Klopt, Evy gaat op het eind met vrij grotequote:Op zondag 13 februari 2011 20:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
volgens mij is mijn les 10 nagenoeg hetzelfde, minder zelfs!
1-2-3-3-3!
Het schema van hardloopschema.nl is best een duf schema ja. Gaat zo langzaam op een gegeven momentquote:Op zondag 13 februari 2011 20:03 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Klopt, Evy gaat op het eind met vrij grote
sprongen ineens langere stukken doen, en toen kreeg ik last van mn heup. Dit schema heeft geloof ik 5 lessen meer.
Dat kwam door sigme. Wel bijlezen he...quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Jij zou er eens eentje moeten nemen. Niet rood. Koper.
edit:
[ afbeelding ]
Ik las wetenschappelijkequote:Op zondag 13 februari 2011 20:02 schreef Rituals het volgende:
[..]
Niet puur vriendschappelijke smsjes?
Dat is dik aan man! Alleen zijn we beide een beetje voorzichtig. We hebben het heel leuk samen maar ik hou hem liever voor mijzelf. Vriendinnetjes vinden hem ook een hele leuke jongen 'je hebt een goede invloed op haar' en dat ik hem moet koesteren. Hij vindt ze ook oprecht leuk en hij is echt aardig omdat hij aardig is en niet zodat andere mensen hem aardig vinden.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:02 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
maar hoe zat het nou met die nieuwe jongen dan??
je kunt je nog inschrijven voor de CPC! Kom ik je aanmoedigen!quote:Op zondag 13 februari 2011 20:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het schema van hardloopschema.nl is best een duf schema ja. Gaat zo langzaam op een gegeven moment. Maar ik denk niet dat ik Evy getrokken zou hebben met m'n 0,0 conditie. En wat maakt het uit: het doel is hetzelfde en het doel heb ik bereikt
.
Moooooiquote:Op zondag 13 februari 2011 20:06 schreef Probability het volgende:
[..]
Dat is dik aan man! Alleen zijn we beide een beetje voorzichtig. We hebben het heel leuk samen maar ik hou hem liever voor mijzelf. Vriendinnetjes vinden hem ook een hele leuke jongen 'je hebt een goede invloed op haar' en dat ik hem moet koesteren. Hij vindt ze ook oprecht leuk en hij is echt aardig omdat hij aardig is en niet zodat andere mensen hem aardig vinden.
Gister zeiden ze nog dat ze hem veeel leuker vonden dan mijn ex, dat horen ze natuurlijk te zeggen maar volgens mij waren ze wel oprecht.
Zeg je nu dat je 3 borden pasta hebt gegeten en anderhalve pizza?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Een grote bord pasta...
Schep altijd 3 x pasta met kop erop op een boerenbond diep bord
Daarom maak ik ook niet zo vaak pasta
Pizza was heerlijk! (1 1/2)
Net gedoucht en heb nu al weer trek in chips en toastjes..
Maar nu eerst cola berenburg, morgen weekend
Nee, daar heb ik geen zin inquote:Op zondag 13 februari 2011 20:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je kunt je nog inschrijven voor de CPC! Kom ik je aanmoedigen!
Nou dat is ook meteen wel weer erg valsquote:Op zondag 13 februari 2011 20:08 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Moooooi![]()
![]()
Dan hoop ik dat je je ex tegenkomt als je met je nieuwe loopt, en hij jullie mooi en lief ziet doen, en jullie hem niet opmerken
Dit is nog spannender dan bzv gekquote:Op zondag 13 februari 2011 20:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou dat is ook meteen wel weer erg vals.
Ik ben wel benieuwd of Billy nog gevoelens heeft voor ex?.
Ja ik dus ook. Ik ga echt niet mee doen met m'n 9 km/uquote:Op zondag 13 februari 2011 20:09 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou zeggen 'ik loop mee', maar 5km moet ik echt weer even opbouwenen ik wil hard lopen (11km per uur)
Nee.. dat doe ik toch nog wel apartquote:Op zondag 13 februari 2011 20:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Zeg je nu dat je 3 borden pasta hebt gegeten en anderhalve pizza?
nou, geloof me, er zijn mensen die meedoen met 7,5km per uurquote:Op zondag 13 februari 2011 20:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja ik dus ook. Ik ga echt niet mee doen met m'n 9 km/u. Eerst in staat zijn om al die andere mensen eruit te rennen
![]()
.
Nee, volgens mij was dat over de pasta een reactie op mij, dat ik een groot bord had opgeschept net.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Zeg je nu dat je 3 borden pasta hebt gegeten en anderhalve pizza?
Ja bejaarden en huisvrouwen met pittige korte kapsels. Daar ga ik niet tussen lopenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou, geloof me, er zijn mensen die meedoen met 7,5km per uur
Tuurlijk laat een ex je niet koud als je lange tijd behoorlijk lief en leed hebt gedeeld. Zou raar zijn als daar helemaal niets meer van over was.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:09 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben wel benieuwd of Billy nog gevoelens heeft voor ex?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |