Nou, dat kan ik me héél goed voorstellen! Ik was waarschijnlijk uit pure paniek gestopt met dansenquote:Op zondag 13 februari 2011 17:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Té! Salsa is een beetje dat gedoe met je heupen en dan door je knieën zakken. Dus moet ik the picture verder painten? Ik wilde me natuurlijk ook niet laten kennen, maar ik vind dat soort situaties awkward
Mij ook niet, maar het is niet gek ofzo. La Lanterna hier heeft ook pizza's met een gebakken ei erop.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lekker![]()
Alleen lijkt gebakken ei me niet echt lekker op pizza?
Wat ik wel ken is dat ze gewoon een eitje boven op die pizza doen en dan rauw de oven in gaat, zeg maar. Dat is wel erg lekker, moet ik zeggen! Maar dat van Uniekhoorn lees ik alsof het eitje van te voren al is gebakken.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar het is niet gek ofzo. La Lanterna hier heeft ook pizza's met een gebakken ei erop.
Zoals ik al zei: niets. Boooooring.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:16 schreef Merel het volgende:
Ewelina, hoe is het nu met jouw lovelife eigenlijk? Speelt daar nog wat?
Robert ten Brink raadt edarling.nl aanquote:
Ik heb het niet zo op datingsitesquote:Op zondag 13 februari 2011 18:27 schreef Merel het volgende:
[..]
Robert ten Brink raadt edarling.nl aan
Negeren is de kunstquote:Op zondag 13 februari 2011 18:35 schreef Probability het volgende:
Ik kreeg gister een smsje van een zeker persoon en ik dacht: meen je dit? Ga je doen alsof je nooit weg bent geweest?
quote:Op zondag 13 februari 2011 18:44 schreef Probability het volgende:
Ja tempo ligt lekker hoog, ik weet een betere facebook film voor jou: farewell facebook.
Tempo ligt laag, lekker helder en maar 10minuten!
Graag!quote:Op zondag 13 februari 2011 18:41 schreef Viking84 het volgende:
@ Ewelina: ik mail hem vd week wel even oid
Wat een sukkelquote:Op zondag 13 februari 2011 18:35 schreef Probability het volgende:
Ik kreeg gister een smsje van een zeker persoon en ik dacht: meen je dit? Ga je doen alsof je nooit weg bent geweest?
Ligt eraan wat de huur is. Maar doorgaans heb je dan een behoorlijk hoog inkomen.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:50 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat een sukkel.
Per jaar netto 50x de brutohuur per maand verdienen, ligt het aan mij of is dat erg veel? Ik verdien op dit moment de helft daarvan.
Het is de ingangseis voor veel huurhuizen op Funda. En anders moet je >55 jaar zijnquote:Op zondag 13 februari 2011 18:51 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ligt eraan wat de huur is. Maar doorgaans heb je dan een behoorlijk hoog inkomen.
De corporatie waar ik werk heeft ook die eis voor vrije sectorwoningen.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:58 schreef loveli het volgende:
Dat is ongeveer vier keer de maandhuur als inkomen, is ook bij mijn verhuurder de eis. En het is bruto inkomen, dus het betekent niet dat ik vier maal m'n kale huur gestort krijg van de baas.
Wat ik tegenkom is dat je echt nétto ongeveer 4x de brutohuur (dus incl servicekosten) moet verdienen. Stond als rekenvoorbeeld bij: als de huur 700 per maand is, moet je per jaar dus 35.000 euro verdienen.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:58 schreef loveli het volgende:
Dat is ongeveer vier keer de maandhuur als inkomen, is ook bij mijn verhuurder de eis. En het is bruto inkomen, dus het betekent niet dat ik vier maal m'n kale huur gestort krijg van de baas.
Bij de corporatie waar ik werk is de eis 4 x de netto huur bruto per maand verdienen. Wordt berekend over een jaarinkomen, vakantiegeld en een 13e maand mag worden meegeteld.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:02 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat ik tegenkom is dat je echt nétto ongeveer 4x de brutohuur (dus incl servicekosten) moet verdienen. Stond als rekenvoorbeeld bij: als de huur 700 per maand is, moet je per jaar dus 35.000 euro verdienen.
Geen broccoli?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:07 schreef loveli het volgende:
[ afbeelding ]
Heb 'em sinds vandaag, maar je brengt me op een idee met de rode ui.
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:07 schreef loveli het volgende:
[ afbeelding ]
Heb 'em sinds vandaag, maar je brengt me op een idee met de rode ui.
quote:Op zondag 13 februari 2011 18:39 schreef Ewelina het volgende:
Wie heeft er eigenlijk nog een versie van Pachelbels muziek voor me? Vik?Ik ben de oude kwijt ivm laptopcrash en wil hem toch graag weer hebben.
Nouja, dan kan ik eigenlijk alsnog niets huren in vrije sectorquote:Op zondag 13 februari 2011 19:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bij de corporatie waar ik werk is de eis 4 x de netto huur bruto per maand verdienen. Wordt berekend over een jaarinkomen, vakantiegeld en een 13e maand mag worden meegeteld.
Daarom adviseer ik iedereen ook om zich zodra het kan bij woningnet in te schrijven.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nouja, dan kan ik eigenlijk alsnog niets huren in vrije sector.
Onderzoekers hebben over het algemeen niet de vetste maandlonenquote:Op zondag 13 februari 2011 19:16 schreef Merel het volgende:
Ja maar Chico, doe jij niet zo'n hele moeilijk studie waar je later verschrikkelijk rijk mee kan worden?
Hola, PM gekregen?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:16 schreef Merel het volgende:
Ja maar Chico, doe jij niet zo'n hele moeilijk studie waar je later verschrikkelijk rijk mee kan worden?
Als je aan de uni verbonden bent mag je toch blijven wonen waar je woont?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Onderzoekers hebben over het algemeen niet de vetste maandlonen. Om ergens te komen, moet je eerst promoveren. Dat is 4 jaar te weinig verdienen voor vrije sector. En daarna is het nog maar de vraag. Het gebied waarin ik wil werken is aan het verdwijnen in NL.
Nee, voltijd student in Amsterdam en anders binnen 6 maanden eruit.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je aan de uni verbonden bent mag je toch blijven wonen waar je woont?
er is wel een regeling dat je voorrang kan krijgen als je in het onderwijs werkt (beroepsgroepenregeling) Maar daar moet de universiteit je voor aanmelden.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee, voltijd student in Amsterdam en anders binnen 6 maanden eruit.
Hmm, ja heb het nog niet helemaal afgesloten denk ik en ik ga hem toch ooit tegen komen..quote:
Nouja wij doen er minstens 10 jaar over om een leven te redden (medicijn ontwikkelen), dat doen ze bij jou toch snellerquote:Op zondag 13 februari 2011 19:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
In jouw sector verdien je ook minder dan bij mij als je wil promoveren Chico, idioot toch!maar daarna kan je dik cashen bij een bedrijf als je dat wil hoor.
Hmm ik ken meer mensen bij wie dat zo ging.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:27 schreef Probability het volgende:
[..]
Hmm, ja heb het nog niet helemaal afgesloten denk ik en ik ga hem toch ooit tegen komen..
Met onderzoek doen worden er doorgaans weinig levens (direct) geredquote:Op zondag 13 februari 2011 19:29 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nouja wij doen er minstens 10 jaar over om een leven te redden (medicijn ontwikkelen), dat doen ze bij jou toch sneller. Ik kan cashen als ik niet zelf onderzoek doe, maar onderzoek ga leiden.
Ik ook. Mensen die op reis gaan en doei zeggen en als je dan je leven weer hebt opgepakt, nemen ze weer contact op, net alsof het leven heeft stilgestaan zonder hen. Alleen doen als je dat zelf echt ziet zitten, Billy, je bent geen speelbal die beschikbaar is zodra het hem uitkomt.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hmm ik ken meer mensen bij wie dat zo ging.
Idioot hoor.
Dat dus.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook. Mensen die op reis gaan en doei zeggen en als je dan je leven weer hebt opgepakt, nemen ze weer contact op, net alsof het leven heeft stilgestaan zonder hen. Alleen doen als je dat zelf echt ziet zitten, Billy, je bent geen speelbal die beschikbaar is zodra het hem uitkomt.
Maar is het voor hen dan niet ook alsof het leven buiten de reis heeft stilgestaan? Die komen thuis en willen hun oude leven oppakken.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook. Mensen die op reis gaan en doei zeggen en als je dan je leven weer hebt opgepakt, nemen ze weer contact op, net alsof het leven heeft stilgestaan zonder hen. Alleen doen als je dat zelf echt ziet zitten, Billy, je bent geen speelbal die beschikbaar is zodra het hem uitkomt.
Ja, maar iemand dumpen speciaal voor die reis en na de reis meteen op oude voet verdergaan is wel even ietsje anders dan met vriendschappen voortzetten.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar is het voor hen dan niet ook alsof het leven buiten de reis heeft stilgestaan? Die komen thuis en willen hun oude leven oppakken.
Oh vast, maar je moet je wel realiseren dat dat gewoon niet zo isquote:Op zondag 13 februari 2011 19:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar is het voor hen dan niet ook alsof het leven buiten de reis heeft stilgestaan? Die komen thuis en willen hun oude leven oppakken.
Ja dat is op de meeste gebieden ook prima, maar je kan niet zomaar je vriendinnetje een half jaar (?) achterlaten, en dan weer terugkomen en doorgaan waar je was gebleven. lijkt me..quote:Op zondag 13 februari 2011 19:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nou als je een half jaar totaal geen contact hebt, is het niet uitnodigend om dat weer zo op te pakken!quote:Op zondag 13 februari 2011 19:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat idd.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:50 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, maar iemand dumpen speciaal voor die reis en na de reis meteen op oude voet verdergaan is wel even ietsje anders dan met vriendschappen voortzetten.
Als dat echt de kwestie is, is het wel een hele botte hork!quote:Op zondag 13 februari 2011 19:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat idd.
Lijkt me zo raar: gedumpt worden voor de reis, een hele poos niks horen en dan een sms'je als: "Hey schatje, ik ben terug. Alles goed? Keertje afspreken weer? X" zo stel ik me dat dan voor)
Ja nee op dat gebied ben ik het wel met jullie eensquote:Op zondag 13 februari 2011 19:50 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, maar iemand dumpen speciaal voor die reis en na de reis meteen op oude voet verdergaan is wel even ietsje anders dan met vriendschappen voortzetten.
Als het zo is gegaan vind ik het erg schofterig, maar dat kan ik me bijna niet voorstellen...quote:Op zondag 13 februari 2011 19:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat idd.
Lijkt me zo raar: gedumpt worden voor de reis, een hele poos niks horen en dan een sms'je als: "Hey schatje, ik ben terug. Alles goed? Keertje afspreken weer? X" zo stel ik me dat dan voor)
Sconesquote:Op zondag 13 februari 2011 19:52 schreef _Calimero_ het volgende:
Whoeiiii straks boer zoekt vrouw kijken!
Ik heb een scone op, volgens mij zit daar best veel suiker in eigenlijk?Nou ja, een keertje een uitzondering zal geen ramp zijn, in ieder geval ben ik er niet beroerd van geworden vandaag
we lopen bijna gelijk!quote:Op zondag 13 februari 2011 19:51 schreef Razztwizzle het volgende:
Mijn lijstje vandaag:
O1 1/2 knäckebrod met pindakaas
S hardlopen (les 10: 2-2-2-2-3-3-3)
O2 boterham kaas/tomaat/komkommer, boterham ham/tomaat/komkommer, thee
T yoghurt met druiven
T wit bolletje met hagelslag
D aardappelpreisoep en een stuk plaatpizza met zuurkool en spekjes
Die ervaring heb ik ook hoor! Ik ben meerdere keren zelf weggeweest (nou ja, 2quote:Op zondag 13 februari 2011 19:52 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja nee op dat gebied ben ik het wel met jullie eens. Maar wat normale vriendschappen betreft werkt het vaak wel zo.
Ik doe alleen geen Evy, maar het rustige opbouwschema van Vik, ben nogal blessuregevoeligquote:Op zondag 13 februari 2011 19:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
we lopen bijna gelijk!ga morgen ook les 10 doen
Ja ik ben ook alleen nog naar Frank benieuwd.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:53 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben niet zo woei meer over BZV. Het is geen spannend seizoen en van twee koppels is iig al duidelijk voor wie ze gekozen hebben, voor de seizoensfinale. De enige van wie ik me afvraag voor wie 'ie zal gaan is Frank. Marcel gaat natuurlijk voor Ksenia en Annemarie gaat voor Harrie.
Evy heeft niet het monopolie over de hardloopmarkt hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 19:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
we lopen bijna gelijk!ga morgen ook les 10 doen
Daar wil ik binnenkort ook eens heen, lijkt me zo leuk en lekker!quote:
Ik volg het niet fanatiek ofzo, maar wat voor kinderen zullen die 2 krijgenquote:
En ik draag er dus een openvallend olijfgroen vest bij. Wil eigenlijk ook nog een olijfgroene maillot kopen.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:56 schreef _Calimero_ het volgende:
Grappig trouwens om het jurkje bij Ewelina aan te zien, staat weer heel anders zonder lange mouwen, ook leuk
Weinigquote:Op zondag 13 februari 2011 19:57 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik heb:
O: 2x brood (jam, kaas, brie)
L: bagel met gerookte kip en avocado
T: scone
B: uur of anderhalf uur fietsen
D: pasta met champs, paprika, spinazie, pesto en parmesan
T: warme chocomelk denk ik
Ik was aan het stofzuigen en vriendlief stond een banaan te eten. En toen ik begon over dat hij ook wel wat mocht gaan doen, kreeg ik een banaan in m'n mond geproptquote:
Werkt hier ook zo, ook bij vrienden die ik soms een jaar of langer niet zie is het weer helemaal als vanouds als we elkaar dan weer wel zien. Daarvoor hoeven ze niet eens per sé op reis.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:53 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Die ervaring heb ik ook hoor! Ik ben meerdere keren zelf weggeweest (nou ja, 2) en heb ook meerdere vriendinnen (minstens 4
) die weg zijn geweest en dan is er niks aan de hand
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik was aan het stofzuigen en vriendlief stond een banaan te eten. En toen ik begon over dat hij ook wel wat mocht gaan doen, kreeg ik een banaan in m'n mond gepropt(pun not intended)
Jaquote:
volgens mij is mijn les 10 nagenoeg hetzelfde, minder zelfs!quote:Op zondag 13 februari 2011 19:53 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik doe alleen geen Evy, maar het rustige opbouwschema van Vik, ben nogal blessuregevoelig
hahahaha Wel goed dat je 'm braaf hebt opgeschrevenquote:Op zondag 13 februari 2011 19:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik was aan het stofzuigen en vriendlief stond een banaan te eten. En toen ik begon over dat hij ook wel wat mocht gaan doen, kreeg ik een banaan in m'n mond gepropt(pun not intended)
Mischien vat ik zijn sms'jes verkeerd op maar hij smst wel erg vaak etc.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:49 schreef _Calimero_ het volgende:
Hmm dat vind ik ook wel een beetje bot, zomaar weer doen alsof er niks is gebeurd en er geen tijd is verstreken![]()
En je hebt nu toch een nieuw vriendje, of is dat niet echt iets? Of is het alweer over?
Ik heb 'n heerlijke middag gehad! De Dom was geen optie, rondleidingen waren al vol, dus toen zijn we een fietstochtje gaan maken, gelunched in de stad en nog thee gedronken na het fietsen
Ik ben wel benieuwd naar je vest eigenlijk! heb je er geen foto bij?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:57 schreef Ewelina het volgende:
[..]
En ik draag er dus een openvallend olijfgroen vest bij. Wil eigenlijk ook nog een olijfgroene maillot kopen.
maar hoe zat het nou met die nieuwe jongen dan??quote:Op zondag 13 februari 2011 20:01 schreef Probability het volgende:
[..]
Mischien vat ik zijn sms'jes verkeerd op maar hij smst wel erg vaak etc.
Niet puur vriendschappelijke smsjes?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:01 schreef Probability het volgende:
[..]
Mischien vat ik zijn sms'jes verkeerd op maar hij smst wel erg vaak etc.
Van dattum! Anders makkelijk antwoord: "Hee welkom terug, wil je mn nieuwe vriend ontmoeten?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:02 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
maar hoe zat het nou met die nieuwe jongen dan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |