Dan zou ik er eerder voor kiezen een tijdje te reizen, ook al moet ik dan fucking vroeg opquote:Op maandag 14 februari 2011 09:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Solliciteren. Al het moet kun je verhuizen/een kamer zoeken. Geweldige vacatures moet je een kans geven.
Ik zag 'em bij de makro, maar niet iedereen heeft zo'n pas. Scheelt wel een hoop centen zie ik.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
hoe komt dat nou op de website schoenen-en-tassen.nl![]()
Maar dit is op zich een handig ding, vooruitdenkend...
Wat Zwolle niet lukt gaat Cambuur ook niet lukkenquote:Op maandag 14 februari 2011 00:26 schreef neen het volgende:
Ik zal zo ook eens gaan want de trein vertrekt alweer bijna. Veel plezier met al die valentinos enzo hoorik lees het wel.
Vizor, ik neem aan dat jij gebruik maakt van de valentijnsactie. eigenlijk denk ik van niet maar goed maar goed.. als je gaat hoop ik dat het voor jou een deceptie zal zijn al vrees ik het ergstemoge de beste of slechtste (punten zijn punten) winnen.
Ik herken dat ding trouwens. M'n pa heeft 'm ookquote:Op maandag 14 februari 2011 09:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik zag 'em bij de makro, maar niet iedereen heeft zo'n pas. Scheelt wel een hoop centen zie ik.
http://www.makrodagdeal.n(...)per/Products/1024569
Makroprijs is ex btw.
Ja ik ga ook gewoon solliciteren en hopen dat ik voor een gesprek word uitgenodigd. Kan ik dan altijd nog informeren hoe lang ik in Nijmegen zou moeten werken. Als dat bijv voor een half jaar ofzo is, dan is het nog enigszins te overzien, maar ik zie mezelf niet jarenlang 4 uur per dag reizenquote:Op maandag 14 februari 2011 09:32 schreef neen het volgende:
Sowieso, Nijmegen >> Amsterdam en dat zeg ik, die boven de Waal woont.
Niet geschoten altijd mis ofzo, gewoon solliciteren ja. Als het wat is, is het wat. Als het niet is, is het niets.
Dat is nog niet zo'n gek planquote:Op maandag 14 februari 2011 09:33 schreef motorbloempje het volgende:
wellicht kun je ons huis een jaartje huren als wij naar Engeland vertrekken Vik!
En terecht. Doe er een fancy doosje om en ineens is het voor vrouwen? Ik heb daar zo'n hekel aan hč.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik herken dat ding trouwens. M'n pa heeft 'm ookHij heeft echt schijt aan productdifferentiatie voor mannen of vrouwen
quote:Incl. extra asseccoires t.w.v. ¤ 35,-.
Ik moest wel een beetje gniffelen toen hij opperde als volgende auto een renault twingo te nemen.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En terecht. Doe er een fancy doosje om en ineens is het voor vrouwen? Ik heb daar zo'n hekel aan hč.
Zo laat je treinreizen nog bijna aantrekkelijk klinken ookquote:Op maandag 14 februari 2011 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
't is vooral jammer dat ze de directe treinverbinding hebben weggehaald
maar ik zou als ik Vik was dan een eerste klas trein abbo vragen, en dan gewoon lekker gaan lezen in de trein
Iddquote:Op maandag 14 februari 2011 09:58 schreef Rituals het volgende:
[..]
Zo laat je treinreizen nog bijna aantrekkelijk klinken ook![]()
.
'Naar de wedstrijd? Maar waarom?', 'Omdat ik gratis iemand mee mocht nemen!'quote:Op maandag 14 februari 2011 09:32 schreef neen het volgende:
Sowieso, Nijmegen >> Amsterdam en dat zeg ik, die boven de Waal woont.
Niet geschoten altijd mis ofzo, gewoon solliciteren ja. Als het wat is, is het wat. Als het niet is, is het niets.
Vizor, je mocht gratis iemand meenemen ofzo geloof ik, dus als je het goed weet te verkopen heb je een ultiem valentijnscadeau voor nop!
Heel fijn. Maar ik moet wel weer wennen om m'n bed te delen, heel onrustig geslapen...quote:Op maandag 14 februari 2011 09:45 schreef Rituals het volgende:
GB! Jeetje.
Leuke avond gehad met de Duutser Jagar?![]()
Nijmegen. Ik reis tegenwoordig vrij regelmatig van Nijmegen naar Den Haag en het is te doen (hoewel iedere dag, en met name 's ochtends vroeg, natuurlijk een heel ander verhaal is
)
Jij loopt altijd zo heerlijk op de zaken vooruit! Eerst die baan maar eens krijgen!quote:Op maandag 14 februari 2011 10:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd. Maar goed, zo'n eersteklas abbo is wel een interessante optie ja, iig voor een tijdje. Ik ga een geweldige baan natuurlijk niet laten schieten, omdat de reistijd me in eerste instantie te veel is. Ik wil vooral iets te doen hebben in de trein. Gelukkig heb ik inmiddels een smartphone, dus kan ik iig met jullie kletsen
.
Nu een brief aan het schrijven naar een bedrijf in Utrecht. Dat is toch iets dichterbij.
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:10 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Heel fijn. Maar ik moet wel weer wennen om m'n bed te delen, heel onrustig geslapen...
Boh, m'n benen zijn nogsteeds koud.
Indeedquote:Op maandag 14 februari 2011 10:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Jij loopt altijd zo heerlijk op de zaken vooruit! Eerst die baan maar eens krijgen!
Bij interesse heb ik een makropas, met 19% btw is de totaalprijs daar een euro of 100 107.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dit is hetzelfde dingetje in het zwart, nog iets goedkoper dan via de schoenensite
Woensdag ga ik btw weer eens naar het Boymans, heb ik beslotenLekker hollands voor noppes
Hebben nog meer mensen zin om te gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ongeduldig en nieuwsgierig zijn is geen goede combinatie..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ongeduldig en nieuwsgierig zijn is geen goede combinatie..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |