Klopt, Evy gaat op het eind met vrij grotequote:Op zondag 13 februari 2011 20:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
volgens mij is mijn les 10 nagenoeg hetzelfde, minder zelfs!
1-2-3-3-3!
Het schema van hardloopschema.nl is best een duf schema ja. Gaat zo langzaam op een gegeven momentquote:Op zondag 13 februari 2011 20:03 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Klopt, Evy gaat op het eind met vrij grote
sprongen ineens langere stukken doen, en toen kreeg ik last van mn heup. Dit schema heeft geloof ik 5 lessen meer.
Dat kwam door sigme. Wel bijlezen he...quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Jij zou er eens eentje moeten nemen. Niet rood. Koper.
edit:
[ afbeelding ]
Ik las wetenschappelijkequote:Op zondag 13 februari 2011 20:02 schreef Rituals het volgende:
[..]
Niet puur vriendschappelijke smsjes?
Dat is dik aan man! Alleen zijn we beide een beetje voorzichtig. We hebben het heel leuk samen maar ik hou hem liever voor mijzelf. Vriendinnetjes vinden hem ook een hele leuke jongen 'je hebt een goede invloed op haar' en dat ik hem moet koesteren. Hij vindt ze ook oprecht leuk en hij is echt aardig omdat hij aardig is en niet zodat andere mensen hem aardig vinden.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:02 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
maar hoe zat het nou met die nieuwe jongen dan??
je kunt je nog inschrijven voor de CPC! Kom ik je aanmoedigen!quote:Op zondag 13 februari 2011 20:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het schema van hardloopschema.nl is best een duf schema ja. Gaat zo langzaam op een gegeven moment. Maar ik denk niet dat ik Evy getrokken zou hebben met m'n 0,0 conditie. En wat maakt het uit: het doel is hetzelfde en het doel heb ik bereikt
.
Moooooiquote:Op zondag 13 februari 2011 20:06 schreef Probability het volgende:
[..]
Dat is dik aan man! Alleen zijn we beide een beetje voorzichtig. We hebben het heel leuk samen maar ik hou hem liever voor mijzelf. Vriendinnetjes vinden hem ook een hele leuke jongen 'je hebt een goede invloed op haar' en dat ik hem moet koesteren. Hij vindt ze ook oprecht leuk en hij is echt aardig omdat hij aardig is en niet zodat andere mensen hem aardig vinden.
Gister zeiden ze nog dat ze hem veeel leuker vonden dan mijn ex, dat horen ze natuurlijk te zeggen maar volgens mij waren ze wel oprecht.
Zeg je nu dat je 3 borden pasta hebt gegeten en anderhalve pizza?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Een grote bord pasta...
Schep altijd 3 x pasta met kop erop op een boerenbond diep bord
Daarom maak ik ook niet zo vaak pasta
Pizza was heerlijk! (1 1/2)
Net gedoucht en heb nu al weer trek in chips en toastjes..
Maar nu eerst cola berenburg, morgen weekend
Nee, daar heb ik geen zin inquote:Op zondag 13 februari 2011 20:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je kunt je nog inschrijven voor de CPC! Kom ik je aanmoedigen!
Nou dat is ook meteen wel weer erg valsquote:Op zondag 13 februari 2011 20:08 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Moooooi![]()
![]()
Dan hoop ik dat je je ex tegenkomt als je met je nieuwe loopt, en hij jullie mooi en lief ziet doen, en jullie hem niet opmerken
Dit is nog spannender dan bzv gekquote:Op zondag 13 februari 2011 20:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou dat is ook meteen wel weer erg vals.
Ik ben wel benieuwd of Billy nog gevoelens heeft voor ex?.
Ja ik dus ook. Ik ga echt niet mee doen met m'n 9 km/uquote:Op zondag 13 februari 2011 20:09 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou zeggen 'ik loop mee', maar 5km moet ik echt weer even opbouwenen ik wil hard lopen (11km per uur)
Nee.. dat doe ik toch nog wel apartquote:Op zondag 13 februari 2011 20:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Zeg je nu dat je 3 borden pasta hebt gegeten en anderhalve pizza?
nou, geloof me, er zijn mensen die meedoen met 7,5km per uurquote:Op zondag 13 februari 2011 20:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja ik dus ook. Ik ga echt niet mee doen met m'n 9 km/u. Eerst in staat zijn om al die andere mensen eruit te rennen
![]()
.
Nee, volgens mij was dat over de pasta een reactie op mij, dat ik een groot bord had opgeschept net.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Zeg je nu dat je 3 borden pasta hebt gegeten en anderhalve pizza?
Ja bejaarden en huisvrouwen met pittige korte kapsels. Daar ga ik niet tussen lopenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou, geloof me, er zijn mensen die meedoen met 7,5km per uur
Tuurlijk laat een ex je niet koud als je lange tijd behoorlijk lief en leed hebt gedeeld. Zou raar zijn als daar helemaal niets meer van over was.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:09 schreef Viking84 het volgende:
Tot ze bewijs willen zien en hier al je genante uitlatingen kunnen lezenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:12 schreef Viking84 het volgende:
Nog ruim 350 posts en ik heb de 60000 posts gehaald. Als m'n toekomstige werkgever vraagt wat voor affiniteit ik heb met online communities vertel ik wel dat ik 60000 posts op Fok! heb
.
ik was wel heel trots toen ik wat mensen tegen kwam tijdens het lopen daar van de reddingsbrigade en ik ze inhaaldequote:Op zondag 13 februari 2011 20:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja bejaarden en huisvrouwen met pittige korte kapsels. Daar ga ik niet tussen lopen.
Als je dat mailt van je viking adres...quote:Op zondag 13 februari 2011 20:12 schreef Viking84 het volgende:
Nog ruim 350 posts en ik heb de 60000 posts gehaald. Als m'n toekomstige werkgever vraagt wat voor affiniteit ik heb met online communities vertel ik wel dat ik 60000 posts op Fok! heb
.
geniet ervan Jagar! En groetjes aan de Duutser, al heppik 'm nog nooit gezienquote:Op zondag 13 februari 2011 20:13 schreef Jagärtrut het volgende:
wijn, bank, lekker eten, discovery earth..
Is 'ie alweer wakker?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:13 schreef Jagärtrut het volgende:
wijn, bank, lekker eten, discovery earth..
Foto maken voor de herinnering?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:12 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik heb nóg meer krullen in mijn haar dan vanochtendjammer dat ik nu al weet dat het morgenochtend kut zit en dus niemand het ziet, behalve ikzelf als ik continu voor de spiegel ga staan te draaien
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Cali: Bagels&Beans?Ik vind het wel een mooi lijstje!
[..]
Van dattum! Anders makkelijk antwoord: "Hee welkom terug, wil je mn nieuwe vriend ontmoeten?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik neem een printje mee van m'n posthistory en een aantal representatieve postsquote:Op zondag 13 februari 2011 20:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Tot ze bewijs willen zien en hier al je genante uitlatingen kunnen lezen
Leuk!quote:Op zondag 13 februari 2011 20:06 schreef Probability het volgende:
[..]
Dat is dik aan man! Alleen zijn we beide een beetje voorzichtig. We hebben het heel leuk samen maar ik hou hem liever voor mijzelf. Vriendinnetjes vinden hem ook een hele leuke jongen 'je hebt een goede invloed op haar' en dat ik hem moet koesteren. Hij vindt ze ook oprecht leuk en hij is echt aardig omdat hij aardig is en niet zodat andere mensen hem aardig vinden.
Gister zeiden ze nog dat ze hem veeel leuker vonden dan mijn ex, dat horen ze natuurlijk te zeggen maar volgens mij waren ze wel oprecht.
Ik probeerde hem online op te zoeken, maar het lukte dus niet. Is een heel wijdvallend gebreid vest dat je niet dicht kunt knopen.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:01 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar je vest eigenlijk! heb je er geen foto bij?
het is geen experimentjequote:Op zondag 13 februari 2011 20:14 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, krullen dat experimentje moet ik ook nog 's oppaken
ja, weet ik, maar ik wilde zelf ook eens krullen proberenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:16 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
het is geen experimentjePuur natuur hoor, beetje spray, beetje kneden, flink wat wind erdoor
Breng me niet in de verleidingquote:Op zondag 13 februari 2011 20:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik neem een printje mee van m'n posthistory en een aantal representatieve posts.
En gênante uitlatingen, wabbedoelu?.
Hmm okee. Maar als je hem écht leuk vindt en hij jou ook, kun je toch wel écht voor elkaar gaan? Ik bedoel, dat het uit kan gaan weet iedereen. Maar dat wil niet zeggen dat je daar de hele tijd bij stil moet gaan staan en daarom afstand moet houden ofzo. Denk ik.quote:
Samen doen? Ben ook zo'n muts met mijn haarquote:Op zondag 13 februari 2011 20:14 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, krullen dat experimentje moet ik ook nog 's oppaken
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik hou zo van B&BKneuterige tentjes met bio spullen en veel avocado's enzo
[..]
Hmm okee. Maar als je hem écht leuk vindt en hij jou ook, kun je toch wel écht voor elkaar gaan? Ik bedoel, dat het uit kan gaan weet iedereen. Maar dat wil niet zeggen dat je daar de hele tijd bij stil moet gaan staan en daarom afstand moet houden ofzo. Denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach als ie toch niks wil veranderen verders heeft een lijstje posten ook weinig zin hequote:Op zondag 13 februari 2011 20:18 schreef Viking84 het volgende:
@ Cali: heb je een receptje van jouw D van vandaag of heb je naar eigen inzicht wat dingen bij elkaar geflikkerd?.
Ik heb trouwens een Fokkert in MSN die pertinent weigert een lijstje te posten hier. Hij eet imho best netjes (iets te weinig zelfs) maar valt maar niet af en hij wil z'n dagelijkse portie chips (100 gram) ook niet laten staan, wel verlagen naar 50 gram evt.
Hahaha eigen inzicht! Wow dat iemand ooit nog een recept van mij zou willen, ik zie mezelf echt als een terrible kokquote:Op zondag 13 februari 2011 20:18 schreef Viking84 het volgende:
@ Cali: heb je een receptje van jouw D van vandaag of heb je naar eigen inzicht wat dingen bij elkaar geflikkerd?.
Ik heb trouwens een Fokkert in MSN die pertinent weigert een lijstje te posten hier. Hij eet imho best netjes (iets te weinig zelfs) maar valt maar niet af en hij wil z'n dagelijkse portie chips (100 gram) ook niet laten staan, wel verlagen naar 50 gram evt.
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:01 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar je vest eigenlijk! heb je er geen foto bij?
Weet ik niet, heb hem nog niet gezien.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou dat is ook meteen wel weer erg vals.
Nou ja ik vind dat je niet zomaar kan gaan sms'en etc alsof er niets aan de hand is.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:02 schreef Rituals het volgende:
[..]
Niet puur vriendschappelijke smsjes?
Ik weet niet hoe het gelopen is tussen jullie, maar zoals ik het nu begrijp is het absoluut niet netjes gegaan dus zijn die smsjes waarschijnlijk niet op z'n plaats inderdaad.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:34 schreef Probability het volgende:
[..]
Nou ja ik vind dat je niet zomaar kan gaan sms'en etc alsof er niets aan de hand is.
Dat heb ik al gedaan vandaagquote:
Gaat in mijn geval niet, de literatuur is pas dinsdag beschikbaar.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:03 schreef motorbloempje het volgende:
ik ook, maar zit lekker vooruit te werken.
Hehe, is goed!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:17 schreef Probability het volgende:
Ritualsss ik PM je even tegen topic kaping!
Inderdaad!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:17 schreef Viking84 het volgende:
@ Merel: Ok thanks.
Ok, dat was BZV weer. Best verrassend. Maar ik zeg niks
.
Hoe erg ik ook tegen dit soort programma's ben, ik kijk het nu ookquote:
Wat stom! Is dat vaak zo? (geen ondertiteling)quote:Op zondag 13 februari 2011 21:20 schreef Viking84 het volgende:
Die presentator is een lambal. Zat in ONM, heeft vervolgens meegedaan aan allerlei talentenjachten en nu presenteert 'ie dit. Ik kan het niet volgen, want het wordt - volgens mij - niet ondertiteld met 888
.
Ik heb precies hetzelfdequote:Op zondag 13 februari 2011 21:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hoe erg ik ook tegen dit soort programma's ben, ik kijk het nu ook. Te nieuwsgierig ofzo.
Dr zit echt geen tempo in tot nu toe zeg ... pfffquote:
Zoek je zoiets?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:24 schreef neen het volgende:
Tevens zoek ik ook de knop Merel als ik hem ooit vind laat ik het weten.
Heb je hem ook een maatje groter?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Zoek je zoiets?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee he! Hoeveel spelers zijn er? Wat is dat meisje lang trouwens!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:28 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dr zit echt geen tempo in tot nu toe zeg ... pfff
Doe mij die bovenste maar, die onderste heb ik al.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Zoek je zoiets?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:32 schreef neen het volgende:
Hmm, nee sorry. Toch niet helemaal wat ik zoek.
Of zoek je gewoon:quote:Op zondag 13 februari 2011 21:32 schreef neen het volgende:
Hmm, nee sorry. Toch niet helemaal wat ik zoek.
Die zou chill zijn jaquote:Op zondag 13 februari 2011 21:44 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Of zoek je gewoon: [ afbeelding ]
Ik ben wel weer toe aan weekendquote:
Ik druk hem met alle liefde voor je in hoor.quote:
Jazeker, al vind ik t wel vervelend dat ie terug is gekomen vond t wel lekker rustig zo. Van mij mag er een eilandje komen waar al mijn exen dan op gaan wonen doei tot nooit meer ziens. Maar buiten dat gaat het wel heel prima ja. Dank je voor het vragen!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:49 schreef sigme het volgende:
Probability, het is fijn te lezen dat je het zo goed doet, met je lover en je studie. Voel je je ook in het geheel wat fijner?
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:55 schreef Probability het volgende:
[..]
Jazeker, al vind ik t wel vervelend dat ie terug is gekomen vond t wel lekker rustig zo. Van mij mag er een eilandje komen waar al mijn exen dan op gaan wonen doei tot nooit meer ziens.
Jou moest ik nog bedanken voor de inspiratie voor de geniale kaas en kokos (cocos cheesecake)quote:Op zondag 13 februari 2011 22:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Cali ! Heb je jurk gemist maar ben er van overtuigd dat het erg mooi stond..
Welterusten meis
Wtf? Heb je kaas met kokos gecombineerd?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Jou moest ik nog bedanken voor de inspiratie voor de geniale kaas en kokos (cocos cheesecake)
Lekker joh
ik vermoed dat ze een kokos cheesecake heeft gemaaktquote:Op zondag 13 februari 2011 22:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wtf? Heb je kaas met kokos gecombineerd?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |