Ja was eerst verwarrend blijkbaar, werden meer verhalen genoemd. Vandaar ook dat Shafiq het zou uitgebreid uitlegde denk ik.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:13 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
omdat jij dat toch zei ? ( vorige topic )
ik wist alleen dat er iemand was opgestapt , vandaar dat ik ging twijfelen of het over die fikie ging ...
quote:Op zondag 13 februari 2011 14:09 schreef rakotto het volgende:
http://twitpic.com/3z6mm0
[ afbeelding ]
Oke nog 1 keerquote:Op zondag 13 februari 2011 14:13 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
nou , als ik iets tegen kom kan ik jou altijd vragen
huh ? jij zei nadat ik vroeg of iemand had gehoord dat hij was opgetsapt , dat ie was onslagen , maar drifter , zo te zien aan reactie , had het ook gehoord ..quote:Op zondag 13 februari 2011 14:14 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ja was eerst verwarrend blijkbaar, werden meer verhalen genoemd. Vandaar ook dat Shafiq het zou uitgebreid uitlegde denk ik.
Klopt dat ontslagen was eerst vermeld, maar wat ik hierboven typte zijn de woorden van Shafiq van zojuist.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:15 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
huh ? jij zei nadat ik vroeg of iemand had gehoord dat hij was opgetsapt , dat ie was onslagen , maar drifter , zo te zien aan reactie , had het ook gehoord ..
mijn verwarring was vooral nadat jij zei dat ie was ontslagen ..
maar goed, alles is weer duidelijk
dacht dat jij zei "jij was verwarrend .. sorry mijn fout er staat ja ..quote:Op zondag 13 februari 2011 14:16 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Klopt dat ontslagen was eerst vermeld, maar wat ik hierboven typte zijn de woorden van Shafiq van zojuist.
indd. de vraag is hoe betrouwbaar hij is .. iemand iets over zijn "verleden "..?quote:Op zondag 13 februari 2011 14:17 schreef raistlin6 het volgende:
Overigens geloof ik Shafiq nog minder snel dan Suleiman, maar dat terzijde.
Super dat je dat zo snel kan weergevenquote:Op zondag 13 februari 2011 14:13 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Haha jij hoeft niks te onthouden, ik vraag jullie voorkeur.
vanwege economische gevolgen?quote:Op zondag 13 februari 2011 14:21 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
3arabawy The battle has moved from Tahrir to the factories. And that's the real battle. #egyworkers #jan25
Heldquote:Op zondag 13 februari 2011 14:21 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
RGjournalist Tijd doden op Cairo International. Heb Politie lopen dollen. Zaten te roken waar dat niet mag. #foei *regels zijn regels* #ookinegypte
![]()
nouja , daar werd zoiezo ook al gedemonstreerd laatste dagen voordat mubarak aftrad , maar zo te lezen zijn die niet van plan"weer aan het werk te gaan "..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |