Misschien niet perfect vertaald, maar inhoudelijk correct:quote:Op zondag 13 februari 2011 14:07 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
andere topic 1
ik heb wel dit nu ;
PM: Anas el fiqi's resignation was only signed last night (twitter van link van rakotto)
Love it.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:09 schreef rakotto het volgende:
http://twitpic.com/3z6mm0
[ afbeelding ]
okaj ! thnx voor deze uitleg ! ( maar word dus niet gezegd dat ie is ontslagen door shafic? )quote:Op zondag 13 februari 2011 14:08 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Misschien niet perfect vertaald, maar inhoudelijk correct:
Maar Ananas Fikkie is 3 dagen geleden opgestapt, maar er was niet genoeg tijd om over te besluiten. Dit is wat is gebeurd: ik accepteerde zijn ontslag, zo hoort het niet, maar er was gewoon te weinig tijd. Ananas vroeg me of hij vandaag aanwezig moest zijn, ik zei ja, omdat zijn ontslag niet officieel kan worden geaccepteerd, dus moest hij er zijn. Gisteravond werd mij verteld dat het ontslag is geaccepteerd, dus dat vertelde ik hem. Mijn aanpak is gebaseerd op eerlijkheid en openheid. Ieder van ons kan opgeroepen worden voor ondervragingen, zoals bij ananas is gebeurd.
lolquote:Op zondag 13 februari 2011 14:09 schreef rakotto het volgende:
http://twitpic.com/3z6mm0
[ afbeelding ]
dus de politie is nu degene die het hardst blijft doorgaan ??quote:Op zondag 13 februari 2011 14:09 schreef yavanna het volgende:
Jan25voices Jan25 Voices
PM to police: Police, please stop your demonstrations (outside Interior Ministry) and return to work. #Jan25 #Egypt
Nope, 3 dagen geleden zou hij volgens Shafiq zelf zijn ontslag hebben aangeboden, en dat kon vanwege tijdsgebrek gisteravond pas officieel geaccepteerd worden.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:10 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
okaj ! thnx voor deze uitleg ! ( maar word dus niet gezegd dat ie is ontslagen door shafic? )
top , ja soms gaat het hier dan iets te snel , ik kan wel volgen hoor wat ze zeggen in engels , ik vind lezen lastiger soms .. maar ik zal het onthouden thnx!quote:Op zondag 13 februari 2011 14:10 schreef raistlin6 het volgende:
Het is trouwens voor mij makkelijker om in t Engels mee te typen, maar vertalen lukt ook wel. Ik meen me te herinneren dat er hier wat waren die Engels lastig vonden? Zeg t maar, Engels even goed als Nederlands, in dat geval typ ik die toespraken gewoon mee in 't Engels.
Haha jij hoeft niks te onthouden, ik vraag jullie voorkeur.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:12 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
top , ja soms gaat het hier dan iets te snel , ik kan wel volgen hoor wat ze zeggen in engels , ik vind lezen lastiger soms .. maar ik zal het onthouden thnx!
omdat jij dat toch zei ? ( vorige topic )quote:Op zondag 13 februari 2011 14:11 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Nope, 3 dagen geleden zou hij volgens Shafiq zelf zijn ontslag hebben aangeboden, en dat kon vanwege tijdsgebrek gisteravond pas officieel geaccepteerd worden.
Wat een vaag gedoe allemaal weer. Ik hoorde gister op tv dat Shafiq hem ontslagen had....quote:Op zondag 13 februari 2011 14:11 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Nope, 3 dagen geleden zou hij volgens Shafiq zelf zijn ontslag hebben aangeboden, en dat kon vanwege tijdsgebrek gisteravond pas officieel geaccepteerd worden.
nou , als ik iets tegen kom kan ik jou altijd vragenquote:Op zondag 13 februari 2011 14:13 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Haha jij hoeft niks te onthouden, ik vraag jullie voorkeur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |