Tot ze bewijs willen zien en hier al je genante uitlatingen kunnen lezenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:12 schreef Viking84 het volgende:
Nog ruim 350 posts en ik heb de 60000 posts gehaald. Als m'n toekomstige werkgever vraagt wat voor affiniteit ik heb met online communities vertel ik wel dat ik 60000 posts op Fok! heb
.
ik was wel heel trots toen ik wat mensen tegen kwam tijdens het lopen daar van de reddingsbrigade en ik ze inhaaldequote:Op zondag 13 februari 2011 20:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja bejaarden en huisvrouwen met pittige korte kapsels. Daar ga ik niet tussen lopen.
Als je dat mailt van je viking adres...quote:Op zondag 13 februari 2011 20:12 schreef Viking84 het volgende:
Nog ruim 350 posts en ik heb de 60000 posts gehaald. Als m'n toekomstige werkgever vraagt wat voor affiniteit ik heb met online communities vertel ik wel dat ik 60000 posts op Fok! heb
.
geniet ervan Jagar! En groetjes aan de Duutser, al heppik 'm nog nooit gezienquote:Op zondag 13 februari 2011 20:13 schreef Jagärtrut het volgende:
wijn, bank, lekker eten, discovery earth..
Is 'ie alweer wakker?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:13 schreef Jagärtrut het volgende:
wijn, bank, lekker eten, discovery earth..
Foto maken voor de herinnering?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:12 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik heb nóg meer krullen in mijn haar dan vanochtendjammer dat ik nu al weet dat het morgenochtend kut zit en dus niemand het ziet, behalve ikzelf als ik continu voor de spiegel ga staan te draaien
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Cali: Bagels&Beans?Ik vind het wel een mooi lijstje!
[..]
Van dattum! Anders makkelijk antwoord: "Hee welkom terug, wil je mn nieuwe vriend ontmoeten?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik neem een printje mee van m'n posthistory en een aantal representatieve postsquote:Op zondag 13 februari 2011 20:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Tot ze bewijs willen zien en hier al je genante uitlatingen kunnen lezen
Leuk!quote:Op zondag 13 februari 2011 20:06 schreef Probability het volgende:
[..]
Dat is dik aan man! Alleen zijn we beide een beetje voorzichtig. We hebben het heel leuk samen maar ik hou hem liever voor mijzelf. Vriendinnetjes vinden hem ook een hele leuke jongen 'je hebt een goede invloed op haar' en dat ik hem moet koesteren. Hij vindt ze ook oprecht leuk en hij is echt aardig omdat hij aardig is en niet zodat andere mensen hem aardig vinden.
Gister zeiden ze nog dat ze hem veeel leuker vonden dan mijn ex, dat horen ze natuurlijk te zeggen maar volgens mij waren ze wel oprecht.
Ik probeerde hem online op te zoeken, maar het lukte dus niet. Is een heel wijdvallend gebreid vest dat je niet dicht kunt knopen.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:01 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar je vest eigenlijk! heb je er geen foto bij?
het is geen experimentjequote:Op zondag 13 februari 2011 20:14 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, krullen dat experimentje moet ik ook nog 's oppaken
ja, weet ik, maar ik wilde zelf ook eens krullen proberenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:16 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
het is geen experimentjePuur natuur hoor, beetje spray, beetje kneden, flink wat wind erdoor
Breng me niet in de verleidingquote:Op zondag 13 februari 2011 20:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik neem een printje mee van m'n posthistory en een aantal representatieve posts.
En gênante uitlatingen, wabbedoelu?.
Hmm okee. Maar als je hem écht leuk vindt en hij jou ook, kun je toch wel écht voor elkaar gaan? Ik bedoel, dat het uit kan gaan weet iedereen. Maar dat wil niet zeggen dat je daar de hele tijd bij stil moet gaan staan en daarom afstand moet houden ofzo. Denk ik.quote:
Samen doen? Ben ook zo'n muts met mijn haarquote:Op zondag 13 februari 2011 20:14 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, krullen dat experimentje moet ik ook nog 's oppaken
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik hou zo van B&BKneuterige tentjes met bio spullen en veel avocado's enzo
[..]
Hmm okee. Maar als je hem écht leuk vindt en hij jou ook, kun je toch wel écht voor elkaar gaan? Ik bedoel, dat het uit kan gaan weet iedereen. Maar dat wil niet zeggen dat je daar de hele tijd bij stil moet gaan staan en daarom afstand moet houden ofzo. Denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach als ie toch niks wil veranderen verders heeft een lijstje posten ook weinig zin hequote:Op zondag 13 februari 2011 20:18 schreef Viking84 het volgende:
@ Cali: heb je een receptje van jouw D van vandaag of heb je naar eigen inzicht wat dingen bij elkaar geflikkerd?.
Ik heb trouwens een Fokkert in MSN die pertinent weigert een lijstje te posten hier. Hij eet imho best netjes (iets te weinig zelfs) maar valt maar niet af en hij wil z'n dagelijkse portie chips (100 gram) ook niet laten staan, wel verlagen naar 50 gram evt.
Hahaha eigen inzicht! Wow dat iemand ooit nog een recept van mij zou willen, ik zie mezelf echt als een terrible kokquote:Op zondag 13 februari 2011 20:18 schreef Viking84 het volgende:
@ Cali: heb je een receptje van jouw D van vandaag of heb je naar eigen inzicht wat dingen bij elkaar geflikkerd?.
Ik heb trouwens een Fokkert in MSN die pertinent weigert een lijstje te posten hier. Hij eet imho best netjes (iets te weinig zelfs) maar valt maar niet af en hij wil z'n dagelijkse portie chips (100 gram) ook niet laten staan, wel verlagen naar 50 gram evt.
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:01 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar je vest eigenlijk! heb je er geen foto bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |