SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoezo adhd ?
Zou allemaal kunnen ja, ik ging echter even uit van de afgelopen twee weken waarin het meestal het geval was dat men het oneens was als er continue werdt uitgesteld.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:40 schreef raistlin6 het volgende:
LPC = Live Phone Call, thanks voor degene die dat zei.
Dat het kan betekenen dat ze t niet eens zijn: Ja, dat kan, kan ook dat ie nog in bed ligt of nog aan het lunchen is. Of dat ie het Midden-Oosten gebruik van geduld en rustig aan gewoon volgt.(overigens niet alleen MO, maar dat doet er even niet toe)
AJE melde ook dat er ergens anders geschoten was , ik heb indd. op tahrir die beelden van press niet terug gezien en vermoed dat degene die het had gepost hier in de war was ;quote:
quote:AJE 12:18pm Military has been firing into the air to disperse a protest in front of the interior ministry. A source told Al Jazeera that 500 police protesters had gathered to call for higher wages and to protest against the senior officials of the police force for destroying the credibility and image of the police.
nu welquote:
AJEquote:Op zondag 13 februari 2011 13:46 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
waar?( aje niet en press niet wat kijk jij ??)
precies, projecten zijn onderbroken door die hinderlijke revolutie maar nu gaan we weer doorquote:Op zondag 13 februari 2011 13:51 schreef yavanna het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Shafik: There is no doubt that we have been delayed. The priorities have been set. I have other items I want to discuss in no order
Amiralx Amira Salah-Ahmedquote:Op zondag 13 februari 2011 13:53 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
belangrijkste wat ie zei is dus nummer 1 prioriteit, het gewone leven moet eerst doorgaan dus geen mensen op tahrir ..
dit voorspeld niks goeds .. zeker als ze willen blijven @ tahrir
Inderdaad, erg vreemd.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:00 schreef -jos- het volgende:
SultanAlQassemi Ahmed Shafik's press conference didn't end but Egyptian State TV abruptly cut the feed, that was quite odd considering its significance.
ik wou net hetzelfde zeggen , betekend niet veel goeds. ( ik b.t.w. nu geen enkel live beeld @ tahrirquote:
Ik antwoordde hem met: "you can't run if you can't walk Wael. This is new to everybody"quote:Op zondag 13 februari 2011 13:59 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
Ghonim Biggest mistake now is to give the Egyptian people too little too slow. Restoring confidence requires a faster pace. #Jan25
thnx voor die linkquote:Op zondag 13 februari 2011 14:05 schreef rakotto het volgende:
http://twitter.com/#!/raniadailynews
Zij zit nog @ press conf.
het is dus nog aan de gang
Bedankt voor de link!quote:Op zondag 13 februari 2011 14:05 schreef rakotto het volgende:
http://twitter.com/#!/raniadailynews
Zij zit nog @ press conf.
het is dus nog aan de gang
andere topic 1quote:
Staat volledig in mijn meetypen met Shafiq hierboven.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:07 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
andere topic 1
ik heb wel dit nu ;
PM: Anas el fiqi's resignation was only signed last night (twitter van link van rakotto)
Misschien niet perfect vertaald, maar inhoudelijk correct:quote:Op zondag 13 februari 2011 14:07 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
andere topic 1
ik heb wel dit nu ;
PM: Anas el fiqi's resignation was only signed last night (twitter van link van rakotto)
Love it.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:09 schreef rakotto het volgende:
http://twitpic.com/3z6mm0
[ afbeelding ]
okaj ! thnx voor deze uitleg ! ( maar word dus niet gezegd dat ie is ontslagen door shafic? )quote:Op zondag 13 februari 2011 14:08 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Misschien niet perfect vertaald, maar inhoudelijk correct:
Maar Ananas Fikkie is 3 dagen geleden opgestapt, maar er was niet genoeg tijd om over te besluiten. Dit is wat is gebeurd: ik accepteerde zijn ontslag, zo hoort het niet, maar er was gewoon te weinig tijd. Ananas vroeg me of hij vandaag aanwezig moest zijn, ik zei ja, omdat zijn ontslag niet officieel kan worden geaccepteerd, dus moest hij er zijn. Gisteravond werd mij verteld dat het ontslag is geaccepteerd, dus dat vertelde ik hem. Mijn aanpak is gebaseerd op eerlijkheid en openheid. Ieder van ons kan opgeroepen worden voor ondervragingen, zoals bij ananas is gebeurd.
lolquote:Op zondag 13 februari 2011 14:09 schreef rakotto het volgende:
[ afbeelding ]
dus de politie is nu degene die het hardst blijft doorgaan ??quote:Op zondag 13 februari 2011 14:09 schreef yavanna het volgende:
Jan25voices Jan25 Voices
PM to police: Police, please stop your demonstrations (outside Interior Ministry) and return to work. #Jan25 #Egypt
Nope, 3 dagen geleden zou hij volgens Shafiq zelf zijn ontslag hebben aangeboden, en dat kon vanwege tijdsgebrek gisteravond pas officieel geaccepteerd worden.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:10 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
okaj ! thnx voor deze uitleg ! ( maar word dus niet gezegd dat ie is ontslagen door shafic? )
top , ja soms gaat het hier dan iets te snel , ik kan wel volgen hoor wat ze zeggen in engels , ik vind lezen lastiger soms .. maar ik zal het onthouden thnx!quote:Op zondag 13 februari 2011 14:10 schreef raistlin6 het volgende:
Het is trouwens voor mij makkelijker om in t Engels mee te typen, maar vertalen lukt ook wel. Ik meen me te herinneren dat er hier wat waren die Engels lastig vonden? Zeg t maar, Engels even goed als Nederlands, in dat geval typ ik die toespraken gewoon mee in 't Engels.
Haha jij hoeft niks te onthouden, ik vraag jullie voorkeur.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:12 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
top , ja soms gaat het hier dan iets te snel , ik kan wel volgen hoor wat ze zeggen in engels , ik vind lezen lastiger soms .. maar ik zal het onthouden thnx!
omdat jij dat toch zei ? ( vorige topic )quote:Op zondag 13 februari 2011 14:11 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Nope, 3 dagen geleden zou hij volgens Shafiq zelf zijn ontslag hebben aangeboden, en dat kon vanwege tijdsgebrek gisteravond pas officieel geaccepteerd worden.
Wat een vaag gedoe allemaal weer. Ik hoorde gister op tv dat Shafiq hem ontslagen had....quote:Op zondag 13 februari 2011 14:11 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Nope, 3 dagen geleden zou hij volgens Shafiq zelf zijn ontslag hebben aangeboden, en dat kon vanwege tijdsgebrek gisteravond pas officieel geaccepteerd worden.
nou , als ik iets tegen kom kan ik jou altijd vragenquote:Op zondag 13 februari 2011 14:13 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Haha jij hoeft niks te onthouden, ik vraag jullie voorkeur.
Ja was eerst verwarrend blijkbaar, werden meer verhalen genoemd. Vandaar ook dat Shafiq het zou uitgebreid uitlegde denk ik.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:13 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
omdat jij dat toch zei ? ( vorige topic )
ik wist alleen dat er iemand was opgestapt , vandaar dat ik ging twijfelen of het over die fikie ging ...
quote:Op zondag 13 februari 2011 14:09 schreef rakotto het volgende:
[ afbeelding ]
Oke nog 1 keerquote:Op zondag 13 februari 2011 14:13 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
nou , als ik iets tegen kom kan ik jou altijd vragen
huh ? jij zei nadat ik vroeg of iemand had gehoord dat hij was opgetsapt , dat ie was onslagen , maar drifter , zo te zien aan reactie , had het ook gehoord ..quote:Op zondag 13 februari 2011 14:14 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ja was eerst verwarrend blijkbaar, werden meer verhalen genoemd. Vandaar ook dat Shafiq het zou uitgebreid uitlegde denk ik.
Klopt dat ontslagen was eerst vermeld, maar wat ik hierboven typte zijn de woorden van Shafiq van zojuist.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:15 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
huh ? jij zei nadat ik vroeg of iemand had gehoord dat hij was opgetsapt , dat ie was onslagen , maar drifter , zo te zien aan reactie , had het ook gehoord ..
mijn verwarring was vooral nadat jij zei dat ie was ontslagen ..
maar goed, alles is weer duidelijk
dacht dat jij zei "jij was verwarrend .. sorry mijn fout er staat ja ..quote:Op zondag 13 februari 2011 14:16 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Klopt dat ontslagen was eerst vermeld, maar wat ik hierboven typte zijn de woorden van Shafiq van zojuist.
indd. de vraag is hoe betrouwbaar hij is .. iemand iets over zijn "verleden "..?quote:Op zondag 13 februari 2011 14:17 schreef raistlin6 het volgende:
Overigens geloof ik Shafiq nog minder snel dan Suleiman, maar dat terzijde.
Super dat je dat zo snel kan weergevenquote:Op zondag 13 februari 2011 14:13 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Haha jij hoeft niks te onthouden, ik vraag jullie voorkeur.
vanwege economische gevolgen?quote:Op zondag 13 februari 2011 14:21 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
3arabawy The battle has moved from Tahrir to the factories. And that's the real battle. #egyworkers #jan25
Heldquote:Op zondag 13 februari 2011 14:21 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
RGjournalist Tijd doden op Cairo International. Heb Politie lopen dollen. Zaten te roken waar dat niet mag. #foei *regels zijn regels* #ookinegypte
![]()
nouja , daar werd zoiezo ook al gedemonstreerd laatste dagen voordat mubarak aftrad , maar zo te lezen zijn die niet van plan"weer aan het werk te gaan "..quote:
Schande voor zijn beroep.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:21 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
RGjournalist Tijd doden op Cairo International. Heb Politie lopen dollen. Zaten te roken waar dat niet mag. #foei *regels zijn regels* #ookinegypte
![]()
Zouden we dan eindelijk van Zahi Hawass afkomenquote:Op zondag 13 februari 2011 14:27 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
3arabawy On 16 February, archeologists will be holding a protest against @ZahiHawass in front of the Egyptian Museum. #egyworkers #Jan25
Ik moet inloggen daar..?quote:Op zondag 13 februari 2011 14:29 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
NickKristof Shokran! RT @Sewalef Best morning read ever: @NickKristof on What Egypt Can Teach America http://nyti.ms/i9g3xd
Je bent lekker bezig vandaag of niet?quote:Op zondag 13 februari 2011 14:29 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
NickKristof Shokran! RT @Sewalef Best morning read ever: @NickKristof on What Egypt Can Teach America http://nyti.ms/i9g3xd
uhm .. ik kan het lezen ( geen abonnement ofzo ? )quote:
gheghe , gisteren heel de tijd gepost in algerije topic , maar was bijna de enige daar , ik dacht ik kom jullie weer verveluhquote:Op zondag 13 februari 2011 14:30 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Je bent lekker bezig vandaag of niet?![]()
Haha. :p Lekker bezig iig.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:32 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
uhm .. ik kan het lezen ( geen abonnement ofzo ? )
[..]
gheghe , gisteren heel de tijd gepost in algerije topic , maar was bijna de enige daar , ik dacht ik kom jullie weer verveluh
quote:
Ik ben ook erg benieuwd ja. Hoop zo dat het goed gaat komen daar.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:35 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
thnx!
( ben ook wel erg benieuwd wat er nu verder gaat gebeuren in egypte , en miste jullie)
ik kwam dit nog tegen ;quote:Op zondag 13 februari 2011 14:29 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Zouden we dan eindelijk van Zahi Hawass afkomen
http://www.powned.tv/nieu(...)pte.html#reageerhierquote:'EU ontbrak in Egypte'
Jaap de Hoop Scheffer, voormalig secretaris-generaal van de NAVO, vindt het jammer dat de Europese Unie geen rol van betekenis heeft gespeeld bij de recente ontwikkelingen in Egypte.
Dat zei De Hoop Scheffer vandaag in het televisieprogramma Buitenhof. Volgens hem hielden de Amerikanen een stevige vinger aan de pols, maar schitterde de EU door afwezigheid.
"De opstelling van Europa was inconsequent", schetste De Hoop Scheffer "vanuit zijn leunstoel". "De grote landen als Duitsland en Frankrijk deden het zelf wel. EU-buitenlandchef Catherine Ashton en 'Brussel' stonden daardoor, tot mijn grote spijt, aan de zijlijn."
Die inconsequente opstelling kan Europa volgens hem nog goedmaken. "Als Egypte het wil, en ik onderstreep als Egypte het wil, dan zou Europa kunnen helpen met bijvoorbeeld het schrijven van een grondwet of het opzetten van politieke partijen. Maar politiek was Europa tot dusver afwezig."
ik ben beneiuwd , maar die komt natuurlijk ook veel later als aangekondigd ..quote:Op zondag 13 februari 2011 14:37 schreef yavanna het volgende:
Nsoohy Amr Nassouhy
Egyptian TV: Awaiting an important speech from #Egypt 's military armed forces in minutes. #jan25 #tahrir
Elke speech wordt daar ook "important" genoemd.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:42 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik ben beneiuwd , maar die komt natuurlijk ook veel later als aangekondigd ..
was geintjequote:Op zondag 13 februari 2011 14:15 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Oke nog 1 keer![]()
Ik typ die toespraken op AJE mee voor hier, zodat ik eruit kan citeren voor nieuwsberichten, maar als ik het toch doe kan het net zo goed zoals jullie het willen. Dus heb je het liever in het Engels of in het Nederlands, of maakt het niet zo veel uit.
quote:Op zondag 13 februari 2011 14:42 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
http://www.powned.tv/nieu(...)pte.html#reageerhier
Powned.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:42 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
http://www.powned.tv/nieu(...)pte.html#reageerhier
Wel gaan stemmen hequote:Op zondag 13 februari 2011 15:02 schreef rakotto het volgende:
Ik maak dan de verkiezingen nog mee.Het is dan de eerste keer dat mijn vader stemt en ik in Egypte.
En hij is dand ook nog 53 jaar.
drive-inn protestquote:Op zondag 13 februari 2011 15:06 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
tja wie laat nou ook het verkeer daar rijden![]()
da werkt toch nie als ze daar nog staan
( beelden AJE en pres)
dat was te verwachten ja ....quote:Op zondag 13 februari 2011 15:00 schreef Dance99Vv het volgende:
kopstukken worden opgepakt en labtops geconfisceerd volgens verslaggeefster van presstv
dat was in de ochtend omdat ze tenten en mensen weg wilde hebbenquote:Op zondag 13 februari 2011 15:10 schreef shomila het volgende:
Goede middag.
Zag ik ze nu vechten op pres tv.
wat geduw getrek en wat klappen van leger naar demonstranten die niet weg willen gaan ( ergens caps van die beelden hier in topic - of vorige ? - )quote:Op zondag 13 februari 2011 15:10 schreef shomila het volgende:
Goede middag.
Zag ik ze nu vechten op pres tv.
quote:Op zondag 13 februari 2011 15:11 schreef Dance99Vv het volgende:
camerawagen van het leger staat vast lolop presstv
klopt , is denk ik al de 100ste x dat ik die beelden nu zie ( okaj lichtelijk overdreven .. 50 x ..)quote:Op zondag 13 februari 2011 15:12 schreef shomila het volgende:
Thnx.
Die pres tv laat ook steeds herhalingen zien.
wat ze willen ?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:13 schreef Drifter__ het volgende:
Wat willen de demonstranten nou? 6 maanden op het plein bivakkeren ofzo?
Hoop dat "wij" ook mogen stemmenquote:Op zondag 13 februari 2011 15:02 schreef rakotto het volgende:
Ik maak dan de verkiezingen nog mee.Het is dan de eerste keer dat mijn vader stemt en ik in Egypte.
En hij is dand ook nog 53 jaar.
Ah, dus ze willen ook dat Shafiq en clan weggaat....quote:Op zondag 13 februari 2011 15:14 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
wat ze willen ?
dat het hele regime weggaat
maakt niet uit, als je net "inlogd"en kijkt en je ziet die beelden , zie je niet meteen die tekst , ik herken het wel .. je schikt dan ff..( whutquote:Op zondag 13 februari 2011 15:14 schreef shomila het volgende:
Oh blond zeker het staat er groot boven dat het eerder was.
wel er is al veel bereikt : parlement dissolvedquote:Op zondag 13 februari 2011 15:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De demonstraties zullen wellicht weer verder gaan, nu men niet aan belangrijke eisen wilt voldoen van de bevolking.
voor de rest zit iedereen ernog , en bedoeling was dat het hele regime zou vallen ,.. dus uhm .. ja ... suleiman zit er ook nog gewoon , word niet echt geaccepteerd nee, maar leger heeft besloten prioriteit nummer 1 , dat het "gewone leven weer hervat word "..quote:Op zondag 13 februari 2011 15:15 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Ah, dus ze willen ook dat Shafiq en clan weggaat....
wordt lastig zoquote:Op zondag 13 februari 2011 15:17 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
voor de rest zit iedereen ernog , en bedoeling was dat het hele regime zou vallen ,.. dus uhm .. ja ... suleiman zit er ook nog gewoon , word niet echt geaccepteerd nee, maar leger heeft besloten prioriteit nummer 1 , dat het "gewone leven weer hervat word "..
dus plein is leeggeruimd ..
ah duidelijk. Eigenlijk wel een beetje gelijk, iedereen die onder Moebi viel moet opzouten...quote:Op zondag 13 februari 2011 15:17 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
voor de rest zit iedereen ernog , en bedoeling was dat het hele regime zou vallen ,.. dus uhm .. ja ... suleiman zit er ook nog gewoon , word niet echt geaccepteerd nee, maar leger heeft besloten prioriteit nummer 1 , dat het "gewone leven weer hervat word "..
dus plein is leeggeruimd ..
Onjuist, de nieuwe regering, aangesteld door Mubarak zit er nog. Daarnaast is de schorsende werking van de grondwet in Egypte geen doelstelling maar een tijdelijke oplossing, men wilt namelijk de grondwet veranderen. Dit zijn al twee belangrijke eisen, die nog niet ingewilligd worden. Je moet je bedenken dat het politieke stelsel die deze oud President in de loop der jaren naar zijn eigen heeft gemaakt, diep verankerd zit.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:16 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
wel er is al veel bereikt : parlement dissolved
constitution suspended
leger vormt panel for nieuwe constitution
dat waren wat headlines van presstv
Ik las 'm ook netquote:Op zondag 13 februari 2011 15:29 schreef -jos- het volgende:
gpdcairo Jonge vent op straat vertelt dat hij van holland houdt en dat hij henk kent. De situatie is duidelijk aan het normaliseren.
Vind ik ook vreemd ja. Ik kijk ook altijd National Geographic en Discovery Channel en die man die praat altijd me zoveel goedheid over de oudheid. En over zijn land. En hij zet zich zo voor dat museum in. Ik kan het me haast niet voorstellen...quote:Op zondag 13 februari 2011 15:29 schreef schommelstoel het volgende:
Ik heb even een paar dagen rust genomen van het Midden-Oosten gedeelte op op Fok, en nu lees ik dat ze gaan demonstreren tegen Zahi Hawass?
Ik dacht dat de man een begaand iemand was als het om Egyptische oudheid ging.
Oke, ik ken alleen zijn verhalen via history channel en discovery channel.
Waaorm een protest tegen hem?
quote:Op zondag 13 februari 2011 15:29 schreef -jos- het volgende:
gpdcairo Jonge vent op straat vertelt dat hij van holland houdt en dat hij henk kent. De situatie is duidelijk aan het normaliseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |