simply some roads r blocked, delay railway, no significant effect,. comodities availablke for public, main concen = security, how to restore and restore of sens of lawlessness. tyis sentimen is evaporating, not in same momoentum as we inspired to, minister interior aanwezig voor vragen, following security is to ensure that we restore normal way of life and all channels of normal life shoju;ld restore from cup of thee till medical treaytment side by side to secuirity
secyrity and normal way lof life, slightly delayed railway, after that goals and long term doelen restore service publieke instellingen, daarna onderwijs en hoe standaard van niveay te verhogen, andere projecten die zijn vertraagd as we were all engaged in tde crisis all affairs of state are on table, but should be her prioriteit. daarna andere onderwerpen, er is geen vaste volgorde, maar zometeen vragen.
sommige minbisterpposten zijn nog leeg, we proberen geen haast te maken 24 uur per dag is niet voldoende, ik verzeker dat dit een belangrijk puint voor ons is, we benoemen geen ministers zonder goed te onderzokeen of deze persoon naar tevredenheid van ons en de bevolking zal zijn. geen reden tot zorgen, alles loopt alleen nog wat posten nog niet ingevuld.
als iedere minister goed onderzocht is ondernemen we actie.
ministerie van iformatyie: gisteren op tv: maakte ik me zorgen omdat er geclaimd werd dat ministers zonder onderzoek zomaar zouden zijn benoemd. het is niet acceptabel dat er zonder dit onderzoek ministers worden benoemd.
Maar ananas fikkie is 3 dagen geleden opgestapt, maar er was niet genoeg tijd om over te besluiten. dit is wat is gebeurd: ik accepteerde zijn ontslag, zo hoort het niet, maar er was gewoon te weinig tijd. ananas vroeg me of hij vandaag aanwezig moest zijn, ik zei ja, omdat zijn ontslag niet officieel kan worden geaccepteerd, dus moest hij er zijn. gisteravond werd mij verteld dat het ontslag is geaccepteerd, dus dat vertelde ik hem. Mijn aanpak is gebaseerd op eerlijkheid en openheid. Ieder van ons kan opgeroepen worden voor ondervragingen, zoals bij ananas is gebeurd.
Zometeen zonder spelfoutjes.
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."