraag. Het gebied waarin ik wil werken is aan het verdwijnen in NL.
Nee, voltijd student in Amsterdam en anders binnen 6 maanden eruit.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je aan de uni verbonden bent mag je toch blijven wonen waar je woont?
er is wel een regeling dat je voorrang kan krijgen als je in het onderwijs werkt (beroepsgroepenregeling) Maar daar moet de universiteit je voor aanmelden.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee, voltijd student in Amsterdam en anders binnen 6 maanden eruit.
Hmm, ja heb het nog niet helemaal afgesloten denk ik en ik ga hem toch ooit tegen komen..quote:
Nouja wij doen er minstens 10 jaar over om een leven te redden (medicijn ontwikkelen), dat doen ze bij jou toch snellerquote:Op zondag 13 februari 2011 19:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
In jouw sector verdien je ook minder dan bij mij als je wil promoveren Chico, idioot toch!maar daarna kan je dik cashen bij een bedrijf als je dat wil hoor.
Hmm ik ken meer mensen bij wie dat zo ging.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:27 schreef Probability het volgende:
[..]
Hmm, ja heb het nog niet helemaal afgesloten denk ik en ik ga hem toch ooit tegen komen..
Met onderzoek doen worden er doorgaans weinig levens (direct) geredquote:Op zondag 13 februari 2011 19:29 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nouja wij doen er minstens 10 jaar over om een leven te redden (medicijn ontwikkelen), dat doen ze bij jou toch sneller. Ik kan cashen als ik niet zelf onderzoek doe, maar onderzoek ga leiden.
Ik ook. Mensen die op reis gaan en doei zeggen en als je dan je leven weer hebt opgepakt, nemen ze weer contact op, net alsof het leven heeft stilgestaan zonder hen. Alleen doen als je dat zelf echt ziet zitten, Billy, je bent geen speelbal die beschikbaar is zodra het hem uitkomt.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hmm ik ken meer mensen bij wie dat zo ging.
Idioot hoor.
Dat dus.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook. Mensen die op reis gaan en doei zeggen en als je dan je leven weer hebt opgepakt, nemen ze weer contact op, net alsof het leven heeft stilgestaan zonder hen. Alleen doen als je dat zelf echt ziet zitten, Billy, je bent geen speelbal die beschikbaar is zodra het hem uitkomt.
Maar is het voor hen dan niet ook alsof het leven buiten de reis heeft stilgestaan? Die komen thuis en willen hun oude leven oppakken.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook. Mensen die op reis gaan en doei zeggen en als je dan je leven weer hebt opgepakt, nemen ze weer contact op, net alsof het leven heeft stilgestaan zonder hen. Alleen doen als je dat zelf echt ziet zitten, Billy, je bent geen speelbal die beschikbaar is zodra het hem uitkomt.
Ja, maar iemand dumpen speciaal voor die reis en na de reis meteen op oude voet verdergaan is wel even ietsje anders dan met vriendschappen voortzetten.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar is het voor hen dan niet ook alsof het leven buiten de reis heeft stilgestaan? Die komen thuis en willen hun oude leven oppakken.
Oh vast, maar je moet je wel realiseren dat dat gewoon niet zo isquote:Op zondag 13 februari 2011 19:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar is het voor hen dan niet ook alsof het leven buiten de reis heeft stilgestaan? Die komen thuis en willen hun oude leven oppakken.
Ja dat is op de meeste gebieden ook prima, maar je kan niet zomaar je vriendinnetje een half jaar (?) achterlaten, en dan weer terugkomen en doorgaan waar je was gebleven. lijkt me..quote:Op zondag 13 februari 2011 19:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nou als je een half jaar totaal geen contact hebt, is het niet uitnodigend om dat weer zo op te pakken!quote:Op zondag 13 februari 2011 19:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat idd.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:50 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, maar iemand dumpen speciaal voor die reis en na de reis meteen op oude voet verdergaan is wel even ietsje anders dan met vriendschappen voortzetten.
Als dat echt de kwestie is, is het wel een hele botte hork!quote:Op zondag 13 februari 2011 19:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat idd.
Lijkt me zo raar: gedumpt worden voor de reis, een hele poos niks horen en dan een sms'je als: "Hey schatje, ik ben terug. Alles goed? Keertje afspreken weer? X" zo stel ik me dat dan voor)
Ja nee op dat gebied ben ik het wel met jullie eensquote:Op zondag 13 februari 2011 19:50 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, maar iemand dumpen speciaal voor die reis en na de reis meteen op oude voet verdergaan is wel even ietsje anders dan met vriendschappen voortzetten.
Als het zo is gegaan vind ik het erg schofterig, maar dat kan ik me bijna niet voorstellen...quote:Op zondag 13 februari 2011 19:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat idd.
Lijkt me zo raar: gedumpt worden voor de reis, een hele poos niks horen en dan een sms'je als: "Hey schatje, ik ben terug. Alles goed? Keertje afspreken weer? X" zo stel ik me dat dan voor)
Sconesquote:Op zondag 13 februari 2011 19:52 schreef _Calimero_ het volgende:
Whoeiiii straks boer zoekt vrouw kijken!
Ik heb een scone op, volgens mij zit daar best veel suiker in eigenlijk?Nou ja, een keertje een uitzondering zal geen ramp zijn, in ieder geval ben ik er niet beroerd van geworden vandaag
we lopen bijna gelijk!quote:Op zondag 13 februari 2011 19:51 schreef Razztwizzle het volgende:
Mijn lijstje vandaag:
O1 1/2 knäckebrod met pindakaas
S hardlopen (les 10: 2-2-2-2-3-3-3)
O2 boterham kaas/tomaat/komkommer, boterham ham/tomaat/komkommer, thee
T yoghurt met druiven
T wit bolletje met hagelslag
D aardappelpreisoep en een stuk plaatpizza met zuurkool en spekjes
Die ervaring heb ik ook hoor! Ik ben meerdere keren zelf weggeweest (nou ja, 2quote:Op zondag 13 februari 2011 19:52 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja nee op dat gebied ben ik het wel met jullie eens. Maar wat normale vriendschappen betreft werkt het vaak wel zo.
Ik doe alleen geen Evy, maar het rustige opbouwschema van Vik, ben nogal blessuregevoeligquote:Op zondag 13 februari 2011 19:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
we lopen bijna gelijk!ga morgen ook les 10 doen
Ja ik ben ook alleen nog naar Frank benieuwd.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:53 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben niet zo woei meer over BZV. Het is geen spannend seizoen en van twee koppels is iig al duidelijk voor wie ze gekozen hebben, voor de seizoensfinale. De enige van wie ik me afvraag voor wie 'ie zal gaan is Frank. Marcel gaat natuurlijk voor Ksenia en Annemarie gaat voor Harrie.
Evy heeft niet het monopolie over de hardloopmarkt hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 19:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
we lopen bijna gelijk!ga morgen ook les 10 doen
Daar wil ik binnenkort ook eens heen, lijkt me zo leuk en lekker!quote:
Ik volg het niet fanatiek ofzo, maar wat voor kinderen zullen die 2 krijgenquote:
En ik draag er dus een openvallend olijfgroen vest bij. Wil eigenlijk ook nog een olijfgroene maillot kopen.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:56 schreef _Calimero_ het volgende:
Grappig trouwens om het jurkje bij Ewelina aan te zien, staat weer heel anders zonder lange mouwen, ook leuk
Weinigquote:Op zondag 13 februari 2011 19:57 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik heb:
O: 2x brood (jam, kaas, brie)
L: bagel met gerookte kip en avocado
T: scone
B: uur of anderhalf uur fietsen
D: pasta met champs, paprika, spinazie, pesto en parmesan
T: warme chocomelk denk ik
Ik was aan het stofzuigen en vriendlief stond een banaan te eten. En toen ik begon over dat hij ook wel wat mocht gaan doen, kreeg ik een banaan in m'n mond geproptquote:
Werkt hier ook zo, ook bij vrienden die ik soms een jaar of langer niet zie is het weer helemaal als vanouds als we elkaar dan weer wel zien. Daarvoor hoeven ze niet eens per sé op reis.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:53 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Die ervaring heb ik ook hoor! Ik ben meerdere keren zelf weggeweest (nou ja, 2) en heb ook meerdere vriendinnen (minstens 4
) die weg zijn geweest en dan is er niks aan de hand
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik was aan het stofzuigen en vriendlief stond een banaan te eten. En toen ik begon over dat hij ook wel wat mocht gaan doen, kreeg ik een banaan in m'n mond gepropt(pun not intended)
Jaquote:
volgens mij is mijn les 10 nagenoeg hetzelfde, minder zelfs!quote:Op zondag 13 februari 2011 19:53 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik doe alleen geen Evy, maar het rustige opbouwschema van Vik, ben nogal blessuregevoelig
hahahaha Wel goed dat je 'm braaf hebt opgeschrevenquote:Op zondag 13 februari 2011 19:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik was aan het stofzuigen en vriendlief stond een banaan te eten. En toen ik begon over dat hij ook wel wat mocht gaan doen, kreeg ik een banaan in m'n mond gepropt(pun not intended)
Mischien vat ik zijn sms'jes verkeerd op maar hij smst wel erg vaak etc.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:49 schreef _Calimero_ het volgende:
Hmm dat vind ik ook wel een beetje bot, zomaar weer doen alsof er niks is gebeurd en er geen tijd is verstreken![]()
En je hebt nu toch een nieuw vriendje, of is dat niet echt iets? Of is het alweer over?
Ik heb 'n heerlijke middag gehad! De Dom was geen optie, rondleidingen waren al vol, dus toen zijn we een fietstochtje gaan maken, gelunched in de stad en nog thee gedronken na het fietsen
Ik ben wel benieuwd naar je vest eigenlijk! heb je er geen foto bij?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:57 schreef Ewelina het volgende:
[..]
En ik draag er dus een openvallend olijfgroen vest bij. Wil eigenlijk ook nog een olijfgroene maillot kopen.
maar hoe zat het nou met die nieuwe jongen dan??quote:Op zondag 13 februari 2011 20:01 schreef Probability het volgende:
[..]
Mischien vat ik zijn sms'jes verkeerd op maar hij smst wel erg vaak etc.
Niet puur vriendschappelijke smsjes?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:01 schreef Probability het volgende:
[..]
Mischien vat ik zijn sms'jes verkeerd op maar hij smst wel erg vaak etc.
Van dattum! Anders makkelijk antwoord: "Hee welkom terug, wil je mn nieuwe vriend ontmoeten?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:02 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
maar hoe zat het nou met die nieuwe jongen dan??
Klopt, Evy gaat op het eind met vrij grotequote:Op zondag 13 februari 2011 20:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
volgens mij is mijn les 10 nagenoeg hetzelfde, minder zelfs!
1-2-3-3-3!
Het schema van hardloopschema.nl is best een duf schema ja. Gaat zo langzaam op een gegeven momentquote:Op zondag 13 februari 2011 20:03 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Klopt, Evy gaat op het eind met vrij grote
sprongen ineens langere stukken doen, en toen kreeg ik last van mn heup. Dit schema heeft geloof ik 5 lessen meer.
Dat kwam door sigme. Wel bijlezen he...quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Jij zou er eens eentje moeten nemen. Niet rood. Koper.
edit:
[ afbeelding ]
Ik las wetenschappelijkequote:Op zondag 13 februari 2011 20:02 schreef Rituals het volgende:
[..]
Niet puur vriendschappelijke smsjes?
Dat is dik aan man! Alleen zijn we beide een beetje voorzichtig. We hebben het heel leuk samen maar ik hou hem liever voor mijzelf. Vriendinnetjes vinden hem ook een hele leuke jongen 'je hebt een goede invloed op haar' en dat ik hem moet koesteren. Hij vindt ze ook oprecht leuk en hij is echt aardig omdat hij aardig is en niet zodat andere mensen hem aardig vinden.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:02 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
maar hoe zat het nou met die nieuwe jongen dan??
je kunt je nog inschrijven voor de CPC! Kom ik je aanmoedigen!quote:Op zondag 13 februari 2011 20:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het schema van hardloopschema.nl is best een duf schema ja. Gaat zo langzaam op een gegeven moment. Maar ik denk niet dat ik Evy getrokken zou hebben met m'n 0,0 conditie. En wat maakt het uit: het doel is hetzelfde en het doel heb ik bereikt
.
Moooooiquote:Op zondag 13 februari 2011 20:06 schreef Probability het volgende:
[..]
Dat is dik aan man! Alleen zijn we beide een beetje voorzichtig. We hebben het heel leuk samen maar ik hou hem liever voor mijzelf. Vriendinnetjes vinden hem ook een hele leuke jongen 'je hebt een goede invloed op haar' en dat ik hem moet koesteren. Hij vindt ze ook oprecht leuk en hij is echt aardig omdat hij aardig is en niet zodat andere mensen hem aardig vinden.
Gister zeiden ze nog dat ze hem veeel leuker vonden dan mijn ex, dat horen ze natuurlijk te zeggen maar volgens mij waren ze wel oprecht.
Zeg je nu dat je 3 borden pasta hebt gegeten en anderhalve pizza?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Een grote bord pasta...
Schep altijd 3 x pasta met kop erop op een boerenbond diep bord
Daarom maak ik ook niet zo vaak pasta
Pizza was heerlijk! (1 1/2)
Net gedoucht en heb nu al weer trek in chips en toastjes..
Maar nu eerst cola berenburg, morgen weekend
Nee, daar heb ik geen zin inquote:Op zondag 13 februari 2011 20:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je kunt je nog inschrijven voor de CPC! Kom ik je aanmoedigen!
Nou dat is ook meteen wel weer erg valsquote:Op zondag 13 februari 2011 20:08 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Moooooi![]()
![]()
Dan hoop ik dat je je ex tegenkomt als je met je nieuwe loopt, en hij jullie mooi en lief ziet doen, en jullie hem niet opmerken
Dit is nog spannender dan bzv gekquote:Op zondag 13 februari 2011 20:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou dat is ook meteen wel weer erg vals.
Ik ben wel benieuwd of Billy nog gevoelens heeft voor ex?.
Ja ik dus ook. Ik ga echt niet mee doen met m'n 9 km/uquote:Op zondag 13 februari 2011 20:09 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou zeggen 'ik loop mee', maar 5km moet ik echt weer even opbouwenen ik wil hard lopen (11km per uur)
Nee.. dat doe ik toch nog wel apartquote:Op zondag 13 februari 2011 20:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Zeg je nu dat je 3 borden pasta hebt gegeten en anderhalve pizza?
nou, geloof me, er zijn mensen die meedoen met 7,5km per uurquote:Op zondag 13 februari 2011 20:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja ik dus ook. Ik ga echt niet mee doen met m'n 9 km/u. Eerst in staat zijn om al die andere mensen eruit te rennen
![]()
.
Nee, volgens mij was dat over de pasta een reactie op mij, dat ik een groot bord had opgeschept net.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Zeg je nu dat je 3 borden pasta hebt gegeten en anderhalve pizza?
Ja bejaarden en huisvrouwen met pittige korte kapsels. Daar ga ik niet tussen lopenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou, geloof me, er zijn mensen die meedoen met 7,5km per uur
Tuurlijk laat een ex je niet koud als je lange tijd behoorlijk lief en leed hebt gedeeld. Zou raar zijn als daar helemaal niets meer van over was.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:09 schreef Viking84 het volgende:
Tot ze bewijs willen zien en hier al je genante uitlatingen kunnen lezenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:12 schreef Viking84 het volgende:
Nog ruim 350 posts en ik heb de 60000 posts gehaald. Als m'n toekomstige werkgever vraagt wat voor affiniteit ik heb met online communities vertel ik wel dat ik 60000 posts op Fok! heb
.
ik was wel heel trots toen ik wat mensen tegen kwam tijdens het lopen daar van de reddingsbrigade en ik ze inhaaldequote:Op zondag 13 februari 2011 20:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja bejaarden en huisvrouwen met pittige korte kapsels. Daar ga ik niet tussen lopen.
Als je dat mailt van je viking adres...quote:Op zondag 13 februari 2011 20:12 schreef Viking84 het volgende:
Nog ruim 350 posts en ik heb de 60000 posts gehaald. Als m'n toekomstige werkgever vraagt wat voor affiniteit ik heb met online communities vertel ik wel dat ik 60000 posts op Fok! heb
.
geniet ervan Jagar! En groetjes aan de Duutser, al heppik 'm nog nooit gezienquote:Op zondag 13 februari 2011 20:13 schreef Jagärtrut het volgende:
wijn, bank, lekker eten, discovery earth..
Is 'ie alweer wakker?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:13 schreef Jagärtrut het volgende:
wijn, bank, lekker eten, discovery earth..
Foto maken voor de herinnering?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:12 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik heb nóg meer krullen in mijn haar dan vanochtendjammer dat ik nu al weet dat het morgenochtend kut zit en dus niemand het ziet, behalve ikzelf als ik continu voor de spiegel ga staan te draaien
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Cali: Bagels&Beans?Ik vind het wel een mooi lijstje!
[..]
Van dattum! Anders makkelijk antwoord: "Hee welkom terug, wil je mn nieuwe vriend ontmoeten?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik neem een printje mee van m'n posthistory en een aantal representatieve postsquote:Op zondag 13 februari 2011 20:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Tot ze bewijs willen zien en hier al je genante uitlatingen kunnen lezen
Leuk!quote:Op zondag 13 februari 2011 20:06 schreef Probability het volgende:
[..]
Dat is dik aan man! Alleen zijn we beide een beetje voorzichtig. We hebben het heel leuk samen maar ik hou hem liever voor mijzelf. Vriendinnetjes vinden hem ook een hele leuke jongen 'je hebt een goede invloed op haar' en dat ik hem moet koesteren. Hij vindt ze ook oprecht leuk en hij is echt aardig omdat hij aardig is en niet zodat andere mensen hem aardig vinden.
Gister zeiden ze nog dat ze hem veeel leuker vonden dan mijn ex, dat horen ze natuurlijk te zeggen maar volgens mij waren ze wel oprecht.
Ik probeerde hem online op te zoeken, maar het lukte dus niet. Is een heel wijdvallend gebreid vest dat je niet dicht kunt knopen.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:01 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar je vest eigenlijk! heb je er geen foto bij?
het is geen experimentjequote:Op zondag 13 februari 2011 20:14 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, krullen dat experimentje moet ik ook nog 's oppaken
ja, weet ik, maar ik wilde zelf ook eens krullen proberenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:16 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
het is geen experimentjePuur natuur hoor, beetje spray, beetje kneden, flink wat wind erdoor
Breng me niet in de verleidingquote:Op zondag 13 februari 2011 20:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik neem een printje mee van m'n posthistory en een aantal representatieve posts.
En gênante uitlatingen, wabbedoelu?.
Hmm okee. Maar als je hem écht leuk vindt en hij jou ook, kun je toch wel écht voor elkaar gaan? Ik bedoel, dat het uit kan gaan weet iedereen. Maar dat wil niet zeggen dat je daar de hele tijd bij stil moet gaan staan en daarom afstand moet houden ofzo. Denk ik.quote:
Samen doen? Ben ook zo'n muts met mijn haarquote:Op zondag 13 februari 2011 20:14 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, krullen dat experimentje moet ik ook nog 's oppaken
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik hou zo van B&BKneuterige tentjes met bio spullen en veel avocado's enzo
[..]
Hmm okee. Maar als je hem écht leuk vindt en hij jou ook, kun je toch wel écht voor elkaar gaan? Ik bedoel, dat het uit kan gaan weet iedereen. Maar dat wil niet zeggen dat je daar de hele tijd bij stil moet gaan staan en daarom afstand moet houden ofzo. Denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach als ie toch niks wil veranderen verders heeft een lijstje posten ook weinig zin hequote:Op zondag 13 februari 2011 20:18 schreef Viking84 het volgende:
@ Cali: heb je een receptje van jouw D van vandaag of heb je naar eigen inzicht wat dingen bij elkaar geflikkerd?.
Ik heb trouwens een Fokkert in MSN die pertinent weigert een lijstje te posten hier. Hij eet imho best netjes (iets te weinig zelfs) maar valt maar niet af en hij wil z'n dagelijkse portie chips (100 gram) ook niet laten staan, wel verlagen naar 50 gram evt.
Hahaha eigen inzicht! Wow dat iemand ooit nog een recept van mij zou willen, ik zie mezelf echt als een terrible kokquote:Op zondag 13 februari 2011 20:18 schreef Viking84 het volgende:
@ Cali: heb je een receptje van jouw D van vandaag of heb je naar eigen inzicht wat dingen bij elkaar geflikkerd?.
Ik heb trouwens een Fokkert in MSN die pertinent weigert een lijstje te posten hier. Hij eet imho best netjes (iets te weinig zelfs) maar valt maar niet af en hij wil z'n dagelijkse portie chips (100 gram) ook niet laten staan, wel verlagen naar 50 gram evt.
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:01 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar je vest eigenlijk! heb je er geen foto bij?
Weet ik niet, heb hem nog niet gezien.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou dat is ook meteen wel weer erg vals.
Nou ja ik vind dat je niet zomaar kan gaan sms'en etc alsof er niets aan de hand is.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:02 schreef Rituals het volgende:
[..]
Niet puur vriendschappelijke smsjes?
Ik weet niet hoe het gelopen is tussen jullie, maar zoals ik het nu begrijp is het absoluut niet netjes gegaan dus zijn die smsjes waarschijnlijk niet op z'n plaats inderdaad.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:34 schreef Probability het volgende:
[..]
Nou ja ik vind dat je niet zomaar kan gaan sms'en etc alsof er niets aan de hand is.
Dat heb ik al gedaan vandaagquote:
Gaat in mijn geval niet, de literatuur is pas dinsdag beschikbaar.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:03 schreef motorbloempje het volgende:
ik ook, maar zit lekker vooruit te werken.
Hehe, is goed!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:17 schreef Probability het volgende:
Ritualsss ik PM je even tegen topic kaping!
Inderdaad!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:17 schreef Viking84 het volgende:
@ Merel: Ok thanks.
Ok, dat was BZV weer. Best verrassend. Maar ik zeg niks
.
Hoe erg ik ook tegen dit soort programma's ben, ik kijk het nu ookquote:
Wat stom! Is dat vaak zo? (geen ondertiteling)quote:Op zondag 13 februari 2011 21:20 schreef Viking84 het volgende:
Die presentator is een lambal. Zat in ONM, heeft vervolgens meegedaan aan allerlei talentenjachten en nu presenteert 'ie dit. Ik kan het niet volgen, want het wordt - volgens mij - niet ondertiteld met 888
.
Ik heb precies hetzelfdequote:Op zondag 13 februari 2011 21:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hoe erg ik ook tegen dit soort programma's ben, ik kijk het nu ook. Te nieuwsgierig ofzo.
Dr zit echt geen tempo in tot nu toe zeg ... pfffquote:
Zoek je zoiets?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:24 schreef neen het volgende:
Tevens zoek ik ook de knop Merel als ik hem ooit vind laat ik het weten.
Heb je hem ook een maatje groter?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Zoek je zoiets?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee he! Hoeveel spelers zijn er? Wat is dat meisje lang trouwens!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:28 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dr zit echt geen tempo in tot nu toe zeg ... pfff
Doe mij die bovenste maar, die onderste heb ik al.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Zoek je zoiets?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:32 schreef neen het volgende:
Hmm, nee sorry. Toch niet helemaal wat ik zoek.
Of zoek je gewoon:quote:Op zondag 13 februari 2011 21:32 schreef neen het volgende:
Hmm, nee sorry. Toch niet helemaal wat ik zoek.
Die zou chill zijn jaquote:Op zondag 13 februari 2011 21:44 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Of zoek je gewoon: [ afbeelding ]
Ik ben wel weer toe aan weekendquote:
Ik druk hem met alle liefde voor je in hoor.quote:
Jazeker, al vind ik t wel vervelend dat ie terug is gekomen vond t wel lekker rustig zo. Van mij mag er een eilandje komen waar al mijn exen dan op gaan wonen doei tot nooit meer ziens. Maar buiten dat gaat het wel heel prima ja. Dank je voor het vragen!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:49 schreef sigme het volgende:
Probability, het is fijn te lezen dat je het zo goed doet, met je lover en je studie. Voel je je ook in het geheel wat fijner?
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:55 schreef Probability het volgende:
[..]
Jazeker, al vind ik t wel vervelend dat ie terug is gekomen vond t wel lekker rustig zo. Van mij mag er een eilandje komen waar al mijn exen dan op gaan wonen doei tot nooit meer ziens.
Jou moest ik nog bedanken voor de inspiratie voor de geniale kaas en kokos (cocos cheesecake)quote:Op zondag 13 februari 2011 22:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Cali ! Heb je jurk gemist maar ben er van overtuigd dat het erg mooi stond..
Welterusten meis
Wtf? Heb je kaas met kokos gecombineerd?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Jou moest ik nog bedanken voor de inspiratie voor de geniale kaas en kokos (cocos cheesecake)
Lekker joh
ik vermoed dat ze een kokos cheesecake heeft gemaaktquote:Op zondag 13 februari 2011 22:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wtf? Heb je kaas met kokos gecombineerd?.
PM. Moet je nagaan wat het wasquote:Op zondag 13 februari 2011 22:31 schreef _aurum_ het volgende:
o hai1
Ewelina: Begrijp ik het nou goed dat je een borstverkleinende operatie hebt gehad? Wat was je cupmaat pre op? en wat is ie nu? Want of ik snap het niet, maar het lijkt nog wel ehm, erg aanwezig zeg maar....
Oja dat las ik eerder al...quote:Op zondag 13 februari 2011 22:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Jou moest ik nog bedanken voor de inspiratie voor de geniale kaas en kokos (cocos cheesecake)
Lekker joh
Dat was ook wel duidelijk uit de promo'squote:Op zondag 13 februari 2011 22:41 schreef Merel het volgende:
Zapte net langs Secret Story, maar wat een afschuwelijk ordinair programma is dat zeg!
De collega blijft netjes regelmatig smsen. Totdat dat natuurlijk stopt omdat ie z'n aandacht op iemand anders moet richten. Maar ondertussen maakt ie me wel blij. Ik hoop zo dat het goed gaat komen
Denk dat ik zo ook lekker m'n bedje in duik. Morgen Valentijnsdag hè dames, zijn jullie voorbereid op de stapels kaarten in de brievenbus?
Tja...... 2010 ik denk er nog met plezier aan terug.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:55 schreef loveli het volgende:
Ooit een keer op valentijnsdag meegenomen naar de bios door een "vriend". Had niet in de gaten dat het valentijnsdag was en ook niet dat 'ie zich extra netjes had gekleed. Weet nog wel dat een petje toen een deuk in m'n auto heeft getrapt en dat ik me gedurende de dag steeds ongemakkelijker ging voelen. En dat ik een valentijnsmail met gedicht kreeg van een andere anonieme aanbidder.
Dat waren nog eens tijden
Ik hadquote:Op zondag 13 februari 2011 22:41 schreef Merel het volgende:
Zapte net langs Secret Story, maar wat een afschuwelijk ordinair programma is dat zeg!
De collega blijft netjes regelmatig smsen. Totdat dat natuurlijk stopt omdat ie z'n aandacht op iemand anders moet richten. Maar ondertussen maakt ie me wel blij. Ik hoop zo dat het goed gaat komen
Denk dat ik zo ook lekker m'n bedje in duik. Morgen Valentijnsdag hè dames, zijn jullie voorbereid op de stapels kaarten in de brievenbus?
Wat lief!quote:Op zondag 13 februari 2011 23:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb mijn we-doen-niet-aan-Valentijnsdag-maar-hier-heb-je-een-orchidee-orchidee vandaag gekregen!![]()
En ik ga ook zo slapen! Trusten!
Kaas en kokos leek jou de smerigste combi ooit!quote:Op zondag 13 februari 2011 22:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oja dat las ik eerder al...
Weet zeker dat ie niet van mij was.... ik lust alles behalve kokos![]()
Neen, da's niet waar maar jij bent ook niet altijd pessimistisch hopelijk?
Er was nog een kwart over, die heeft broerlief zaterdagavond nog opgemaaktquote:
Het is trouwens eenvoudig te ver-sonja bakker-en door de boter te vervangen door halvarine, de volle kwark door magere en de suiker door zoetstof voor bakkenquote:
En het lekker voor vies.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het is trouwens eenvoudig te ver-sonja bakker-en door de boter te vervangen door halvarine, de volle kwark door magere en de suiker door zoetstof voor bakken
Geef mijn portie maar aan Sonjaquote:Op maandag 14 februari 2011 00:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het is trouwens eenvoudig te ver-sonja bakker-en door de boter te vervangen door halvarine, de volle kwark door magere en de suiker door zoetstof voor bakken
En?quote:Op maandag 14 februari 2011 00:33 schreef loveli het volgende:
Oi, ff snel mail checken want het is valentijnsdag
goed ideequote:Op zondag 13 februari 2011 22:56 schreef loveli het volgende:
Bij de weg, op valentijnsdag moeten er nog wel kaartjes voor Tron te krijgen zijn. Of een andere nerd-film.
Dat.quote:
quote:As I com bi an waie,
Hof on ich herde saie,
Ful modi mon and proud;
Wis he wes of lore,
And gouthlich under gore,
And clothed in fair sroud.
To lovien he bigon
On wedded wimmon,
Therof he hevede wrong;
His herte hire wes alon,
That reste nevede he non,
The love wes so strong.
Wel yerne he him bithoute
Hou he hire gete moute
In ani cunnes wise.
That befel on an day
The loverd wend away
Hon his marchaundise.
Ik sla deze even overquote:
quote:
Auquote:Op maandag 14 februari 2011 08:55 schreef Goodbye het volgende:
Ja, maar gelukkig had ik zulke goede reflexen om mijn handen te gebruiken (ik viel ook nog eens face forward, namelijk)
Maar nu doet zo ongeveer alles pijn.
Ook op muziek, voor de liefhebbersquote:Egidius waer bestu bleven
Mi lanct na di gheselle mijn
Du coors die doot du liets mi tleven
Dat was gheselscap goet ende fijn
Het sceen teen moeste ghestorven sijn
Nu bestu in den troon verheven
Claerre dan der zonnen scijn
Alle vruecht es di ghegheven
Egidius waer bestu bleven
Dat was gheselscap goet ende fijn
Het sceen teen moeste ghestorven sijn
Solliciteren. Al het moet kun je verhuizen/een kamer zoeken. Geweldige vacatures moet je een kans geven.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:21 schreef Viking84 het volgende:
Een geweldige vacature staat nog open, maar de standplaats is in eerste instantie Nijmegenen dat is wel fucking ver weg
. De standplaats kan later wel worden aangepast naar Amsterdam, maar toch Nijmegen. Godver
.
Gezelligquote:Op maandag 14 februari 2011 09:21 schreef Viking84 het volgende:
Een geweldige vacature staat nog open, maar de standplaats is in eerste instantie Nijmegenen dat is wel fucking ver weg
. De standplaats kan later wel worden aangepast naar Amsterdam, maar toch: Nijmegen. Godver
.
hoe komt dat nou op de website schoenen-en-tassen.nlquote:Op maandag 14 februari 2011 09:21 schreef loveli het volgende:
Voor iedereen die niet weet wat 'ie z'n valentijn moet geven...
http://www.schoenen-en-ta(...)d-Valentijnsbox.html
Dan zou ik er eerder voor kiezen een tijdje te reizen, ook al moet ik dan fucking vroeg opquote:Op maandag 14 februari 2011 09:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Solliciteren. Al het moet kun je verhuizen/een kamer zoeken. Geweldige vacatures moet je een kans geven.
Ik zag 'em bij de makro, maar niet iedereen heeft zo'n pas. Scheelt wel een hoop centen zie ik.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
hoe komt dat nou op de website schoenen-en-tassen.nl![]()
Maar dit is op zich een handig ding, vooruitdenkend...
Wat Zwolle niet lukt gaat Cambuur ook niet lukkenquote:Op maandag 14 februari 2011 00:26 schreef neen het volgende:
Ik zal zo ook eens gaan want de trein vertrekt alweer bijna. Veel plezier met al die valentinos enzo hoorik lees het wel.
Vizor, ik neem aan dat jij gebruik maakt van de valentijnsactie. eigenlijk denk ik van niet maar goed maar goed.. als je gaat hoop ik dat het voor jou een deceptie zal zijn al vrees ik het ergstemoge de beste of slechtste (punten zijn punten) winnen.
Ik herken dat ding trouwens. M'n pa heeft 'm ookquote:Op maandag 14 februari 2011 09:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik zag 'em bij de makro, maar niet iedereen heeft zo'n pas. Scheelt wel een hoop centen zie ik.
http://www.makrodagdeal.n(...)per/Products/1024569
Makroprijs is ex btw.
Ja ik ga ook gewoon solliciteren en hopen dat ik voor een gesprek word uitgenodigd. Kan ik dan altijd nog informeren hoe lang ik in Nijmegen zou moeten werken. Als dat bijv voor een half jaar ofzo is, dan is het nog enigszins te overzien, maar ik zie mezelf niet jarenlang 4 uur per dag reizenquote:Op maandag 14 februari 2011 09:32 schreef neen het volgende:
Sowieso, Nijmegen >> Amsterdam en dat zeg ik, die boven de Waal woont.
Niet geschoten altijd mis ofzo, gewoon solliciteren ja. Als het wat is, is het wat. Als het niet is, is het niets.
Dat is nog niet zo'n gek planquote:Op maandag 14 februari 2011 09:33 schreef motorbloempje het volgende:
wellicht kun je ons huis een jaartje huren als wij naar Engeland vertrekken Vik!
En terecht. Doe er een fancy doosje om en ineens is het voor vrouwen? Ik heb daar zo'n hekel aan hè.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik herken dat ding trouwens. M'n pa heeft 'm ookHij heeft echt schijt aan productdifferentiatie voor mannen of vrouwen
quote:Incl. extra asseccoires t.w.v. ¤ 35,-.
Ik moest wel een beetje gniffelen toen hij opperde als volgende auto een renault twingo te nemen.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En terecht. Doe er een fancy doosje om en ineens is het voor vrouwen? Ik heb daar zo'n hekel aan hè.
Zo laat je treinreizen nog bijna aantrekkelijk klinken ookquote:Op maandag 14 februari 2011 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
't is vooral jammer dat ze de directe treinverbinding hebben weggehaald
maar ik zou als ik Vik was dan een eerste klas trein abbo vragen, en dan gewoon lekker gaan lezen in de trein
Iddquote:Op maandag 14 februari 2011 09:58 schreef Rituals het volgende:
[..]
Zo laat je treinreizen nog bijna aantrekkelijk klinken ook![]()
.
'Naar de wedstrijd? Maar waarom?', 'Omdat ik gratis iemand mee mocht nemen!'quote:Op maandag 14 februari 2011 09:32 schreef neen het volgende:
Sowieso, Nijmegen >> Amsterdam en dat zeg ik, die boven de Waal woont.
Niet geschoten altijd mis ofzo, gewoon solliciteren ja. Als het wat is, is het wat. Als het niet is, is het niets.
Vizor, je mocht gratis iemand meenemen ofzo geloof ik, dus als je het goed weet te verkopen heb je een ultiem valentijnscadeau voor nop!
Heel fijn. Maar ik moet wel weer wennen om m'n bed te delen, heel onrustig geslapen...quote:Op maandag 14 februari 2011 09:45 schreef Rituals het volgende:
GB! Jeetje.
Leuke avond gehad met de Duutser Jagar?![]()
Nijmegen. Ik reis tegenwoordig vrij regelmatig van Nijmegen naar Den Haag en het is te doen (hoewel iedere dag, en met name 's ochtends vroeg, natuurlijk een heel ander verhaal is
)
Jij loopt altijd zo heerlijk op de zaken vooruit! Eerst die baan maar eens krijgen!quote:Op maandag 14 februari 2011 10:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd. Maar goed, zo'n eersteklas abbo is wel een interessante optie ja, iig voor een tijdje. Ik ga een geweldige baan natuurlijk niet laten schieten, omdat de reistijd me in eerste instantie te veel is. Ik wil vooral iets te doen hebben in de trein. Gelukkig heb ik inmiddels een smartphone, dus kan ik iig met jullie kletsen
.
Nu een brief aan het schrijven naar een bedrijf in Utrecht. Dat is toch iets dichterbij.
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:10 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Heel fijn. Maar ik moet wel weer wennen om m'n bed te delen, heel onrustig geslapen...
Boh, m'n benen zijn nogsteeds koud.
Indeedquote:Op maandag 14 februari 2011 10:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Jij loopt altijd zo heerlijk op de zaken vooruit! Eerst die baan maar eens krijgen!
Bij interesse heb ik een makropas, met 19% btw is de totaalprijs daar een euro of 100 107.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dit is hetzelfde dingetje in het zwart, nog iets goedkoper dan via de schoenensite
Woensdag ga ik btw weer eens naar het Boymans, heb ik beslotenLekker hollands voor noppes
Hebben nog meer mensen zin om te gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ongeduldig en nieuwsgierig zijn is geen goede combinatie..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ongeduldig en nieuwsgierig zijn is geen goede combinatie..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot volgende week zondag. En we kunnen elke dag samen lunchen!quote:Op maandag 14 februari 2011 10:12 schreef Rituals het volgende:
[..]. Went wel. Hoe lang blijft hij dit keer?
Ik ga naar de uni.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |